در قسمت قبل به بررسی دو مورد از فاکتورهایی که لوگو روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد، اشاره کرد. امروز نیز در ادامه این مقاله به بررسی 7 مورد اساسی دیگر می پردازیم.

3- هویت برند ایجاد کنید

به طور کلی، مصرف کنندگان قبل از اینکه درباره یک برند جدید یاد بگیرند یا دنبال کنند، ابتدا لوگو را متوجه می شوند. بنابراین، در تثبیت قدم برند، طراحی لوگو اولین را برای همه کسب و کارها مشخص می کند.

توجه داشته باشید، مقامات شرکت باید به طور جدی بر جنبه سازگاری لوگو تمرکز کنند. استفاده از همان فونت یا رنگ قابل مشاهده در لوگوی کمپین های مارکتینگ یک تاکتیک در اینجا است.

همچنین، لوگو در اصل یک شرکت است. به طور کلی، محبوبیت روزافزون برند، پتانسیل شناسایی لوگو را افزایش می دهد و بالعکس.

4- شرکت را قابل توجه می کند

توجه داشته باشید، برای خاطر سپردن یک کسب و کار، معمولاً 5 تا 7 برداشت طول می کشد. یک لوگو می تواند چنین تصوری را ایجاد کند.

بنابراین، باید شرکت روی طراحی لوگوی چشم نواز و منحصر به فرد باشد که برند را به درستی نشان دهد، مشخص کند.

به طور کلی، مخاطبان عام اگر متوجه طراحی لوگوی متقاعدکننده شوند، به خاطر اسپردن یک کسب و کار آسان تر می شوند. آنها می توانند به سرعت و به طور خودکار هر زمانی که لوگو را متوجه شوند، با برند مرتبط می شوند.

در اینجا، اضافه کردن یک پالت رنگی هیجان انگیز، نقل قول فراموش نشدنی یا زبانی، یا یک چیدمان سرگرم کننده مناسب است.

5- وفاداری مشتری به یک برند را بهبود می بخشد

از نظر وفاداری به برند، لوگوی یک کسب و کار قابل ذکر است. به طور کلی، پس از برداشت های متعدد از طریق لوگو، مصرف کنندگان شروع به چسبیدن به حافظه از نظر روانی می کنند.

با گذشت زمان، محصولات و خدمات شرکت را امتحان می کنند. به طور کلی، یک لوگوی خوب شکل گرفته به گونه‌ای که به‌عنوان علاقه‌مندی ظریف را به وفاداری برای برند کردن در میان مصرف‌کنندگان تبدیل می‌کند.

در واقع، کسب و کارها محصولات یا کالاهای خود را با لوگوی خود تولید می کنند تا فروش را بهبود بخشد.

قابل ذکر است، شرکت‌هایی برای افزایش مصرف از برند، کالاها یا محصولاتی مانند تی‌شرت‌ها با لوگوی قابل توجه ارائه می‌دهند.

6 – نشان دهنده حرفه ای بودن یک برند است

مشتریان اگر کسب و کار را معتبر و قابل اعتماد بدانند به حامیان طولانی مدت یک کسب و کار تبدیل می شوند.

به‌ویژه لوگوها این امر را در هنگام تبلیغ برند بسیار فعال می‌کنند. در واقع، اکثر مصرف کنندگان بر کمپین های بازاریابی یا استراتژی های نوآورانه نمی کنند.

از سوی دیگر، اگر لوگوی کسب و کار را بشناسند، بدون ملاحظات اضافی به آن اعتماد خواهند کرد. با داشتن لوگوی حرفه ای، برندها می توانند انتظار افزایش شهرت داشته باشند.

7- با مخاطبان هدف اعتماد ایجاد کنید

طراحی موفق لوگو 1

به طور کلی، مصرف کنندگان به کسب و کار اعتماد می کنند که می دانند آنها اولویت خود را می دانند. می توان سطح بالاتری را از آنها حمایت کرد و از آنها استفاده کرد.

از آنجایی که لوگو یک شرکت و هدف آن را برای بینندگان تایید می کند، طراحی آن با نظر گرفتن هدف بسیار مهم است.

در واقع، اگر برند شما اقلام/خدمات را برای جمعیتی قدیمی‌تر توسعه داده و ارائه می‌کند، تصویر یا الگویی را نشان دهید که برای آنها جذاب باشد.

به طور مشابه، اگر مخاطب اصلی یک رشته شغلی خاص است، تایپوگرافی یا عناصر را به نقاط مورد طراحی آنها اضافه کنید.

به طور معمول، رنگ پس زمینه می تواند دیدگاه مشابهی از کسب و کار را در ذهن ایجاد کند. به عنوان مثال، رنگ آبی جرقه اعتماد می کند. گزارش شده است که اکثر افراد از این رنگ برای لوگوی خود استفاده می کنند.

8- ارتباط عاطفی ایجاد کنید

طراحی لوگوی مرکز بازیابی خشونت عمومی

لوگوهای خاص می واکنش احساسی بینندگان را به همراه داشته باشند.

از آنجایی که این اولین عنصری است که شخص متوجه می شود، احتمال دارد که ارتباط عاطفی با لوگو ایجاد کند تا اطلاعاتی که بعداً یاد می گیرد.

در آینده، هر زمان که شرکت شخصی یا خدمات آن را به خاطر می آورد، ابتدا لوگو را به خاطر می آورد.

همچنین، از میان گزینه‌های خود، مصرف‌کنندگان با برندهای مورد علاقه خود پیوند عاطفی داشته باشند. که پیوندی مشابه با لوگو ایجاد می کند.

به طور کلی، مصرف کنندگان اگر خاطرات مثبتی را تجربه کنند یا شخصاً با آن ارتباط برقرار کنند، مشتریان و یک برند تبدیل می شوند.

لوگوی جذاب توجه توجه را به خود جلب می کند و می تواند یک لوگوهایی را که به خوبی طراحی نمی کنند، راحت کند.

9- مشتریان جدید جذب می کند

در حال حاضر، اکثر مصرف کنندگان جذابیت را در مقایسه با عملکرد می دهند تا تاثیر اولیه را بگذارند.

این شبیه به لوگو است. کاربران به یک برند با طراحی لوگوی رنگارنگ اعتماد می کنند تا یک الگوی رنگارنگ و تک رنگ.

همچنین، طراحی از شرکت یا خدمات آن برای بینندگان بالقوه ایجاد می کند.

در واقع، زمانی که شخصی با یک برند آشنا نیست اما متوجه یک لوگوی جذاب می شود، احتمالاً آن را امتحان می کند.

10 – مزیت رقابتی

با توجه به ارتباط مرتبط با نام تجاری برای یک شرکت، لوگو کمک می کند تا کسب و کار را از سایر رقبا متمایز کند.

در واقع، اگر یک لوگوی متمایز با عناصر متضاد یا مکمل قابل توجه باشد، باید بیشتر به خود جلب کرد.

پس از آن، بسیاری از مشتریان بالقوه می توانند نسبت به محصول/خدم/شرکت کنجکاوی پیدا کنند و آن را به گزینه های دیگر ارائه دهند.

همچنین، اگر لوگو طراحی خاص به فرد داشته باشد، احتمالاً برند را به خاطر می آورد. در اینجا، افزودن عناصر یا انیمیشن های چشمگیر در لوگو نمونه های دستیابی و در عین حال متمایز است که می توانید از آنها استفاده کنید.

توجه داشته باشید که یک لوگوی خوب و جذاب از شرکتی به شرکت دیگر بسته به پیام مورد نظر، طراحی لوگو و مخاطب هدف متفاوت است.

در حالی که پاسخ به این که چه چیزی یک لوگوی برجسته را تشکیل می دهد، می گوید، اهمیت ارزش اهمیت دارد.

به جای عناصر پر زرق و روی آن بر روی مخاطبان برق تمرکز کنید. علایق را به طور برجسته در نظر بگیرید و بر اساس آن لوگو ایجاد کنید.

در لوگوهایی که بیشتر متن ها هستند (یعنی لوگوهای علامت کلمه)، مطمئن شوید که متن قابل مشاهده و خواندن آسان است.

نیاز است که با متمایز کردن، لوگو را در مقایسه با سایر گزینه های موجود متمایز کنید.

آرم های همه کاره را ایجاد کنید که برای تبلیغ از طریق کانال های رسانه های مختلف مناسب هستند.

نتیجه

در مجموع، یک لوگو با طراحی خوب نمای کلی یک تجارت است و علاقه مند به بینندگان را به خود جلب می کند.

بنابراین، کسب و کارها باید بر روی توسعه یک طراحی لوگوی با کیفیت از نظر محبوبیت رو به رشد برند طراحی کنند.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!