به بنیانگذار یک کسب و کار کوچک یا یک مدیر اجرایی تازه منصوب شده در یک شرکت، می توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید و به گروهی از متخصصان ماهر نیاز دارید که به شما در اداره شرکت کمک کنند. با ارزیابی مهارت‌ها و استعدادهایی که باید، رهبرانی را برای همکاری با شما و دادن اختیارات و توانایی‌پذیری به آنها برای تصمیم‌گیری برای کسب‌وکارتان، یک تیم مدیریتی بسازید.

ارزیابی نیازهای شرکت شما یکی از مهمترین موارد در ایجاد یک تیم مدیریتی خوب است. بدون این کلیدی، نمی‌دانم برای رشد شرکت خود به چه نوعی نیاز دارید. مهمتر از همه، ارزیابی وضعیت شرکت به شما کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت مدیریت خود را مشخص کنید.

ایجاد یک سازمان برای شرکت شما به شما کمک می کند تا تشخیص دهید کدامیک از مدیران، مسئول کدام جنبه از کسب و کار شما هستند. ممکن است متوجه شوید که با همپوشانی دارید یا فاقد پرسنل کلیدی برای مدیریت بخشی از سازمان خود هستید. اساساً، یک سازمان به شما کمک می کند تا شرکت خود را تجسم کنید و ایده بهتری برای رهبری که در آن شکاف دارید به دست آورید.

بدون برنامه‌های استراتژیک، نمی‌دانید کسب و کارتان در کوتاه‌مدت و بلندمدت کجا خواهد بود و در نتیجه، نمی‌دانید برای رسیدن به هدفتان به چه نوع مدیرانی نیاز دارید. زمانی که برنامه های خود را توسعه دادید، بهتر می توانید تیم مدیریتی خود را شناسایی کنید.

برنامه ریزی کنید که در ۱، ۵ و ۱۰ سال آینده کجا باشید.

تصمیم بگیرید که برای رسیدن به آنجا چه کاری باید انجام دهید.

این شاید یکی از مهمترین عوامل در ایجاد یک تیم مدیریت موفق باشد. پس از همه، پول با شما می شود. شما نمی توانید همه چیز را بدانید یا انجام دهید. نقاط ضعف خود را به عنوان یک نقطه قوت نبینید. اصولاً متوجه نقاط ضعف و برداشتن گام‌هایی برای رفع آن ضعف‌ها در واقع یک نقطه قوت است.

مدتی را به تفکر در نقاط ضعف خود اختصاص دهید تا مشخص کنید چه نوع کمکی برای شرکت خود نیاز دارید.

اگر دارای مهارت های فروش هستید، به یک فروش قوی در تیم خود نیاز به مدیر دارد.

اگر حسابداری یک نقطه قوت نیست، به یک مدیر ارشد مالی یا مدیر مالی نیاز دارید.

مایل باشید مدیران را که در مواردی بهتر از شما وارد کنید. به خاطر کسب و کارتان باید نفس خود را کنار بگذارید.

از افراد خارج از سازمان خود یک ارزیابی حرفه ای می خواهم.

شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان برای افراد داخل سازمان بسیار سخت است. اما این دلیل نیست که ما قادر به ارزیابی خود باشیم. در نتیجه، باید از یک فرد خارج از سازمان خود درخواست کنید. یک بیزینس کوچ یا مشاور کسب و کار می تواند این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد. اینرس خارجی ممکن است بهتر از شما حساب کنید، تیم مدیریت شما را شناسایی کنید.

برای کسب و کار و تیم مدیریتی خود یک شرکت مشاوره خارجی استفاده کنید.

از مشتریان خود در مورد کسب و کار خود نظرسنجی کنید.

با همکاران و دوستان در صنعت خود صحبت کنید.

از افراد خود در سازمانتان نظر بگیرید.

گاهی اوقات بهتر از همه مشکلات یک سازمان را می شناسند، کسانی هستند که در آن سازمان هستند. تلاشی هماهنگ برای دریافت نظرات کارمندان و شرکای خود در شرکت خود انجام دهید. گوش دادن به شما از نظرات به شما کمک می کند تا تعیین کنید واقعاً چه کسانی در تیم مدیریت خود نیاز دارند.

راهی برای بازخورد ناشناس و انتقاد سازنده در سازمان خود ایجاد کنید.

یک هیئت مشاور متشکل از مدیران ارشد و کارمندان ارشد تشکیل می دهند. حتی اگر کسب و کار شما کوچک است، گروهی از مشاوران را داشته باشید که می توانید به طور منظم به آنها اعتماد کنید، به شما کمک کنید تا مدیریت خود را ساده کنید.

به طور منظم از کارمندان خود – در همه سطح – بازدید کنید و با آنها صحبت کنید و به آنها گوش دهید.

پیشنهاد میکنم بخوانید : 5 دلیل چرا کار تیمی مهم است!

این ممکن است که شما نمی توانید انجام دهید، اما برای پیشرفت، باید تیم خود را ارزیابی کنید تا ببینید آیا آنها مهارت ها و عملکرد مورد نیاز برای رسیدن به اهداف و دستیابی به برنامه های استراتژیک خود را دارند یا می کنند از آنها. فراتر می روند.

اگر یک مدیر فعلی نمی‌داند، به این فکر کنید که او را رها کنید، می‌توانید به موقعیتی اختصاص دهید که مناسب‌تر با مجموعه مهارت‌هایش باشد.

اگر مدیران فعلی با استعداد و ماهر به نظر می‌رسند، اما در موقعیت اشتباهی قرار دارند، آنها را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهند که می‌توانند استعدادهای خود را به بهترین شکل استفاده کنند.

در طول ارزیابی بامرورترهای خود، سعی کنید با توجه به رفتار خود، شفاف باشید و با مدیران خود کار کنید.

فهرستی از موقعیت هایی که باید بهبود یا ایجاد بنویسید.

با استفاده از تمام اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید، تغییرات را اعمال کنید و بهترین تیم مدیریتی را برای سازمان خود ایجاد کنید. از آنجایی که مردم را رها می کنند، افراد را پایین بیاورید، اگر افراد می توانند موقعیت خود را تغییر دهند یا حتی کارمندان پایین تر را بالاتر از کارمندان ارشد تر ارتقا دهند، نترسید. هدف شما ایجاد بهترین تیم مدیریتی است که می توانید.

از درون سازمان جذب کنید.

اگر چند کارمند هستید که شرکت شما را به خوبی می شناسند، در نظر بگیرید که کدام یک پتانسیل رهبری دارند. اوقات فراغت، زمانی که از قبل در شرکت شما کار می کنند، بهترین مدیران را می سازند. صلاحیت کارمندان فعلی خود را در نظر بگیرید و اگر فردی دارای عملکردهای یک مدیریتی را داشته باشد، آنها را ارتقا دهد.

به کارمندان خود را نشان می دهد که در حال تغییر تغییر تیم مدیریت خود هستید و به دنبال ارتقاء یا ایجاد موقعیت های جدید هستید.

به مدیران فعلی نزدیک شوید و ببینید آیا نظری در مورد کارمندانی که مدیریتی دارند یا خیر.

با کارمندانی صحبت کنید که فکر کنید ممکن است اعضای خوبی برای تیم مدیریت شما باشند. در مورد سطح علاقه آنها و دیدگاه کلی خود برای سازمان بحث کنید.

با استعداد در صنعت خود را به کار بگیرید.

از آنجایی که اکنون می‌دانم چه حوزه‌هایی از شرکت شما به مدیران قوی تری نیاز دارد، می‌توان برای استفاده از افراد با استعداد در صنعت خود را انتخاب کرد که مورد نیاز شما را به تخصص نیاز دارد. جستجو کنید و مطمئن شوید که جستجوی خود را در نشریات و رسانه ها تبلیغ می کنید.

فرصت های شغلی را با سایت های اصلی کاریابی آنلاین فهرست کنید.

آگهی روزنامه در مجلات تجاری و ها چاپ کنید.

نیاز خود را به مدیران جدید در کنفرانس ها و سایر مدیران تجاری که شخصاً می شناسند، در میان قرار دارند.

مدیران جدید را از طریق شبکه های اجتماعی و حرفه ای موجود خود بیابید.

اگر شرکت کوچکی دارید و دقیقاً یک می‌دانید به چه نوع فردی نیاز دارید، پیدا کردن مدیران جدید از طریق کانال‌های عمومی به نظر ایده خوبی نیست. به این ترتیب، می‌توان شخصاً افرادی را که در کنفرانس‌ها یا از طریق کانال‌های دیگر ملاقات کرده‌اند، استفاده کنید و از ابزارها و شخصیت‌ها مطمئن باشید استفاده کنید.

در کنفرانس ها و همایش های ملی مرتبط با صنعت شرکت می کنند و با افرادی که می توانند از آنها استفاده کنند، شرکت کنند.

لینکدین یا سایر سایت‌های شبکه‌های حرفه‌ای آنلاین را برای افرادی که ممکن است بشناسید یا ممکن است در شبکه‌های ارتباط‌تر شما باشند، مرور کنید.

در مورد نیاز خود با سایر مدیران ارشد یا صاحبان صحبت کنید. آنها ممکن است فرد را بشناسند که مناسب باشد که شما برای آن استفاده کنید.

نقش هر مدیر را به وضوح تعریف کنید.

وقتی که از تیم مدیریت خود را به کار بگیرید یا موقعیتی ایجاد کنید، مطمئن شوید که چگونه فرد به وضوح تعریف شده است. هیچ چیز بدتر از این نیست که مدیران با یکدیگر درگیر شوند. به این مشکل احتمالی پیش از موعد، احتمال درگیری را در آینده می دهد.

انتظارات نظر خود را از هر مدیر به عنوان عضوی از تیم خود توضیح دهید.

مطمئن شوید که مدیران می توانند در صورت نیاز مستقل عمل کنند.

ماهیت شغل و مسئولیت های یک مدیر را به صراحت بیان کنید.

یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که فرهنگی را در سازمان خود ایجاد کنید که بهترین شیوه ها، ارتباطات و همکاری برای پرورش می دهد. با این حال، دستیابی به این امر می تواند بسیار خوب باشد و در طول زمان به جستجوی توجهی نیاز دارد.

صراحتاً ارزش های اصلی شرکت خود را برای کارمندان خود بیان کنید. اگر در زمینه خدمات هستید، باید چیزی مانند رضایت مشتری را در نظر بگیرید. اگر در زمینه تولید هستید، باید کیفیت را نام ببرید.

با مثال رهبری کنید. رهبری لحن فرهنگ یک شرکت را تعیین می کند. ارزش‌های اصلی شما هر چه هستید، مطمئن باشید که آنها را اجرا می‌کنید و هر روز آن‌ها را به کارمندان و مشتریانتان نشان می‌دهند.

کارکنان خود را پرورش دهید و با آنها به عنوان اعضای مهم یک تیم رفتار کنید. اگر کارمندان به شما احترام نمی گذارند و اگر احساس می کنند به آنها احترام نمی گذارند، از شما پیروی نمی کنند.

ارتباط بین کارمندان خود را تقویت کنید.

ارتباطات مهمترین بخش اداره یک شرکت موفق باشد. تیم مدیریت شما باید ارتباط برقرار کند و مطمئن شوید که شما با یک ارتباط در ارتباط هستند.

تشکیل جلسات گروهی هر ماه یا هر دو ماه، شما باید یک جلسه با کل تیم مدیریتی خود داشته باشید تا در مورد چالش ها و مسائلی که شرکت شما با آن مواجه است صحبت کنید.

جلسات فردی تشکیل دهید. زمانی که تیم مدیریت خود را جمع آوری کرد، حداقل هر دو ماه یکبار با مدیران خود ملاقات کنید تا در چالش ها و فرصت هایی که هر روز با آنها روبرو می شوند صحبت کنید.

حتما این مقاله را بخوانید : ۶ نکته ساده برای مدیریت تیم

شبکه های اجتماعی را هر چند ماه یکبار راه اندازی کنید. پیک‌نیک‌ها یا بازی‌های بیسبال تحت حمایت شرکت راهی عالی برای همه برای آشنایی با یکدیگر و باز کردن ارتباطات در ساعات غیرفعال است. این نیز به تقویت فرهنگ شرکت شما کمک می کند.

محیطی با احترام را ترویج دهید.

احترام در ایجاد یک تیم مدیریتی که با موفقیت با موفقیت به منظور رشد شرکت دارند، کلیدی است. مدیرانی که به یک گروه و رهبری ارشد احترام می‌گذارند، برای انجام وظایف خود، بیشتر از همه فراتر می‌روند.

بامسترتان همان طور رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنید.

برای کار عالی، دستمزد رقابتی و ارائه ارائه می شود.

چرا که مدیران خود یا پیشنهادی به آنها گوش می دهند.

انتظارات خود را توضیح دهید. اعضای تیم مدیریتی که به تازگی تشکیل شده است باید نقش ها و مسئولیت های خود را به وضوح درک کنند.

این مقاله برای شما مفید است : چرا باید کوچ داشته باشید؟

یکی دیگر از بخش های مهم ایجاد یک تیم مدیریتی قوی این است که مطمئن شوید که تیم همیشه کار می کند. تیم خود را زیر نظر داشته باشید و کار فردی و همکاری تیمی را به طور منظم ارزیابی کنید. این به شما اطلاع می دهد که آیا تیم شما خوب کار می کند و موفق است یا خیر.

گزارش های مدیران خود را در مورد اهدافی که برای آنها تعیین می کنند بررسی کنید.

به طور منظم با اعضای تیم خود ملاقات کنید، نه تنها اگر مشکلی پیش بیاید.

اگر یکی از اعضای تیم موفقیت مستمری از خود نشان داده است، به او بدهید و تحسین کنید. از آنها در خلوت انتقاد کنید نه جلوی بقیه اعضای تیم.

اگر یکی از اعضای تیم بارها در کار شکست خورده است، آنها را جایگزین کنید یا دوباره به آنها فرصت دهید.

برای دیدن آموزش های مدیریتی بیشتر می توانید از آموزش های حرفه ای محمدرضا سلطانی بیزینس کوچ حرفه ای در زمینه مدیریت کسب و کار بهره ببرید. فقط کافیست با ما در ارتباط باشید.