در مقاله به نکاتی از طراحی سایت یک فروشگاه اینترنتی موفق پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به باقی موارد و فاکتورهای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای اشاره کرد.

سیستم به طور یکپارچه کار می کند تا بهترین تجربه فروش اینترنتی را به ارائه دهنده شما ارائه دهد. به عملکرد پلت فرم فروش اینترنتی نگاهی به خود در زمینه های زیر کنید تا از عملکرد بهینه آن در حال حاضر و در آینده مطمئن شوید.

عملکرد وب سایت

اطمینان حاصل کنید که پلتفرم به طور مداوم کار می کند و دارای یک رکورد بالا در زمان است، بنابراین وب سایت شما در حال انجام است که مشتریان بخواهند خرید کنند. تماس‌های نامحدود API به مدیریت سایت شما کمک می‌کند و صفحاتی که به سرعت بارگیری می‌شوند، بهترین تجربه را می‌توانند ارائه دهند.

ترافیک ترافیک

آیا پلتفرم می تواند نیازهای ترافیک فعلی شما را محاسبه کند؟ آیا با توسعه کسب و کار شما زمینه رشد همراه با شما را دارد؟ آیا روزهای بزرگی مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری را مدیریت می کند؟

بهینه سازی موبایل

مشتریان بیشتر از دستگاه های تلفن همراه خرید می کنند، بنابراین نیاز است که پلت فرم شما برای وب سایت شما را برای یک برخورد عالی با موبایل بهینه کند. به دنبال راه‌هایی برای افزایش تجربه از طریق فناوری تلفن همراه باشید، مانند موقعیت جغرافیایی، که به شما کمک می‌کند نزدیک‌ترین فروشگاه را پیدا کنید.

پرداخت ها و داده های امن

پلتفرم باید از داده های شما و شما محافظت کند. راه حل های SaaS شامل امنیت، مانند SSL و PCI، به عنوان بخشی از برنامه های ماهانه آنها می شود. راه حل های خود را میزبانی می کند و منبع باز مستلزم این است که شما بیشتر از امنیت داشته باشید، زیرا احتمال حمله بیشتر است.

سازنده وب سایت شما پایه و اساس فروشگاه آنلاین شماست. گزینه‌هایی که برای فروش اینترنتی طراحی شده‌اند، نسبت به سازندگان وب‌سایت عمومی با افزونه‌های فروش اینترنتی، گزینه‌ها و فضای بیشتری برای رشد در اختیار شما قرار می‌گیرند. در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد:

تجارت بزرگ

BigCommerce یک راه حل SaaS است که به پذیرش شناخته شده است. دارای پشتیبانی 24/7 مشتری است، با اولویت پشتیبانی در دستیابی به حساب های بزرگ. بسیاری از ویژگی های داخلی وجود دارد. امنیت چندلایه داده را ایمن نگه می دارد و روش های پرداخت مشتریان محلی را از سراسر جهان جذب می کند. BigCommerce از پشتیبانی بدون هد می‌کند، بنابراین بازاریابی‌ها می‌توانند تجربیات خود را بر اساس API از طریق یک CMS، DXP، برنامه، دستگاه یا صفحه‌نمایش ارائه‌دهنده سفارشی ارائه دهند – با BigCommerce که موتور تجارت را تقویت می‌کند.

Shopify

Shopify یکی دیگر از راه حل های SaaS است که به طور کامل میزبانی می شود و برای راه اندازی سریع و آسان می شود. آنها را افزایش می دهد اگر از افزونه ها برخوردار باشند، نیاز به استفاده زیاد دارند، قیمت می تواند به سرعت افزایش یابد. Shopify می تواند تعداد زیادی تراکنش را در چند دقیقه انجام دهد، بنابراین می تواند با افزایش تراکنش راحت باشد.

مجنتو

Magento یک راه حل خود میزبان است، بنابراین شما آزادی خلاقانه کامل دارید. با این حال، شما به فردی با دانش برنامه نویسی نیاز دارید تا از این پلتفرم استفاده کنید. انتخاب های ای از ادغام وجود دارد، و می تواند خرید فوری و پیشنهادات محصول را انجام دهد.

ووکامرس

WooCommerce یک افزونه وردپرس منبع باز است، بنابراین نصب آن رایگان است. معمولاً توسط کسانی که دارای سایت وردپرس هستند یک استفاده می شود. WooCommerce پذیرش است، سفارشی سازی بی حد و حصر دارد و صنعت کد امن آن را بررسی می کند.

یک نام دامنه خریداری کنید

اگر قبلاً یک نام دامنه دارید، می توانید آن را به سازنده فروشگاه آنلاین خود منتقل کنید. اگر نام دامنه، مطمئن شوید که از بهترین شیوه های زیر پیروی می کند.

1. از املای خلاقانه خودداری کنید.

نام دامنه باید به راحتی قابل یادآوری و تایپ باشد، بنابراین از املای خلاقانه خودداری کنید. لزوماً نیازی به قبولی در آزمون املا نیست، بالاخره گوگل تا زمانی که گوگل آن را ایجاد نکرده بود یک کلمه نبود، اما باید املای آن آسان باشد. اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن نیز آسان است، زیرا می توانید در مورد آن به دوستان خود اطلاع دهند. از خط تیره و اعداد جلوگیری کنید زیرا این کار اشتراک‌گذاری آسان آدرس وب را برای افراد سخت‌تر می‌کند.

2. از نام های عمومی خودداری کنید.

یک نام عمومی دو مشکل دارد: افراد نام را فراموش می‌کنند یا به شرکتی با نام مشابه که رتبه‌بندی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) بهتری دارد، می‌روند. یک نام تجاری به یاد ماندنی است، بنابراین مطمئن شوید که نام دامنه شما متمایز است.

3. هر چه کوتاه تر، بهتر.

سعی کنید نام دامنه خود را 6 تا 14 کاراکتر بسازید تا به خاطر سپردن آن را برای مشتری آسان تر کنید. استفاده از نام‌های کوتاه‌تر نیز برای شما در مارکت ساده‌تر است، که اگر بیشتر می‌شود، حتی مردم را از طریق موتور جستجو پیدا می‌کنند.

یک توسعه دهنده پیدا کنید

حتی اگر در حال راه اندازی کسب و کار هستید، یک توسعه دهنده می تواند روند راه اندازی یک سایت فروش اینترنتی را ساده تر کند. آنها دانش فنی دارند تا شما را سریع راه اندازی کنند، به این معنی که می توانید زودتر شروع به فروش کنید. زمانی که به یک توسعه دهنده فکر می کنید، از آنها در جدول زمانی آنها بپرسید تا تاریخ راه اندازی خود را برنامه ریزی کنید. وب سایت های دیگری را که ساخته اند ببینید و از آن کسب و کارها مرجع دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که دیدگاه شما را به اشتراک بگذارید و می‌توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در بودجه شما ایجاد کنید.

الگوهای خود را انتخاب کنید: موضوعی را پیدا کنید که با مشاهده سایت فروشگاهی شما مطابقت داشته باشید

قالب ها یا صفحات آماده هستند که می توانید آن را مطابق با برند خود سفارش دهید و به سایت خود کمک کنید بدون داشتن مهارت های طراحی یا کدنویسی خوب به نظر برسد. هنگام انتخاب یک الگو به قسمت های زیر فکر کنید:

1. ناوبری مشتری.

ناوبری روان برای تجربه مشتری عالی است. اگر مشتری نتواند آن چیزی را که می‌خواهد پیدا کند، دکمه بازگشت را می‌زند و از جای دیگری خرید می‌کند. یک نوار ناوبری به راحتی قابل خواندن است و در سمت چپ صفحه قرار دارد، زیرا از چپ به راست می خوانند.

2. سبک صفحه اصلی.

آیا صفحه اصلی الگو نشان دهنده برند شماست؟ آیا مناطقی دارند که می توانید تصاویر، نمایش اسلاید یا فیلم را در آن قرار دهید؟ آیا فضایی برای به اشتراک گذاشتن داستان خود با بازدیدکنندگان سایت وجود دارد؟ یک هدف باید در نگاه اول تشخیص دهد که شما چه نوع کسب و کاری دارید، بنابراین مطمئن شوید که این الگو را به بیان بیان می کند.

3. گزینه های سفارشی سازی.

چه بخش هایی از صفحه را می توان سفارشی کرد؟ آیا فونت و طرح رنگی وجود دارد که با برند شما مطابقت داشته باشد؟ چند تصویر می توانید بگنجانید؟ محصولات چگونه نمایش داده می شوند و آیا می توان آنها را تغییر داد؟ آیا می توان رسانه های اجتماعی را تعبیه کرد؟ بیشتر سازندگان فروشگاه آنلاین از برنامه‌هایی برای اضافه کردن ویژگی‌هایی استفاده می‌کنند که در داخل می‌شوند، بنابراین به تعداد برنامه‌هایی که برای استفاده از الگوی مورد نیاز، توجه کنید.

محصولات خود را اضافه کنید

محصولات از مهم ترین سایت شما هستند، زیرا به شما نشان می دهد که چه چیزی باید بفروشید. برای اطمینان از اینکه محصولات جدید خود را با ارائه توضیحاتی به محصول، تصاویر چشم نواز و دسته بندی آسان برای پیمایش آسان، زمان و مطمئن شوید که محصولات جدید خود را در بهترین نور خود نشان می دهند.

1. توضیحات محصول.

توضیحات محصول بخش مهمی از سایت فروش اینترنتی شما است. آنها سودمندی، رنگ‌ها، بافت‌ها، اندازه‌گیری‌ها و/یا ارزش محصول را برای شما توصیف می‌کنند و به ربات‌ها اجازه می‌دهند صفحه شما را برای فهرست‌بندی‌کننده‌ها ارائه دهند. هنگام نوشتن توضیحات از کلیشه ها، جملات طولانی و عبارات پیچیده و مطمئن شوید که توضیحات به سوالات زیر پاسخ می دهید:

محصول برای چه کسی است؟

موضوع اساسی چیست؟

کسی از این محصول کجا استفاده می کند؟

چه کسی باید از محصول استفاده کند؟

2. تصاویر محصول.

بازدیدکنندگان وب سایت با اطلاعات بصری درگیر می شوند، بنابراین محصولات با کیفیت بالا نیاز دارند. هنگام تولید عکس، موارد زیر را در نظر بگیرید:

از تصاویر با کیفیت استفاده کنید.

تصاویر نشان دهنده کیفیت و ارزش درک شده محصول شما هستند. عکس های باکیفیت محصولات شما را متمایز می کند. عکس‌های پر جنب و جوش نیز تصاویر را جذاب‌تر می‌کنند و مشتریان را در حال مرور می‌کنند.

مطمئن شوید که هر تصویر یکسان است.

نیاز است که هر تصویر یکسانی داشته باشد، زیرا عکس‌های با اندازه‌های مختلف می‌توانند گالری شما را نادرست تراز کنند. از یک ویرایشگر تصویر برای تنظیم هر تصویر به اندازه مورد نیاز استفاده کنید.

اضافه کردن تصویر تنوع محصول

بیشتر تصاویر باید فقط محصولاتی باشند که محصول را از همه زوایا نشان دهند. همچنین یک عکس درون متنی قرار است که محصول مورد استفاده را نشان دهد. اینها در صفحات محصولات مفید هستند و همچنین می توانند در رسانه های اجتماعی برای تقویت عاطفی استفاده شوند.

3. دسته بندی محصولات.

می‌توانید محصولات را به دسته‌هایی مانند لباس، کتاب و فیلم اضافه کنید تا به مشتریان کمک کنید که آن‌ها را دنبال کنید. همچنین می‌توان از دسته‌ها با فیلترهایی استفاده کرد تا افراد برندها یا محدوده‌های قیمتی خاص را مرتب کنند و آنها را در حد بودجه خود نگه دارند. و اقلام برجسته راهی عالی برای هدایت مشتریان به مسیر خرید دلخواه شما هستند.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!