شما برای راه‌اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام و همچنین تجربه یک بازاریابی موفق، برای شروع ابتدا باید هدف اینستاگرامی خود را به طور صحیح انجام دهید. هدف شما از راه‌اندازی تجارت در اینستاگرام، بازاریابی، و فروش بیشتر است.آیا می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را از طریق اینستاگرام به مشتریان ارائه دهید و یا بخواهید بسازید؟ با ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید.کاری که همه صاحبان صفحات تجاری در اینستاگرام را به صورت آنلاین انجام می دهند این است که میل آنها را به توضیح بیشتر در مورد تجارت، خدمات و محصولات خود می پردازد. این موضوع را فراموش نکنید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه عکس و ویدئو است و مسائلی که خیلی از کاربران آن بیزار هستند نوشته‌های طولانی هستند. کاربران بیشتر دوست دارند که عکس و ویدئو را از محصولات ببینند نه اینکه راجب آن متن بخوانند.ساخت صفحه مناسب برای تجارت در اینستاگرامقدم اولانتخاب نام کاربری و عکس پروفایلانتخاب یوزرنیم و عکس پروفایل صفحه تجاری پیج خود را مانند تابلوی تابلوی بالای درب یک فروشگاه در نظر بگیرید! صفحه شما باید در مقابل کاربرانی که در جستجو به دنبال شما هستند زودتر از بقیه به چشم نیز بخورند یا بهتر است این گونه بگوییم کاربران را جذب کنند، حتی اگر صفحه پیج شما در نتیجه جست و جو اول نباشد! پیج شما به برندی مربوط می شود که پیش از این از این فعالیت ها استفاده کنید و وارد شوید و حالا شما می خواهید که در اینستاگرام آن را گسترش دهید، نام کاربری صفحه خود را به همان نام برندتان ثبت کنید و هیچ حرف دیگری را به آن اضافه کنید. انجام.انتخاب عکس پروفایلخوب است که تصویر پروفایل شما لوگوی اختصاصی کسب و کارتان باشد. به هیچ عنوان از عکسهای کپی برای پروفایل خود استفاده نکنید. شما با این روش تای باعث کاهش اعتماد سرمایه می‌شوید و کسب و کارتان را پایین می‌آورید. اما بهتر است این را بدانید که نام صفحه اینستاگرام شما، قابل توجه است که سریع‌تر پیدا شود صفحه اینستاگرام شما توسط مخاطبان و بهتر دیده شود در نهایت جستجوی اینستاگرام را رقم می‌زند.فیلدفیلد از شما می‌خواهد که درباره کسب و کارتان توضیح دهید. این بخش مهم دیگر در آماده سازی صفحه تجاری شما است. قضاوت از این تاثیر هم در نتایج جستجوی اینستاگرام دارد. در صفحه اینستاگرام فیلد هدف قرار دادن صفحه پیج خود، آدرس وب سایت یا تلگرام خود را وارد می کند.قدم سوم صفحه اینستاگرام خود را با تبلیغات و تراکت هایی که در جلوی درب خانه ها می توانند یا در خیابان پخش می کنند اشتباه کنند. می‌گیرند!هدف شما از راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرام، معرفی محصولات و برندهای خود و همچنین فروش محصولات بیشتر به چه دلیلی است. تبلیغات میکنیداگر محصولات ارائه میدهید، تصاویر جذاب از محصولات خود را به اشتراک بگذارید.قدم چهارمجذب فالوورحالا که یک صفحه طراحی ایده آل برای راه اندازی کردید، با خیال راحت به تبلیغات و جذب فالوور بپردازید تا یک تجارت عالی را تجربه کنید.نحوه صحیح پست برای انجام تجارت در اینستاگرام که چگونه می توانید به طور کامل به شما کمک کنید و بهتر است از هر کسب و کار دیگری در مورد کسب و کار خود اطلاعات بیشتری کسب کنید که در پیج خود خلاق تر برای تجارت موفق تر از قبل باشید. به این شرط که همیشه موارد زیر را در پست در نظر داشته باشید.تهیه عکساگر محصولاتی برای فروش از هر کدام از عکس‌های با کیفیت برای پیج خود تهیه کنید اگر تجارت شما راجب فروش و ارائه خدمات غیر کالایی است، در مورد هر کدام از خدمات خود تهیه کنید. یک عکس جذاب و تاثیرگذار پس از آن به عنوان هر یک از این خدمات را در فضای مناسب از تصویر درج کنید، در واقع از چند کلمه در فضای خالی عکس محصول ثبت کنید، چیزی که باید در نگاه اول در ذهن مخاطب باشد یک عکس. جذاب است که دارای عناوین و سودمند برای تجارت در اینستاگرام باشد.نوشتن کپشندر بخش کپشن یا توضیحات پست، کافی است اطلاعات مختصری درباره خدمات یا محصولات خود را ثبت کنید. به این موضوع دقت کنید که اگر یک پست محصول خود را در صفحه پیج اینستاگرام گذاشتید ولی فالوورهایتان، همان سوالات تکراری را پرسیدند، در آن صورت نتیجه می گیرید که بخش کپشن را به خوبی می کنید که فکر آن را نمی کنید. نظرات پست‌های یک صفحه موفق برای تجارت در شبکه‌های اینستاگرام، باید بر با از نوشته‌هایی که مضمون آن‌ها ” ابزاری برای خرید و همچنین “راضی است از خرید مشتریان “شما باشد تا از این طریق به راحتی بتوانید نظر خود را جلب کنید و کسب کنید و کارتان را رونق بدهید. خود شما قصد دارید این را داشته باشید که برای هر یک از خدمات و محصولات خود در صفحه پیج اینستاگرامتان قیمت درج کنید یا خیر! که مبلغ در کپشن یا در عکس ذکر شود. در صفحات تجاری ایرانی معمولی نیست که قیمت محصولات در عکس درج شود زیرا که قیمت خیلی از اوقات تغییر می‌کند و در چنین حالتی ممکن است تغییر کند، نخواهد داشت، ممکن است در صورت تغییر قیمت خدمات یا محصولات، ادمین صفحه باید مجدداً پست‌های ویرایش شود. را در صفحه می دهد که این کار باعث می شود از جمله کامنت های قبلی لایک شود. در نتیجه بخش که قابل ادیت کردن است گزینه بهتری برای درج مبلغ خواهد بود.

شما برای راه‌اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام و همچنین تجربه یک بازاریابی موفق، برای شروع ابتدا باید هدف اینستاگرامی خود را به طور صحیح انجام دهید. هدف شما از راه اندازی تجارت در اینستاگرام، بازاریابی، و فروش بیشتر است.

آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را از طریق اینستاگرام به مشتریان ارائه دهید و یا بخواهید ایجاد کنید؟ با ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید.

کاری که همه صاحبان صفحات تجاری در اینستاگرام به انجام آن پافشاری می‌دهند این است که می‌توانند بیشتر در مورد تجارت، خدمات و محصولات خود توضیح دهند.

اگر شما هم برای تجارت در اینستاگرام وارد شده اید، این موضوع را فراموش نکنید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه عکس و ویدئو است و مسائلی است که خیلی از کاربران آن بیزار نوشته های طولانی هستند. کاربران بیشتر دوست دارند که عکس و ویدئو را از محصولات ببینند نه اینکه راجب آن متن بخوانند.

ساخت صفحه مناسب برای تجارت در اینستاگرام

چگونه می توانیم از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنیم
چگونه می توانیم از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنیم

انتخاب یوزرنیم و عکس پروفایل صفحه تجاری پیج خود را مانند تابلوی بالای درب یک فروشگاه در نظر بگیرید!

صفحه شما باید در مقابل کاربرانی که در جستجو به دنبال شما هستند زودتر از بقیه به چشم نیز بخورند یا بهتر است این گونه بگوییم کاربران را جذب خود کنند، حتی اگر صفحه پیج شما در نتیجه جست و جو اول نباشد!

اگر صفحه شما به برندی مربوط می‌شود که پیش از این فعالیت‌ها را داشته باشید و معرفی کنید و می‌خواهید که در اینستاگرام آن را گسترش دهید، نام کاربری صفحه خود را به همان نام برندتان ثبت کنید و هیچ گونه حرف دیگری را به آن اضافه نکنید. .

خوب است که پروفایل شما لوگوی اختصاصی کسب و کارتان باشد. به هیچ عنوان از عکسهای کپی برای پروفایل خود استفاده نکنید. شما با این روش تای باعث کاهش اعتماد سرمایه می‌شوید و کسب و کارتان را پایین می‌آورد.

شاید شما هم چیزهای دیگر را انتخاب کنید، در انتخاب نام صفحه سهل باشید. اما بهتر است این را بدانید که نام صفحه اینستاگرام شما، قابل توجه است که سریعتر پیدا شود صفحه اینستاگرام شما توسط مخاطبان و بهتر دیده می شود در نهایت جستجوی اینستاگرام را رقم می زنند.

فیلد از شما می‌خواهد که درباره کسب و کارتان توضیح دهید. این بخش مهم دیگر در آماده سازی صفحه تجاری شما است. قضاوت از این تاثیر هم در نتایج جستجوی اینستاگرام دارد. در صفحه اینستاگرام فیلد هدف قرار دادن صفحه پیج خود، آدرس وب سایت یا تلگرام خود را وارد کنید.

خیلی از صاحبان کسب و کار صفحه پیج اینستاگرام خود را با مجلات تبلیغاتی و تراکت‌هایی که در جلوی خانه‌ها می‌گذارند یا در خیابان پخش می‌کنند، اشتباه می‌گیرند!

هدف شما از راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرام، معرفی محصولات و برندهای خود و همچنین فروش محصولات بیشتر به چه دلیلی است.

در صورت ارائه محصولات می‌دهید، تصاویر جذاب از محصولات خود به اشتراک گذاشته می‌شوند.

حالا که یک صفحه تجاری ایده آل برای خودتان راه اندازی کنید، با خیال راحت به تبلیغات و جذب فالوور بپردازید تا یک تجارت عالی را تجربه کنید.

نحوه صحیح پست گذاری برای تجارت در اینستاگرام

اگر بتوانید پست خود را به طور کامل انجام دهید، و شما بهتر است از هر کسی در مورد کسب و کار خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. به این شرط که همیشه موارد زیر را در پست در نظر داشته باشید.

روش های جذب فالور برای پیج تجاری
روش های جذب فالور برای پیج تجاری

اگر محصولاتی برای فروش از هر کدام از عکس‌های با کیفیت برای پیج خود تهیه می‌کنید اگر تجارت شما راجب فروش و ارائه خدمات غیر کالایی است، در مورد هر کدام از خدمات خود یک عکس جذاب و تاثیرگذار تهیه کنید. در فضای مناسبی از تصویر درج کنید،

در واقع از چند کلمه در فضای خالی عکس محصول ثبت کنید

در نتیجه چیزی که باید در نگاه اول در ذهن مخاطب باشد یک عکس جذاب است که دارای عنوان وسوسه کننده برای تجارت در اینستاگرام باشد.

در بخش کپشن یا توضیحات، اطلاعات کافی فقط مختصر خدمات یا محصولات خود را ثبت کنید این اطلاعات شامل کارایی، ویژگی، رنگ بندی، قیمت و کد محصول است.

فقط کافی است به این موضوع توجه کنید که اگر یک پست محصول خود را در صفحه پیج اینستاگرام گذاشتید ولی فالوورهایتان همان سوالات تکراری را پرسیدند، در آن صورت نتیجه می گیرید که بخش کپشن را به خوبی که فکر می کنید را نمی کنید.

اما قسمتی از پست‌های یک صفحه موفق برای تجارت در شبکه‌های اینستاگرام، باید از نوشته‌هایی باشد که مضمون آن‌ها ” ابزاری برای خرید و همچنین “راضیه خرید مشتریان” شما باشد. کنید و کسب کنید و کارتان را رونق بدهید.

این موضوع کاملاً به خود شما بستگی دارد که قصد دارید این کار را انجام دهید که برای هر یک از خدمات و محصولات خود در صفحه پیج اینستاگرامتان قیمت درج کنید یا خیر!

اما به صورت کلی برای صفحات تجاری مانند بدلیجات، گوشی موبایل و …. در خصوص قیمت محصولات می توانند مبلغی را در کپشن یا در عکس ذکر کنند.

در صفحات تجاری ایرانی معمولی نیست که قیمت محصولات در عکس درج شود زیرا که قیمت خیلی از اوقات تغییر می‌کند و در چنین حالتی ممکن است تغییر کند، نخواهد داشت،

در صورت تغییر قیمت خدمات یا محصولات، ادمین صفحه باید مجدداً پست‌های ویرایش شده را در صفحه قرار دهد که این کار باعث می‌شود که بسیاری از خصلیت‌ها از جمله کامنت‌های قبلی لایک شوند. در نتیجه بخش که قابل ادیت کردن است گزینه بهتری برای درج مبلغ خواهد بود.

منبع مقاله

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!