در دو قسمت قبل به فاکتورهای لازم در داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق اشاره می کنیم، امروز نیز در آخرین قسمت از سری مقالات چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق بسازیم به موارد ضروری پایانی می پردازیم.

راهاندازی روشهای پرداخت

در ساخت سایت فروشگاهی روش پرداخت صحیح برای بستن یک فروش است. اگر روش خیلی پیچیده باشد یا قابل اعتماد نباشد، مشتری شما می توانید خرید خود را رها کند و برنگردد. مطمئن شوید که پردازش های پرداخت شما را نیز باید دریافت کند.

1. سه نوع درگاه پرداخت فروش اینترنتی.

سه نوع درگاه پرداخت وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. هنگام تصمیم گیری در مورد دروازه، به مراحلی که باید برای ایمن نگه داشتن پرداخت ها و اطلاعات برداری فکر کنید.

تغییر مسیرها

تغییر مسیر مدیریت را به یک سایت ویژه برای پردازش پرداخت می برد. پرکاربردترین مثال پی پال است. این یک راه حل ساده برای خرده فروشان است و خطرات امنیتی را به شخص ثالث منتقل می کند، اما مرحله دیگری را برای اضافه می کند که ممکن است برخی را از بین ببرد.

پرداخت در محل، پرداخت خارج از محل

این دروازه میزبان بخش جلویی پرداخت، از جمله جمع آوری جزئیات است، اما خارج از سایت پردازش می شود. Stripe یک شرکت محبوب است که این خدمات را ارائه می دهد. این کار گام های اضافی را برای خرید برداشت می کند، اما باید مطمئن شوید که سایت شما به درستی رمزگذاری شده است تا اطلاعات را با خیال راحت به پردازشگر پرداخت ارسال کنید.

پرداخت در محل

پرداخت های در محل در سایت شما انجام می شود که به شما کنترل و مسئولیت کامل می دهد. برای شرکت‌های بزرگی که پرداخت‌های زیادی را پردازش می‌کنند، مناسب است، زیرا می‌توان کارکرد و ایمن نگاه‌داشتن آن را بپردازند.

2. نکاتی برای انتخاب ادغام های پرداخت.

یکپارچه سازی درگاه پرداخت روشی امن است که کارت های اعتباری را رمزگذاری و پردازشگر پرداخت شما منتقل می کند. از آنجایی که این نیاز از سایت فروش اینترنتی شما است، مطمئن شوید که تحقیق کرده و درک کرده اید که از یکپارچه سازی پرداخت خود را چه چیزی به دست می آورید.

سهولت ادغام را قضاوت کنید

به این فکر کنید که چقدر آسان است که سیستم را در سایت خود یکپارچه کنید. آیا با پلتفرم فروش اینترنتی که انتخاب کرده اید کار می کند؟

نظرات نظرات را در نظر بگیرید

به نظرات مشتریان از وب سایت های دیگر نگاه کنید. آیا مدرسه قابل اعتماد است؟ آیا به طور مداوم کار می کند؟ آیا مردم برای ارسال یا دریافت پول مشکل دارند؟

هزینه ها را در نظر داشته باشید

در هر مرحله از مراحل، از جمله پرداخت‌ها و پردازش بازپرداخت، هزینه‌هایی وجود دارد. چاپ ریز را بخوانید تا متوجه شوید که سیستم چقدر هزینه دارد و از این قیمت راضی هستید.

سازگار و ایمن با PCI

PCI به استاندارد امنیت داده صنعت کارت اشاره دارد. این تضمین می کند که کارت اعتباری ایمن نگه داشته شود. عدم انطباق می تواند به جریمه شکایت و از دست دادن اعتماد شما می تواند منجر شود، بنابراین مطمئن شوید که برای شما سازگار و ایمن است. همچنین مطمئن شوید که سایت شما دارای گواهینامه SSL است تا اطمینان حاصل شود که تمام تراکنش ها و اطلاعات مشتری تاجر امن هستند.

حمل و نقل خود را مرتب کنید

حمل و نقل یکی از اجزای حیاتی فروش اینترنتی است. مشتریان به سرعت محصولات را می خواهند، کنترول حمل و نقل خود را عاقلانه انتخاب کنید.

1. سیاست حمل و نقل خود را تعیین کنید.

خط مشی حمل و نقل شما شامل هزینه ها و شرکت های حامل است. آیا حمل و نقل را به صورت رایگان، نرخ ثابت یا هزینه ارائه می دهید؟ با چه کسی حمل می کنید؟ همچنین، در نظر داشته باشید که آیا قصد ارسال بین‌المللی را دارید یا خیر، و در غیر این صورت، مطمئن شوید که به راحتی می‌توانید اطلاعات را دریافت کنید، بنابراین مشتریان بین‌المللی در هنگام پرداخت ناامید نمی‌شوند.

2. راه حل های حمل و نقل اینترنتی را انتخاب کنید.

در مورد راه حل حمل و نقل خود تصمیم بگیرید. آیا بسته بندی را انجام می دهید یا در حال حاضر dropshipping هستید؟ نرم افزار حمل و نقل که به طور یکپارچه با بقیه کار شما کار می کند به شما این امکان را می دهد که آن سمت از کسب و کار خود را خودکار کنید و شما را برای امور دیگر آزاد می کند.

فروشگاه آنلاین خود را پیش نمایش و منتشر کنید

راه اندازی موفقیت آمیز متکی است که همه چیز در سایت شما چگونه باید کار کند. اگر پیوندی کار نکند، پرداخت‌ها پردازش می‌شوند، یا سایت در دستگاه‌های تلفن همراه خوب به نظر نمی‌رسد، می‌توان هزینه‌ها را دور کند و در حین رفع اشتباهات منجر به زمانی شود. مطمئن باشید که همه چیز را قبل از زدن دکمه انتشار تست کرده اید.

1. آیا تسویه حساب کار می کند؟

اجرای آزمایشی روی یک سفارش یک انجام دهید. آیا می توانید محصولات را به سبد خریداری کنید؟ آیا پرداخت پردازش می شود؟ آیا تمام ایمیل‌های شما را می‌خواهید دریافت کنید؟

2. آیا عملکردهای فروشگاه کار می کنند؟

روی هر کلیک کنید و آن را در سایت خود پیوند دهید. آیا دکمه ها و لینک ها کار می کنند؟ آیا فیلترها و دسته ها کار می کنند؟ اگر یک پیوند کار نمی کند، آیا صفحه 404 شما را به سایت شما هدایت می کند؟

3. آیا فروشگاه روی موبایل کار می کند؟

در یک دستگاه تلفن همراه به فروشگاه نگاه کنید. آیا درست است؟ آیا کلیک روی دکمه ها آسان است؟ آیا تصاویر در صفحه نمایش کوچکتر واضح هستند؟

4. فروشگاه خود را در مرورگرهای مختلف تست کنید.

تا جایی که می توانید در مرورگرهای مختلف از جمله، فایرفاکس، سافاری و اج به فروشگاه نگاه کنید. مطمئن شوید که روی همه مرورگرها کار می کنید و اگر مشکلی دارید، از توسعه دهندگان می توانید آن را تعیین کنید.

5. فروشگاه را تنظیم کنید.

مرکز فروشگاه مواردی مانند زبان، منطقه زمانی، آدرس و جزئیات شما، شامل حساب و واحدهای اندازه گیری است. قبل از راه‌اندازی، بررسی کنید که همه آنها به درستی تنظیم شوند.

نتیجه گیری

سایت یک فروش اینترنتی خوب چیزی بیش از مکانی برای فروش محصولات است. اینجاست که یک کسب‌وکار می‌تواند تجربه‌ای ایجاد کند که برند آن‌ها را تقویت کند، مردم را جذب کند، و عادی را به سفیران وفادار تبدیل کند. انتخاب پلتفرم فروش اینترنتی مناسب و داشتن یک راه حل برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق می شود در موفقیت فروش اینترنتی کمک کند.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!