موقعیت هایی که میدانید الگوریتم های گوگل به طور مداوم در حال تغییر هستند. موضوعی که در رابطه با الگوریتم های گوگل وجود دارد این است که یک سری از مفاهیم سئو همیشه در میان اولویت های گوگل بوده اند.

نکاتی که به طور کامل در الگوریتم های گوگل جایگاه ویژه ای داشته اید، تجربه ی کاربری است. تجربه ی کاربری و تمامی مفاهیم سئو مربوط به آن، همیشه در اولویت الگوریتم های گوگل اند بوده است. و بعد از تحلیل همه الگوریتم های گوگل ما به این نتیجه میرسیم که همه بروزرسانی ها و تغییرات گوگل، در این تجربه یک کار خوب است.

اگر شما می خواهید در رابطه با مفاهیم سئو اطلاعات بسیار مفیدی را به دست آورید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

مسئله ای که وجود دارد این است که الگوریتم های گوگل به طور مداوم در حال به روز رسانی هستند. همین موضوع باعث شد که مفاهیم به طور مداوم تغییر کنند. یعنی چیزی که الان بسیار مهم است و باعث رتبه بندی صفحات مختلف می شود، ممکن است که در سال های آینده تاثیری در رتبه سایت شما نداشته باشد و یا حتی باعث رتبه ی شما شود.

از جمله مسائلی که در سال اخیر با استفاده از الگوریتم های گوگل متوجه این موضوع می شوند که وی هم برای تکنیک ها و هم تکنیک های غیر تکنیکال کاملا واجب و ضروری است و باید در صد فعالیت های تخصصی شما قرار گیرد.

تجربه خوب از اولویت های گوگل است که یکی از معیارهای تشخیص درست آن است.

باید گفت که خود کور وب ویتالز نیز دارای قسمت های مهمی است که دارای جایگاه بزرگی در مفاهیم سئو است. از جمله:

  • نقش Lcp: این سرعت لود شدن محتوا را مشخص می کند. بهتر است که شما در 5 ثانیه اولی که صفحه می توانید برای مخاطب بالا بیاید استفاده کنید.
  • نقش Fid: این المان کیفیتی است که سرعت واکنش مخاطبان را در صفحه شما قرار می دهد، نشان می دهد. این سرعت باید حدود صد میلیون ثانیه باشد. و فید این سرعت را اندازه گیری می کند.
  • نقش Cls: این المان ها به تغییر مکان غیرمنتظره ی المان ها در صفحه مانند جای عکس ها، فونت ها و … به عنوان یکی از المان های تجربه استفاده از کاربرد می گیرند. این ویژگی بهتر است که کمتر از یک دهم باشد.

گوگل المان های را برای تجربه خوب کاربری قرار داده است. که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجربه موبایل
  • کم حجم بودن تصاویر
  • با بار علمی بالا به همراه جذابیت مانند استفاده از موشن گرافیک
  • سرعت سایت و تکنیکال

گوگل اعلام کرده است که مسائل مربوط به موبایل، فرمی است که مد نظر قرار می گیرد. در ابتداي تلفن همراه است كه به دست مخاطب مي رسد. این نکته به این معناست که در ابتدا به گوشی موبایل میرسند و بعد از آن از نظرهای دسکتاپ به مخاطب میرسند.

باید این نکته را بدانم که حدود 55 درصد از ترافیک وب از طریق دستگاه‌های موبایل می‌رسند، که انتظار می‌رود که بیشتر شود. پس باید این نکته را بدانید که حتماً سایت شما برای دستگاه های موبایلی نیز وجود داشته باشد و پس از آن شما را برای دسکتاپ بهینه کنید.

روش های موجود برای بهینه سازی برای شما که در ادامه استفاده از آن ها را بیان می کنید:

  • در ابتدا تست موبایل فرندلی بودن را بگیرید.
  • لینک های شکسته و ریدایرکت های نادرست را درست کنید.
  • تمام تصاویری که حجم بالایی دارند را بهینه سازی کنید.
  • پاپ های اضافه را حذف کنید.

در حال حاضر مهم ماشین یکی از المان های و نیاز برای رتبه گرفتن الگوریتم های گوگل است.

ماشین به طور بسیار نزدیک با موضوع جستجوی معنایی در گوگل ارتباط دارد. استفاده از ماشین، روشی برای جستجو است تا مفهوم و موتور مفهوم سرچ های مخاطبان را به راحتی بفهمند.

الگوریتم های گوگل از سیستم های ماشین برای پیش بینی رفتار مخاطبان و جستجوی آنها استفاده می کنند. تشخیص آن چیزی که برای جستجوی یک کاربر مناسب برای دیگری مناسب نیست. به همین دلیل بهینه سازی ماشین بسیار سخت است.

در رابطه ی میان الگوریتم های گوگل و گوگل، ماشین و اتوماسیون به قدرتمندی از سئو، ورودی های محتوای قدرتمند تبدیل شده است.

شاید متعجب شوید که مفهوم سئو EAT مفهومی جدید نیست. این مفهوم بسیار مهم بر تخصص، اعتماد و اعتبار دارد.

در حالیکه EAT یک الگوریتم نیست، ولی تاثیری غیر مستقیم بر روی رتبه سایت شما دارد.

برای مثال:

  • موضوعی که در رابطه با آن مطلب می نویسد، باید نشان دهنده تخصص و علم شما باشد.
  • ساختار،امنیت و کیفیت سایت شما بسیار مهم است.
  • خارجی دارای بالاترین.

این موضوع با دقت و درک بهتر است که مخاطبین سرچ می کنند، مشخص می شود. فصلی معنایی، جایگاهی حتی بهتر هم دارد و موتورهای جستجوی گذشته از مطالب را بسیار بیشتر از این است و ارتباط میان کلمات را به راحتی می فهمند.

هدف جستجوی معنایی برای موتورهای جستجو این است که جستجوهای مخاطبان را به زبان های محلی به راحتی متوجه می شوند.

زمانی که یک کاربر در هر نقطه‌ای از جهان قرار گرفته است و به هر زبانی، هر جستجویی را انجام می‌دهد، موتور جستجو برای شناسایی محتوا و هدف کاربر می‌شود و به راحتی مطالب مرتبط را برای پیدا کردن می‌کند.

یافته های ساختاری و اسکیما ها، نقش بزرگی را برای EAT بازی می کنند. نکات بسیار ظریف در رابطه با مکانیزم جستجوی معنایی وجود دارد.

آنچه در این قسمت باید متوجه شوید که این صفحه دارای اعتبار بالاست، می تواند رتبه بسیار خوبی را نسبت به هزاران صفحه دیگری داشته باشد که در رابطه با کلمه کلیدی شما وجود دارد، به مورد نظر می رسد.

در اینجا قصد دارم نکاتی را برای شما بگوییم که با استفاده از آن ها می توانید از نظر معنایی مخاطب را تحت تأثیر قرار دهید:

  • یک موضوع جامعه را انتخاب کنید که مخاطبین شما مرتبط هستند.
  • سوالاتی که با استفاده از آن می توانند جستجوی مخاطبان را بفهمند.
  • زمانی که با استفاده از مرحله‌ای از قبل متوجه می‌شوید که مخاطب به آن به شدت نیاز دارد، این محتوا را تولید می‌کند. تا جایی که امکان دارد این محتوا را درک و محتوای تولید کنید.
  • صفحات لندینگ را برای قانع نگه داشتن مخاطبان، تولید کنید.
  • تا راهنمایی جامعه بسازید و هم از کلمات کلیدی کوتاه و بلند در آن استفاده کنید.
  • تا جایی که می‌توانید اطلاعات کافی را از طرف خودتان به گوگل اضافه کنید.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، به طور مداوم اطلاعات خودمان را به روز می کنیم. و تلاش می کنیم تا اطلاعات به روزی را برای شما عزیزان نیز قرار دهیم. ما در شرکت خود پروژه های زیادی را تا به حال برای شرکت های انجام داده ایم. آن چیزی که بسیار مهم است این است که گوگل را به طور مداوم با الگوریتم های جدید به روز کنیم.

همین امر باعث شده است که تجربه بسیار خوبی را برای مخاطبین به وجود آوریم.

ما مطالعه مقاله های موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی را به شما توصیه می کنم.

در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، در رابطه با پنج مورد از ضروری ترین مفهوم صحبت کردن. نکته اساسی که ما این است که، الگوریتم های گوگل به طور مدام در حال روزآمد شدن هستند. و شما باید مفاهیم سئو را به طور مداوم، مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. ما در مقالات مختلف تمام تلاشمان را می کنیم تا جدیدترین مفاهیم را در اختیار شما قرار دهید. پس از مقالاتی که در رابطه با موضوعاتی هستند که در گوگل مطرح می شوند را بررسی کنید.

از اینکه مقاله ما را مطالعه کردید ممنون ایم و امیدواریم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: resanato.com