سوالاتی که در این مطلب به آن ها پاسخ میدهیم:

1. چرا در اینستاگرام حضور دارید؟
2. کسب و کارهای کوچک و بزرگ در اینستاگرام چه می‌کنند؟
3. چگونه یک حضور موفق در اینستاگرام داشته باشیم؟
4. اگر شما یک کسب و کار کوچک چگونه از اینستاگرام استفاده کنید؟

تعداد زیادی وجود دارد که چرا حضور در اینستاگرام مهم است. اول به شما امکان می‌دهد، با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. ثانیا، به شما کمک می‌کند تا ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید که برند شما را افزایش دهد و به شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری را پیدا کنید. در نهایت، همچنین می‌توان به شما کمک کرد تا به بازخورد نظارت پاسخ دهید و به موقع به آنها بپردازید و کاربران را اما این نکته را فراموش نکنید که حدود 32درصد از اینترنت ایران در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند، یعنی به عبارتی در صد از جمعیت کل. ایران!

شرکت‌ها در هر اندازه‌ای از اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان و تبلیغات و خدمات خود استفاده می‌کنند. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از اینستاگرام برای ایجاد یک جامعه پیرامون برند خود و افزایش فروش استفاده کنند. کسب و کارهای بزرگ می‌توانند از اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان در سطح شخصی‌تر، ایجاد برنامه‌های وفاداری و افزایش استفاده استفاده کنند. اینستاگرام فرصتی را برای شرکت‌های ارائه می‌کند تا با ارتباط برقرار کنند، ارتباطی که درنهایت می‌تواند منجر به فروش و افزایش ارزش برند آن‌ها شود.

هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد، با این حال، نکات کلی وجود دارد که می‌توان به شما کمک کرد تا قدم اول را محکم کنید:

اول، مهم است که ایده روشنی از هدف خود برای حضور در اینستاگرام داشته باشید. با فعال بودن در این شبکه اجتماعی به چه چیزی امیدوار هستید؟ زمانی که خود را بداند، می‌توان به ایجاد یک راه حل برای بهترین راه رسیدن به آن اقدام کرد.

در مرحله بعد، مهم است که در حساب خود فعال و درگیر باشید. نه اینکه به صورت پراکنده یا فقط چیزی برای تبلیغ، پیشنهاد یا فروش فعالیت داشته باشید، سعی کنید به طور مداوم با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.

در نهایت، سنجش موفقیت خود را فراموش نکنید. موضوعات و مقاصد خود را دنبال کنید و پیشرفت خود را در طول زمانی خاص بررسی کنید. این به شما کمک می‌کند ببینید چه چیزی می‌کند و چه چیزی خوب و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم نمی‌کنید.

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، ممکن است این سوال را داشته باشید که چگونه می‌توانید از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. چند اقدام وجود دارد که می توانید برای استفاده از این پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی انجام دهید.

ابتدا مطمئن شوید که پروفایل قوی دارید. این به این معنی است که یک بیوگرافی واضح و مختصر داشته باشید که به مردم بگویید کسب و کار شما را انجام دهید و از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید تا مردم را به راحتی به راحتی پیدا کنید. همچنین باید مطمئن شوید که عکس پروفایل شما حرفه‌ای است و برند شما را به خوبی نشان می‌دهد.

در مرحله بعد، شروع به ارسال جذاب کنید. این محتوا می‌تواند شامل تصاویر یا ویدیوهایی از محصولات یا خدمات شما، نماهایی از پشت صحنه کسب‌وکار یا پست‌هایی باشد که شما شخصیت‌ها را برجسته می‌کند. هر چیزی که پست می‌کنید، مطمئن شوید که با کیفیت بالا و جذاب است و برای فالوورهای شما ارزش ایجاد می‌کند.

در نهایت، از ویژگی‌های مختلف اینستاگرام برای تبلیغ و کار خود استفاده کنید. برای مثال، می‌توان از ویژگی‌های این پلتفرم برای اشتراک‌گذاری تکه‌هایی سریع از آنچه در کسب‌وکارتان استفاده کرد، استفاده کرد، یا می‌توان از ویژگی ویدیوی زنده آن برای بازدید از کارتان به مردم استفاده کرد. اگر از اینستاگرام استفاده کنید، مطمئناً می توانید به کسب و کار کوچک خود کمک کنید و به مخاطبان بیشتر دسترسی پیدا کنید.

اینستاگرام راهی عالی برای ارتباط با مشتریان و ایجاد یک جامعه پیرامون برند شماست. با ارسال جذاب، پاسخ به نظرات و اجرای مسابقات یا تبلیغات، می‌توان ارتباط قوی با مشتریان خود ایجاد کرد که به وفاداری و تکرار فروش و اعتماد آن‌ها می‌شود و از آنجایی که اینستاگرام تماماً در مورد بصری است، یک پلتفرم عالی نمایش داده می‌شود. محصولات یا خدمات شما و برجسته کردن داستان به فرد برند شما است.

می‌خواهید برند عمومی را بهبود بخشید؟ انرژی خود را در اینستاگرام، توسعه خود و با سرمایه خود قرار دهید. با انجام این کار، می‌توان به مخاطبان بیشتر دست پیدا کرد و تصویر مثبت‌تری برای برند خود ایجاد کرد. علاوه بر این، با مشتریان خود در اینستاگرام، می‌توان ارتباط شخصی‌تری با آنها ایجاد کرد که می‌توان آن را بیشتر بهبود بخشید و درنهایت به افزایش فروش یا به جا ماندن نامی خوش برای برند شما تبدیل شود.