15 تکنیک عملی و کارا برای افزایش فالوور اینستاگرام موفقیت کسب و کار شما!

برنامه در کشور اینستاگرام به یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی تبدیل می‌شود، اما این را می‌دانیم که چگونه باید خود را در شبکه اجتماعی شروع کنید و برای موفقیت چه کارهایی باید انجام دهید؟

چگونه می‌توانید فالوور داشته باشید و در این راه قدم بردارید؟ در حال حاضر بیش از 800 میلیون کاربر دارد که حتی اگر نصف این تعداد کاربران فعال در نظر بگیریم، عددی که می‌آید نمایانگر در این شبکه اجتماعی محبوب است.

به همین دلیل برای راه اندازی یک پیج اینستاگرام خاص برای کسب و کار در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما از اینستاگرام برای تولید تصویری از داستان برند خود به صورت ویدئو یا عکس به کارگیری و با کاربران خود ارتباط داشته باشید،

اما نکاتی وجود دارد که ممکن است شما را به یاد داشته باشید، اما زمانی که به آن‌ها توجه داشته باشید، می‌توانید افزایش فالوور و یا عدم ریزش آن‌ها را انجام دهید.

شما میتوانید با خرید فالوور هم باعث رونق کسب و کار شوید خرید فالوور ارزان هم باعث فاز فالوور می شود.

15 تکنیک عملی برای افزایش فالوور اینستاگرام
15 تکنیک عملی برای افزایش فالوور اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین بخش‌های اینستاگرام هشتگ‌ها تشکیل می‌دهد؛ و یکی از مهم‌ترین روش‌ها است تا علاقه‌مندی‌ها به راحتی پیج شما را دنبال کنند که برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر را بررسی کنند.

شما نسبتی در تعداد کاراکتر پست خود را با یک تعداد مناسب هشتگ (نه بیش از حد) همراه داشته باشید تا به یک زنجیره طلایی اتصال پیدا کنید.

اگر از پست‌ها اسم‌های خود را به صورت هشتگ در بیاورید قرار دهید، و در هر دوره یک مسابقه، یک نام برای آن انتخاب کنید و این نام را به صورت هشتگ در پست‌های خود به راحتی قرار دهید. با این روش کاربران شما می‌توانند با هم ارتباط داشته باشند و همچنین رقیبان خود را بشناسند.

این را از یاد نبرید که سعی کنید از هشتگ های عمومی در پست های خود برای کارکردن کاربران به آسانی قادر باشید تا شما را بیابند. برای مثال اگر صاحب یک کسب و کار در زمینه قهوه هستید، نباید فراموش کنید که حتما از هشتگ قهوه یا اسپرسو استفاده کنید.

برای افزایش فالوور از هشتگ های ترند کمک بگیرید
برای افزایش فالوور از هشتگ های ترند کمک بگیرید

در اینستاگرام ترند به سرعت نور می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ էր էր էր էր էր էր էր էր‌‌ ka‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند54]می‌کنیم و معمولاً از آن چیزی که شما گمان می‌کند، سریع‌تر می‌کند. اگر شما موضوع ترند شده را پیدا کنید که با کسب و کار شما ارتباطی داشتید،

پس حتما از آن در پیج خود استفاده کنید با این روش پست شما توسط هزاران نفر فقط در چند دقیقه دیده می شود.

هر چند وقت حتما هشتگها را بررسی کنید. به هشتگ‌های اختصاصی که ایجاد شده است را بررسی کنید،

به کامنت‌ها جواب دهید و با آن‌ها در رابطه باشید؛ و در نتیجه رعایت این نکته‌های ریز در بکارگیری از هشتگ‌ها باعث افزایش فالوور شما و ماندگاری آن‌ها خواهد شد.

با لایک کردن پست‌ها از کاربران خود قدردانی کنید. اگر پستی در مورد برند شما ایجاد شده است، نباید آن را از دست بدهید و حتماً آن را به کار ببرید و از کاربران فعال خود نیز تشکر کنید.

شریک شدن با استفاده از کامنت در پست‌های زیبای آن‌ها، می‌تواند یکی از ارکان‌هایفاداری کاربران به برند شما باشد و آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

اگر برای پست شما کامنت کنید، سریعاً به این دلیل پاسخ دهید که شما برای آن‌ها ارزش خاصی دارید، این قانون در مورد کامنت‌های سوالی و غیره هم صدق خواهد کرد.

مخاطبان پیش از اینکه پیج اینستاگرام شما را فالو کنند، پروفایل شما را نگاه می‌کنند، بیو شما را مطالعه می‌کنید و همچنین تصاویر شما را تماشا می‌کنند.

پس اطمینان از متنی که کاربر شما می‌تواند متنی را خوب مطالعه کند و همچنین مناسب باشد. اسم کسب و کار خود را به همراه شرح مختصری از فعالیت‌هایی که می‌دهید به صورت خلاصه در بیو از نوشتن متن‌های زیاد پرهیز می‌شود. از فضای اندکی که دارید هوشمندانه بگیرید.

نیازی به این هشتم است که از کلمات کلیدی و کلیدی در بیو استفاده کنید چرا که برای شما کارایی نخواهید داشت. اگر شما یک کمپین با یک هشتگ خاص راه‌اندازی کنید آن زمان نیاز است که آن هشتگ در بیو نوشته شود.

اگر قصد دارید که محصولات شما را بیشتر مشاهده کنید و محصولات خود را بفروشید.

مسابقه‌ای که کاربران را از محصولات یا خدمات شما برایتان بفرستند و آن‌ها را به خوبی یا بد به اشتراک بگذارند و از آن‌ها بخواهند که برای عکس خود مخاطب جذب کنند و جایزه بگیرند.

همیشه یک تصویر خام از محصول خود را منتشر کنید و محصول را به صورت غیر معمول در دید کاربران قرار دهید

تصاویری از کاربرد محصولات خود در زندگی روزمره را تهیه کنید و آن‌ها را به کاربران خود تقسیم کنید تا با محصولتان ارتباط بهتری برقرار کنند.

ویدئویی که ایجاد می‌کند با زمان بیشتر برای کاربران تولید و به نمایش بگذارد از این قابلیت به راحتی عبور نمی‌کند

اگر شما درباره سلبریتی‌ها به آن‌ها اجازه دهید تا پست شما را مشاهده کنید و به کاربران خود را به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از مواردی است که باعث افزایش فالوور شما می‌شود و از مواردی که مهم است خرید فالوور است، می‌توانید از سایت خرید فالوور اینستاگرام برای این کار کمک بگیرید.

منبع مقاله

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!