2 راز مهم برای اداره اینستاگرام اندروید- آژانس دیجیتال مارکتینگ ترنانت
2 راز مهم برای اداره اینستاگرام اندروید- آژانس دیجیتال مارکتینگ ترنانت

مدیریت پیج اینستاگرام اندروید

برای اداره پیج اینستاگرام خود دو راه وجود دارد .

1- اولین روش و ساده ترین روش ممکن برای مدیریت اینستاگرام اندروید این است که از امکانات خود اینستاگرام استفاده کنیم و از طریق بازدید ها و تعداد لایک هایی که اینستاگرام به ما نشان می دهد از وضعیت اکانت خود مشخص می شود.

نکته: برای همه امکاناتی که اینستاگرام برای اطلاع از وضعیت اکانت دارد برای شما فعال می شود، باید شما را از حالت عادی به حالت تجاری ( business account ) تغییر بدهید.

اگر این بخش را فعال کنید می توانید تعداد لایک ها، بازدید پست ها و تعداد افراد را که از بخش های مختلف مانند اکسپلور و هشتگ ها و … وارد کنید را مشاهده کنید.

اگر شما از این اطلاعات از پیج خود مطمئن باشید می توانید مزیت ها و پست هایی را که به اشتراک می گذارید و محتوای خود را از پیج خود آگاه کنید و در پیج اینستاگرام خود پیش ببرید.

2- دومین راهی که برای مدیریت پیج اینستاگرام وجود دارد این است که از نرم افزارهایی که برای مدیریت پیج اینستاگرام ساخته شده استفاده کنید.

در این حوزه بسیار نرم افزارهای بسیاری ساخته شده است، اما ممکن است این نرم افزارها باعث ایجاد پیج شما بسته شوند، زیرا شما باید اطلاعات اکانت خود را در این نرم افزارها وارد کنید و ممکن است اینستاگرام شما را تشخیص دهد و پیج شما را از شما تشخیص دهد. دسترسی خارج کند.

نکته: این روش برای ایجاد اینستاگرام اندروید پیشنهاد نمی شود، تنها زمانی این روش مناسب است که شما نرم افزاری را پیدا کنید که از خود اداره زیریه داشته باشید و این نرم افزار نظر اینستاگرام باشد.

بخش اول – اداره اینستاگرام با استفاده از Insights اینستاگرام:

2 راز مهم برای اداره اینستاگرام اندروید- آژانس دیجیتال مارکتینگ ترنانت
2 راز مهم برای اداره اینستاگرام اندروید- آژانس دیجیتال مارکتینگ ترنانت

تمام افرادی که در اینستاگرام به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، می توانند هر روز گزارشی از پیج خود داشته باشند تا به سریع ترین شکل ممکن پیج خود را رشد دهند و آن را ببخشند زیرا اگر از وضعیت پیج خود با خبر، ممکن است امکان پذیر نباشد. است فالوورهای خود را از دست دادن و پست هایش از قرار دادن مردم در خارج از کشور و بازدید هایش پایین بیاید.

قبل از شروع کار با Insights اکانت اینستاگرام برای مدیریت اینستاگرام خود اول پیج خود را از حالت عادی به حالت تجاری تبدیل کنید.

( حساب تجاری ) تغییر دهید

معرفی قسمت های مختلف از ابزار insights اکانت اینستاگرام:

رسیدن:

این قسمت این اطلاعات را ما می دهد که چه تعداد از پست مارا نگاه کرده اند به اصطلاح می دهد که پست ما چقدر ویو خورده است.

برداشت ها:

این قسمت تعداد دفعاتی که تبلیغات ما را نشان می دهد، در صفحه نمایش کاربران ظاهر می شود. بنابر این، این قسمت نسبت به قسمت تعداد دسترسی به تعداد بسیار بیشتر از افراد را به ما نشان می دهد.

کلیک های وب سایت:

در این قسمت به ما نمایش می دهد که چه تعداد از روی لیک هایی که داخل گرافی پیج خود را نشان می دهد و به آن آدرس هدایت می کند.

پیروان:

در این بخش به ما نشان می دهد که مثلاً یک هفته از چه افرادی به پیج ما اضافه شده اند و چه افرادی از پیج ما خارج شده اند یا به اصطلاح پیج را آن فالو کرده اند.

تعداد مرتبه های دیده شدن پروفایل شما:

به طور خلاصه می توانم پروفایل ویو را به ما نشان می دهم که در روز چند کاربر پروفایل مارا می دهد و این اطلاعات را به ما نشان می دهد که پروفایل ما برای کاربران اینستاگرام چقدر جذاب است.

نکته: ما برای مخاطب بیشتر برای پیج خود می توانم با یک طراحی Ui (رابط کاربری) حرفه ای یک پروفایل جذاب طراحی کنیم که در جذب مخاطب بسیار تاثیر دارد.

کاربرد قسمت Audience در Insights اکانت اینستاگرام:

یکی از جالب ترین قسمت هایی که کاربرد زیادی در مدیریت اینستاگرام دارد و بسیار مهم هم هست این قسمت است، زیرا این قسمت اطلاعاتی از خود مخاطبان به ما می دهد که ما می توانیم مخاطبان خود را بشناسیم تا فعالیت های خود را بر اساس مخاطبانمان پیش ببریم. . به عنوان مثال از اطلاعاتی که این ابزار در اختیار ما قرار می دهد :

– اسم مخاطب

– محل زندگی مخاطبان ( درچه شهری یا کشوری هستند)

– زمان حضور مخاطبین ما در اینستاگرام به صورت میانگین

– ذهن مخاطبین

Insights مربوط به هر پست اینستاگرام:

زیر تمام پست هایی که در پیج ما اطلاعات مربوط به همان پست وجود دارد تحت عنوان View Insights که این تعداد لایک ها، تعداد بازدیدکننده ها و … را به ما نشان می دهد.

تمام پست ها Insights شخصی خود را دارند. یعنی تمام اطلاعات پست ها مثل تعداد لایک، ویو و … به فرد همان پست است و بادیگر پست متفاوت است.

در ادامه این مطلب با قسمت های مختلف بخش Insight پست ها آشنا میشویم:

دوست دارد:

این قسمت که از اسمش مشخص است تعداد کاربران یا تعداد لایک پست را به ما نشان می دهد.

نظرات:

کامنت ها همان نظرات کاربران هستند که در پست قرار گرفتن ما بسیار تاثیرگذار است و باعث می شود که پست ما در معرض دید بیشتر افراد قرار بگیرد.

ذخیره می کند:

پست شما را دیده اند و پستتان را ذخیره کرده اند را به شما نشان می دهد.

اقدامات:

در این قسمت می توانید مشاهده کنید که افراد از دیدن پست شما چه فعالیت هایی انجام می دهند به عنوان مثال نشان می دهد که کاربر بعد از دیدن پست شما، پیج تان را فالو می کند یا روی لینکی که داخل بیوگرافی پیجتان قرار می دهد کلیک می کند و … Action. پست های شما را تشکیل می دهد.

کشف:

این قسمت میزان بازدید کننده ( ویو ) پست شما را نشان می دهد و این بخش را به شما نشان می دهد که چه تعداد افراد شما را دنبال نمی کنند ولی پستتان را می بینند و چه افرادی را می بینید که شما را با جستجوی دیده اند.

منبع: tornanet.com

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!