اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار با میلیون ها مخاطب در سراسر جهان است. از این رو، قدرت مخاطبان اینستاگرام شما را تحت تأثیر قرار می دهد که روی مخاطب هدف ایجاد می شود، تعیین می شود. بنابراین، چگونه می توان آن را ایجاد کرد؟ از طریق لوگو! این اولین دیده شدن است و بنابراین، ایجاد اولین برداشت از طریق لوگو نیاز است. جنبه حیاتی وجود دارد که باید هنگام طراحی لوگوی اینستاگرام خود را در نظر بگیرید، چه یک سازنده لوگو استفاده می‌کنید یا یک طراح را به کار می‌برد.

بنابراین، هنگام استفاده از اینستاگرام، مطمئن شوید که لوگوی شما یک طراحی عالی است که ارزش ها و پیام های شما را به بینندگان منتقل می کنند.

قبل از این تصمیم به ایجاد لوگوی اینستاگرام برای حساب کاربری خود بپردازید، بدانید که چرا برای این پلتفرم اجتماعی به لوگو نیاز دارید.

چیزی که باید به آن توجه کنید این است که یک میلیون کاربر فعال است، که به این معنی است که تعداد زیادی از مخاطبان هدف شما همیشه در آنجا حضور دارند. در نتیجه، لوگوی شما می تواند بر مشتریان بالقوه محصولات یا خدمات شما تأثیر بگذارد.

لوگوی اینستاگرام شما نشان دهنده شما خواهد بود زیرا نقطه تماس بین مصرف کنندگان یا هدف شما و کسب و کار یا شرکت شما است. این با مخاطبان به شما کمک می کند اگر لوگوی شما را دوست دارند و با آن ارتباط برقرار می کنند، آنها را به عنوان مشتریان وفادار جذب کنید.

علاوه بر این، چشم انداز اینستاگرام به شدت رقابتی است و هزاران کسب و کار در جایگاه شما در حال حاضر در تلاش برای جلب توجه مخاطبان است. می توانید با لوگوی خاص به فرد اینستاگرام چشم آنها را جلب کنید و خود را نشان دهید را احساس کنید.

همچنین، با یک لوگوی ساده با طراحی خاص به فرد، می تواند یک هویت سازی برای شرکت آینده خود بید. اما چه از یک تولید کننده لوگوی آنلاین استفاده کنید یا یک طراح حرفه ای را برای ایجاد لوگوی خود استفاده کنید، ابتدا باید بدانید که یک لوگوی چشم چگونه باید باشد.

چگونه لوگوی خود را برای اینستاگرام طراحی کنیم؟

فضا را در نظر بگیرید

هنگام ایجاد لوگو برای یک حساب کاربری اینستاگرام، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که فقط فضای کوچکتری در دسترس است. شما فقط فضای کوچک 110×110 پیکسل دارید تا لوگوی خود را در آن قرار دهید. توجه داشته باشید که این فضا برای صفحه نمایش تلفن همراه است که بینندگان پروفایل اینستاگرام شما را می بینند.

اندازه تصویر اینستاگرام برای نسخه دسکتاپ لوگو افزایش می یابد. ویژگی تصویر لوگوی اینستاگرام شما در دسکتاپ 180×180 پیکسل است. بنابراین، این کوچکتر باید شما را راهنمایی کنید تا عناصر طراحی خود را انتخاب کنید که می توانید در چنین فضای کوچکتری قرار بگیرید.

همچنین توجه داشته باشید که سایر تصاویر در اینستاگرام بسیار بزرگتر است. اندازه پست اینستاگرام برای تصاویر بصری مرتبط با محتوای 1080×1080 پیکسل است.

لوگوی مناسب را انتخاب کنید

اکنون نوع لوگوی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد و فضای کوچکی داشته باشید. در حالی که انواع مختلفی از لوگوها وجود دارد، لوگوی گرافیکی یا متنی را برای اینستاگرام در نظر بگیرید.

یک لوگوی گرافیکی نام شرکت شما را با یک گرافیک مضمون نشان می‌دهد که می‌توانید در طرح‌بندی‌های مختلف نشان دهید. توجه داشته باشید که گرافیک در کنار نام شرکت شما یا بالای آن ظاهر می شود.

لوگوی متنی فقط نام کسب و کار شما را بدون گرافیک دارد. نام کسب و کار یا شرکت شما به طور کامل یا فقط با حروف اول نمایش داده می شود.

اگر تجارت شما برای مخاطبان جدید است، می توانید نام کامل شرکت خود را قرار دهید تا مردم نام آن را بدانند. اما اگر شما یک شرکت دارید، هنگام بازدید از حساب اینستاگرام شما، حروف اول نام شرکت شما کافی است.

رنگ های مناسب را انتخاب کنید

هر زمان که تصمیم گرفتید کدام رنگ را انتخاب کنید، از چرخه رنگ استفاده کنید تا بفهمید کدام رنگ ها به بهترین وجه پاسخ دلخواه را از مخاطبان هدف شما برمی انگیزند. چرخ به شما امکان می دهد از رنگ ها و رنگ های مربوط به احساسات و عواطف آنها مشخص شوید. همچنین ابزاری برای پیدا کردن رنگ‌ها با هم است.

رنگ هایی را انتخاب کنید که به بهترین نحو بیانگر صنعت و تجارت شما باشد. به عنوان مثال، اگر به مشتریان جوان‌تر فست فود می‌فروشید، می‌توانید اینستاگرام خود را به رنگ‌هایی درآورید که شور و پرخاشگری جوانی را برمی‌انگیزد.

رنگ های گرم مانند قهوه ای، صورتی، قرمز، نارنجی و زرد هیجان و دعوت را بر می انگیزند. رنگ‌های سرد مانند سبز، آبی و بنفش برای ایجاد یک محیط آرامش‌بخش استفاده می‌شوند، در حالی که سیاه و سفید تضاد ایجاد می‌کنند.

همچنین، از یک رنگ استفاده کنید زیرا بینندگان می توانند به سرعت روی آن را انجام دهند. شما باید از چندین رنگ خودداری کنید، مگر اینکه برندهای شما برای انتقال پیام نیاز دارند. شما حتی می توانید فقط مشکی را به عنوان رنگ لوگوی خود انتخاب کنید. راهنمای رنگ را دنبال کنید تا تصمیم بگیرید.

از فونت هایی استفاده کنید که با نام تجاری شما مطابقت دارند

فونت ها به دلیل خود در ارتقای شخصیت شناخته شده اند. به عنوان مثال، فونت‌های دست‌نویس کلاسیک مورد استفاده در لوگوی کوکاکولا نشان‌دهنده یک برند قدیمی است. بنابراین، فونتی را انتخاب کنید که به خوبی برای کسب و کار و صنعت شما صحبت کند.

شما از تایپوگرافی در نام شرکت یا حروف اول آن استفاده می کند. بنابراین، برای پیدا کردن فونت مناسب برای برند خود، فونت های زیادی را آزمایش کنید و تایپوگرافی رقبای خود را با هم مقایسه کنید.

از هر فونتی که استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که فونت تمیز است که بینندگان می‌توانند فوراً بخوانند بدون اینکه به چشمانشان فشار وارد شود. به یاد داشته باشید که فضای کمی برای فونت لوگوی شما وجود دارد تا به وضوح قابل مشاهده باشد. بازدیدکنندگان صفحه اینستاگرام شما باید نام کسب و کار شما را در یک نگاه بخوانند.

طراحی را ساده نگاه دارید

هر طراح توصیه می کند طراحی لوگو را ساده نگاه کنید. این نکته هنگام طراحی لوگوی اینستاگرام خود در فضای کوچکتر کاربرد بیشتری دارد. فقط یک مربع 110 پیکسلی وجود دارد که باید با لوگوی شما باشد. بنابراین، طراحی باید ساده باشد تا بینندگان مورد فوراً بدانند که در چیست.

استفاده از یک یا در بهترین حالت دو رنگ و فونت را در نظر بگیرید که نشان دهنده برند شما و هویت آن باشد. مطمئن شوید که تمام آن عناصر را درست در مرحله طراحی لوگوی خود حذف کرده اید. فقط آن عناصری را نگه دارید که برای انتقال پیام برند شما کافی هستند.

آن را به یک لوگوی به یاد ماندنی تبدیل کنید

سعی کنید صفحه پروفایل اینستاگرام خود را به یاد ماندنی کنید. طراحی لوگوی به یاد ماندنی علاوه بر این که یک لوگوی ساده تک عنصری است، دیدن را نیز به همراه دارد و مردم فوراً آن را دوست دارند.

بنابراین، مطمئن شوید که لوگوی شما دارای عناصری است که افراد را از نظر احساسی لمس می کند. آنها لوگو و کسب و کار شما را از طریق آن عناصر تشخیص خواهند داد.

اما مطمئن شوید که عناصر مرتبط را از طاقچه کسب و کار خود را وارد کرده اید. نمادها یا آیکن هایی که استفاده می کنید باید مستقیماً از موضوع اکانت اینستاگرام شما بیایند.

وقتی به این فکر کنید که چه چیزی را در طراحی لوگو اینستاگرام خود بگنجانید، صفحه را در نظر داشته باشید. لوگوی شما باید آنچه را که به طور مرتب در صفحه خود ارائه دهید منعکس کند.

از یک ابزار DIY برای طراحی لوگوی اینستاگرام خود استفاده کنید

اکنون که می‌دانید لوگوی اینستاگرام شما باید چگونه باشید و با مخاطبان هدف خود را در ارتباط برقرار کنید، ابزارها و راه‌های ایجاد طرح را بیابید. هنوز در تعجب هستید که چگونه؟ چه می توانی انجام دهی این هاست.

اگر نمی‌توانید هزاران دلار برای استفاده از یک طراح حرفه‌ای خرج کنید، از یک ابزار نرم‌افزاری DIY استفاده کنید تا بتوانید به تنهایی یک طرح ایجاد کنید. کار با این ابزارها آسان است و شما را در طراحی لوگو راهنمایی می کند. بنابراین، شما می توانید بدون دانش و تجربه قبلی، لوگوی خود را با این ابزار طراحی کنید.

اما مطمئن شوید که فقط یک ابزار قابل اعتماد را انتخاب کنید که می توانید به شما کمک کنید تا نتایج طراحی مناسب را به ارمغان بیاورد انجام دهید. آرمکده ابزاری قابل اعتماد است که به شما امکان می دهد لوگو اینستاگرام خود را ایجاد کنید و در هر تلاشی از شما پشتیبانی کند. این یک ابزار ایجاد لوگو با هوش مصنوعی با رابط بر کلیک است تا طراحی را برای افراد کم تجربه کند.

مولد لوگو از آرمکده با گسترده‌ای از فونت‌ها، نمادها، گرافیک‌ها و سایر عناصر طراحی بارگذاری می‌شود. این برای پوشش دادن جایگاه کسب و کار شما هنگام جستجو و مقایسه کافی است.

می توانید لوگوی اینستاگرام خود را در سه مرحله سریع داشته باشید:

01. جزئیات را در اختیار قرار دهید

اولین قدم برای طراحی لوگو اینستاگرام با استفاده از آرمکده این است که مشخصات خود را مانند شرکت یا کسب و کار، سبک لوگو، رنگ ها، آیکن ها و غیره ارائه دهید.

سازنده لوگو اینستاگرام به شما امکان دسترسی رایگان به صدها قالب لوگو را هنگام تصمیم گیری در مورد چیدمان مناسب برای انتخاب صحیح می دهد. می‌توانید رنگ‌ها و فونت‌های مناسب را از کتابخانه بزرگ سازنده لوگو انتخاب کنید.

02. سفارشی به سرعت

سپس، فقط با رنگ ها، فونت ها، آیکن ها و غیره، عناصر بازی کنید و ببینید کدام یک از لوگوی عالی اینستاگرام می سازند. زمان خواهد برد. علاوه بر این، اگر می‌خواهید لوگو را دوباره طراحی کنید، همیشه می‌توانید دوباره برای سفارشی کردن لوگو بازگردید. می توانید فاصله فونت را تنظیم کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.

03. لوگو را دانلود کنید

پس از طراحی، می توانید آن را در یک فایل لوگوی با وضوح بالا به انتخاب خود دانلود کنید. فرمت های فایل شامل فرمت های آماده برای استفاده PNG، SVG، EPS، JPEG و آرم برداری است.

شما حق چاپ/مالکیت کامل لوگو را از آرمکده دریافت می کنید. سایر خدماتی که با این سازنده لوگو به آنها دسترسی دارند عبارتند از یک کیت کامل رسانه های اجتماعی، طرح های لوگوی آماده چاپ و پشتیبانی زنده 24×7. این ابزار همچنین به عنوان سازنده لوگو Tik Tok شما عمل خواهد کرد. شما همچنین می توانید از این ابزار برای ایجاد لوگوی NFT خود استفاده کنید.

اگر از ابزار DIY برای آزمایش یا نتایج حاصله استفاده کنید، همیشه می توانید مسیر مسابقه طراحی را پیدا کنید.

مسابقه طراحی لوگوی خود را در آرمکده راه اندازی کنید تا ده ها ایده به فرد طراحی لوگوی اینستاگرام را از طراحان در سراسر جهان دریافت کنید. سپس می‌توان لوگویی را که برای نشان دادن برند شما مناسب‌تر انتخاب کنید.

نتیجه گیری

طراحی لوگو چشمگیر اینستاگرام شما می توانید بیشتر را برای کسب و کارتان به ارمغان بیاورد انجام دهید. اما باید لوگو را با دقت طراحی کنید تا به فرد باشد و پیام برند شما را منتقل کند. این طراحی ساده اما چشمگیر باشد که مردم به سرعت با آن ارتباط برقرار کنند. شما می توانید از یک ابزار نرم افزاری DIY برای سفارشی سازی و طراحی لوگو به تنهایی استفاده کنید یا با استفاده از یک طراح یا از طریق یک مسابقه طراحی، لوگو را دریافت کنید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!