تنها کافیست یک جستجوی ساده در گوگل بفرمایید تا هزاران شرکت تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد. اما اگر تا به حال با حوزه آژانسی کار نکرده اید، چگونه خودتان را محدود کنید؟ در این مقاله، 8 نوع مختلف از انواع شرکت‌های تبلیغاتی و اینکه هرکدام چه زمانی بهترین گزینه را برای شما بررسی می‌کنند، می‌شوند، و سپس در مورد برخی از مشکلات رایج صحبت می‌کنند که هنگام بررسی گزارش‌های بالقوه باید از آنها آگاه شود.

یک آژانس تبلیغاتی فول سرویس، ارائه خدماتی را ارائه می دهد که به جنبه های مارکتینگ سنتی و دیجیتال یک تجارت می پردازد. آژانس‌های تبلیغاتی فول سرویس تیمی از متخصصان تشکیل شده و یک فروشگاه یک‌جا از خدمات هستند:

  • کمپین های تبلیغاتی
  • تولید سرنخ
  • تبلیغات تلویزیونی
  • مدیریت رسانه های اجتماعی
  • تولید محتوا
  • توسعه وب
  • تبلیغات رادیویی
  • سئو
  • طراحی گرافیک
  • برنامه ریزی استراتژیک

زمان با شرکت های تبلیغاتی فول سرویس: اگر کسب و کار شما برای خرید کامل نیاز دارید، یک آژانس تبلیغاتی فول سرویس برای شما مناسب است. آنها می توانند از طریق تبلیغات تلویزیونی و همچنین کمپین رسانه های اجتماعی نتایج نظر شما را بدست آورند. از آنجایی که فعالیت های بازاریابی آنها بسیار جامع است، همچنین باید یک نماینده را به عنوان همکار به آنها معرفی کنید که افراد زیادی را به کار با این شرکت اختصاص دهید.

آژانس های تبلیغاتی سنتی با اشکال رسانه سنتی مانند روزنامه ها، تبلیغات تلویزیونی، رادیو و چاپ کار می کنند.

زمان با شرکت های تبلیغاتی سنتی: آژانس های تبلیغاتی سنتی برای شرکت هایی مناسب هستند که در جستجو برای دستیابی به مخاطبان محلی هستند. یک کمپین تبلیغاتی محیطی برای یک رستوران محلی یا بیلبوردی که روز افتتاحیه یک موزه جدید را تبلیغ می کند، می توان از اشکالات سنتی رسانه استفاده کرد.

یک آژانس تبلیغات دیجیتال مارکتینگ در همه موارد آنلاین متخصص است. آنها احتمالاً با رسانه های سنتی آشنایی دارند، اما اصلی آنها در حوزه دیجیتال نهفته است، از جمله:

  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • طراحی و توسعه وب سایت
  • تولید سرنخ
  • مارک ایمیلی
  • معرفی بر اکانت
  • اتوماسیون های بازاریابی

همکاری با شرکت‌های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ: آژانس‌های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ بهترین گزینه برای شرکت‌هایی هستند که سعی می‌کنند در یافتن مخاطبان خاص انجام دهند چرا که پلتفرم‌های زمان‌های بازاریابی قابلیت‌های هدف‌گیری پیشرفته و دسترسی به بیرون را می‌سازند. آژانس های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ همچنین برای شرکت هایی که به دنبال بهبود حضور آنلاین خود هستند و از طریق وب سایت خود سرنخ های بیشتری تولید می کنند، مناسب هستند. شرکت های بازاریابی دیجیتال دارای ترکیبی از طراحان گرافیک، توسعه دهندگان وب، کپی رایترها، متخصصان تبلیغات، عکاسان و فیلمبرداران بوده اند.

آژانس های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی تنها بر یک چیز و یک چیز می توانند: رسانه های اجتماعی. آنها تیمی از تولیدکنندگان محتوا و بهینه‌سازهای تبلیغاتی هستند که بازدهی کانال‌های اجتماعی شما را به شما می‌رسانند. ممکن است روی بسیاری از کانال های اجتماعی آنها تمرکز کنند یا در یک کانال واحد مانند لینکدین متخصص باشند. به دلیل تغییر الگوریتم رسانه‌های اجتماعی که منجر به کاهش دسترسی ارگانیک می‌شود، انتظار می‌رود تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بودجه‌ای را برای هزینه‌های تبلیغاتی در نظر بگیرید.

زمان با شرکت‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی: آژانس‌های رسانه‌های اجتماعی برای شرکت‌هایی که به دنبال دستیابی به یک هدف، فروش محصولات خود، از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستند، مناسب هستند. این آژانس های مشخص می توانند یک تیم خلاق، یک تیم محتوایی باشند، و حتی ممکن است عکاس و فیلمبردار باشند.

آژانس های روابط عمومی برای بهبود و مدیریت تصویر عمومی یک شرکت و کارکنان آن خدمت می کنند. آژانس‌های عامل روابط عامل عمومی برای شرکت‌ها و مدیران در سطح سازمانی استفاده می‌شوند و تمرکزشان برای معرفی شرکت یا مدیر در اخبار، وب‌سایت‌های صنعتی و در جامعه است.

زمان با روابط عمومی تبلیغات: آژانس‌های روابط عمومی برای سازمان‌هایی که به دنبال نتایج تحقیقات شرکت‌های عمومی از برند یا تصویر عمومی آن‌ها هستند، بهترین هستند. آژانس‌های روابط عمومی به ویژه برای برندهایی که در معرض دید عموم هستند، مهم هستند، زیرا به مدیریت عمومی یا رهبر آن کمک می‌کنند.

آژانس های برندینگ در برندسازی تخصص دارند. آنها معمولاً تحقیقات بازار کاملی را برای درک بهتر چشم انداز رقابتی انجام می دهند و می توانند از خدمات ارائه دهندگانی که شامل طراحی لوگو، توسعه نام تجاری، هویت های خلاقانه و علائم می شود، انجام دهند.

زمان با شرکت های تبلیغاتی برندینگ: همکاری تبلیغاتی اگر در نظر دارید یا در حال حاضر برنامه ریزی یک برند مجدد سازمانی هستید، یا می خواهید بتوانید برندهای فعلی را در بازار ببینید، بهترین است.

آژانس های خلاق بر طراحی و گرافیک یک برند تجاری می کنند، اما استراتژی و اجرا را به سایر شرکای مارکت برون اسپاری می کنند. آنها معمولاً در طراحی لوگو، چاپ سربرگ، بیلبورد و کارت ویزیت سرآمد هستند.

زمان همکاری با شرکت های تبلیغاتی خلاقیت: این نوع آژانس ها برای سازمان هایی مناسب هستند که باید ظاهر شوند و منسجمی را از نام تجاری خود ایجاد کنند یا نیاز به ایجاد وثیقه بازاریابی جدید دارند.

آژانس های تبلیغاتی خدمات رسانه بر برنامه ریزی رسانه و خرید خدمات رسانه می توانند و معمولاً خدمات خود را بر اساس یک کانال خاص تنظیم کنند. آنها یک برنامه را مشخص می کنند، بودجه ای را پیشنهاد می کنند و بازارهایی را برای دستیابی به مخاطبان هدف ایجاد می کنند.

زمان با شرکت های تبلیغاتی خدمات رسانه ای: آژانس های خرید رسانه برای سازمان هایی که به دنبال استفاده از یک کانال هستند عالی هستند. این آژانس‌ها می‌توانند یک تیم خلاق در داخل باشند، اما معمولاً زمانی که با یک آژانس تبلیغاتی خلاق همراه می‌شوند، تأثیر بیشتری دارند.

حالا شما تعیین کرده اید که چه نوع آژانسی برای شما بهتر کار می کند. در مرحله بعدی ارزیابی می شود که می تواند طولانی شود، و هر چیزی جز شفاف باشد. هنگام فروشندگان، چند خط قرمز وجود دارد که باید مراقب آنها باشیم.

شرکت های تبلیغاتی ارائه می شود از خدمات ارائه می شود، بسیاری از آنها اصالت یا تمایز را ارائه نمی دهند. آنها یک کارآمد ایجاد می کنند تا کار خود را آسان تر انجام دهند بدون اینکه در نظر داشته باشند چه چیزی برای خرید و فروش بهتر است.

زمانی که یک شرکت درخواست روش های اختصاصی می کند، برخی از آژانس های تبلیغاتی به طرز ناخوشایندی پاسخ می دهند: متأسفیم، ما این کار را برای هیچ یک از مشتریان خود انجام نمی دهیم. ما همیشه باید از این طریق انجام دهید، بنابراین شما باید روش ما را بپذیرید و به فرآیند اعتماد کنید.

این یک خط قرمز بزرگ است.

به مراتب بیشتر هنر است تا علم، هیچ فرمول جادویی در آن وجود ندارد، هیچ طرح تضمینی وجود ندارد. چه سال گذشته کار ممکن است امروز کار نکند، و آنچه در این هفته کار ممکن است در آینده کارساز باشد. همان استراتژی که برای یک شرکت اپتیک کار می شود، برای یک قطعه ساز بزرگ جواب نمی دهد.

ما معتقدیم که هر مشتری باید یک فرد خاص داشته باشد که برای آنها مشخص شود.

برخی از شرکت های تبلیغاتی فقط با آنچه می دانم راحت هستند. اگر آنها بازاریابی سنتی – تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی، و تبلیغات رادیویی – داشته باشند، خود را به همین راه محدود می کنند. به همین ترتیب، برخی از آژانس‌های بازاریابی دیجیتالی می‌توانند سنتی را منع کنند و آن‌ها را در نهایت می‌نامند و در نهایت دسترسی به مخاطبان و فرصت‌های انتخاب را از دست می‌دهند.

پین موفق از چند کانال برای دستیابی به یک کم مشتریان بالقوه در هر که استفاده می شود می کند. کمپین‌های چند کانالی شامل ترکیبی سالم از دو یا چند مورد زیر می‌شوند: بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، کار با وب‌سایت، بازاریابی ایمیلی یا پست الکترونیکی، تبلیغات آنلاین یا سنتی، بررسی محتوا، و موارد دیگر.

سرمایه گذاری در کانال عبارتند از:

  • به مخاطبان تخصص تری دسترسی پیدا کنید
  • اطلاعات از برند را از طریق چند راه افزایش دهید
  • مشتریان بالقوه را در جایی که هستند هدف قرار دهید
  • فرصت های فروش را افزایش دهید
  • یک استراتژی بازاریابی منسجم ایجاد کنید
  • شکاف های از دست رفته در انتخاب را از بین ببرید

یک کمپین سنتی نباید با بازاریابی دیجیتال رقابت کند. در عوض، این دو استراتژی کمپین، هر دو جاده‌ای هستند که به خوبی سفر کرده‌اند و به یک جهت منتهی می‌شوند به موفقیت در بازاریابی. کمپین های بازاریابی سنتی و دیجیتال با هم کار می کنند تا مشخصه شرکت را پیش ببرند.

وقتی صحبت از شما می شود، ما اولین کسی نیستیم که اعتراف کنیم که گزارش دهی می تواند باشد.

اما برای اینکه بتوانیم اعمال را تغییر دهیم، ابتدا باید باورهای او را تغییر دهیم و برای تغییر باورهای او باید توجه کنیم.

همه باید قابل اندازه گیری باشند. به همین دلیل است که ما به ویژگی هایی مانند ترافیک کلی، سئو و نرخ کلیک نگاه می کنیم. این ویژگیها می توانند به ما حدس بزنند در مورد باورها و توجه به تحصیل. به عنوان مثال، اگر ترافیک کلی وب سایت و کاربران جدید نسبت به سال گذشته بیشتر باشد، مکان شما توجه بیشتری به خود جلب کرده است.

مارک‌های می‌توانند به گزارش‌هایی بپردازند که می‌خواهند مطمئن باشند، اما مهم هستند که همیشه به یاد داشته باشید که نتیجه ۱:۱ نیست.

همانطور که گفته شد، گزارش‌دهی هنوز هم بسیار مهم است، به‌ویژه که یک شرکت برون‌سپاری برای کمک به تیم‌های خود طراحی می‌کند.

گزارش دهی منظم باید به کاهش شکاف بین کسب و کار و اجرای برنامه کمک کند.

فناوری با سرعت رعد و برق در تغییر است، به ویژه فناوری جدید بازاریابی دیجیتال. هر هفته یک محصول، اپلیکیشن یا ابزار ارتباطی جدید راه اندازی می شود که نوید تغییر چهره را برای همیشه می دهد.

خیلی از فناوری ها به طور چشمگیری چشم انداز را نشان می دهد را تغییر می دهد.

به عنوان مثال رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید. در سال 2018، پست‌های ارگانیک (بدون پرداخت) از صفحات تجاری به مخاطبان نسبتاً زیاد دست یافتند. سپس، در یک روز، فیس‌بوک الگوریتم خود را تغییر داد و ارزش پست‌های تجاری بدون پرداخت را در فید خبری کاربران کاهش داد و ارگانیک را 50 تا 75 درصد کاهش داد. در عرض یک روز، صفحات تجاری اگر می‌خواستند مخاطبان پست‌هایشان را ببینند، باید برنامه‌ریزی را توسعه دهند.

به سرعت تغییر می کند، و این وظیفه آژانس شما است که با این تغییرات همگام باشد. آنها به هیچ وجه نباید هر، تئوری یا فناوری استراتژی را پیشنهاد کنند، بلکه باید برای تغییر چشم‌انداز آشنا باشند تا توصیه‌های آگاهانه و متفکرانه ارائه دهند.

یک آژانس تبلیغاتی آماده استفاده…

اکنون که آماده استفاده از یک شرکت تبلیغاتی برای شرکت خود هستید، نتایج مطلوبی را که می توانید با شریک جدید خود به دست آورید، مستند کنید. این به شما کمک می کند تا انتظارات خود را از قبل تعیین کنید و به شما کمک کنید شرکتی را پیدا کنید که از اهداف شما کمک کند.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!