تا سال 2014، بیش از یک وب سایت اینترنتی در اینترنت وجود دارد. ممکن است از خود بپرسید، 8 سال بعد، آیا لازم است یکی دیگر را به این تعداد از وب سایت ها اضافه کنید؟ پاسخ کوتاه این است که بله، شما باید این کار را انجام دهید. اگر یک کسب و کار دارید، داشتن یک وب سایت است.

با این اوصاف، اگر ندانید چگونه یک وب سایت را از ابتدا کد نویسی یا طراحی کنید، اشکالی ندارد – در عصر حاضر، ابزارهای زیادی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد! به عنوان مثال، حتی می توانید از سازنده وب سایت برای راه اندازی یک سایت حرفه ای در یک یا دو روز استفاده کنید. این روزها همه چیز ساخت سایت گرفته تا خرید نام دامنه و میزبانی سایت شما آسان و ارزان است.

نمی توان انکار کرد که با داشتن یک وب سایت بسیار زیاد است و می توان به کسب و کار شما کمک کرد. در، می توانم تنها برخی از زیری را که بیش از هر زمان دیگری به یک وب سایت نیاز دارید، بیابید.

1. مشتریان از کسب و کارها انتظار دارند که یک وب سایت داشته باشند

اگر بحران جهانی چیزی به ما آموخته باشد، این است که کسب و کارها واقعاً بدون وب سایت وجود ندارد. بنابراین، برای انطباق با واقعیت جدید، حتی فروشگاه های مواد غذایی برای کسب و کار خود حضوری آنلاین ایجاد کردند. در زیر، ما برخی از دلایل اصلی که ایجاد یک وب سایت برای رقابتی ماندن (صرف نظر از صنعت) نیاز است را فهرست می کنیم:

  • مردم انتظار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند تا درباره کسب و کار/محصولات شما بیشتر بدانند.
  • وجود یک وب سایت با تمام صفحات و عناصر اجباری آن باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان می شود.
  • مشتریان از هر کدام می‌خواهند قبل از خرید چیزی یا قرارداد خدمات شما، چگونه با شما تماس برقرار کنند و از یک رابطه تجاری با شما چه انتظاری دارند.
  • از آنجایی که اکنون می توانید یک وب سایت شخصی را در کمتر یک ساعت ایجاد کنید، برای بیشتر دردسر کمتری دارد.

2. وب سایت کارت ویزیت آنلاین شماست: حرفه ای بودن، معتبر، برندسازی

وب سایت شما یک کارت ویزیت آنلاین برای شماست. به مشتریان بالقوه، فروشندگان، فروشندگان و سایر مشاغل نشان می دهد که شرکت شما قانونی است. مانند یک کارت ویزیت، یک وب سایت باعث ایجاد اعتبار می شود و حس جدیت و حرفه ای بودن را به هر شرکت بزرگ یا کوچک می دهد.

این ایده خوبی است که نام دامنه ای به دست آورید که املای آن آسان باشد، زیرا وقتی مردم از شما اطلاعات بیشتری خواهند داشت، می توانند آنها را به وب سایت خود ارجاع دهید. با این، اگر وب سایت شما تمام حروف الفبا باشد، احتمالاً آن را پیدا نخواهند کرد.

کارت ویزیت آنلاین شما برای ارائه اطلاعات به هر کسی که در مورد شما سوال می کند وجود دارد. این می تواند یک روزنامه محلی، جویای کار یا مشتری بالقوه باشد. نکته مهم در مورد یک وب سایت این است که اطلاعات بسیار بیشتری از هر کسی که در یک کارت ویزیت جای می دهد، در خود جای می دهد.

ما بارها این موضوع را نشان می‌دهد که ساختن یک برند با تصویری ثابت بر اساس داستان‌گویی کسب‌وکار و توجه به کاربر با یک وب‌سایت شروع می‌شود، بنابراین در آینده نزدیک باید آن را انجام دهد.

3. یک وب سایت ترافیک، سرنخ و ایجاد می کند

بیش از سه نفر از اینترنت برای جستجوی اطلاعات، سرگرمی یا خرید استفاده می کنند. قبل از این، روزنامه ها و مجلات تنها منبعی برای یافتن چیزی بود که در این نزدیکی به دنبال آن بود – چه یک کسب و کار یا یک خدمات. ممکن است شما را شگفت زده کند.

و این تازه اولشه. با توجه به تعداد افراد هر روز ثروتمند، با کمک موتورهای جستجوی جستجو می کنند، این اعداد احتمالاً افزایش می یابد.

در بیش از یک بار، در مورد ترافیک به وب سایت شما از طریق گوگل صحبت کرده ایم. با این حال، یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده است برای جستجوگران پیشرو به صفحات وب سایت شما می‌دهد.

وقتی نوبت به ایجاد سرنخ های قابل توجه، جذب و متقاعد کردن برای خرید چیزی از شما می رسد، یا به روز نگه داشتن افراد در مورد خدمات/پروژه های جدید شما، هیچ چیز با قدرت یک وب سایت قابل مقایسه نیست.

4. نمایش محصولات، ساخت اثبات اجتماعی، جذب مخاطبان

روشی که تکنولوژی به پیشرفت خود ادامه می دهد، ما نیز پیشرفت می کنیم. ایده این است که ما از آگهی‌ها و کاتالوگ‌ها، تبلیغات شفاهی خوب قدیمی، یا برندهایی که به بهترین وجه خود می‌بالند خوشحال نباشیم. خیر. ما می‌خواهیم چیزهایی را ببینیم، قبل از پرداخت هزینه‌ها را می‌بینیم، با یک شرکت کاری، روابط ایجاد کنیم، ارزش‌ها و اهداف را به اشتراک بگذاریم و غیره.

به همین دلیل، رستوران‌ها راهنمایی تصاویر جذابی از غذا، راهنماها و «رازها» به نمایش می‌گذارند، زیرا داستان خوب و تصویر متقاعدکننده به فروش می‌رسد. به همین منظور، مارک‌ها برای جستجوی وب‌سایت‌هایشان بیشتر و فراتر از آن جستجو می‌کنند – از جمله‌های ارائه‌شده ربات‌های چت که برای پاسخ به سؤالات شما و رفع نیازهای شما طراحی شده‌اند.

چه به دنبال یک لوله کش یا برقکار یا هر حرفه ای دیگری باشید، بسیار مهم است که مطمئن شوید که آنها مورد نظر شما را دارند. در روزگار صفحات زرد، از پیمانکار درخواست مرجع می‌کردید و سپس از آن افراد می‌خواستند تا بررسی کنند که آیا با یک شرکت معتبر سروکار یا خیر دارد. این مرحله در درجه اول منقرض شده است زیرا شرکت ها می توانند از وب سایت های خود برای نمایش کارهای خود استفاده کنند.

شرکت‌ها به راحتی می‌توانند از مشتریان راضی، صرف نظر از محصول یا خدماتشان باشند، اظهارنامه‌هایی ارائه دهند. ایجاد اثبات اجتماعی با کمک وب سایت شما این روزها برای شرکت هایی که می توانند جلوتر از رقبا باقی بمانند حیاتی باشد.

بهتر است که وب سایت خود را به عنوان بروشور آنلاین خود در نظر بگیرید. بعلاوه برای اینکه مردم چه کارهایی را انجام دهید، می‌توانید خدماتی را که می‌دهید را با جزئیات فهرست ارائه دهید، معرفی کنید. این به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند تا تشخیص دهندگان که آیا شما شرکت مناسبی برای این کار هستید یا خیر.

5. قیف فروش خود را بسازید

این کافی نیست که مردم شما را آنلاین پیدا کنند. شما همچنین می توانید آنها را با شما تماس بگیرید. وب سایت شما می تواند یک ابزار فروش عالی باشد زیرا می توانید به شما در ایجاد یک قیف فروش کمک کند. مشتریان بالقوه ای که برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کنند می توانند به اندازه کافی به شما اعتماد کنند تا اقدامی انجام دهید. می‌خواهید با شما تماس بگیرید، به شما ایمیل بزنند، در یک خبرنامه ثبت نام کنند یا یک محصول اطلاعاتی را دانلود کنند. اینگونه اطلاعات آنها را جمع آوری کنید. از آنجا می توان با آنها رابطه ایجاد کرد و آنها را به مدیریت تبدیل کرد.

نکته جالب در مورد این قیف فروش آنلاین این است که 24/7 کار می کند. در حالی که مشتریان بالقوه نمی توانند هنگام خواب با شما تماس بگیرند، می توانید سایت شما را از طریق فرم تماس شما برای ارسال پیامی مرور کنید. اگر دلیل قانع‌کننده‌ای برای آن‌ها ایجاد شود که اطلاعاتشان را به شما بدهند، این کار را انجام خواهد داد. از آنجا می توانم از تیم فروش خود را بر عهده بگیرم.

6. از دانش بازاریابی خود استفاده کنید

اگر می‌خواهید جذب کنید، باید یک استراتژی را انتخاب کنید. این کافی نیست که فروشگاه خود را باز کنید و منتظر بمانید تا مشتریان وارد شوند. حداقل در شرایط فعلی دیجیتال نه. به طور مشابه، ساختن یک وب سایت تنها اولین قدم است، اما با این وجود یک قدم مهم است. می توانید از آن برای هدایت ترافیک به سمت کسب و کار خود استفاده کنید. شما حتی می توانید از وب سایت خود برای استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید، حتی اگر محصولات خود را آنلاین نمی فروشید.

برای این کار، باید کمی در مورد سئو و بازاریابی کمک به اطلاعات شخصی یا شخصی را برای شما استفاده کنید. با بازاریابی محتوا و تبلیغات آنلاین می توانید ترافیک را به سمت سایت خود هدایت کنید. از آنجا، شما می توانید اقدام کنید و احتمالاً حتی از شما خرید کنید. در نتیجه، به صورت آنلاین در حال حاضر موفق تر از تبلیغات چاپی است، به خصوص اگر محصولات و خدمات را در سراسر کشور می فروشید.

7. کسب و کار خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید

کسب و کارهای کوچک نمی توانند برای آژانس های تبلیغاتی و کمپینی ها برای انتشار تبلیغات تلویزیونی استثنایی در جهان هزینه کنند. همین امر در مورد رسانه های تبلیغاتی چاپی مانند بنرهای فضای باز و سایر تبلیغات نیز صدق می کند. با یک وب سایت، می توانید به مخاطبانی دست پیدا کنید که قبلاً هرگز آرزویش را نداشت. و ما در مورد موتورهای جستجو یا صفحات تجاری فیس بوک صحبت نمی کنیم. شما می توانید وب سایت خود را به صورت رایگان برای رفع نیازهای مخاطبان هدف مستقیم خود تنها با چند کلیک تبلیغ کنید.

8. زمانی که خواب هستید کسب کنید

ایالات متحده در حال حاضر دارای چهار منطقه مختلف است – و این در تصویری است که هاوایی، آلاسکا و مناطق دولتی مانند گوام و پوریکو را در نظر نگیریم. در نتیجه شما نمی توانید همیشه برای کسب و کار و پاسخ به سوالاتی که در اختیار داشته باشید.

اینجاست که وب سایت شما وارد عمل می شود. 24/7/365 در دسترس است. مشتریان شما می توانند محصولات یا خدمات شما را از فروشگاه آنلاین شما خریداری کنند در حالی که شما در خواب هستید. اگر فرآیند حمل و نقل را برون سپاری کنید یا یک محصول اطلاعاتی را بفروشید، می توانید شبانه روز درآمد کسب کنید. اگر نه، هنوز هم می‌توانید کسب‌وکارتان را هنگام خواب کسب کنید و محصول را در ساعات کاری خود ارسال کنید.

24/7 با مشتریان درگیر شوید

در عصر دیجیتال ما، مشتریان خواهان رضایت فوری هستند. علاوه بر این، شما باید بدانید که افرادی که شما چه کسانی هستند، نقاط ضعف آنها هستند و چگونه می‌توانند شرکت‌ها را برای طراحی شما به آنها نزدیک کنید. یک وب سایت بهترین های هر دو دنیا را می دهد.

شما احتمالاً از رسانه های اجتماعی برای تماس با پشتیبانی از شرکت شما استفاده می کنید. آن روزها همیشه باید تلفن را برمی داشت و زنگ می زد. اکنون می توانید با یک ربات چت کنید، فرم پشتیبانی را انجام دهید، ایمیل بفرستید یا از طریق فیس بوک، واتساپ، تاک و موارد دیگر چت کنید. با یک وب سایت، می توانید از تمام پشتیبانی و ادغام های ارتباطی استفاده کنید.

در ابتدا موظف به ارائه پشتیبانی از طریق توییتر نیستید (اما این را برای آینده در نظر بگیرید)، حداقل باید وب سایتی داشته باشید که مشتریان را به شما می توانید از آن بخواهید. برای کاهش تعداد درخواست های ایمیل، می توانید یک پرسش متداول قرار دهید. به هر حال، اگر یک سوال مشابه را دریافت کنید، آن را نشان دهید که باید یک پاسخ را در بخش سوالات متداول خود وارد کنید. حتی اگر فوراً پاسخ دهید، می‌توان یک پاسخ خودکار تنظیم کرد که به شما اجازه می‌دهد تا در اسرع وقت به مسائل آنها رسیدگی کنید.

اکنون که داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود را می بینید، ایجاد یک وب سایت فرا رسیده است. با سازنده وب‌سایت ما، می‌توان یک وب‌سایت حرفه‌ای بدون دردسر ایجاد کرد: برای ایجاد یک وب‌سایت خیره‌کننده تنها در چند ساعت به هیچ برنامه‌نویسی یا طراحی نیازی نیست!

داشتن یک وب سایت الزامی است، حتی اگر به صورت آنلاین فروش نمی کنید، زیرا به مشتریان خود اجازه می دهید بدون تماس با شما یا رفتن به فروشگاه/دفتر شما، اطلاعاتی درباره شما به دست بدهید. و اگر قصد فروش آنلاین دارید، ما به چند الگوی تجارت الکترونیکی خیره کننده را برای جستجوهای فروشگاه آنلاین شما راه اندازی کرده ایم. پس اولین قدم را بردارید و همین امروز یک وب سایت عالی برای کسب و کار خود ایجاد کنید!

منبع:webzik.ir

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!