صفحه فرود، یک صفحه وب است که به عنوان مقدمه ای برای کسب و کار یا شرکت شما عمل می کند. این صفحه، ترافیک را از اینترنت عمومی به صفحات فرود شما هدایت می کند که برای تبدیل شدن به آن، مانند تولید سرنخ و فروش است.

صفحه فرود، یکی از متداول ترین ابزارهای وب سایت و نرم افزار است و بسیاری از ارائه دهندگان خدمات صفحه فرود به صورت آنلاین در دسترس هستند اما همه آنها از نظر نتایج واقعی برای تجارت یا برند شما به یک اندازه مکانیزه هستند.

مشتریان پس از اینکه به وب سایت شما رفتند از صفحه فرود بازدید می کنند. این فرصتی را برای شما یا فروشندگان ارائه می دهید تا اطلاعاتی را در مورد بازدیدکنندگان ارائه دهید و احتمالاً ممکن است خرید کنید، جمع آوری کنید. از این مرحله، به شما بستگی دارد که چقدر می‌توان ارزش بیشتری را به کسی فرستاد که فقط با یک «نمایش از وب‌سایت» بدون هیچ محتوایی به شما اضافه شود، اضافه کنید!

نرخ تبدیل، تعداد افراد است که از طریق قی فروش یا وب سایت شما حرکت و چیزی را می خرید می کنند. می توانید به شما بگوئید که ترافیک در صفحه فرود چقدر است و به شما کمک می کند چه چیزی را برای افزایش ترافیک بهتر انجام دهید.

در بهینه سازی نرخ تبدیل، از یک قیف برای توصیف مراحل استفاده می شود که به بازدیدکنندگان به فروش کمک می کند. نرخ تبدیل ترافیک صفحه فرود می‌تواند تا 30 درصد باشد که برخی شرکت‌ها از آن تا 50 درصد استفاده کنند. به طور خلاصه، تمام سوالات مربوط به طراحی قیف طریق از دریافت بیشتر از صفحات وب شما در اینجا خواهد بود.

تبدیل صفحه فرود ممکن است برای سودآوری و درآمدزایی وجود داشته باشد و برای قیف فروش شما بر اساس عوامل بسیاری مانند قیمت، متن کپی، استفاده از ابزارهای بازاریابی و… متفاوت خواهد بود. سرنخ های مشتریان وجود دارد که می تواند به عواملی مانند زمان سال یا فصل تعطیلات مبتلا شود، بهتر است دیگران را به آنها مراجعه کنید. یا از کجا آمده اند و…، بنابراین تمرین خوبی است که گزینه های مختلف را آزمایش کنید و ببینید کدام یک برای شما در تبدیل شدن به سرب بهترین کار را دارد.

یک قیف با ارائه ویژگی‌های مختلف با توجه به نیاز مخاطب هدف، تبدیل به سرنخ به فروش کمک می‌کند.

قیف فروش، قیف داده است که می توان برای خرید محصولات یا خدمات برای یک کسب و کار استفاده کرد. یک قیف فروش، کاربر را از تماس، طی مراحل مختلف تا زمانی که یک کالا را خریداری کند، راهنمایی می کند.

قیف فروش همچنین نباید با یک اقدام (مانند خرید) و در حالت ایده‌آل خیلی از موارد دیگر تماشای ویدیوهای مرتبط با خط محصول شما، مطالعه در مورد ویژگی‌ها یا لوازم جانبی که ارائه می‌دهید و…، تمام شود که همگی ایجاد شود. به برداشتن کارت اعتباری آنها می‌شود.

در بهینه سازی نرخ تبدیل، اصطلاح از اصطلاح «آزمایشAB» استفاده می شود. در این روش بازاریابی آنلاین، مشتری به صفحه فرود فرستاده می شود که بر اساس آن محصول را قبلا خریده یا از طریق کانال های دیگر به آن نشان می دهد. سپس مقایسه می شود که چه تعداد از مردم ممکن است محصول شما را بخرند، زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد آنها با استفاده از کانال تبلیغاتی CPA دیگر جمع آوری می شود، مانند بهینه سازی نرخ تبدیل سیستم مناقصه CPM Adwords، می تواند یک پروسه باشد. جایگزین برای تعیین نرخ تبدیل در نظر گرفته شود.

صفحات فرود، تجربیات تک صفحه ای بر تبدیل شدن هستند. آنها معمولاً رتبه بازدیدکنندگان را وارد می کنند که وب سایت شما را وارد می کنند (سرنخ های وب سایت) هدف قرار می دهند. این فرود زمانی که آنها را به یک قیف فروش منتقل می‌کنند، به مشتریانی که صفحاتی به مشتریان پرداخت می‌کنند تبدیل می‌شوند که از کانال‌ها و کانال‌هایی با نرخ گذاری بیشتر در طول تبدیل می‌شوند.

در قیف فروش، مرحله قیف جایی است که کاربران آخرین فرصت خود را دارند تا دوباره پیشنهاد شما را نگاه کنند یا آن را ببندند یا ادامه دهند. در بازار آنلاین، قیف های فروش برای تولید سرنخ ایجاد می شوند اما آنها همچنین می توانند در رسانه های اجتماعی ایجاد شوند. آنچه در مورد ایجاد قیف باید بدانید در اینجا آمده است:

بهینه سازی تبدیل

آیا یک قهرمانی دارید که ایده بزرگ را به سرعت منتقل کنید؟

آیا صفحه و پیشنهاد به بازدیدکننده کمک می کند تا مشکل را حل کند؟

آیا طراحی کلی و قابل استفاده از صفحه جذاب است؟

آیا صفحه دارای مدرک اجتماعی معتبر است؟

آیا صفحه دارای شاخص های افزایش دهنده اعتماد است؟

آیا مزیت به فرد در جایی در صفحه ذکر شده است؟

آیا فقط یک فراخوان برای شروع در سراسر صفحه وجود دارد؟

طراحی و کپی

آیا عکس یا متنی از مکان نگهدارنده در صفحه باقی مانده است؟

آیا از فاصله، رنگ ها و تایپوگرافی ثابت استفاده کردید؟

آیا تمام متن ها را تصحیح و برای خطا بررسی کردید؟

آیا صفحه فاویکون دارد؟

آیا صفحه عنوان و توضیحات متا دارد؟

آیا صفحه یا لایت باکس مشکل یا «تشکر» راهاندازی کرده است؟

آیا صفحه آزمون پنج ثانیه را پشت سر می گذارد؟

آیا همه پیوندهای خارجی غیر ضروری حذف شده اند؟

آیا دعوت به اقدام با نشانه ها و رنگ های بصری برجسته می شود؟

آیا بدون نیاز به اسکرول کردن به پایین، یک پیام منطبق دارید؟

سرعت و عملکرد

آیا تمام تصاویر و گرافیک ها را بهینه کرده اید؟

آیا تست سرعت با GTmetrix یا WebPageTest انجام داده اید؟

آیا صفحه به درستی در دستگاه های دسکتاپ نمایش داده می شود؟

آیا صفحه به درستی در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شود؟

آیا همه فرم ها بدون مشکل آیا کار می کنند؟

آیا همه شماره تلفن ها و پیوندهای تماس به درستی کار می کنند؟

آیا همه دکمه ها و لینک ها به درستی کار می کنند؟

اگر از پنجره های بازشو یا نوارهای چسبنده استفاده کنید، آیا به درستی شلیک می کنید؟

ادغام و تجزیه و تحلیل

آیا تمام تگ ها، اسکریپت ها و پیکسل های تجزیه و تحلیل را به درستی تنظیم اید؟

آیا تغییر تنظیمات و آزمایش شده اند؟

آیا URL به درستی پیکربندی شده است؟

آیا صفحه با SSL رمزگذاری شده است؟

آیا سیاست حفظ حریم خصوصی در فوتر دارید؟

آیا همه ادغام ها را وصل کرده اید و تست کرده اید؟

آیا اعلان های ایمیل را تنظیم کرده اید؟

آیا کل قیف را از ابتدا تا آزمایش کرده اید؟

آیا تمام آمار ردیابی را بازنشانی کرده اید؟

منبع: profitfunneluniversity

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!