تفاوت بین سئو داخلی و خارجی چیست؟
بهینه سازی های جستجو که به سئو نیز معروف است، اشکال و اندازه موتورهای موجود دارد.

سئو به یک تکنیک یا ابزار محدود نمی شود. اگر به جدید وارد دنیای سئو شده اید، باید تفاوت بین سئو داخلی و خارجی را بدانید.

همه آنها برای کسب و کار مفید خواهند بود و به شما کمک می کنند تا بازدیدکنندگان را به وب سایت خود جذب کنید.

در حالی که اجرای برخی استراتژی ها فقط چند ساعت طول می کشد، تاکتیک هایی وجود دارند که برنامه ریزی آنها زمان زیادی را می طلبد. از این فرصت استفاده کنید و مردم را به سمت وب سایت خود هدایت کنید. در این مقاله به تفاوت سئو داخلی و خارجی می پردازیم.

اطلاعات بیشتر: نکات طلایی برای انتخاب نام دامنه

استراتژی سئو در سایت
سئوی داخلی بر بهینه سازی صفحات بیشتر برای دریافت ترافیک ارگانی از موتورهای جستجوی تحقیق دارد. با استفاده از این تکنیک ها، موتورهای جستجو به راحتی می توانند شما را طبقه بندی کنند.
سئوی داخلی در مقابل سئوی خارجی
1- تحقیق کلیدواژه:
هر کسب و کاری دوست دارد سایتش ترافیک زیادی داشته باشد. برای جذب چنین بازدیدکنندگانی باید جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید.
مشتریان برای یافتن اطلاعات کلمات کلیدی را در موتورهای جستجوی وارد می کنند. شاید به دنبال ایده های هدیه برای تعطیلات یا خرید یک فیلم آموزشی هستند.

دانستن هدف جستجوی مشتریانتان می تواند به شما کمک کند که از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید. در چنین شرایطی می توانید بازدیدکنندگان با کیفیت را جذب کنید. Moz Keyword Planner و Keyword Explorer بهترین و پیشرفته ترین پلتفرم ها برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی هستند. جمع آوری این بینش به شما کمک می کند از رقبای خود جلوتر بمانید.
از به کار بردن اصطلاحات خودداری کنید. به عنوان مثال، اگر می توانید لباس زنانه بفروشید، کلمات کلیدی دم بلند را وارد کنید که به محصولات شما اشاره می کند. به جای استفاده از کلمات مانند لباس زنانه، از کلماتی مانند لباس زمستانی زنانه استفاده کنید.

2- اتصال داخلی
زمانی که یک بازدیدکننده وارد صفحه وب سایت شما می شود، می خواهم اطلاعاتی را که به دنبال آن باشد به دست آورد.
لینک های داخلی به شما کمک می کنند مانند یک راهنمای تور باشید و کاربر را از یک صفحه به صفحه مناسب دیگری هدایت کنید. پیوند دادن عملکرد سئو سایت شما را بهبود می بخشد.

نیل پاتل در رابطه با هم می گوید:
یکی از لینک های داخلی این است که کاربر با سایت را بهبود می بخشد. زمانی که کاربر لینک آموزشی را می بیند که با استفاده از نظرش مطابقت دارد، روی آن کلیک می کند. این پیوند ممکن است یک پیوند خارجی یا داخلی به صفحات مورد علاقه خواننده باشد.
پیوند داخلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما را به راحتی فهرست کنند. در چنین مواردی، بازدیدکننده به سایر صفحات مرتبط در وب سایت هدایت می شود.

بیشتر بدانید: بانس ریت ، ارزیابی پرش در سایت های چیست؟ بهترین روش های حل آن

3- سرعت صفحه:
چند سال پیش، موتورهای جستجو اعلام کردند که سرعت صفحه بر رتبه بندی تاثیر می گذارد.

این راهنما هنوز هم برای سئو بسیار مهم است، بنابراین باید سرعت بارگذاری صفحه خود را بررسی کنید. طبق گوگل گفته، بارگذاری یک صفحه موبایل حدود 22 سال طول می کشد، اما 53 درصد از بازدیدکنندگان سایت موبایل صفحه را ترک می کنند.
ابزارهای رایگان PageSpeed ​​Insights گوگل سایت شما را بررسی می کند و پیشنهاداتی را در سرعت آن ارائه می دهد.

فایل های تصویری بزرگ می تواند بر سرعت سایت تاثیر بگذارد.

شما می توانید این مشکل را با استفاده از ابزارهایی مانندTinyPNG برای کاهش حجم فایل و پیروی از بهترین شیوه های SEO حل کنید. تعداد افزونه هایی که در سایت خود استفاده کنید را در نظر بگیرید. تعداد زیاد ها، فیلد نظر، تبلیغات پاپ می توانید سرعت سایت شما را کاهش دهید.

بیشتر بدانید: معرفی چند تکنیک برای بازیابی رمز پیج اینستاگرام

استراتژی های سئو خارج از سایت:
سئوی خارجی به دنبال بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو از طریق ترافیک ارجاع است.

این تکنیک ها شامل ابزارهایی از برند و ایجاد ارزش است.
بهینه سازی موتورهای جستجوی داخلی و بهینه سازی موتورهای جستجوی خارجی
1- تبلیغات:
درک در مورد کسب و کار شما به آنها کمک می کند تا تصمیم بگیرید. روابط عمومی همگام با فعالیت های سئو می تواند برند را افزایش دهد.
دریافت لینک به سایت های اینترنتی و سایت های خبری معتبر به شما کمک می کند تا داستان شما را به آنجا برسانید. جرمی ناف می گوید:
روابط عمومی همه چیزهایی هستند که در مکان‌های ارزشمند و معتبری هستند که دوست دارند داستان شما را پخش کنند.

این موضوع ارزش افزوده ای به همراه دارد و در نهایت می تواند وب سایت و کسب و کار شما را به دیگران معرفی کند. به جای ایجاد لینک های بی کیفیت به سایت خود که بازدیدکننده ای نیست، از این روش استفاده کنید.
کار ارزشمندی برای جلب توجه خبرنگاران وجود داشته باشد. شاید با یک موسسه خیریه شریک شوید یا یک پروژه تحقیقاتی جالب انجام دهید که از برند شما حمایت می کند.

شما می توانید با ایجاد یک کمپین در شبکه های اجتماعی و استفاده از یک هشتگ خاص به فرد، آن را به جامعه معرفی کنید.

بیشتر بدانید: الگوریتم پاندا و باید ها و نباید در زمان این الگوریتم

سئو داخلی و سئو خارجی
– وبلاگ نویسی مهمان
نوشتن محتوای دیگری برای دریافت لینک به وب سایت شما. با وبلاگ نویسی مهمان، می توانید به یک رهبر فکری در صنعت خود تبدیل شوید و پتانسیل سئوی وب سایت خود را به شما برسانید.
وبلاگ نویسی به معنای ایجاد مهمان مفید برای سایت هایی است که با مخاطبان مشابه شما رقابت نمی کند. در این شرایط شما یک رابطه قوی دارد و می توانید تعداد زیادی را به سایت جذب کنید.

وقتی میهمان وبلاگ را انتخاب کنید، باید قوانین ارائه شده توسط سایت را دنبال کنید. به عنوان مثال زیر قوانین سایت را نشان می دهد:

همچنین تصمیم بگیرید که در مورد چه چیزی بنویسید که باید مخاطب شما باشد. اگر ممکن است، از رویدادهای بعدی، داستان های زندگی و آمارهای مرتبط استفاده کنید.
وبلاگ نویسی مهمان یک راه عالی برای نشان دادن تخصص خود به مخاطبان زیادی است. در این مورد، شما باید هم خواننده و هم سایت را راضی کنید.
3- دسترسی به اینفلوئنسرها:
ارتباط با اینفلوئسرها یک راه عالی برای گسترش مخاطبان و ایجاد پیوندهای داخلی است. اینفلوئنسرها هستند که عادات خرید مشتریان خود را می سازند. می گم مردم را جذب کنند که از سایت شما بازدید کنند، محصول خود را امتحان کنند و به جامعه اجتماعی شما بپیوندند.

برای شرکت ها، این نوع جمعیت بسیاری همراه دارند. مایکل کوک، شرکت Dealspot گفت:
“کسب و کار شما با افراد اجتماعی اجتماعی درگیر می شود، می توانید فالوهای بیشتری را به دست آورید و زمان بیشتری را به دست آورید. بهبود می بخشد.”
تحقیق خود را برای انتخابات مرتبط انجام دهید. باید ببینید او چقدر به محصول یا خدمات شما علاقه مند است.
سئوی داخلی در مقابل سئوی خارجی
کار با اینفلوئنسرها می تواند سرعت شهرت و اعتبار شما را افزایش دهد. سایر وبلاگ نویسان امکان پذیر است برای پیوند دادن به شما در این شرایط وجود داشته باشد.

منبع: بهیدو

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!