اگر بازدید از پروفایل خود را در لینکدین افزایش دهید، وقتی مشتریان به دنبال فریلنسر هستند، در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند. شما با فعال بودن، بازدید خود را افزایش می‌دهید، که در الگوهای الگوریتم جستجوی لینکدین شماره 4 است.
فعال بودن که به اشتراک‌گذاری آن‌ها نیز می‌گویند، به محتوای محتوایی و درگیر شدن با دیگران در مورد شما و آنها می‌پردازند. هر چه بیشتر فعال باشید، بیشتر شما را خواهید دید. در کنار رتبه‌بندی بالا در نتایج جستجو، این به شما کمک می‌کند شبکه خود را بسازید و شهرت حرفه‌ای خود را افزایش دهید.
فرقی نمی‌کند خود را پست می‌کنید، به نظرات پست‌ها و مقالات خود پاسخ می‌دهید یا روی پست‌ها و مقالات دیگران نظر می‌دهید، همیشه حرفه‌ای و مفید باشید.
در لینکدین و به‌طورکلی در رسانه‌های اجتماعی، راه‌اندازی ایده‌آل برای افزایش، ارزش‌گذاری از طریق به‌کارگیری عملی و روشنگر است. و شاید مهم‌تر از آن، مطمئن شوید که با پاسخ دادن سریع به نظرات، بازخوردها و پرسش‌ها، با همه افراد در شبکه خود باید رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنید.» دکتر فلو فلایی از موسسه رهبری ترکیبی در ۱۵ تکنیک برای تقویت انرژی در لینکدین می‌گوید.

هفته ۱ ساعت در لینکدین وقت بگذارید
زمانی که به اشتراک‌گذاری‌ها و عادت‌های معمول کردید، فقط حدود ۱۰ دقیقه در روز (شنبه تا چهارشنبه) در لینکدین طول می‌کشد تا بازدید از پروفایل شما افزایش یابد. و لازم نیست هر روز این کار را انجام دهید. اگر خیلی سرتان شلوغ است، اشکالی ندارد که یک یا دو روز از آن صرف نظر کنید.
فید لینکدین خود را ۲ تا ۳ بار در روز مرور کنید. حدود یک بار در هفته، پست.

با فعال بودن، بازدید پروفایل خود را افزایش دهید
اگر تازه شروع به فعالیت در لینکدین کرده اید، با مروری بر خود و نظر دادن به پست های دیگران، خود را افزایش دهید. فید شما این است که وقتی روی صفحه اصلی لینکدین خود کلیک کنید نشان داده می شود. لینکدین تصمیم می‌گیرد چه چیزی مرتبط است و این را به شما نشان می‌دهد.

۳ راه برای ارتباط با پست‌های وجود دیگران:
• پسندیدن
• اظهارنظر
• اشتراک گذاری.
شخصی که پست را نوشته است به‌احتمال‌زیاد متوجه لایک شما نمی‌شود و این به شما در ایجاد رابطه با آن شخص کمکی نمی‌کند. اما می‌توانید روی لایک کلیک کنید و سپس یک نظر اضافه کنید.
به نظر می رسد اشتراک گذاری راه خوبی برای ارتباط با دیگران است. اما الگوریتم لینکدین از اشتراک‌گذاری‌ها خوشش نمی‌آید، بنابراین بازدیدهای زیادی نخواهند داشت.
اگر تازه شروع به فعالیت در لینکدین کرده اید، خود را مرور کنید و در مورد پست های دیگران نظر دهید. فید شما این است که وقتی روی صفحه اصلی لینکدین خود کلیک کنید نشان داده می شود. لینکدین تصمیم می‌گیرد چه چیزی مرتبط است و این را به شما نشان می‌دهد.

نظر دادن به پست های دیگران
رشد شبکه شما همچنین بازدید پروفایل شما را افزایش می دهد. افزودن ارتباط جدید با اظهارنظر در پست‌های دیگران، روابط را با ارتباطات ایجاد می‌کند. به دنبال افراد، به‌ویژه سایر فریلنسرها، و پست‌هایی باشید که به شما مرتبط هستند تا زمانی که خود را تلف کنید.
انجام نظر دادن آسان است. و هر نظر یک مینی تبلیغ برای کسب و کار شما است، زیرا نام شما و عنوان ابتدایی شما قبل از نظر شما به همراه عکس شما نشان می دهد. پست را بخوانید و یک نظر معنی دار بنویسید.
مطمئن شوید که پوستر را تگ کرده اید، تا او از لینکدین در مورد نظر شما اطلاعیه کند.
نحوه تگ کردن پوستر
• مارک @ را تایپ کنید.
• شروع به تایپ نام پوستر کنید.
• نام پوستر را از لیستی که به شما می‌دهد انتخاب کنید.

شبکه خود را از طریق ارائه نظر بسازید
کسی که به شما پاسخ می‌دهد، احتمالاً شما را برای ارتباط می‌پذیرد، اگر تصمیم بگیرید که آن شخص ارتباطی را برای شما انتخاب کند.
و نظرات دیگران را می خوانند. اظهارنظر در مورد نظرات آنها به راحتی برای یافتن افراد مرتبط برای دعوت به عضویت در شبکه شما هستند.
با اشتراک گذاری خود، دید خود را افزایش دهید
وقتی در لینکدین شدید، هفته‌های یک یا دو بار مرتبط را به اشتراک بگذارید. هر پست یک آگهی کوچک برای تجارت آزاد شماست. نظرات را لایک کنید، پست‌ها نام شما، عنوان ابتدایی و عکس شما را نشان می‌دهند.
سازگاری کلیدی است. «با ارسال و نوشتن مقاله سازگار باشید. دکتر شارون اچ پورتر، شرکت پرفکت تایم SHP LLC، شرکت مربیگری، مشاوره و انتشار کتاب در ۱۵ تکنیک برای افزایش اهمیت در لینکدین، می‌گوید: «برای جذب فالوورها در هر پلتفرمی، باید حضوری قوی داشته باشید و مرتباً پست کنید.
در کنار پست‌ها و مقالات، می‌توانید ویدیوها را به اشتراک بگذارید. من در اینجا برای نحوه نوشتن پست‌ها و مقالات می‌کنم. من ویدیوها را پوشش نمی‌دهم، زیرا فکر می‌کنم ویدیوهای باکیفیتی را که باید در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند، انجام دهند، بسیار کار می‌کنند. اما اگر ویدیوها به نفع کسب‌وکار مستقل شما هستند و می‌دانید چگونه ویدیوهای باکیفیت را تولید کنید، حتماً از آنها استفاده کنید.

برای افزایش بازدید از پروفایل خود، پست های جذاب و مرتبط بنویسید
پست‌هایی که به‌روزرسانی‌های وضعیت نامیده می‌شوند، ساده‌ترین و مهم‌ترین راه‌های اشتراک محتوا هستند. جان اسپیریان در کتاب چگونه لینکدین را بهبود بخشید، می‌گوید: «بهترین در لینکدین احتمالاً از پست‌های شما حاصل می‌شود.
مطالبی که برای ارتباطات و دنبال کنندگان شما جالب و ارزشمند است، مرتبط است. این شامل:
• اخبار و به‌روزرسانی‌ها در صنعت یا تخصص (های) شما
• نکاتی در مورد بهره برداری بیشتر
• سایر منابع مفید مانند پست‌های وبلاگ، پادکست‌ها و وبینارها.
موارد بیشتری که به اشتراک می‌گذارید باید غیر تبلیغاتی باشد. وقتی چیزی مرتبط با کار آزاد خود را تبلیغ کنید، مطمئن شوید که به ارتباطات شما مرتبط است.
حداقل چند جمله در مورد محتوا، معمولاً با پیوند به کامل (اخبار، پست وبلاگ و غیره) درج کنید. من دوست دارم یک تیتر هم بگذارم. شما همچنین می توانید یک سوال بپرسید.
برای خبرنامه‌های الکترونیکی ثبت‌نام کنید و جریان ثابتی از ایده‌های محتوا به صندوق ورودی شما می‌آیند. انجمن‌های حرفه‌ای نیز منابع خوبی از مرتبط هستند که می‌توانند به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند.
با پاسخ دادن به هر نظری که افراد در پست‌های شما می‌دهند، می‌توانند افزایش دهند. افراد کمی این کار را انجام می‌دهند، بنابراین اگر این کار بسیار انجام شود، متمایز می‌شود. و افرادی که روی پست‌های شما نظر می‌دهند احتمالاً دعوت شما را برای ارتباط می‌پذیرند.
چگونه یک پست بنویسیم؟
• به صفحه اصلی لینکدین خود مراجعه کنید.
• روی شروع یک پست کلیک کنید.
• تعداد کاراکتر: 1000 کاراکتر

در پست های خود سوال بپرسید
اگر افراد به یک سوال پاسخ دهند، احتمال دارد که با شما درگیر شوند. می‌توانید در یک پست معمولی بپرسید یا از نظرسنجی استفاده کنید. انجام یک پست معمولی با سوال به شما امکان می دهد یک موضوع را به یک سوال اضافه کنید و شروع کنید. اما نظرسنجی یک راه سریع و آسان برای همه افراد دیگر است. من از ترکیب سوالات با استفاده از جزئیات و نظرسنجی رای توصیه می‌کنم. نظرسنجی‌های لینکدین به شما امکان می‌دهد به‌سرعت و به‌راحتی نظرسنجی ایجاد کنید.
پست‌های دیگر، اگر می‌خواهید خودتان را افزایش دهید، سؤال یا نظرسنجی را مرتبط و جذاب کنید.
نحوه ایجاد نظرسنجی:
• روی شروع یک پست کلیک کنید
• روی ایجاد نظرسنجی (سه نوار) ​​کلیک کنید
• خود را تایپ کنید و گزینه ها را انتخاب کنید
• مدت زمان نظرسنجی را انتخاب کنید
• روی بعدی کلیک کنید
• در بخش ویرایش پست، پستی را که می‌خواهید، انتخاب کنید. (برای افزایش نمایان شدن نظرسنجی خود، «هرکسی» را انتخاب کنید)
• روی ارسال کلیک کنید.

بازدید از پست های شما
لینکدین به شما امکان می‌دهد تعداد بازدیدهای هر پست را مشاهده کنید. به این معنی است که پست در فید اصلی شخصی ارائه شده است. این بدان معناست که شخص آن را خوانده است.
زمانی که کنکشن‌های درجه ۱ شما را می‌دهند یا یکی از پست‌های شما را می‌پسندند، ارتباطات درجه ۱ آن‌ها (که ارتباطات درجه ۲ شما هستند) پست شما را می‌بینند.
مقالات تخصصی بنویسید تا خود را افزایش دهید
همچنین می‌توانید مقالات خود را بنویسید و در لینکدین پست کنید. به‌طورکلی، پست‌ها برای رتبه‌بندی در نتایج جستجو و ایجاد شبکه شما به همان اندازه مقالات خوب هستند، اگر بهتر نباشند.
اما مقالات می‌توانند به شما کمک کنند تا تخصص خود را برجسته کنید. Marvelous Aham-adi در ۷ نکته مارک لینکدین برای افزایش دید شما می‌گوید: “اشتراک‌گذاری خود و انتشار مقالات راهی عالی برای ایجاد رهبری فکر در موضوع خود است.”
وقتی مقاله‌ای را منتشر می‌کنید، بخشی از پروفایل لینکدین شما می‌شود. لینکدین آن را با ارتباطات و دنبال کنندگان شما در فیدهایشان و گاهی اوقات از طریق اطلاعیه ها به اشتراک می‌گذارد. و می‌توانید به مقالات خود برای مشتریان احتمالی و دوستان آزاد ارسال کنید.
مطمئن شوید که مقالات شما با هدف و دوستان آزاد کار شما مرتبط است. در مورد موضوعاتی فکر کنید که به‌خوبی می‌دانید که آنها نیاز دارند یا می‌خواهند بیشتر در مورد آنها بدانند. غیررسمی اما حرفه ای بنویسید. تبلیغاتی نباشید
یک تصویر در پست ابتدایی خود اضافه کنید. در پایان پست خود، یک بیوگرافی مختصر با پیوند به وب سایت خود (یا اگر هنوز وب سایت، این لینک را وارد کنید).

نحوه نوشتن مقاله
• به صفحه اصلی لینکدین خود مراجعه کنید.
• روی نوشتن مقاله، درست در زیر شروع یک پست کلیک کنید.
• تعداد کاراکتر:
• عنوان – صد کاراکتر
• مقاله – ۴۰۰۰۰ کاراکتر
بازدید از مقالات شما
لینکدین همچنین تعداد بازدید از مقالات شما را به شما نشان می دهد. بیان مقاله به معنای شخصی است که روی مقاله شما کلیک کرده اید.
۲ راه بیشتر برای افزایش بازدید پروفایل شما
با استفاده از تصاویر با پست‌ها و مقالات خود، شما را افزایش دهید. تعداد تصاویر یک پست یا مقاله و افزایش افزایش می‌دهند. با دعوت از افراد مرتبط با شما، شبکه را بسازید.
از تصاویر استفاده کنید
اگر به محتوایی که در وب است پیوند می‌دهید، وقتی URL را در پست خود تایپ می‌کنید، لینکدین تصویر را از آن محتوای انتخاب می‌کند.
اگر نیاز به ایجاد یک تصویر برای پست‌ها (یا مقالات) خود دارید، این کار سختی نیست. و شما می توانید آن را به صورت رایگان انجام دهید.
اندازه تصویر پست لینکدین:
• ۱۲۰۰ در ۶۲۸ پیکسل
اندازه تصویر مقاله لینکدین:
• ۷۴۴ در ۴۰۰۰ پیکسل

از افراد مرتبط دعوت کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند
وقتی کسی در مورد پست یا مقاله شما نظر می دهد، عنوان او را بخوانید. اگر آن شخص برای شما ارتباط خوبی به نظر می‌رسد، روی پروفایل کلیک کنید و از آن دعوت کنید تا بخشی از شبکه لینکدین شما باشد. می‌توان چیزی شبیه این بنویسید:
«از اینکه در مورد پست من در نظر دادید متشکرم. لطفاً به شبکه لینکدین من بپیوندید.»

دوره آموزش کاربردی لینکدین
شما به‌عنوان یک دانشجو در فصل هیجان انگیز از زندگی خود هستید. در این دوره از زندگی خود شما باید برای آینده کاری خود برنامه ریزی داشته باشید و در جستوجوی شغل مناسب باشید.
باید در صنعت که می‌خواهید در آن فعالیت‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید. برای تمام این فعالیت ها لینکدین بستری مناسب برای شما فراهم می کند.
این دوره آموزش ویدئویی به شما کمک می‌کند تا یک پروفایل عالی برای لینکدین خود بسازید و به شما برای ساخت برند شخصی‌تان کمک می‌کند. بعد از آموزش ساخت پروفایل نوبت به آموزش کار کردن با لینکدین می‌رسد.
روش‌های تولید محتوا و اشتراک‌گذاری آن‌ها را به‌راحتی یاد می‌گیرید و آموزش می‌بینید که چگونه اخبار و اطلاعیه‌های موردعلاقه‌تان را دنبال کنید.
و در آخرین مدرس دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه از لینکدین برای پیدا کردن شغل موردعلاقه‌تان استفاده کنید.
اگر به این موضوع علاقه مندید می توانید فایل ویدیویی این مقاله را در اختیار بگیرید اینجا ببینید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!