یک سایت فروشگاهی یک امتیاز برای هر تجارت یا فروشنده تخصصی است. راه اندازی یک پلت فرم تجارت الکترونیکی متعدد است. می‌خواهم نام تجاری خود را بسازیم یا خدمات خود را به بیشتر بفروشید و کسب کنید و کار خود را 24 ساعت نگه دارید (البته اگر قبلاً این کار را نکرده اید). با این گفته، راه اندازی یک سایت فروشگاهی به خرید یک دامنه و شروع به فروش چیزها نیست. در اینجا 10 چیزی وجود دارد که یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای برای تأثیر قرار دادن مشتریان به آن نیاز دارد.

1. تامین مالی

اگر می‌خواهید هر سرمایه‌گذاری را شروع کنید – چه تجارت الکترونیک، یک کسب و کار یا هر چیز دیگری – پس به بودجه‌ای با توضیحات نیاز دارید. اما اگر پول نقدی به اندازه کافی خوشایند باشد، می توان از طریق تأمین مالی مالی نیز تأمین کرد. اگر نمی‌خواهید به سرمایه‌گذاری بپردازید، اما با فوریت برای پرداخت هزینه‌های سایت خود، همیشه می‌توانید به وام‌های شخصی نگاه کنید، که می‌توانید راه خوبی برای ایجاد پول نقد در مدت کوتاهی داشته باشید.

2. نام تجاری خوب

تجارت الکترونیک دنیایی فوق العاده رقابتی است. اگر موفق شوید، برای متمایز شدن از دیگران به برندسازی قوی نیاز دارید. نام تجاری خوب شامل یک نام ضد گلوله و استراتژی گرافیکی است تا مردم بدانند چگونه شما را شناسایی کنند، اما باید یک USPقوی را در نظر بگیرید. به هر حال، تعداد زیادی کسب و کار و تجارت الکترونیک وجود دارد که به سختی می تواند به مردم بگوید که چرا باید شما را انتخاب کنید. به دقت در مورد کارهایی که دیگران نمی کنند و آن را اصلی برندسازی خود می کنید.

3. طراحی واکنش گرا

سایت فروشگاهی خود را بدون فکر کردن به طراحی واکنشگرا در طول فرآیند ساخت، راه اندازی کنید. طراحی ریسپانسیو به روشی اطلاق می شود که دستگاه های تلفن همراه یک وب سایت را می سازند. اگر سایتی برای گوشی‌ها و تبلت‌ها بهینه به نظر می‌رسد، اصول طراحی واکنش‌گرا را در خود جای داده است. سایت‌های تجارت الکترونیک بدون طراحی واکنش‌گرا از اتاق خنده دار می‌شوند، بنابراین چه سایت خود را طراحی کنید یا از شرکت‌های خارجی استفاده کنید، حتماً این موضوع را مطرح کنید.

4. یک محصول با کیفیت

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بدون یک محصول باکیفیت، سرمایه گذاری تجارت الکترونیک شما احتمالاً خیلی دور از انتظار نیست. هر چند یک محصول خوب فقط کیفیت آن نیست. همچنین در مورد خدمت به جایگاهی است که قبلاً به اندازه کافی در جاهای دیگر ارائه نشده است. به طور طبیعی، یافتن جمعیت‌شناسی شما آسان نیست، بنابراین قبل از شروع، حتماً تحقیقات انجام می‌شود. محصول شما باید مفید باشد، باکیفیت و مطلوب باشد، بنابراین جاهای خالی را شناسایی کنید و در این زمینه به آنها رسیدگی کنید.

5. یک زنجیره تامین خوب

ظاهر یک سایت فروشگاهی می تواند به همان اندازه باشد که شما می توانید خوب باشد، اما اگر تامین تامین برای جبران آن بدون آن باشد، به سرعت با مشکلاتی که می توانید پیدا کنید و کار شما را به شکست محکوم کند. تا ممکن است راه های مختلفی برای تولید، خرید و ذخیره سازی نگاه کنید، زیرا باید سفارشات را در نظر بگیرید که ممکن است به آن ها عادت نداشته باشید. از تحقیق در مورد تامین تجهیزات دیگر، نترسید!

6. سهولت استفاده

سایت فروشگاهی پیمایش شما مشکل دارد، در این صورت متوجه می‌شوید که مشتریان شما به سرعت به پلتفرم متفاوت خاموش می‌شوند. طراحی ریسپانسیو همگی خوب و خوب است، اما اگر گزینه‌ها و فهرست‌های منوی بی‌پایانی را به بازدیدکنندگان سایت خود می‌دهید، در تبدیل‌ها به شانس‌های زیادی نخواهند بود. سهولت استفاده را در لیست اولویت های خود نگه دارید. همیشه خرید محصول شما و سفارش مشتری را برای مشتریان ساده کنید.

7. یک سیستم حساب

ارائه حساب کاربری به معنی در وب سایت شما این است که احتمال بازگشت آنها و استفاده از آن در آینده بیشتر است. وجود یک سیستم حساب کاربری در سایت شما دارای مزایا و معایبی است و شما باید به این فکر کنید که آیا ایده خاص شما از این موضوع سود می برد یا خیر. اگر تصمیم بگیرید که این کار را انجام دهد، به یکپارچه سازی با سایر حساب های اصلی نیاز دارد. رسانه‌های اجتماعی و مکان‌های گوگل برای راه‌اندازی هستند، زیرا خیلی چیزها مطمئناً با گوگل یا با یک پلت فرم رسانه اجتماعی می‌خواهند داشته باشند.

8. خدمات خوب به مشتریان

درخواست بازخورد و نظرات در سایت شما بسیار مهم است. بررسی‌های صادقانه‌ای که فضای پلتفرم شما را ستایش می‌کنند، بهتر نسبت به هر کمپین دیگری است. با در نظر گرفتن این موضوع، شما همچنین به خدمات خدمات عالی نیاز دارید، زیرا اگر مشتریان راضی نباشند، احتمالاً نظرات بدی از خود به جای آن خواهند گذاشت، به خصوص اگر احساس کنند با آنها بدرفتاری شده است. همیشه مدیران خدمات مفید، مثبت و با مدارا را برای حل مسائلی که ممکن است پیش بیاید، در دست داشته باشید.

9. سیاست های روشن

هیچ چیز بدتر از خرید چیزی از یک سایت فروشگاهی نیست تا متوجه شوید که خط مشی بازگشت نامشخص است. اگر مشتریان بخشی از فرآیند مخفیانه یا درک آن مشکل است، دیگر از سایت شما استفاده نخواهند کرد. مطمئن شوید که سیاست هایی مانند بازگرداندن، حمل و نقل و ضمانت را در جایی که دسترسی به آن آسان باشد، به وضوح تنظیم کنید. شما به انجام یک مورد عمده از آن نیاز دارید. فقط اطمینان حاصل کنید که مشتریان قادر به مشاهده این اطلاعات هستند و از دید آنها پنهان یا پنهان نیست.

10. مشارکت های وابسته

یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد به عنوان یک خرده فروش تجارت الکترونیک، مشارکت های وابسته است. با راه‌اندازی لینک‌های وابسته در وبلاگ‌ها یا وب‌سایت‌های مرتبط، مشتریان بیشتر را به سایت خود می‌فرستند و در نتیجه نتیجه‌ای را که می‌توانید به دست آورید، بیشتر کنید. مطمئن شوید که وبلاگ نویسان و شرکای وابسته خود را با دقت انتخاب کنید. مرتباً مرورها را انجام دهید تا مطمئن شوید که هنوز با افراد مناسب همکاری می‌کنید، و اگر می‌توانید، از پست‌های قبلی خود مطلع شوید که آنها را در یک نور مثبت ترسیم کنید!

منبع: https://zainview.com/10-things-a-great-ecommerce-site-needs

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!