جواب این سوال این است که خودمان به حرف‌هایی که به مخاطب خود میزنیم ایمان حتمی نیز داشته باشد.

اگر شما هم به دنبال متقاعد کردن دیگران هستید و می خواهید این را داشته باشید که بر روی مخاطب خود تاثیری داشته باشد که به حرف هایی که به دیگران میزنید ایمان صد در صد داشته باشد، این است که حتی اگر مخاطب به صحبت های شما اعتماد کند، نمی شود.

به مرور زمان آن چه را می‌گویید باور خواهد کرد اما این واقعیت است که تعداد کمی فقط بلد هستند در زمان سخنرانی دیگران را متقاعد می‌کنند در این مقاله در سایت. خرید فالوور اینستاگرام یاد می‌گیرید که چگونه دیگران را به راحتی متقاعد کنید.

چگونه کاربران اینستاگرام را قانع کنیم تا از ما خرید کنیم؟
چگونه کاربران اینستاگرام را قانع کنیم تا از ما خرید کنیم؟

متقاعد کردن دیگران کار به ویژه در زمان‌هایی است که شما یک فرد را شناسایی کنید یا نیستید به طور کلی شرکت و یا کسب و کارتان نوپاست. خیلی وقت‌ها ما نمی‌توانیم این را به درستی متوجه شویم که اصلاً به چه دلیلی افراد با ما مخالف هستند، اما دلیل اصلی مخالفت آن‌ها می‌تواند خیلی چیزها باشد.

راه اصلی متقاعد سازی این است:

1. خود را به روشی برای کاربران خود در میان بگذارند که آن‌ها هیج چاره‌ای جز قبول کردن آن‌ها نیز نمی‌توانند باشند.

2. متقاعد کردن یک موضوع است که برای همه مهم و ضروری است نه آنهایی که چیزی را می‌فروشند.

3. زمانی که شما توانایی تأثیرگذاری را بر روی آن داشته باشید آن زمان راحتر می‌توان روی مخاطب خود تأثیر گذاشت بر روی چهره کاریزماتیک‌تری، و دیگران ما را همراهی خواهند کرد و در نهایت اعتماد به نفس ما بیشتر خواهد شد.

متقاعد سازی از آن کلمات این است که همه جا استفاده می کنند و همه دوست دارند تا دیگران را متقاعد کنند!

ما این اعتقاد را داریم که متقاعد سازی و همچنین متقاعد کردن دیگران مهارت بسیار مهم است اما قبل از آن مهارت های فن بیان را به خوبی بلد باشید.

اگر بخواهیم بگویم متقاعد سازی چیست؟ می‌تعریف از این مقوله برای کاربرد بیان کرد. به عنوان اقناع نقطه اوج مباحث ارتباطات است که مصدر آن قناعت قناعت به معنی بسندگی، سیری، اشباع، و اینها همه نشانه‌هایی از پیروزی و موفقیت واقعی است.

به طور کلی اقناع هدف اصلی و غایی همه نوع رفتارهای ارتباطی است ارتباط خوب ارتباطی است که نتیجه دلخواه یعنی اقناع را به دنبال داشته باشید در این صورت می‌توانیم به آن ارتباط عالی نیز بگوییم.

اما خیلی از افراد در این مورد که متقاعدسازی تعریفی را ارائه می‌کند.

فرد را به کلی قانع کنیم کاری را به رغبت خود انجام دهیم.

انجام دادن کارهای مورد نظرمان توسط دیگران

مجبور کردن افراد در انجام کارهای مورد نظر ما

چنین تعریفی از متقاعدسازی به این صورت است که:

کمک کنیم فرد تصمیم مورد نظر ما را در حالی که:

1. تمام اطلاعات کافی را داشته باشید

2. بخواهد در ادامه نیز این کار را انجام دهد

3. با میل خودش این کار را انجام دهد

چند مثال از متقاعد سازی

ما در طول زندگی روزمره خودمان ساعات زیادی را فقط به دیگران می‌کنیم. اگر این را میدانستیم که چطور می‌توانم بهتر از قبل عمل کنیم، می‌توانیم با انرژی کمتر، عملکرد بهتری داشته باشیم.

اجازه بدید که چند مثال را با هم مرور کنیم

1. شما باید فرد مصاحبه کننده خود را متقاعد کنید که باید از آن استفاده کنید.

2. شما باید مدیر خود را بر این متقاعد کنید تا حقوق شما را بالا ببرد.

3. شما باید به راحتی به فروشنده را قانع کنید تا شما کمتر به شما بدهید.

اما در خیلی از زمان‌ها لازم است که برای حرکت احساسی، موقعیت خوبی وجود داشته باشد و بدون هیچ ما از متقاعدسازی دیگران به صورت احساسی دوست داشتنی باشید.

متقاعد سازی اجزای زیادی یک سری از مسائل را دارد که به نحوه بیان و نحوه ارائه مطلب بر خواهد گشت. و یک سری از موضوعات هستند که به زبان بدن و رفتارشناسی و روانشناسی ربط پیدا می‌کنند

در ادامه این مقاله این را یاد می‌گیریم که با ایجاد چه تغییری در نحوه صحبت کردن با خود دیگران را متقاعد کنیم؟

آزمایشاتی در این زمینه انجام می شود که در ادامه مطلب مطالعه می کنیم؟ که نتیجه مثبتی به همراه داشته است

شما به راحتی می‌توانید از راه‌های زیر برای متقاعد کردن کار بگیرید

چگونه افراد را متقاعد کنیم که از ما بخریم؟
چگونه افراد را متقاعد کنیم که از ما بخریم؟

زمانی که به طور واضح موضوع را برای مخاطبان خود بیان کنند نیازی به این ندارند که دوباره آن را در ذهن خود مرور کنید، بنابراین بهترین گزینه این خواهد بود که به صورت شفاف سخن خود را بیان کنید بدون تعارف آن زمان است. که بر مخاطبان خود تأثیر می گذارد

هیچ وقت دروغ نگویید اگر حرفتان را جوری بزنید که جدی و محکم به نظر برسد اما در حقیقت چیز دیگری باشد، خیلی زود دستتان رو می‌شود.

هیچکس دوست ندارد نادیده گرفته شود هیچ کس دوست ندارد که سخنانش نشنیده گرفته شود زمانی که شما به دنبال قانع کردن دیگران هستید در واقع تلاش می کنید تا آن‌ها را با خود همراه کنید درست مانند سیاستمداران .

در ادامه به این نکته توجه می‌کنند که مردم چه می‌توانند و بعد از آن برای بهتر قانع کردن آن‌ها همان حرف را تکرار می‌کنند.

به طور کلی، با هر روشی می‌شود حال مخاطب خود را خوب انجام دهید در مقابل متقاعدسازی نشان خواهد داد. تمام سعی خود را بکنید تا با کار کردن از عکس‌های مناسب و ترکیب آن با ابزار مناسب، صدای خوشایند و حس خوب،

حال مراقب بالقوه خود را خوب و عالی کنید. در نهایت این کارها باعث می‌شود که شما بهتر می‌توانید استفاده کنید و کاربر بیشتر از آن استفاده کند و تأثیر بگذارد.

منبع مقاله

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!