با این حال، موفقیت کسب و کار اینترنتی شما می توانید بتوانید باشید. برای افزایش موفقیت، یک طرح تجاری برای کسب و کار خانگی خود ایجاد کنید. سپس، تمام مدارک لازم را تکمیل کرده و وب سایت خود را راه اندازی کنید. در، محصولات یا خدمات خود را برای نهایت بالقوه خرید کنید.

تمرین ها، آموزش هایی که دیدید یا تجربه به فرد خود را در نظر بگیرید. سپس از خود بپرسید چگونه می توان از این مهارت ها برای ایجاد محصول یا خدمات استفاده کرد که برای مشتریان بالقوه شما ارزش ارائه می دهد.

به عنوان مثال، فرض کنید یک طراح گرافیک آموزش دیده با تجربه در طراحی وب هستید. ممکن است از این مهارت ها برای راه اندازی کسب و کار طراحی وب استفاده کنید.

تصمیم اولیه تصمیم بگیرید که آیا می توانید کسب و کار کنید و کار شما شغل تمام وقت شما باشد یا شغل پاره وقت. سپس، در نظر بگیرید که در طول روز چقدر زمان اختصاصی برای کسب و کار دارید. بعلاوه، در نظر داشته باشید که محصولات یا خدماتی که قصد ارائه آن را دارید چقدر زمان می برد تا آماده شود و خوب عمل کند.

برخی از موارد ممکن است پذیرنده از سایرین باشند. فریلنسر به عنوان یک طراح وب یا فروش صنایع دستی ممکن است به شما اجازه دهد هر زمانی که می توانید کار کنید، در حالی که کارهایی مانند مشاوره ممکن است نیاز داشته باشید که به عنوان مثال بر اساس برنامه های کاربردی شما کار کنید.

در روندهای فعلی در زمینه ای که می توانید وارد شوید بخوانید و به تعداد رقبای احتمالی نگاه کنید. علاوه بر این، بررسی بالقوه خود، چه از طریق تلفنی یا حضوری، مفید است تا دریابید که آیا آنها را به آنچه شما ارائه می‌دهید پیشنهاد می‌کنید یا خیر. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا کسب و کار شما می توانید را که در حال حاضر برآورد نشده است نیاز دارید.

به عنوان مثال، ممکن است با کسب و کارهای محلی تماس بگیرید و بپرسید که آیا علاقه مند به استفاده از یک ادمین برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود هستند یا خیر.

اگر محصولی را می‌فروشید، می‌توانید آن را در یک بازار محلی یا دوستانه که فکر می‌کنید به آن علاقه‌مند شوید، نشان دهید تا ببینید چه نوع پاسخی دریافت می‌کنید.

برای شروع یک کسب و کار نیازی به انجام تحقیقات انجام شده برای شما کمک می کند، اما می توانید موفقیت خود را افزایش دهید.

همه مشاغل نمی توانند یا خانگی به عنوان یک تجارت آنلاین وجود داشته باشند. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما را انجام دهید، می توانید با بازدیدکنندگانی که انجام دهید، می توانید آن را از خانه انجام دهید. با این حال، برخی از کارها به راحتی در داخل خانه کار می کنند، مانند موارد:

حسابداری

برنامه ریزی مالی

ایجاد سبدهای هدیه

وبلاگ نویسی

مشاوره

انجام طراحی گرافیک

ارائه خدمات تحریریه و نویسندگی

دستیار مجازی بودن

توسعه وب سایت ها

برای شروع و ادامه کسب و کار خود بودجه تعیین کنید.

هزینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی شما به نوع خاصی از کسب و کار ارائه شده به صورت چشمگیری متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، یک فروشگاه اینترنتی کتاب خانگی به موجودی نیاز دارد که شما باید آن را خریداری کنید. از طرف دیگر، یک تجارت برای خدمات ممکن است به سرمایه اولیه کمی نیاز داشته باشد. تخمین بزنید که چه مقدار پول برای تهیه مواد اولیه برای کسب و کار خود نیاز دارید. علاوه بر این، چند کلی وجود دارد که برای اکثر کسب و کارهای آنلاین مهم است، که باید آنها را به بودجه خود اضافه کنید:

طراحی وب سایت:

این احتمال وجود دارد که کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز داشته باشد. با تحقیق و سوال پرسیدن از متخصصان این حوزه برای طراحی سایت خود را ارزیابی کنید.

این مقاله را به شما پیشنهاد میکنم : وب سایت در کسب و کار و کار

این هزینه می تواند متفاوت باشد زیرا می توانید از یک الگوی ارزان قیمت استفاده کنید، سایت خودتان را بسازید یا یک طراح استفاده کنید.

شما باید به طور منظم وب سایت را به روز کنید، که ممکن است هزینه های اضافی را به همراه داشته باشید. علاوه بر این، ممکن است برای محافظت از داده های مشتری خود، به خصوص اگر در حال تکمیل تراکنش های پرداخت، نیاز به پرداخت بیشتر داشته باشید.

مواد اولیه:

اگر محصولی را می فروشید، این شامل مواد مورد نیاز شما برای ساخت آنها و همچنین تولید تجهیزات مورد نیاز شما می شود. اگر خدمات ارائه می شود، این موارد مانند نرم افزار یا خدمات پشتیبانی می شود.

یک طرح کسب و کار به شما می تواند در مسیر رسیدن به هدف خود بمانید، بنابراین حتی یک کسب و کار کوچک نیز به یک برنامه نیاز دارد.

پیشنهاد میکنم بخوانید : بوم کسب و کار یا بوم چیست؟ چرا همه باید به بوم کسب و کار کنند؟

طرح کسب و کار اینترنتی شما شامل همه چیز در مورد کسب و کار شما است، مانند موارد زیر:

مفهوم کسب و کار: کسب و کار خود و ساختار آن، از جمله محصولات یا خدماتی که ارائه می دهند را توصیف کنید. علاوه بر این، به طور خلاصه در مورد بازار کسب و کار خود صحبت کنید.

بازار تحقیقات: بازاری را که وارد آن می‌شوید، شامل رقبای اصلی، بازار هدف و نیازهای بازار هدف خود را توصیف کنید.

طرح مارکت: نحوه برنامه ریزی ورود به بازار، نحوه ارتباط با مشتری و نحوه توزیع محصول یا خدمات خود را توضیح دهید.

برنامه عملیاتی: عملیات خود، از مراحل مربوط به تولید محصول یا خدمات خود را روزانه توضیح دهید.

طرح مالی: نحوه تامین درآمد مالی و کار خود، هزینه های مورد انتظار شما و میزان درآمد تخمینی که باید کسب کنید را مشخص کنید.

این پیامدهایی برای نحوه ثبت حساب و مقداری که باید بپردازید خواهد داشت. اکثر کسب و کارهای کوچک ، شرکت های انفرادی هستند که راه اندازی آنها ساده ترین است و به کمترین اسناد نیاز دارد. اگر حقوق حقوقی دیگری را در نظر دارید، ممکن است با وکیلی مشورت کنید که در مورد مسائل حقوقی کسب و کار اینترنتی است و می توانید به شما کمک کنید تا بهترین ساختار را برای خود انتخاب کنید.

مالکیت انحصاری:

مالکیت انفرادی که متعلق به یک شخص است و هیچ گونه جدایی قانونی بین فرد و کسب و کار وجود ندارد. در نتیجه همه سود، زیان، بدهی و کار کسب و کار به شماست. این یک گزینه آسان برای کار خانگی است.

شراکت:

شراکت به این معنی است که دو یا چند نفر مالکیت مشترک دارند. به طور معمول، یک وکیل به طرح در مورد یک قرارداد کمک می کند. هر یک از شرکا مسئول کل بدهی های تجارت هستند، اما سود، زیان یا بدهی را به اشتراک می گذارند. اگر می‌خواهید با شخص دیگری کار کنید، ممکن است شراکتی را انتخاب کنید.

حتما بخوانید : کدام شرایط باید در قرارداد مشارکت گنجانده شود؟

برای راه اندازی کسب و کار خود مجوزهای لازم را دریافت کنید.

ممکن است به امکان بررسی آن نیازی وجود نداشته باشد، اما کمک می کند که از وجود مشکلی جلوگیری کنید. در غیر این صورت ممکن است به دلیل نداشتن مدارک صحیح جریمه شوید. به عنوان مثال، اگر حسابداری خدمات مالی ارائه می شود، در اکثر کشورها به مجوز نیاز دارند.

بیشتر بدانید : ثبت شرکت و معرفی انواع شرکت

همچنین ممکن است به یک مجوز از شهر یا شهرستان خود نیاز داشته باشید، بنابراین با دولت محلی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید. بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا کسب و کار خاص شما به مجوزهای خاص به فرد نیاز دارد یا خیر این است که با اصناف خود تماس بگیرید، کسب کنید و کار خود را توصیف کنید و در مورد هر موضوعی جویا شوید. به عنوان مثال، بسیاری از شهرها به «مجوز مشاغل خانگی» نیاز دارند، که می‌توانید یک کسب‌وکار را از خانه خود راه‌اندازی کنید.

علائم تجاری و سایر اطلاعات اختصاصی خود را ثبت کنید.

چقدر باید هزینه های لازم را بپردازید، ایده های شما می توانید به شما کمک کنید در بلندمدت پول بیشتری کسب کنید. علاوه بر این، آنها می توانند به شما برتری در برابر رقبای خود بدهند، بنابراین مطمئن شوید که آنها را با یک علامت تجاری یا ثبت حق انتخاب می کنید. شما می توانید یک علامت تجاری یا ثبت اختراع را از طریق اداره ثبت اختراع و علائم تجاری دریافت کنید.

برای محافظت از مالکیت معنوی خود بهتر است با یک وکیل کار کنید.

بخوانید : برند دارایی پنهان کسب و کارهاست

تصمیم بگیرید که آیا می توانید یک طراح وب حرفه ای استخدام کنید یا خودتان این کار را انجام دهید.

یک حرفه ای می تواند یک وب سایت جذاب و آماده ایجاد کند، اما خدمات آنها می توانند گران باشند. در نظر بگیرید که چگونه می توانید از پس هزینه های خود برآیید، و همچنین چه چیزی را که سایت خود باید انجام دهد، در نظر بگیرید. از آنجا، من تصمیم می گیرم که آیا می توان از یک الگو استفاده کرد یا یک طراح را استفاده کرد. اگر مهارت های توسعه وب می توانید تصمیم بگیرید که سایت خود را بسازید یا حتی آموزش ببینید.

طراحان وب سایت شما را می سازند و از ثبت نام شما و انتخاب میزبان وب مراقبت می کنند. هرچه بیشتر بپردازید، افزایش در ایجاد یک سایت خاص به فرد داشت.

نام دامنه خود را به تنهایی یا از طریق میزبان وب خود ثبت کنید.

نام دامنه شما آدرس وب کسب و کار آنلاین شما است. نام دامنه باید در شرکت اینترنتی برای نام ها و شماره های اختصاصی ثبت شود. برای ثبت نام خود به مدت یک سال هزینه ثبت نامی بین ۱۰ هزار تومان تا ۲میلیون تومان پرداخت می شود. باید سالانه آن را با همان هزینه تمدید کنید. با این حال، اکثر میزبان های وب دامنه شما را برای شما ثبت می کند، بنابراین می توانید این مرحله را نادیده بگیرید.

با میزبان وب خود بررسی کنید تا ببینید آیا دامنه شما را برای شما ثبت می کنند یا خیر.

سایت خود را سازماندهی کنید و محتوای ارائه دهید.

چه سایتی خودتان را بسازید و چه از یک طراح استفاده کنید، باید از این سایت استفاده کنید که سایت را می توانید ایجاد کنید و از آن بازدید کنید. فایل شما شامل موارد زیر خواهد بود:

عکس و توضیحات محصولات/خدمات

شعار شرکت

تاریخچه کسب و کار و/یا بیوگرافی شخصی

یک وبلاگ

نظرات نظرات

پیشنهاد می کنم مطالعه کنید: مشخصه بازاریابی محتوا در کسب و کار

با بهینه سازی جستجو (SEO) جایگاه وب سایت خود را در جستجوی موتورها بهبود بخشید.

بهینه سازی موتورهای جستجو به وب سایت شما کمک می کند تا در بالای جستجوها ظاهر شوید. می‌توانید شرکت یا شخصی را به کار بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهید، یا برخی از موارد زیر را امتحان کنید:

کلمات کلیدی را در صفحه اصلی وب خود قرار دهید. به کلمات یا عباراتی فکر کنید که می توانید برای جستجوی محصول مورد استفاده قرار دهید، سپس با استفاده از کلمات کلیدی گوگل برای یافتن عبارات مشابه استفاده کنید. این عبارات را در صفحه اصلی خود و در سراسر سایت خود قرار دهید.

پیوندهایی را به سایت‌ها اضافه کنید که مشتریان کسب و کار اینترنتی شما ممکن است به آنها نیاز داشته باشند. این باعث می شود که وب سایت شما در رتبه بندی بالاتر رود. حداقل هفته ای دو بار مقاله بنویسید و تا حد امکان از کلمات کلیدی استفاده کنید. اگر نمی توانید زیاد بنویسید، مرتباً عکس اضافه کنید.

از تجزیه و تحلیل و تحلیل وب سایت مانند گوگل آنالیتکس یا گوگل سرچ کنسول برای مشاهده اثربخشی بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت خود استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی را بررسی کنید.

خرید ترافیک سریع ترین راه برای آوردن افراد به سایت شما است و فروشندگان به شما این امکان را می دهد که مناطق جغرافیایی خاص را با جستجوی کلمات کلیدی هدف قرار دهید. مطمئن شوید که مخاطب را هدف قرار داده اید. کلیک‌ها برای شما هزینه دارد، و اگر تعداد زیادی بازدیدکننده بدون خرید خدمات یا محصول شما را ترک کنند، ممکن است پول خود را از دست بدهید. دو تبلیغ کننده اصلی وجود دارد:

GoogleAds : تبلیغات شما در نوار کناری نمایش داده می شود که افراد تبلیغات جستجوی خاصی را که شما انتخاب کرده اید نشان می دهد.

فیس بوک: تبلیغات شما برای مخاطبانی که بر اساس مکان، جنس، سن و علایق را انتخاب کنید، در فید خبری نشان می دهد. هرچه مخاطب شما خاص تر باشد، موفق تر باشد.

یک اکانت در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

طبق تحقیقات اکثر افراد از هر ۷ دقیقه ۱ دقیقه را در رسانه های اجتماعی صرف می کنند و این نشان دهنده یک است فرصت بازاریابی فوق العاده است. با تمرکز بر پلتفرمی که مشتریان شما احتمالاً در آن حضور دارند شروع کنید و در آنجا خود را پررنگ کنید.

حتما بخوانید : بازاریابی اینترنتی چیست؟

یک صفحه فیس بوک ایجاد کنید. هر کسب و کاری باید یکی داشته باشد، حتی اگر این رسانه اصلی رسانه اجتماعی شما نباشد.

وارد توییتر شوید. می توانید توییتر را برای ارتباط با مشتریان و به اشتراک گذاری اطلاعات در محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

از اینستاگرام برای کسب و کار اینترنتی خانگی خود حتما استفاده کنید. عکس های محصولات خود یا عکس های مربوط به خدماتی که ارائه می دهند را پست کنید و با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید.

ویدیوها را در یوتیوب ارسال کنید. یوتیوب می‌تواند راه‌حلی برای ایجاد خدماتی داشته باشد که می‌تواند به طور هم‌زمان برای بازاریابی خدمات شما و آموزش مشتریان کار کند. برای مثال، اگر شما سرمایه گذاری کنید، می‌دهید، از یوتیوب برای ایجاد خدمات مشاوره رایگان استفاده کنید، و سپس می‌توانید محصول یا خدماتی را که به شما ارائه می‌دهید، ارائه دهید.

برای دریافت مشاور کسب و کار و راه اندازی کسب و کار می توانید با ما در ارتباط باشید تا از راهنمایی های مفید و ارزیابی شده باشد محمدرضا سلطانی ، بیزینس کوچ حرفه ای استفاده کنید.