آیا برای نسل جدید مصرف کنندگان آماده هستید؟ در مورد نحوه بازاریابی کسب و کار به نسل Z با این پنج استراتژی خود، بیشتر بیاموزید!
ما میدانیم که شما چقدر دوست دارید را برای نسل‌های نسل‌ها دوست داشته باشید، اما اکنون زمان آن است که برای نسل بعدی شروع کنید: نسل Z.
ممکن است بپرسید: نسل Z کیست و چه چیزی آنها را تا این حد از هزاره‌های دیگر متمایز می‌کند؟
کمی بعد به آن پرداخت، اما به عنوان مقدمه، باید موارد زیر را بدانید: یکی، آن‌ها بین سال‌های سال‌های 2014 تا 2014 متولد شده‌اند، و دوم، آن‌ها اولین نسل‌ها هستند که بیشتر عمر خود را با دسترسی به فناوری‌ها راحت می‌کنند.
متأسفانه، اگر فکر می‌کنید که برای نسل Z آسان‌تر از هزاره‌ها خواهد بود، چیزهای زیادی در انتظارتان خواهد بود. اما، نگرانید، ما اینجا هستیم تا کمک نکنیم! در اینجا پنج استراتژی وجود دارد که به شما کمک کند تا به نسل Z برسید و با آنها داشته باشید!

۱. برای رویاری با قدرت خرید قابل توجه نسل Z آماده شوید
بیایید با یک آمار شروع کنیم: نسل Z چهل و چهار میلیارد دلار قدرت خرید خواهد داشت.
و نه، این اشتباه تایپی نیست. این ۴۴ میلیارد دلار است.
علاوه بر این، 27 درصد از جمعیت ایالات متحده را نسل Z تشکیل می دهد.
با این تعداد افراد و هزینه‌هایی که خرج می‌شوند، می‌خواهید در بازار نسل Z شروع کنید. اما به همان اندازه، نمی‌توان نسل‌های قبلی خود را صرفاً برای فروش به نسل Z رها کرد.
به عنوان مثال، اگر بیشتر شما بچه‌های پرفروش باشند، کسب و کار شما کمکی نمی‌کند که به نسل بعدی کاملاً بپذیرد.
با این، اگر فکر کنید که کسب کنید و کار خود را در نهایت به نسل Z خواهد رسید، بهتر است در زمان شروع به تنظیم استراتژی تجاری و بازاریابی خود بپردازید.
که ما را به استراتژی بعدی هدایت می‌کند:

۲. شما روشهای تجاری سنتی را برای نسل Z کنار بگذارید
با واینرهای پولی در تبلیغات خود خداحافظی کنید
با جدیت تمام، Gen-Z می‌خواهد افراد واقعی و قابل ارتباط را در کمپین‌های بازاریابی ببینند. افرادی که در تبلیغات شما قرار دارند باید همان مبارزات یا عقایدی مشابه مخاطبان نسل Z شما داشته باشند.
آن‌ها همچنین می‌خواهند که محصولات و خدمات شما ارزشی برای آن‌ها فراهم کنند و نیازهای آنها را برآورده کنند. اگر تنها به خاطر فروش چیزی به این نسل بفروشید، موفق نمی شوید.
مانند مقایسه برای نسل‌ها، توصیه می‌کنیم درباره داستان سرایی را در پیش بگیرید. به مشتریان این نسل خود توضیح می دهند که چگونه محصول یا شما می توانید به آنها کمک کنید. زمینه فروش خود را مرتبط و به راحتی درک کنید.
این استراتژی به روز شده است به عنوان ویدئویی نیز توسعه یافته است.

۳. سریع و سریع برای بازاریابی به نسل Z ایجاد کنید
اینجاست که همه چیز پیچیده می‌شود.
شما یک داستان سرایی خوب برای فروش به مشتریان خود ارائه کرده‌اید، اما آیا می‌توانید آن را در هشت دقیقه یا کمتر انجام دهید؟ برای نسل Z، فاصله توجه دقیقاً همان هشتم است.
من می‌دانم که این مشکل است، اما جای نگرانی نیست. خبر خوب این است که اگر یک حساب اینستاگرام یا اسنپ چت، (یا حتی فیس بوک!) دارید، می‌توانید به تبلیغات سریع با زودگذر بپردازید.
استوری‌های اینستاگرام، استوری‌های اسنپ چت و استوری‌های فیس‌بوک همگی به شما امکان می‌دهند پخش‌کننده را به اشتراک بگذارید، بخواهید ویدیو یا تصویر باشد، که برای چند ساعت ظاهر می‌شود و تا ۲۴ ساعت در پروفایل شما باقی می‌ماند.
اگر بتوانید تبلیغات ویدیویی یا عکسی را ایجاد کنید که هشت یا کمتر از آن را بکشید، با مخاطبان نسل از خود صحبت کنید، با نسل Z آسان‌تر خواهد شد.

۴. از هر پلتفرم رسانه اجتماعی متفاوت استفاده کنید
سایر نسل‌ها، نسل Z در عمر خود دسترسی سریع و آسان به اینترنت و رسانه‌های اجتماعی داشته‌اند. به همین دلیل، آن‌ها به دسترسی به رسانه‌های اجتماعی متکی هستند، به طوری که هر ساعت حساب خود را بررسی کنند.
چه استفاده از فیس بوک برای دست آوردن اطلاعات باشد یا از اینستاگرام برای نشان دادن خود شیفتگی، یک چیز قطعی است: شما نمی‌توانید در همه پلتفرم‌ها به یکسان برای نسل Z تبلیغ کنید.
به عنوان مثال، از آنجایی که Gen-Z از اینستاگرام برای نشان دادن خود شیفتگی استفاده می‌کند، شما می‌توانید خواسته‌های آنها را بیان کنید و نه چیزی بیشتر. فیسبوک هم همینطور. شما فقط می‌توانید آموزنده منتشر کنید.

۵. کسب و کاری که به آن توجه کنند
به یاد داشته باشید که کفش‌های TOMS در میان هزاره‌ها چقدر محبوب بودند؟ در صورت ناآشنا بودن، این شرکت به ازای هر جفت کفشی که از آنها خریده بود، یک جفت کفش را برای نیازمندان عرضه کرد.
هزاره‌ها TOMS را دوست داشتند زیرا نه تنها کفش‌های آنها محبوب بودند، بلکه آنها یک هدف بزرگند.
با نسل Z تفاوتی ندارد. در واقع، ۶۰ درصد از Gen-Z می‌خواهند جهان را از طریق کار خود تغییر دهند، بنابراین می‌خواهند برندهایی را خریداری کنند که می‌توانند همین کار را انجام دهند.

نتیجه نهایی
مارکتهای نسلهای Z، از بسیاری جهات، از نشان دادن تا نسلهای دیگر، کاملاً متفاوت خواهد بود. قطعاً یک چالش و کار بسیار سخت خواهد بود. با این، اگر مایل به انجام کار برای دریافت خدمات جدید خود هستید، آن‌ها را به شما می‌دهید تا متوجه شوید که آن‌ها را می‌دهند.

دوره «بازاریابی برای نسل Z»
نسل زد (یا به طور خلاصه Gen Z)، به زبان عامیانه به‌عنوان زومرها نیز شناخته می‌شود. بیشتر اعضای نسل Z نسل X هستند. بخش اعظم خود اعضای نسل زد برای تمام عمر از ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال خواهند کرد.

هر نسلی رفتارها و نگرش‌های خودش را دارد. بنابراین نشان دادن در هر نسل هم یکسان نخواهد بود. شما نمی توانید نظر یک نسل را جلب کنید که نظر نسل دیگر را جلب می کند. و حال یک نسل جدید به نام نسل Z پا به عرصه گذاشته است و وقت آن رسیده است که با این نسل آشنا شوند.

در این دوره قرار است همه چیز درباره نسل Z به شما آموزش داده شود. آیا این نسل از چه کسانی هستند، چرا آنها چگونه شکل‌گرفته‌اند؟ تفاوت بین مهاجران دیجیتال و دیجیتال مادرزاد چیست؟ ۷ ویژگی برای ارتباط بهتر با نسل زد چیست؟ همه این اصول را در این دوره یاد گرفت.
برای تهیه این دوره فوق العاده اینجا را کلیک کنید.

شاید پست های قدیمی هم براتون جالب باشه:

https://virgool.io/@vidonelearning/10-%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D9%81%D8%B1%DB% 8C%D9%84%D9%86%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D8 %AF%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%B1% D9%88%D8%B9-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-kq6who3kj3nq
https://virgool.io/@vidonelearning/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8 %A8%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9 %88%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-kxockh002mwp
https://virgool.io/@vidonelearning/httpsvirgooliovidonelearning11-of-the-popular-digital-business-models-and-strategies-n4ikbcsatgh0
اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!