وقتی کل زندگی خود را صرفاً شایعه پراکنی و باور می کنم، تشخیص می دهیم که چه چیزی درست است و چه چیزی اشتباه می تواند سخت باشد. تصورات و باورهای نادرست ممکن است در هر حوزه ای از و کار ایجاد شده باشد در طول زمان ریشه کن کردن آن کسب و کار پیچیده شده است. در دنیای سئو، این باورها می توانند به اتلاف باورنکردنی منابع ارزشمند، زمان و پول برای کسب و کار شما تبدیل شوند.

در این مطلب از وبلاگ تخصصی شهر آی تی قصد 7 باور غلط در مورد سئو را بیان کنیم که اعتبار اعتبار نیست.

روش جستجوی هر فرد برای موتورهای جستجو متفاوت است. آیا مطمئن هستید که خدماتی را ارائه می‌دهید که شما آن محصول را جستجو کنید، Google چگونه آن محصول یا خدمات را جستجو می‌کند؟

زمانی که تصمیم می گیرید از بهینه سازی موتور جستجو (سئو) برای کسب و کار خود استفاده کنید، تحقیق کلمات کلیدی چند نادیده گرفته می شود و بی اهمیت تلقی می شود. با این حال، با توجه به دیدگاه یک تیم حرفه ای در شهر آی تی، حقیقت این است که شما به آن نیاز دارید تا بدانید که آیا کلمه کلیدی شما را از نظر کلمه کلیدی خوبی است یا باید کلمات کلیدی دیگری را جستجو کنید. . تحقیق برای اطمینان از اینکه مهم ترین و مهم ترین کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک وب سایت خود را انتخاب کنید، است.

یکی از پیامدهای احتمالی عدم انجام تحقیقات صحیح کلمات این است که شما کلمات کلیدی اشتباهی را انتخاب کنید. هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه به این معنی است که شما یا کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که افراد کمی به دنبال آن هستند یا کلمات کلیدی بسیار رقابتی را هدف قرار می دهند، که در این حالت به این معنی است که در حال حاضر. رقبای زیادی برای آن کلمه کلیدی وجود دارد و وب سایت شما دیده نمی شود. از نو.

هنگام انجام سئو، استفاده از میانبرها و تاکتیک های کلاه سیاه برای افزایش رتبه جستجو می تواند وسوسه انگیز باشد. با این حال، این میانبرها نه تنها به شما کمک می کنند، بلکه بر رتبه شما تأثیر منفی خواهند گذاشت. بسیاری از مردم این تصور را غلط می‌کنند که اگر می‌توانیم رتبه ارگانیک خود را افزایش دهیم، می‌توانیم از سایت‌های کلمات کلیدی در وب خود استفاده کنیم. این به این دلیل است که گوگل می تواند ببیند که وب سایت شما با جستجوی “مرتبط” است.

جدای از دستورالعمل ها، استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد می تواند برای کاربران ایجاد کند وحشتناکی را تجربه کند. وب سایت شما باید همیشه در تلاش باشید تا ارزشی را برای خوانندگان خود ارائه دهید و وقتی کلمات کلیدی را در صفحه خود قرار دهید، نمی توانید به آن هدف برای کاربران خود را برسید، که به نوبه خود باعث شوید که به طور مستقیم به آن توجه کنید. نامحدودی می شود. تیم سئوی شهر IT به شما توصیه می‌کنید که به جای جستجو برای تقلب و شکست الگوریتم گوگل، روی تلاش برای ایجاد یک تجربه برای وب سایت عالی خود بخواهید.

یک تصور غلط رایج هدف وجود دارد که به معنای واقعی کلمه کلیدواژه را قرار می دهد، بنابراین اگر در هدف قرار دادن موارد “درست” موفق شدید، لازم نیست نگران واقعی باشید. خیلی از مردم فکر می‌کنند که اگر کلمات کلیدی مناسبی داشته باشند، می‌توانند آن را با کیفیت پایین‌تر خود بپاشید تا آن را راحت کنند.

با این، اگر منطبق بر شرایط موجود نباشد، در موتورهای جستجوی کسب رتبه خوبی وجود دارد. به عبارت دیگر، اگر مرتبط و مفید در وب سایت خود را همراه با هدف صحیح کلمات کلیدی ارائه کنید، نمی توانید از پتانسیل و مزایای استفاده کنید. تیم سئوی شهر آی تی معتقد است که سئو و محتوای ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و به تنهایی نمی توانند کار کنند.

چند عنصری که باید ایجاد کند در نظر خود گوگل است: مطمئن شوید که اطلاعات شما مفید، آموزنده، معتبرتر از سایت های دیگر، با کیفیت بالا و در نهایت جذاب است.

در دنیای سئو، بیشتر روی هدف قرار دادن کلمات کلیدی وجود دارد که تگ های عنوان و توضیحات بیشتر فراموش می شوند. با این حال، این دو برای سئو بسیار مهم هستند، زیرا آنها دو اطلاعاتی هستند که مخاطبان شما در وب سایت شما خواهند دید.

با توجه به اینکه صفحات شما را در گوگل رتبه بندی نمی کنند، اما برای اینکه کاربران بعد از شروع رتبه بندی در صفحه اول کلیک کنند، مهم هستند. تیم سئوی شهر IT توصیه می‌کند که برای اطمینان از استفاده کامل از تگ‌های عنوان و توضیحات متا، می‌توان نتیجه گرفت که عنوان شما بیش از 55 کاراکتر نباشد و اطلاعات شما در 155 کاراکتر نباشد. همچنین، کلمات کلیدی مورد نظر خود را در خود بگنجانید و مطمئن شوید که مرتبط و مختصر هستند.

به نظر می رسد که رتبه های بالاترین موفقیت در سئو هستند. رتبه بندی نقش مهمی در جذب کاربران بیشتر به وب سایت شما دارد، اما اگر کاربران وب سایت شما نباشند، این ترافیک بی معنی است. برای حفظ کاربران در وب سایت خود، باید سودمند، سرگرم کننده و سودمند باشد تا کاربران شما تجربه تجربه داشته باشند و در نتیجه با شما داشته باشند.

یکی از رایج ترین تصورات غلط در سرعت صفحه این است که در حالی که فاکتور سرعت سایت بر آن تأثیر دارد، همه چیز نیست. سرعت صفحه می تواند راه خوبی برای رتبه بندی بهتر وب سایت شما باشد زیرا کاربران تجربه لذت می برند، اما در حالی که با ارتباط و کیفیت محتوا رقابت می کنند، سرعت صفحه به تنهایی باعث صرفه جویی در سایت شما نمی شود. زیرا گوگل می دهد مرتبط ترین محتوا را به کاربران نشان دهد نه سریع ترین صفحه.

لینک ها و لینک سازی نکته اصلی این است که گوگل تصمیم می گیرد که صفحه شما را رتبه بندی کند یا نه، و این تاثیر زیادی بر وب سایت شما دارد. داشتن لینک‌های با کیفیت در وب سایت شما را به گوگل می‌فرستد که وب‌سایت نه تنها محتوا و اطلاعات باکیفیت ارائه می‌کند، بلکه این اطلاعات ارزش نقل قول را دارند و بنابراین قابل اعتمادتر و حرفه‌ای هستند. بیشتر شبیه است. همچنین به وب سایت های دیگر کمک می کند تا به سایت شما پیوند دهنده. اعضای تیم سئوی شهر IT معتقدند که اگر هویت خود را به فرد و با کیفیت ایجاد کنند، مردم را به طور طبیعی بخوانند و از آن لذت ببرند، بدون شک آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

سخن آخر

با وجود شایعات، شما نمی توانید به تنهایی برای موفقیت در این مورد بپردازید، زیرا برخی از منابع و منابع نامحدودی داشته باشید. سئو یک شغل تمام وقت است و اگر سعی کنید به تنهایی و با مسئولیت های دیگر انجام دهید، ناکارآمدی های جلوگیری از ناپذیری و گاهی اوقات اشتباهات جبران ناپذیری به وجود می آید. در این پست وبلاگشهر آی تی سعی کرده ایم برخی از بزرگترین تصورات غلط سئو را که منجر به سقوط سایت شما می شود را انجام داد تا بتوانیم در بهبود سئو سایت کمک کنیم.

کمی

TinyURL

کلمات مرتبط:
سئو، تیم سئو در مشهد، سئو در مشهد، تیم سئوی شهر آی تی، اصول سئو، خدمات باورهای غلط در سئو، اصول و باورهای غلط در سئو.