هشتگ ها در اینستاگرام عملکردهای زیادی دارند، بنابراین علاوه بر پست، می توان از قابلیت هشتگ در استوری های اینستاگرام نیز بهره برد. کاربران اینستاگرام می هشتگ های خصوصی را دنبال کرده و از هشتگ های مختلف در استوری خود استفاده می کنند. این قابلیت استوری کاربردهای خاص خود را دارد در این مقاله به اهمیت و نحوه قرار دادن هشتگ در استوری اینستاگرام می پردازیم.

استوری‌های اینستاگرام به‌عنوان یک داستان کوتاه در بالای حساب شما ظاهر می‌شوند که فقط 24 ساعت پس از آن می‌توانید آن را ببینید و پس از آن زمان به‌طور خودکار از اینستاگرام حذف شود، می‌شود، اما اینکه شخصی که استوری را ارسال کرده است، آن را به عنوان یکی از سایت‌های اینترنتی ارسال می‌کند. در حساب شما ذخیره شده کند. استوری های اینستاگرام می تواند بخشی از زندگی روزمره شما را شامل شود یا می تواند شامل تبلیغات در موضوعات مختلف باشد.

اما این قسمت از ویژگی های بسیاری را به همراه دارد که می توانید با استفاده از آن عکس ها یا فیلم های خود را با فیلترها و افکت های دلخواه و شکلک های مناسب تزئین کنید. می توانید هر نوع متنی را که می توانید بر روی عکس ها یا فیلم های خود بنویسید یا در قسمت استوری ها از فالوورهای خود سوالات بپرسید و یا نظرسنجی های مختلف را در قسمت استوری ها قرار داده و ارسال کنید. همچنین می توانید به استوری های خود لینک های خارجی اضافه کنید یا هشتگ های مورد علاقه خود را به استوری های خود اضافه کنید، نحوه قرار دادن هشتگ در استوری بسیار آسان و ساده است که در ادامه توضیح داد.

هشتگ در فضای اجتماعی چیست و چه کاربردی دارد؟

به طور کلی از این قسمت از اینستاگرام آسان و جالب استفاده می شود به همین دلیل کاربران به صورت خودجوش علاقه مند به استفاده از آن هستند، امکانات بیشتری را در این قسمت قرار داده اند که فقط کافی است از خلاقیت خود استفاده کنید. تب لایو اینستاگرام نیز از این تب فعال شده و می توانید با فالوورهای خود به صورت زنده گفتگو کنید.

در سمت چپ بالای صفحه، آیکن هشتگ استوری وجود دارد که می توانید آن را با نام استوری اینستاگرام مشاهده کنید و همچنین می توانید برخی از استوری های موجود در حساب های کاربری عمومی را از این قسمت مشاهده کنید. با استفاده از هشتگ در استوری خود می‌توانید خرید و حساب کاربری خود را با کاربران زیادی به اشتراک بگذارید.

برای درک نحوه قرار دادن هشتگ در استوری باید بگوییم که می توان از دو روش برای این کار استفاده کرد، روش اول از استیکر نماد هشتگ و تغییر متن آن است، پس از انتخاب استیکر هشتگ، باید استیکر هشتگ را اضافه کنید. کلمه ای که برای هشتگ می‌توان روش دوم را داشت که می‌توان از همان روشی استفاده کرد که معمولاً برای هشتگ کردن پست‌های خود در بخش استوری استفاده می‌کنید، با استفاده از ابزار نوشتن در استوری با استفاده از علامت # برای درج هشتگ‌های نظر خود در استوری استفاده کنید. بخش تاریخ

همچنین لازم به ذکر است که در پست های معمولی می توانید از 30 هشتگ استفاده کنید و در استوری اینستاگرام فقط از 10 هشتگ می توانید از صفحه استفاده کنید، اما مراقب باشید که استوری خود را با هشتگ پر کنید یا اگر می توانید از تعداد هشتگ ها استفاده کنید. بسیاری در استوری استفاده کنید. به جایی که می توانید هشتگ های ارسال شده را به حداقل برسانید یا آنها را در پشت شکلک ها، برچسب ها و گیف ها پنهان کنید.

استوری یکی از محبوب ترین ویژگی های اینستاگرام است که کاربران تنها 24 ساعت فرصت دارند تا آن ها را بررسی کنند. استوری های اینستاگرام بر خلاف نظر بسیار از محبوبیت بالا در بین کاربران تاثیر می گذارد و آن ها در صفحه پیشرفت و ارتباط با مخاطبان غیر قابل انکار است. مهم هشتگ در استوری اینستاگرام

استوری ها برای اولین بار در آگوست 2016 به اینستاگرام اضافه شدند و بیش از پانصد میلیون کاربر اینستاگرام از استوری در پست های خود استفاده می کنند. در طول این مدت، کاربران معمولا قبل از اینکه به جدول زمانی نگاه کنند و پست های معمولی را ببینند، به سمت استوری ها می شوند.

از آنجایی که استوری ها در بالای صفحه حساب کاربری هر فرد قرار دارند، توجه زیادی را به خود جلب می کنند، علاوه بر این، از آنجایی که کاربران اطلاعات جالب و جذاب را در مورد کاربران خود در نظر می گیرند، علاقه مند هستند. اینستاگرام به بخش استوری بیش از سایر مکان ها اینستاگرام است. .

با در نظر گرفتن این انتخاب، حتما از استوری ها در صفحات کسب و کار و کسب و کار خود استفاده کنید و به طور کلی، علاوه بر ارسال پست های معمولی هر روز حداقل یک استوری در صفحه کسب و کار و کسب و کار خود را انجام دهید. ارسال کنید تا همیشه دنبال مشتریان خود را به خاطر بسپارید. .

اکثر کاربران زمانی که جذب استوری می شوند دوست دارند از صفحه او دیدن کنند. مطالعات مختلف نشان می دهد که وقتی یک داستان جالب به اشتراک گذاشته می شود، تعداد بازدیدکنندگان حساب کاربری ناشر به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

این کاملا به خلاقیت و ابتکار شما ارائه می دهد. وقتی مطالب جالبی را در استوری خود ارسال می کنید، کاربران در مورد شما و کسب و کارتان کنجکاو می شوند و جذب می شوند تا از حساب شما بازدید کنند. بنابراین، اگر تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد، علاوه بر پست های معمولی، از عملکرد استوری ها نیز غافل نشوید.

توصیه می کنم کمی صبر و حوصله به خرج دهید، به جای تعجب از تعداد فالوورها و لایک های پایین صفحه، مسئول مدیریت صفحه در وهله اول صبر و حوصله زیادی داشته باشد. در اینستاگرام می توان از روش متفاوتی استفاده کرد.

مهم هشتگ ها در استوری های اینستاگرام به قدری است که می توانید با انتخاب هشتگ و تفکیک مکانی در استوری تعداد بازدید استوری های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. قبل از ارسال در صفحه خود، در میان موارد مشابه جستجو کنید با موقعیت مکانی و هشتگ های مرتبط با موضوع صفحه خود آشنا شوید.

در عرض چند دقیقه، می‌توان فهمید کدام هشتگ‌ها و مکان‌ها محبوبیت بیشتری دارند و شما را بیشتر می‌کند. به عنوان مثال، در نظر داشته باشید که اگر کسب کنید و کار کنید و کار کنید و کار شما را در تهران پیدا کنید یا می توانید به اشتراک گذاری در تهران واقع شده باشد، مکان آسیا-تهران سودآورترین مکان در تهران است.

همچنین بهتر است بدانید که هشتگ های موجود در قسمت استوری ها برای طراحی ویژگی های طراحی شده و برای طراحی طراحی استفاده نمی شوند. تب و اگر روی هشتگ هشتگ ضربه بزنید، لوگوی آنگ را نشان می دهد و کاربرانی که هشتگ خاص را دنبال کرده اند، استوری های برتر به آن هشتگ را در صفحه اصلی به همراه دیگر استوری ها و مهم هشتگ در صفحه اصلی مشاهده می کنند. . استوری اینستاگرام به این دلیل است که اگر از هشتگ خاصی در استوری خود استفاده کنید، استوری های شما به کاربران ممکن است حتی صفحه فالوور شما را نشان دهد.

به شما توصیه می کنید صبور باشید، مدیر صفحه به جای تعجب از تعداد فالوورها و لایک های پایین صفحه، در وهله اول باید حوصله زیادی داشته باشد. در اینستاگرام می توان از روش متفاوتی استفاده کرد.

مهم هشتگ ها در استوری های اینستاگرام به قدری است که می توانید با انتخاب هشتگ و تفکیک مکانی در استوری تعداد بازدید استوری های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. قبل از ارسال داستان در صفحه خود، یک بار در میان کار مشابه جستجو کنید با موقعیت مکانی و هشتگ های مرتبط با موضوع صفحه خود آشنا شوید.

در عرض چند دقیقه، می‌توان فهمید کدام هشتگ‌ها و مکان‌ها محبوبیت بیشتری دارند و خود را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهند. به عنوان مثال، در نظر داشته باشید که اگر کسب کنید و کار کنید و کسب کنید و کار شما را در تهران انجام دهید، مکان هایی است که در تهران واقع شده اند، موقعیت منطقه تهران- تهران سودآورترین مکان است.

همچنین بهتر است بدانید که هشتگ های موجود در قسمت استوری ها برای ویژگی هایی که در نظر گرفته شده اند و برای اهداف تزئینی استفاده نمی شوند. و اگر روی یک هشتگ ضربه بزنید، لوگوی آنگ را نشان می دهد و کاربرانی که یک هشتگ خاص را دنبال کرده اند، استوری های برتر به آن هشتگ را در صفحه اصلی به همراه سایر استوری ها و مهم هشتگ در صفحه اصلی مشاهده می کنند. کنند. استوری اینستاگرام به این دلیل است که اگر از هشتگ خاص در استوری خود استفاده کنید، استوری های شما به کاربران نشان داده می شود که ممکن است حتی صفحه فالوور شما نباشند.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!