چه از طرفداران اینستاگرام باشید چه نباشید، وقتی نوبت به کسب و کار می رسد، اینجا مکانی است که باید باشید. یک نظرسنجی اینستاگرام برای کسب و کار نشان داد که 44 درصد از مردم به صورت هفتگی از اینستاگرام برای خرید با استفاده از ویژگی هایی مانند تگ Shop استفاده می کنند.

باز کردن کسب و کار خود به بازار IG می تواند کمک به توسعه و اتصال به مشتریان جدید کند. در حالی که مردم ممکن است قرقره ها و تصاویر IG دوستان خود را دوست داشته باشند، آنها نیز به صورت آنلاین از این برنامه خرید می کنند. اما برای اینکه در IGMورد توجه قرار بگیرید، به لوگوی اینستاگرام مناسب نیاز دارید.

لوگو یک مرجع بصری است که مخاطب هدف شماست، گروهی از افرادی که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند، دعوت می کنند و با آنها صحبت می کنند. این چهره کسب و کار شما و اولین چیزی است که قبل از کاوش در کسب و کار شما می بینند.

طراحی یک لوگوی اینستاگرام برای کسب و کار شما می تواند تاثیر زیادی بر رشد و موفقیت کسب و کار شما داشته باشد. در این پست، در مورد ایجاد بهترین لوگوی اینستاگرام و به اشتراک گذاشتن نکات و الهامات برای کمک به شما در شروع صحبت کردن.

برای دیدن نمونه لوگوهای طراحی شده در آرمکده روی این لینک کلیک کنید.

لوگوهای اینستاگرام در مقابل لوگوهای دیگر

اما تفاوت بین لوگوی اینستاگرام و هر لوگوی دیگری چیست؟ آیا همه آنها یکسان هستند؟ این سؤالات زیاد می شوند، و وقت آن است که آنها را حل کنیم. در حقیقت، لوگوهای اینستاگرام به دو دلیل متفاوت هستند: اندازه و شکل.

در اینستاگرام، عکس پروفایل شما فقط ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل (نسبت تصویر ۱:۱ – مربع) است – که به این معنی است که واقعا کوچک است. بنابراین، فضای وسیع یا اینستاگرام، بنابراین هر متن کوچک طرح پیچیده ای در تصویر پروفایل شما گم می شود.

علاوه بر این، فضای لوگو دایره ای است، بنابراین باید مطمئن شوید که شما در فضای قرار می گیرید.

بهترین روش ها برای لوگوهای اینستاگرام

در مورد لوگوهای اینستاگرام لیستی از قوانین وجود ندارد، اما برخی از روش ها وجود دارد که می توانید برای اطمینان از درخشش لوگوی خود از آنها پیروی کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

ساده

شما فضای زیادی برای لوگوی اینستاگرام خود، پس یک لوگوی ساده ایجاد کنید. می توانید از عناصر لوگوی خود برای لوگوی اینستاگرام خود استفاده کنید. بیایید به عنوان مثال در اینجا نگاهی بیندازیم.

Lorna Jane، یک شرکت پوشاک تناسب اندام، از یک نماد به فرد به عنوان لوگوی IG خود استفاده کرد. این نشان دهنده فلسفه آنها است – حرکت، تغذیه، باور. با استفاده از یک نماد به فرد، می توان با تجارت شما مترادف شد.

متن زیاد (و همچنین بدون شعار)

لوگوی خود را روی متن روشن نگه دارید. چرا؟ چون فضای موجود. بیایید به مثال نشان داده شده نگاهی بیندازیم. «کارآفرین» نامی طولانی است و در لوگوی IG نمی گنجد. بنابراین در عوض، از حرف “E” استفاده می کنند. این یک لوگوی قوی است که به وضوح قابل تشخیص است.

علاوه بر این، شما نیازی به برچسب در لوگوی IG خود دارید. شما فضای وسیع و یک شعار می توانید لوگوی شما را خوشه ای و ناخوانا نشان دهد. در عوض، برچسب‌های خود را در بیو نشان دهید و برچسب‌های خود را در پست‌ها و داستان‌هایی که لوگوی شما را نشان می‌دهند، اضافه کنید.

فضای سفید

ما بیشتر فکر می کنیم که باید فضا را برای توجه بیننده را جلب کنیم. با این، فضای سفید می تواند بسیار قوی باشد زیرا خوانایی را بهبود می بخشد، حس تجمل را به شما می دهد و چشم بیننده را به سمت کسب و کار شما هدایت می کند. وقتی نوبت به لوگوی IG شما می رسد، فضای سفید را در آغوش بگیرید.

بیایید نگاهی به مثال بیندازیم. در حالی که رنگ ها می توانند به برجسته شدن یک لوگو کمک کنند، این لوگو با یک پالت رنگی سیاه و سفید ساده توجه شما را به خود جلب می کند. فضای سفید اطراف نام به جلب توجه چشم ها کمک می کند.

تضاد

اگر از رنگ در لوگوی خود استفاده کنید، رنگ های متضاد را انتخاب کنید تا به لوگوی خود کمک کنند. نارنجی و آبی یا بنفش و زرد بیشتر چشم را مجذوب خود می کنند. ما را اشتباه نگیرید هنوز هم می توانید از رنگ ها در یک خانواده استفاده کنید. با این حال، اگر این کار را انتخاب کنید، فقط مطمئن شوید که تفاوت بصری بین آنها وجود دارد.

نوع و اندازه فایل

یک چیز شما می توانید که لوگوی شما مناسب باشد تا کاملاً در اینستاگرام مناسب باشد. هنگام تغییر اندازه لوگو، مطمئن شوید که لوگو واضح به نظر می رسد و مبهم یا پیکسلی نیست. می توانم کسب کنم و کار شما را غیرحرفه ای جلوه دهد و احتمالی را دور کند.

فایل های قابل قبول برای لوگوی IG شما عبارتند از:

JPEG

PNG

اندازه قابل قبول برای لوگوی IG شما:

110 x 110 پیکسل نسبت تصویر 1:1 (مربع)

تطبیق لوگوی موجود با اینستاگرام

اگر لوگو، ایجاد لوگو برای اینستاگرام برای شما آسان تر خواهد بود. شما با یک بوم خالی شروع می کنید و می توانید یک لوگوی منحصر به فرد را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. اما اگر قبلاً یک لوگو دارید، ممکن است تغییراتی برای ساده کردن آن برای ایجاد اینستاگرام وجود داشته باشد.

فقط از یک نماد استفاده کنید

لوگوی چیپوتل

لوگو مجسمه سازی عالی

بیایید به عنوان مثال داده شده نگاه کنیم. Perfect Sculpt و Chipotle از یک کلید کلیدی از لوگوی خود برای استفاده از اینستاگرام. از یک کلید کلیدی تشخیص استفاده از ایجاد ارتباط با کسب و کار کمک می کند.

نام کوتاهتر یا حروف اول

اگر یک لوگو علامت کلمه دارید، یک لوگو که نام کسب و کار شما است، می توانید لوگوی خود را به یک لوگوی حروف، لوگویی که حروف اول کسب و کار است تغییر دهید. گاهی اوقات نام یک کسب و کار ممکن است لفظی باشد، بنابراین باید برای لوگوی IG شما اصلاح شود.

این نمونه ها را بررسی کنید. Mindbodygreen نمی‌تواند در لوگوی IG قرار بگیرد، بنابراین آن را به اختصار “mbg” نامیدند. HoneyBook همچنین با کوتاه کردن نام خود، نام تجاری خود را برای اینستاگرام ساده کرده است.

قابل تشخیص ترین عنصر خود را برجسته کنید

شما می توانید مردم لوگوی IG شما را بشناسند و به کسب و کار شما متصل کنند. یکی از راه های انجام این کار، برجسته کردن قابل تشخیص ترین عامل در لوگوی خود است. نمونه های نشان داده شده را بررسی کنید.

لوگوی پررنگ

لوگوی flodesk

آنچه می بینید، «ف» در «flodesk» محدود به فرد است. برجسته است. Flodesk “f” را به عنوان لوگوی IG خود انتخاب کرد تا بینندگان را به راحتی ارتباط برقرار کنند. بولدن از سبک خاص به فرد خود از “O” در Bolden برای ایجاد یک لوگوی قابل تشخیص IG استفاده کرد. یک سیستم خود را به فرد از لوگوی انتخاب کنید تا به لوگوی IG شما کمک کند.

طرح تغییر

در حالی که لوگوی شما ممکن است طرح مورد نیاز باشد، نیازی نیست که برای لوگوی IG شما همینطور باشد. در واقع، ممکن است به دلیل مشکلی وجود نداشته باشد که همان چیدمان را حفظ کنید – که کاملاً خوب است. اگر می توانید از لوگوی اصلی به طور کامل استفاده کنید، برای بهبود جریان، طرح را تغییر دهید.

برای مثال، Tentsile تصمیم گرفت از لوگوی اصلی خود برای استفاده از اینستاگرام کند. عناصر را به هم ریختند و می توانند از کل لوگو استفاده کنند.

نحوه آپلود لوگو در اینستاگرام

زمانی که لوگوی خود را آماده کردید، باید آن را در اینستاگرام آپلود کنید. در اینجا یک راهنمای گام به گام در نحوه انجام آن وجود دارد (نگران نباشید، آسان است). شما می توانید از راهنمای رسمی در اینجا استفاده کنید، اما ما به هر حال به شما نشان دادید.

مرحله 1: وارد اینستاگرام شوید

وارد اینستاگرام شوید. اگر قبلا ثبت نام نکرده اید، می توانید در اینجا.

مرحله 2: به پروفایل اینستاگرام خود مراجعه کنید

پس از ورود به اینستاگرام، روی دکمه آیکن در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس، روی «نمایه» ضربه بزنید.

آپلود لوگو اینستاگرام (1)

مرحله 3: روی «ویراش نمایه» ضربه بزنید

پس از ضربه زدن روی “پروفایل” به صفحه پروفایل اصلی خود منتقل شد. در بالای صفحه خود، «ویرایش نمایه» را دید. روی آن ضربه بزنید.

مرحله 4: روی «تغییر عکس صفحه» ضربه بزنید

اکنون عکس نمای خود را تغییر دهید. در زیر نام اینستاگرام خود، «تغییر عکس پروفایل» را می بینید که با رنگ آبی مشخص شده است. روی آن ضربه بزنید.

مرحله 5: لوگوی خود را انتخاب کنید

پس از ضربه زدن بر روی «تغییر عکس پروفایل»، گزینه آپلود یک عکس به شما داده می شود. برای انجام این کار، روی «آپلود عکس» ضربه بزنید.

مرحله 6: روی Next (Android) یا Done (iOS) ضربه بزنید.

زمانی که روی Next یا انجام شد ضربه بزنید، عکس پروفایل اینستاگرام شما تنظیم شده و لوگوی شما را نشان می دهد.

کسب‌وکار شما می‌تواند تولید کند، اما اگر لوگوی شما با مخاطبان شما صحبت نکند، مردم فقط از کنار کسب‌وکار شما عبور می‌کنند. با این حال، با یک لوگوی متمایز و خوب طراحی شده، می‌توان به مخاطبان خود انگیزه داد که دست به کار شوند و درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بنابراین، مرحله بعدی چیست؟ الان وقت آن است که چه را که در این پست آموخته اید و لوگوی خود را بسازید.

منبع: https://www.tailorbrands.com/blog/how-to-create-an-instagram-logo

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!