خیلی ها این روزها دنبال این هستند که بتونن از شبکه های اجتماعی برای کسب و کارشون استفاده کنن . فرقی نمیکنه، نرم افزار حسابداری دارید یا لباس کار، صاحب هر شغل و عنوانی که باید بتونید از شبکه های اجتماعی بهترین بهره رو ببرید. از این رو در این پست به آموزش نحوه مدیریت شدن در صفحات اینستاگرام پرداخته ایم . ما در این سلسله از آموزش هایی که از قبل هم شروع شده بود، مانند آموزش رایگان حسابداری هم به دسته ای از آموزش ها پرداخته بود. همچنین برای اینکه بتونید بیشتر از آموزه های تخصصی ما بهره ببرید، خوبه که از وب سایت های زیر نیز دیدن کنید، به نظرم خیلی میتونه برای شما مفید باشه.

بهترین نرم افزار حسابداری
تولیدی لباس کار
modiranpanel.ir
zangin.ir
farmandehi.ir
zangin.ir
avaravesh.ir
https://1hr-payday-advance.com/

ادمین شدن در اینستاگرام
ادمین شدن در اینستاگرام

آموزش ادمین پیج اینستاگرام

برای کسانی که به دنبال یک فضای وسیع برای ارائه محصولات و خدمات خود هستند، آموزش ادمینی پیج اینستاگرام، یک پیشنهاد بسیار خوب و مفید می‌شود.

شبکه اینستاگرام تنها یک شبکه اجتماعی، جهت ارتباط و تبادل اطلاعات و اخبار است. فضایی را در اختیار شما قرار دهید تا از آن به عنوان یک بازار بزرگ جهانی، با تعداد میلیون کاربر از تمام نقاط جهان استفاده کنید.

در این مقاله پیش از پرداختن به آموزش ادمینی پیج اینستاگرام، ابتدا به تاریخچه کوتاهی از استفاده از اینستاگرام پرداخته خواهد شد. سپس برای استفاده از این شبکه اجتماعی، به عنوان یک بازار جهانی اشاره می‌شود. و در نهایت یک آموزش ادمینی پیج اینستاگرام کامل و جامع در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فهرست محتوا[نمایش]

تاریخچه استفاده از اینستاگرام

با رواج از تلفن های همراه لمسی (گوشی های تاچ)، استفاده از شبکه های اجتماعی بیشتر می شود. و در واقع شبکه‌های اجتماعی حالت عمومی‌تر و تبدیل شدن به خود را به دست گرفته است. چون تا آن زمان تنها کاربرانی که به کامپیوتر و شبکه اینترنت دسترسی دارند، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

یاهو نجر، فیسبوک و توییتر از جمله شبکه‌های معروف اجتماعی هستند که قبل از تلگرام و اینستاگرام به مردم معرفی می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما تعداد کاربران ایرانی این شبکه‌ها را حتی در ذهن هم نمی‌توان با تعداد کاربران ایرانی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند، مقایسه کرد.

تاریخ رسمی برای ورود اینستاگرام به ایران وجود ندارد. اما نشانه‌ها حاکی از آن است که این شبکه اجتماعی سال 2012 در ایران به محبوبیت نسبتا خوبی رسید. یعنی دو سال بعد از معرفی این شبکه اجتماعی توسط سازندگان آن و دقیقا همان سالی که مالک شرکت فیسبوک (مارک زاکربرگ) و شریکش، اینستاگرام از سازندگان آن، با قیمت بسیار بالایی خریدند.

چرا آموزش ادمینی پیج اینستاگرام

چرا آموزش ادمینی پیج اینستاگرام

چرا آموزش ادمین پیج اینستاگرام، به جای یک حرفه دیگر؟!

اگر شما باهوشی باشید، می‌توانید در مدت کوتاهی، یک کسب‌وکار بی‌دردسر و مطمئن در اینستاگرام برای خود بسازید.

ما در این مقاله به شما می‌گوییم چرا و چگونه می‌توان از اینستاگرام به یک بستر مناسب و عالی برای ارائه خدمات و محصولات شما استفاده کرد.

بیایید با یک مثال شروع کنیم! در نظر بگیرید پدر شما، در مزرعه خود یک نوع عسل طبیعی و غیربه‌فرد تولید می‌کند. و از شما خواسته تا در فروش محصولات به شما کمک کنید.

شاید در آغاز، سخت‌ترین مرحله برای خرید و یافتن مشتری‌ها باشد، که محصول شما را به طور عمده یا جزئی خریداری کنند. شما باید از فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که این محصول را می‌فروشند، پیدا کنید، آن‌ها را می‌توانید خرید کنید.

فرض کنید از این مرحله عبور کنید. و خریدار برای عسل‌های طبیعی پدرتان پیدا کرد. حالا باید عسلها با قیمتی کمتر از قیمت واقعی آن به خریدارها بفروشید، تا سودی نیز نصیب آن شود.

شاید خرید و فروش خود را اجاره می‌کنیم محصول را مستقیم به فروش می‌رسانیم.

این راه هم خالی از دردسر نیست. و اگر اتلاف پول و سرمایه در آن، بابت هزینه اجاره، پول، آب و برق و …. از راه حل قبلی بیشتر نباشد، کمتر نباشد.

اما راه حل درست چیست؟

شما می‌توانید با یک آموزش ادمینی پیج اینستاگرام صحیح، بدون هزینه اجاره مغازه، آب، برق، دکوراسیون و یا فروش عمده زیر قیمت اصلی، محصولات فروشنده خودتان.

با این روش شما، از بسترهای بزرگ و رایگان اینستاگرام با میلیون‌ها کاربر، به‌عنوان بازار فروش محصولات خود استفاده کرده‌اید. و می‌توانید محصولات خود را با قیمت واقعی آن و بدون واسطه به دست مشتری برسانید. در این بین تنها شما شرکت پست خواهد بود. که با قیمت بسیار کمی، محصولات شما را به هر نقطه از کشوری که می‌خواهید منتقل کنید، می‌کند.

این نکته را در نظر داشته باشید، استفاده از اینستاگرام به عنوان یک بازار مستلزم آموزش و شناخت این شبکه اجتماعی است. تا بتوانید محصول خود را در سطح وسیعتری عرضه کنید. هم‌چنین با بزرگ شدن کسب‌وکار شما، سودجویانی پیدا می‌شود که مانع از موفقیت شما شود.

چگونه ادمین پیج اینستاگرام را وارد کنید؟

چگونه ادمین پیج اینستاگرام را وارد کنید؟

چگونه ادمین پیج اینستاگرام را وارد کنید؟

فرض بر این است که شما با نحوه ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام، اصطلاحات دنبال می شوند، دنبال کننده، پست، استوری و …. آشنایی کامل دارید.

اگر با موارد ذکر شده، آشنا، یا به دنبال یک آموزش کامل و دقیق از نحوه عضویت در این شبکه اجتماعی هستید، صفحه آموزش اینستاگرام را مطالعه کنید.

اولین و شاید مهم‌ترین ویژگی که باید یک ادمین پیج اینستاگرام، داشته باشد، تسلط کامل به تمام بخش‌های پیچ اینستاگرام است. این بخش‌ها شامل پست‌ها، کپشن پست، استوری، پروفایل، اطلاعات درج شده در پروفایل، دایرکت و … است.

قدم اول در آموزش ادمینی پیج اینستاگرام

به عنوان اولین قدم، سعی کنید روی تمام بخش‌های پیج خود مسلط باشید. برای این کار لازم است مانند یک گردشگر، که به مکانی ناشناخته گذاشته شده است، به همه بخش‌های پیج سرک بکشید.

نحوه دنبال کردن (دنبال کردن) پیج‌های مفید و بهروز در حوزه کاریتان را بیاموزید.

نحوه پیام دادن و خواندن پیام های دریافتی و یافتن پیج ارسال کننده پیام را یاد بگیرید.

سعی کنید به سازوکار سرچ در اینستاگرام مسلط باشید.

نحوه قرار دادن پست و استوری را به طور دقیق و کامل به خاطر بسپارید. مواردی که اشاره شد، از جمله موارد پایه‌ای است که یک ادمین اینستاگرام باید آن‌ها را بلد باشد. در واقع با دید و تسلط و به موارد فوق، شما یک قدم در یک ادمین حرفه‌ای شدن را برداشته اید. و یک مرحله از آموزش ادمینی پیج اینستاگرام را گذرانده‌اید.

قدم دوم در آموزش ادمینی پیج اینستاگرام

حالا که سطح یک کاربر مبتدی را گذرانده اید، یک مرحله جلوتر می‌رویم و به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رویم.

سعی کنید برای پیج یا صفحه‌تان یک نام زیبا و آسان انتخاب کنید، که راحت به خاطر سپرده شود. دلیل این کار این است که اگر یکی از پست‌های شما را به طور تصادفی در قسمت اکسپلور پیج خود دید. اسم پیج شما آنقدر ساده باشد که در خاطر او بماند و اگر دوباره خواستید از پیج شما دیدن کند، به راحتی پیج شما را بیابد.

سعی کنید از تک تک امکاناتی که اینستاگرام در اختیارتان قرار داده سردربیاورید و از آن‌ها بهره ببرید. برای این کار، به بخش خانه (خانه)، پیج خود بروید و از آن‌جا، وارد قسمت (تنظیمات) شوید. در این بخش از موارد بسیاری وجود دارد که اکثر کاربران اینستاگرام از آن بیخبرند.

به‌عنوان مثال یکی از این بخش‌ها، امنیت (امنیت) است. اگر پیج شما یک پیج عمومی (عمومی) با خصوصیات تجاری و حرفه ای باشد به اطلاعات و امکانات این نیاز مبرم دارید.

در این بخش می‌توانید دستگاه‌هایی را که به‌جز تلفن همراه شما، به پیجتان دسترسی داشته باشید، می‌بینید و در صورت لزوم، آن‌ها را از صفحه خارج کنید.

یکی دیگر از قسمت‌های مهم و مفید امنیت صفحه اینستاگرام، امکان گذاشتن پسورد دو مرحله‌ای است.

اگر پیج شما در مدت زمان نسبتا کوتاهی پیشرفت خوبی داشته باشید. و جذب کننده جذب کند، آنگاه خطر هک برای پیجتان وجود دارد.

استفاده از پسورد دو مرحله‌ای اینستاگرام، خطر هک را تا حد نسبتاً خوبی کاهش می‌دهد.

در گذاشتن پست و استوری نهایت دقت را به خرج دهید.

از عکس‌هایی با کیفیت بالا و چشمگیر و جذاب استفاده کنید. اگر عکس‌های شما نیاز به ادیت دارند، آن‌ها را با نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ ادیت کنید.

در گذاشتن استوری از عکس‌های جالب، که ممکن است نظر بیننده را جلب کند استفاده کنید. و پیج خود را روی عکس تگ کنید.

در گذاشتن استوری از امکانات اینستاگرام مانند فیلتر، ایموجی، انیمیشن و … به‌خوبی و به جا بهره ببرید.

تا اینجا شما، مرحله دوم از آموزش مدیریت پیج اینستاگرام را گذرانده‌اید.

ادمین پیج اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام

قدم سوم در آموزش ادمینی پیج اینستاگرام

با موارد ذکر شده در این بخش، شما یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام نشان داده شده است.

برای پست های خود کپشن های خلاقانه بنویسید.

کپشن‌های پست شما، در عین کوتاهی، باید اطلاعات جامعی را از آنچه در مورد آن سخن می‌گویند، به کاربر منتقل کند. جملات را با پستتان انتخاب کنید. ما در انتخاب نهایت دقت را به خرج دهید. از ایموجی ها به اندازه استفاده کنید.

هشتگ های خاص خود را داشته باشید.

شما با توجه به نوع پیجتان، محصول یا خدمتی که می‌دهید، باید یک سری هشتگ‌های مناسب و معمول پیدا کنید و از آن‌ها در زیر پست‌هایتان استفاده کنید.

به عنوان، اگر پیج شما، یک پیج مشاوره کنکور است، هشتگ های مشاوره، مشاوره کنکور، رتبه برتر، برترین های_کنکور، نام پیجتان و … می‌توان برایتان مفید باشد.

از ابزارهای آنالیز اینستاگرام به خوبی بهره می‌برند و به اطلاعات حاصل از آن‌ها مسلط می‌شوند.

به‌عنوان، مثلاً شما پستی را در صفحه خود می‌گذارید، اینستاگرام این امکان را دارد که تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، بیننده‌ها و … را به شما بدهد. را ببینید. علاوه بر آن به شما می‌گوید که این تعداد باید به چه حدی برسد تا به پستی برسد که شما اکسپلورر افرادی را وارد کنید که در حوزه کاری شما هستند.

بایز و تمرین موارد فوق، شما سومین مرحله آموزش ادمینی پیج اینستاگرام را نیز گذراندید.

هدف از مقاله آموزش ادمینی پیج اینستاگرام، معرفی اینستاگرام به شما به‌عنوان یک فعالیت فضایی و تبدیل شما به یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام است. امید است اطلاعات گفته شده در این مقاله برای شما مفید باشد.