سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه

کسانی که این مقاله را برای خواندن درکی از سئو و نحوه کار آن می خوانند، بنابراین نمی خواهیم به تعاریف ابتدایی بپردازیم. سئو چیست؟ ، انواع سئو کدامند؟ بپردازیم، مستقیم به سراغ اصل مطلب می رویم.😎

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) نقش مهمی در افزایش ترافیک سایت شما دارد. با این حال، از روشهای پنهان و مبهم (معروف به تاکتیک های سئو کلاه سیاه) برای ارتقای رتبه‌ها می‌توان به جریمه‌هایی از جانب موتورهای جستجو تبدیل شود.

پس، درک این نکته ضروری است که کدام شیوه بد تلقی می شود و باید از آنها جلوگیری کرد. در این پست از واحد سئو در کرمان، نگاهی دقیق تر به سئو کلاه سیاه توجه دارد و اینکه چگونه می توان به وب سایت، رتبه بندی و شهرت شما آسیب دید. سپس برخی از رایج‌ترین روش‌های بد را می‌توان در نظر گرفت و به شما نشان می‌دهد که چگونه از آنها انجام دهید. شروع می کنیم!

موقعیت یک وب سایت در صفحه نتایج جستجو می تواند به مخاطبان شما بسیار مهم باشد. بسته به عبارت جستجو و اندازه صفحه نمایش کاربر، ممکن است فقط یک یا دو نتیجه ارگانیک در بالای صفحه قابل مشاهده باشد. علاوه بر این، طبق تحقیقات Chitka، یک شبکه تبلیغاتی، لینک اول 33 درصد از ترافیک را دریافت می کند. لینک دوم 18 درصد می شود و در هر پایین به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

ما همیشه به دنبال ساده ترین و سریع ترین راه ها برای رسیدن به آنجا هستیم. سئو کلاه سیاه سریعترین راه برای به دست آوردن موقعیت در نتایج جستجو است.
هدف سئو کلاه سیاه فقط جلب رضایت مخاطبان و کسب رتبه بالا در نتایج جستجو نیست. در سئو کلاه سیاه، سئو با جستجوی ایرادات و نقاط ضعف در موتورهای جستجو و یافتن آنها شروع می شود.
شاید بتوانی یک شبه از شر ره صد ساله بروی…
سئو کلاه سیاه فقط برای مدتی وب سایت شما را در موقعیتی که انتظار می رود می دهد و فرصت خوبی برای دیدن می دهد. بنابراین موقعیتی که به آن رسیده است وضعیت ثابتی نیست و هر روز احتمال وجود دارد.

  1. تولید مواد خام و هدر رفته

در این روش به صورت هدفمند با حجم بالایی از کلمات کلیدی تهیه می شود که دارای چهارچوب و بار معنایی نیست. باشد که هیچ بررسی و ویرایشی بر روی آن انجام نشده باشد و هر متن مشابهی باشد که در نگارش و انتشار آن هدف از چگالی کلمات بوده است.

2.ریدایرکت های مخفیانه(Sneaky redirect)

روشی است که با استفاده از آن نمایش داده شده به کاربر با نمایش داده شده در موتور جستجو متفاوت خواهد بود. خواهد بود.

3.لینک غیر ارگانیک (Link schemes)

اگر در لینک دادن به هدف بهبود جایگاه در سئو باشید به راحتی برای موتور جستجوی قابل تشخیص است.به طور مثال لینک در سایت های آگهی رایگان که دارای موقعیت نامناسب،ریپورتاژ آگهی غیرطبیعی و زیاد با استفاده از کلید واژه های خاص،به کار است. گرفتن نرم افزارهای لینک ساز و…

پیشنهاد می شود به معنای عدم تأثیر منفی تبلیغات اینترنتی بر روی سئو از تگ nofollow استفاده کنید و همچنین لینک تبلیغ آدرس به صفحه ای غیر قابل ایندکس و سپس به صفحه مورد نظر ایندکس می شود.

4.محتوا یا لینک مخفی (لینک و محتوا)

در این روش از بحث تکنیک های سئو کلاه سیاه بخشی از محتوا را از کاربر مخفی می توان در حالی که محتوا به طور کامل در موتور جستجوگر می باشد.این روش با هدف افزایش چگالی کلمه به شکل غیرمتعارف و بی معنی از کلمات کلیدی استفاده شده است که لازم است این تکرار بی معنی باشد از اینکه کاربر مخفی باشد تا کاربر تجربه بد و ناخوشایندی نباشد.

به کارگیری این تکنیک کار کاری بسیار بیهوده است زیرا موتورهای جستجوگر به کدهای css وبسایت دسترسی دارند و متوجه روش های مخفی سازی از جماه فونت صفر،متن و بک گراند هم رنگ و گذاشتن کلمات کلیدی زیر تصویر و… می شوند.

5.تکنیک پنهان سازی (Cloaking)

تفاوت روش پنهان سازی یا Cloaking با روش بالا در این است که در روش بالا بخشی از محتوا به منظور حفظ رضایت در تجربه کابری حدف می کند اما در روش Cloakingکابر چیزی غیر از آن موتور جستجوگر مشاهده می کند را می بیند، این عمل بدون ریدایرکت کردن است. انجام می شود که بسیار مورد توجه هکر هاست.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!