تبلیغات در شبکه های اجتماعی کار حساسی است چرا که هزینۀ آن کم نیست و ما اگر نتوانیم بودجه‌مان را هدفمند خرج کنیم، دیر یا زود کنیم. شکست میخوریم.

همین چند وقت پیش یکی از دوستان نزدیک من، شاکی از این بود که کلی هزینه برای تبلیغات پیج لباسش کرده ولی نتیجه خوبی عایدش نشده و میزان فروشش تغییر نکرده است. به نظر شما مشکل کجاست؟

تبلیغ در جای اشتباه و در زمان اشتباه، می‌تواند یکی از شکست پیج دوست من باشد؛ اما شاید بپرسید که تبلیغ در جای درست و زمان درست را چگونه تشخیص دهیم؟

فوتِ کوزه گریِ این کار کسب اطلاعات کامل و دقیق از پیج‌های مختلف، سابقۀ آن‌ها، هزینه‌هایشان، دایره مخاطبان، محصولات پیج و … است.

پلتفرم تبلیغات در شبکه های اجتماعی جریان برای این کار و فراتر از آن ساخته شده و دست راست شما در اجرای تبلیغات پربازده و سودآور خواهد بود.

در این مقاله، می‌خواهیم دربارۀ قابلیت‌ها و مزایایی که جریان دارد صحبت کنیم. اگر کنجکاوید که با این ابزار فوق‌العاده آشنا شوید، شروع کنید.

 

جریان پلتفرم چیست و چگونه کار می کند؟

جریان در سال ۹۸ و برای پاسخگویی به دغدغه‌های آن مخاطبان ایجاد شد که می‌خواستند اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی نتایج خوبی.

شاید بپرسید که جریان چه کمکی به رفع دغدغه های مخاطبان می کند؟

اولاً، با استفاده از لیست اینفلوئنسرهای جریان، می‌توان به هزاران پیج پربازدید در اینستاگرام دسترسی داشت و از بین آن‌ها، پیج‌های مناسب و پربازده را برای تبلیغات انتخاب کرد.

ثانیاً، می‌توان در پنل، کمپین تبلیغاتی مدنظرتان را با پیج‌هایی که انتخاب کرده‌اند، تعریف کنید و بعد از اجرای آن در جریان بسپارید.

بهطور خیلی خلاصه خدماتی که جریان به شما ارائه می شود عبارتند از:

  • تبلیغات بازدید: در تبلیغات بازدید شما می‌توانید تبلیغاتتان را چند بار در شبکه اجتماعی (اینستاگرام-تلگرام) تعیین کنید. سپس به‌ازای تعداد بازدید می‌پردازید.
  • تبلیغات تعرفه ای: در تبلیغات تعرفه‌ای، هر پیج با تعرفه‌های خاص، تبلیغ شما را منتشر خواهد کرد. در این نوع تبلیغات، معمولاً باید محتوا یا بنر را آماده کنید.
  • تبلیغات اینفلونسری: در تبلیغات اینفلوئنسری شما در پیج چشمی که به‌عنوان اینفلوئنسر شناخته می‌شوند، تبلیغ می‌کنید. شما می توانید توسط اینفلوئنسر مورد نظر تولید شود.

این مواردی که گفتیم، تنها به انواع تبلیغات در جریان اشاره دارند. در بخش بعدی با مزایا و قابلیت‌های جریان، بیشتر آشنا می‌شوید.

۱۲ دلیل قانع‌کننده برای استفاده از جریان

قبل از هر چیز لازم است بگوییم که ما در اینجا به ویژگی هایی از جریان پرداختیم که برای شما ملموس تر هستند و این پلتفرم را از رقبای متمایز می سازند.

۱. ارتباط با یک بانک اطلاعاتی مفید و بهروز

شما را در اینستاگرام تبلیغ کنید. اولاً که باید ساعت‌ها مکان مناسبی برای کسب و کارتان را جستجو کنید. بعد از اینکه لیستی از آن‌ها را انتخاب کنید باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و در مورد هزینه‌هایی که بابت پست یا استوری دریافت می‌کنید، انتخاب کنید و زمانی که می‌توانید برای شما تبلیغات، اطلاعات کسب کنید.

همین روند که شاید ساده به‌نظر برسد، کلی وقت‌تان را می‌پذیرد و حتی گاهی هم با هیچ همکاری‌ای نمی‌شود. اینجاست که جریان می‌تواند کمک کند. چطور؟

جریانبا ارائه لیست کاملی از اینفلوئنسرها و پیج‌هایی که مناسب تبلیغات شما هستند، اطلاعات مفید درباره وضعیت پیج، مخاطبانشان و حتی اثرگذاری تبلیغات قبلی به شما نشان می‌دهد.

لیست اینفلوئنسرهای جریان

۲. فیلترکردن و اولویت‌بندی نتایج

با جریان، نیازی نیست که هزاران پیج را بررسی کنید و ببینید کدامیک به دردتان می‌خورد؛ چون تعرفه هر پیج و حوزه فعالیت آن مشخص است و شما می‌توانید با انتخاب موضوع و تعیین محدوده قیمت، نتایج را فیلتر کنید.

همچنین با استفاده از سیستم مرتب سازی (مرتب‌سازی) جریان، می‌تواند پیج‌ها را به‌ترتیب قیمت یا سایر ویژگی‌ها را مرتب کنید تا سریع‌تر به هدف مدنظرتان برسید.

در تصویر بالا هم می توانید این قسمت را ببینید.

۳. بهره گیری از هوش مصنوعی و تحلیل داده

جریان با سیستم هوشمند بر اساس تحلیل داده‌های ده‌ها هزار کامپیوتری که قبلاً مناسب‌ترین پیج‌ها/کانال‌ها را انجام داده و نتایج این کمپین‌ها را به شما نشان می‌دهد. این پیج و کانال ها با تگ «مناسب شما» پیشنهاد می‌شوند وهمان‌هایی هستند که بر اساس دیتا و آماری که از آن‌ها جریان دارد، تشخیص داده می‌شود که خوب و به‌صرفه عمل کرده است.

چرا جریان

نکتۀ مهم: ممکن است شما پیجی را انتخاب کنید و جریان به شما هشدار «نامناسب برای شما» دهد. این‌ها پیج‌هایی هستند که قبلاً کسب‌وکارهای مشابه شما با آن‌ها تبلیغ کرده‌اند، ولی نتیجه‌ی خوبی نگرفته‌اند.

چرا جریان

۴. ارائه گزارش تصویری کامل

بعد از اجرای تبلیغاتتان، یک کار مهم و ضروری باید انجام شود: بررسی های کمپین تبلیغاتی و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت.

گزارشی که بعد از اجرای تبلیغات به شما ارائه می‌شود، بسیار کامل است و تمام شاخص‌های مهم، از جمله‌های بازخوردی که تبلیغ‌تان از پیج‌ها/کانال‌ها را در بر می‌گیرد، ارائه می‌کند.

ناگفته نماند که برای راحتی شما و ساده‌کردن تحلیل، گزارش‌ها بیشتر روی تصویر و به‌شکل بصری هستند.

گزارش جریان

۵. مشاوره و پشتیبانی رایگان

به محض ثبت‌نام در جریان پنل، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت تا بدون عیب‌و‌نقص اجرا کنید.

جدا از این، اگر به هر دلیلی مشکلی در اجرای کمپین پیش بیاید، از طریق پیام پشتیبانی می‌توان آن را با جریان‌هایی در میان تا در کمترین زمان، انجام داد.

در هر مرحله تیم جریان در کنار شما خواهد بود تا تجربیات خود را برای ساخت بهترین کمپین در اختیارتان قرار دهند.

۶. وجود ناشرهای باکیفیت

کدام جریان برای ارزیابی کیفیت ناشرها (پیج‌/کانال‌هایی که تبلیغات را می‌دهند) دارد، این است که در تبلیغات نتیجه‌ای که به کیفیت بالاتر داده می‌شود، به‌صرفه و مناسب باشد.

می‌دانیم که گاهی ممکن است برخی از این پیج‌ها فالوور فیک داشته باشند. برای همین جریان چندین‌بر تعداد فالوور به خیلی از کیفیت‌های دیگر مثل نرخ پیج هم توجه دارد.

با این اوصاف، خیالتان از بابت پیج‌هایی که جریان می‌دهد، راحت است. اگر ناشری واقعاً کیفیت بدی داشته باشد، اصلاً در کمپین‌های بعدی در انتخاب‌ها قرار نگرفته و پیشنهاد نمی‌شود.

۷. بهینه سازی کمپین تبلیغاتی

نتایجی که از ساخت یک کمپین حاصل می‌شود، تنها به پیج‌های ناشر وابسته است. در این فرآیند فاکتورهای دیگری هم دخیل هستند که موفقیت کمپین شما را تضمین می‌کنند.

یکی دیگر از کارهای جریان این است که کل پروسه اجرای یک کمپین را بررسی کرده و تمام مراحل آن را بهینه سازی کند. اگر می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، بهتر است که از سایتی استفاده کنید که می‌توانید به آن لینک بدهید، باید به آن بروید و ….

جریان، تمام این موارد را زیر نظر دارد و به شما نکات مهمی را برحسب تجربیات خود در اجرای کمپین، آموزش می دهد.

۸. سیستم به سیستم «انتشار تاید»

با سیستم باید انتشار جریان را تأیید کنید زمان معین و همان طور که می‌خواهم منتشر کنم. این سیستم می‌تواند بفهمد که لینک و منشن و پست کپشن دقیقا درست کار گذاشته شده است یا نه.

اگر کپشن پست‌ها فقط ۲۰ درصد با کپشن درخواستی شما متفاوت باشد، جریانش نمی‌کند.

۹. صرفه‌جویی در هزینه‌ها

با استفاده از جریان، جدایی از زمان، در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی می‌کنید.

مثلاً جریان پلتفرم در کمپین‌های بازدید بسیار دست‌ودلباز عمل می‌کند. به این شکل که سعی کنید شما را به شکلی در پیج‌ها پخش می‌کند که از حد مجاز بازدید نصیب شما می‌شود.

هزینه های هم که شما برای کمپین بازدید می کنید برحسب ریچ است، نه ایمپرشن و ویو. اگر تعداد بیشتری بازدید کنید، هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد کرد. ولی اگر بازدید کمتری داشته باشد، فقط به اندازه بازدیدهایی که گرفته‌اید، بپردازید و مابقی را به حساب شما برمی‌گردانید.

۱۰. بازدیدهای واقعی و بدون تقلب

تیم پشتیبانی جریان به، با نظارت همهجان بر کمپینهای بازدید، خیال شما را از واقعی بودن تعداد بازدیدها راحت می‌کند.

بررسی صحت این سایت‌های تبلیغات بازدید توسط ۳ فرد و ۱ سیستم انجام می‌شود و مراحل زیر به ترتیب صورت می‌گیرد:

  • دریافت این سایت ویدیویی از ناشران (جهت جلوگیری از ویرایش گزارش به کمک فتوشاپ)
  • بررسی این سایت توسط دو نفر
  • بررسی این سایت توسط سیستم جریان و مقایسه داده ها

در صورتی که در مراحل بالاتر تشخیص تقلب داده شود، اینسایت برای بررسی بیشتر برای نفر سوم ارسال می‌شود و در صورت حذف، ناشر از سیستم و پول مشتری به پنل بازگشت می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، ناشرهای جریان بوسیله یک سیستم خودکار ردیابی می‌شوند. اگر ناشر دیر یا اشتباه چیزی را منتشر کند، از پی‌وی برای ناشر پیامی مبنی بر این که اصلاحات را انجام دهند و دوباره آن را منتشر کنند، ارسال می‌شود.

بنابراین خیالتان راحت باشد که تیم جریان از همان لحظه انتشار محتوا، تمام موارد را زیر نظر می‌گیرند و اگر چیزی اشتباه شده باشد، همان موقع اصلاح می‌شود و دوباره محتوای بازنشر می‌شود.

۱۱. اطلاع‌رسانی در تمام مراحل

وضعیت جریان هر مرحله از کمپین را به اطلاع‌رسانی می‌کند:

  • لحظه‌ای که شما کمپین خود را تکمیل می‌کنید، پیامکی برایتان فرستاده می‌شود و در صورت نیاز جریان با شما تماس می‌گیرند.
  • وقتی پیج ناشرها هم تایید می‌کنند به شما پیامک می‌دهیم تا اطلاع‌رسانی کنیم.
  • در آخر بعد از ۵ روز که کمپین راهاندازی و اجرا شد، لینک مشاهده گزارش کمپین را با پیامک برای شما می‌فرستیم.
  • علاوه بر موارد بالا، وقتی اینفلوئنسری محتوا را فرستاده و منتظر شماست، با یک پیامک به مشتری اطلاعات می‌دهیم که اینفلوئنسر را تأیید کند.
  • همچنین به‌محض پاسخگویی به هر تیکت نیز به شما پیام می‌دهیم که تیکت پاسخ داده شده است.

۱۲. امکان گذاشتن UTM اختصاصی

یوتی‌امی که به‌صورت پیش‌فرض برای تنظیم می‌شود، این قابلیت را دارد که شخصی‌سازی شود. ما بهازای هر پیج، utm اول ست می‌کنیم و بعد کوتاه‌سازی لینک انجام می‌شود. با این روش که خیلی‌ها تصور می‌کنند در ردیابی برای آنالیتیکس مشکلی وجود دارد، ولی اتفاقی نمی‌افتد. این لینک کوتاه کمک می کند که آمار کلیک لحظه های را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: utm چیست؟

خب، تا اینجا با دوازده‌تا از قابلیت‌های جریان آشنا شدید؛ اما مطمئن باشید که تا با این پلتفرم کار نکن، از تمام پتانسیل‌های آن خبردار نمی‌شوید. برای همین هم پیشنهاد می‌کنیم اگر کارشناس شبکه‌های اجتماعی هستید یا می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید، همین امروز در جریان ثبت‌نام کنید.

همین حالا در جریان ثبت نام کنید

تمام موارد و ویژگی‌هایی که تا اینجا بررسی شود، از همان روز اول شکل نگرفته‌اند. جریان در طی این سال‌ها با تلاش مداوم سعی کنید این را داشته باشید که با افزودن امکانات جدید و بهینه‌تر کردن فرآیندها، سرویسی عالی ارائه می‌دهد.

با جریان، آسان، بهینه و بهصرفه تبلیغات کنید

جریان از همان روز اول شکل‌گیری در این اصل متوجه می‌شوید که فقط در کنار شما و پاسخ به نگرانی و نیازتان است که می‌توان پیشرفت کرد و اولویت را از هر چیزی که می‌توان انجام داد، طراحی کرد و برای کمپین شما راحت بود.

در سال 1400 تا 1401 تصمیم گیری شد که علاوه بر این ارزش، نتیجه بهتری را نیز از کمپین ها داشته باشد. مسلماً اگر شما نتیجه بهتری از کمپین هایتان داشته باشید، جریان پلتفرم جزء انتخاب‌هایتان خواهد بود.

اگر بتوانید کمپین‌های به‌صرفه‌تر و هدفمندتر راه‌اندازی کنید و هر روز نتایج بهتری داشته باشید، از جریان دقیق استفاده کنید.

حالا با خیال راحت می‌توانید با جریان، تبلیغات اینستاگرام و تلگرام خود را راه‌اندازی کنید، بدون اینکه نگران هزینه‌هایتان باشید.

 

The post ۱۲ دلیل برای استفاده از جریان پلتفرم appeared first on جریان.

منبع