چک لیست های دیجیتالی و رشد سریع سایت از دیدگاه ایران آرک
چک لیست های دیجیتالی و رشد سریع سایت از دیدگاه ایران آرک

چک لیست های دیجیتالی و رشد سریع سایت از دیدگاه ایران آرک. دیجیتال مارکتینگ یک چشم انداز همیشه در حال تغییر است.

الگوریتم‌ها دائماً در حال به‌روزرسانی هستند و مصنوعی هستند که بیشتر جستجوهای ما را به سرعت در حال پیشرفت می‌کند. با این همه رقابت و «ترفند سئو و هک های دیجیتال مارکتینگ»، گم شدن آسان است.

ایجاد یک وب سایت که سریع ترین بارگذاری می شود، به خصوص در تلفن همراه، سخت ترین بخش هر پروژه توسعه وب سایت است. ایران آرک

برای اینکه کارها کارآمدتر و آسان‌تر اجرا شوند، موارد بیشتری در بازار وجود دارد که انتخاب‌ایم و آن‌ها را به یک راهنمای راهنمای ۱۰ نکته‌های ساده و قابل فهم تبدیل کرده‌اید.

این به شما کمک می‌کند تا زمان و را برای بهترین استفاده از رایانه‌های خود از منابع دیجیتالی خود استفاده کنید و همچنین زندگی خود را در سال ۲۰۲۰ و بعد از آن بسیار آسان تر کنید.

چه فعالیت های دیجیتالی را شروع کنید یا نه، این ۱۰ مورد حداقل کاری است که باید انجام دهید تا شما را سرپا نگه دارید.

سالی یک بار در وب سایت خود یک آنالیز سئو انجام دهید. بهترین شیوه های سئو به دلیل به روز رسانی و تغییرات منظم الگوریتم، دائما در حال تغییر هستند.

آنالیز سئو حداقل سالی یک بار تضمین می کند که شما در این تغییرات قرار دارید و در تغییر الگوریتم های موتورهای جستجوگر نمی شوید.

مشتریان می توانند یک کپی فروش بی کیفیت را کیلومترها دورتر از شما حس کنند. ایجاد کنید که برای مخاطبان هدف آموزنده و مفید باشد.

این همچنین به سؤالات جستجویی آنهایی که در جستجوی اطلاعات نیز پاسخ می دهد.

با هدف بیشتر به ایجاد اعتماد و محبوبیت سایت کمک کنید. سایتی که مورد اعتماد گوگل باشد در طی یک دوره زمانی کوتاه بالاتر میرود. این همچنین می تواند به خودی ارتباط بهتری با مخاطبان قبل از کلیک بر روی سایت کمک کند.

در حالی که هیچ چیز قطعی در مورد آن مشخص شده است که آیا می‌دانیم رتبه‌بندی را افزایش می‌دهد (تا کنون) وجود ندارد، نشانه‌هایی وجود دارد که نتایج جستجو با غنی‌ترین نرخ بهتری دارند.

گوگل می خواهد مرتبط ترین نتایج را به کاربران نشان دهد. یعنی نتایجی را نشان می دهد که به آنها نزدیک تر است. با بررسی بر سئوی محلی، نه تنها مرتبط تر بود، بلکه به کاهش هزینه ها نیز کمک می کند. در رابطه با سئوی محلی در مطلبی آینده منتشر خواهد شد.

لینک سازی موضوعات مهم نادیده گرفته شده است. مطالعات متعدد نشان داده اند که یک لینک داخلی مناسب می تواند جستجوی شما را بهبود بخشد.

با پیوند دادن به پست‌های دیگر در سایت خود، می‌توانید بازدیدکنندگان خود را به تحقیقات بیشتری بفرستید و در نتیجه نرخ پرش خود را در این روند کاهش دهید.

یک استراتژی داخلی خوب فقط لینک دادن به صفحات مهم شما با کلمات کلیدی هدف نیست. همچنین تضمین می کند که هدف کاربران مشخص شده و از نظر فنی قوی هستند. به این ترتیب طبیعی و مطابق با اهداف شما به نظر می رسد.

به هیچ وجه اجازه ندهید سرعت سایت از حد نرمال پایین تر بیاید. سرعت در عملکرد جستجو بسیار مهم و حیاتی است. ایجاد یک وب سایت آسان کار است. ایجاد یک وب سایت که سریع ترین بارگذاری می شود، به خصوص در تلفن همراه، سخت ترین بخش هر پروژه توسعه وب سایت است. این روزها سرعت همه چیز است.

مطالعات نشان می دهد که حتی یک درصد افزایش در زمان بارگذاری می تواند به کاهش 11 درصدی صفحه، کاهش 7 درصدی در کاهش و کاهش 11 درصدی در مصرف کنندگان منجر شود.

از ابزارهایی مانند GT Metrix، Pingdom، Google PageSpeed ​​Insights برای مشاهده سرعت بارگیری صفحات در دستگاه های مختلف استفاده کنید.

از دسکت پیشی گرفته شده است زیرا جستجوی مناسب برای موبایل را صرف کاوش انواع محتوا در موبایل می کند.

بیش از ۵۰ درصد از کل ترافیک وب سایت از گوشی های هوشمند و تبلت ها می آید. از هر ۵ مصرف کننده ۳ نفر ایمیل خود را از طریق تلفن همراه چک می کنند. نزدیک به ۸۰ درصد مصرف کنندگان از گوشی هوشمند برای چک کردن منظم ایمیل ها استفاده می کنند.

دورانی که موفقیت هر فعالیت سئو با رتبه بندی کلمات کلیدی هدف اندازه گیری می شود، گذشته است. حتی اگر برای کلمات کلیدی در صفحه اول قرار می گیرید، آنچه واقعا مهم است این است که چه چیزی در وب سایت / صفحه فرود شما وجود دارد.

وب سایتی که روی ترافیک بیشتر ایجاد می کند برای سایت خود می توانید استفاده کنید، مدتی را صرف استفاده از ساخت و سازهای خود کنید تا بتوانید این بازدیدکنندگان را بتوانید به مشتری تبدیل کنید.

رفتار کاربر خود را تجزیه و تحلیل کنید، به تجزیه و تحلیل و تحلیل خود نگاه کنید و لازم است را برای ارائه بهترین پیشنهاد با توجه به آنها به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید.

به این ترتیب نه تنها می توانید رتبه بهتری کسب کنید، بلکه می توانید خود را تغییر دهید.

آزمایش‌هایی که در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۸۰ انجام شد، نشان داد که اگر یک فرد معتبر به آنها بگوید، معمولاً هر کاری را انجام می‌دهند.

با نمایش عناصری که اقتدار و اثبات اجتماعی را نشان می‌دهد مانند نمادها یا مجوزها و یا جوایز، می‌توان از رفتارها و احساسات طبیعی انسان برای افزایش فروش خود استفاده کرد. که به شما در افزایش نرخ تبدیل می‌کند.

مواردی مانند توصیه‌ها، نظرات، تأییدیه‌های افراد مشهور/کارشناس صنعت یا برجسته شدن در یک نشریه معتبر برخی دیگر از این راه‌کار هستند.

بیشتر بخوانید:


اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!