فكر سئو در مشهد به چه شكلي مي باشد؟ هر وبمستر و صاحب سایت و کسب و کار اینترنتی باید طراحی سایت را انجام دهد و همچنین به طور مداوم روی سایت خود انجام دهد می باشد. اگر هنوز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید و یا نیاز به مشاوره کسب و کار خود دارید حتما با گروه رشدانش در تماس باشید.

قبل از اینکه با هزینه سئو در مشهد آشنا شوید باید با مفهوم سئو آشنایی پیدا کنید.

هزینه سئو در مشهد
هزینه سئو در مشهد

سئو سایت (بهینه سازی موتورهای جستجو) یا بهینه سازی موتور جستجو به زبان عامیانه “آوردن سایت به صفحه اول گوگل” است و در واقع تکنیک‌ها و اصولی است که شما را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کند و می‌کند. رتبه سایت را در نتایج گوگل بهبود می‌بخشد (شما را به صفحه اوّل گوگل می‌آورد).
سئو سایت یعنی شما به گوگل بفهمید که سایت شما خوب است و اگر کاربر کلیدواژه های مربوط به شما را جستجو کنید، این سایت شما در صفحه اوّل گوگل دیده می شود.
آیا می‌دانستید بیش از 94 درصد از افراد که از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند، فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می‌کنند و افراد بیشتری را فقط روی سه نتیجه اول کلیک می‌کنند؟

در بازار رقابتی رقابتی و با توجه به پیشرفت علم و فناوری سئو و بهینه سازی سایت می تواند یک امتیاز بزرگ باشد.

آن چیزی که کاربر نهایی از سایت می بیند در واقع کدهای HTML و CSS و Javascript و به اصطلاح کد سمت کلاینت (Client Side) است. این کد از بخش هایی به اسم تگ ایجاد شده . تگ ها در واقع آجرهای ساختمانی هستند که در کنار هم قرار دادن آنها باعث تولید سایت می شود! یک سایت برای اینکه در رتبه های بالاتر از جستجو قرار گیرد باید دارای کد نویسی استاندارد و موتورهای جستجو باشد. یعنی همه کدهای نوشته شده سمت کلاینت به شکل استاندارد و صحیح نوشته می شوند و از تگ های مهم مانند عنوان Title , H1, H2 در هر صفحه به دقت استفاده می شود. برخی تگ ها هم هستند که کاربران را مستقیماً روی صفحه نمی بیند و به اصطلاح متاتگ (Me Tag) نام دارند که توجه به متاتگ ها بسیار مورد موتورهای جستجو قرار دارند و باید به نحو صحیح در صفحات از آنها استفاده کرد.

ممکن است یک ظاهری جذاب و مورد پسند کاربر داشته باشد ولی استانداردهای یک بهینه از نظر گوگل سایت را ندارد. همچنین برای سایت سرعت بارگزاری یا لود صفحات را افزایش داد و سایت را سبک طراحی کرد و از تکنیک های کشش برای بارگزاری تصاویر و فایل های استایل خارجی استفاده کرد.

هیچ سایتی نمی شود مگر اینکه از نظر کمی و کیفی دارای ابزار مناسب باشد. محتوای طلاست! این جمله معروف است که همه طراحان وب و افراد درگیر در بهینه سازی و سئو به آن اذعان دارند. محتوا چیست؟؟ منظور از محتوای متن، تصویر، فایلهای مدیا (صوتی و ویدئو) می باشد. در تهیه محتوای روی کلمات کلیدی باید تولید کرد و در هر زمینه ای ابتدا همه کیوردهای مربوط به آن زمینه را از طریق موتورهای جستجو پیدا کرد و بعد با توجه به آنها به دنبال محتوای رفت.

باید تولید شده را به شکل مناسب و منظم همراه با دسته بندی در صفحات مختلف سایت قرار داد. تمام صفحات باید دارای متن مناسب و تصویر باشد. همچنین در بارگزاری تصویر باید خصوصیات مهم مثل متن جایگزین ALT را وارد کرد و دقت کرد که تصاویر حالت ریسپانسیو سایت را بهم نزند.

باید در صفحاتی از متاتگ های مهم مثل دیکریپشن و کیورد و متاتگ های شبکه های اجتماعی مثل پلاس و توئیتر استفاده کرد.

منظور از شبکه های اجتماعی سایت فیسبوک، گوگل پلاس، توئیتر، لینکدین و … است. فعالیت در روند بهینه سازی سایت در شبکه های اجتماعی حائز اهمیت دارد. هر سایتی باید در شبکه های اجتماعی مهم دارای صفحه اختصاصی باشد. اطلاعات سایت از لینک سایت و موضوع فعالیت و باید در صفحه اختصاصی قید شود و جستجو شود تا تعداد تماس بیشتر فالوور و لایک و کانکشن برای صفحه ایجاد شود. باید در صفحه شبکه های اجتماعی سایت های رسانه ای شامل متن، تصویر، فیلم، موشن گرافیک، اینفوگراف و … را به شکلی مناسب تقسیم بندی کرد. فعالیت در شبکه های اجتماعی باید منظم، مستمر و طولانی مدت باشد.

محتواینویسی

پادشاه سئو است! بنابراین باید با بهترین حالت ممکن انجام شود. کتابی که می نویسد باید کاملاً بررسی شود و اصولی باشد تا از موتورهای جستجوی مورد تایید که باید باشد.

اطلاعات سئو در مشهد بر اساس محتوای نویسی
اطلاعات سئو در مشهد بر اساس محتوای نویسی

سئو On Page به فعالیت هایی بر می گردد که بر روی خود صفحه ای که قرار است منتشر شود انجام شود. به بیانی ساده تر، این فعالیت ها کمک می کنند که صفحه مدنظر در نتایج جستجوی گوگل بالاتر می رود. سئو درون صفحه با توجه به تغییرات الگوریتم های گوگل، کیفیت و محتوای طبیعی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتن و توجه به کیفیت فرای کمیت از اصول اساسی سایت می باشد. از آن جایی که شما بیشترین کنترل را روی این بخش دارید، این بخش از سایت مهم را داراست.

  • صفحهصفحه چیزی است که آن را در یک مکان مشخص قرار می دهد. چیزی است که کاربر به خاطر آن به سایت مراجعه کند محتوا کند. خوب باید پاسخ گوی یک نیاز و قابل لینک شدن باشد.
  • تگ های عنوان: بعد از محتوا، تگ های عنوان دومین فاکتور اساسی در سئو On-Page هستند. تگ های عنوان در نتایچ سرچ موتورهای جستجو نمایش داده می شوند و در جذب کاربر بسیار بسیار بالایی دارند.
  • آدرس صفحه: آدرس اینترنتی یا URL صفحه، موقعیت آن صفحه در وب را مشخص می کند. یک آدرس که به خوبی نوشته شده باشد و سلسله مراتب مطالب در آن رعایت شود باید به بهبود تجربه کمک کمک کند. علاوه بر این، آدرس ها به رنک گرفتن و لینک گرفتن محتوا نیز کمک می کنند.

سئو Off Page به فعالیت هایی بر می گردد که خارج از وب سایت انجام می شود تا روی رنک شما در نتایج سرچ موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. بهینه سازی وب سایت برای فاکتورهای سئو برون صفحه شامل افزایش محبوبیت، مرتبط بودن، قابل اعتماد بودن و سایت معتبر می شود. این هدف با لینک دادن سایر منابع مرتبط به سایت ما محقق می شود. در واقع، سایر سایت ها با لینک دادن به ما را تضمین می کنند. در قواعد سئو سایت، فاکتورهای سئو برون صفحه نقش بسیار مهمی در رنکینگ یک صفحه دارند.

  • بک لینک: ساخت بک لینک قلب سئو Off Page است. موتورهای جستجو از بک لینک ها به عنوان نشان گر کیفیت یک محتوای استفاده می کنند. در نتیجه، یک سایت با لینک های با کیفیت بیشتر شانس بیشتری برای رنک گرفتن خواهد داشت. فاکتورهایی که باعث ارزشمند شدن یک بک لینک می شوند شامل می شوند محبوبیت سایت لینک دهنده، ارتباط معنایی دو سایت، تازه لینک، آنکر تکست لینک (لینک عبارت در سایت لینک دهنده)، معتبر است سایت لینک دهنده، تعداد سایر لینک ها در سایت لینک دهنده و اعتبار دامنه و صفحه لینک دهنده می شود.
  • استراتژی های غیر از لینک دادن: در حالی که لینک های خارجی رایج ترین کار برای سئو Off Page است، هر فعالیت دیگری که خارج از سایت شما انجام می شود و به بهبود رنک شما کمک می کند در سئو برون صفحه قرار می گیرد. این موارد شامل بازاریابی شبکه های اجتماعی، بلاگ پست های مهمان و اشاره به نام برند به صورت لینک شده یا می شوند.

آیا می توانید به تنهایی سایت را سئو کردید؟

اگر اطلاعات قبلی را انجام دهید و کاملاً به روز هستید و می توانید همه چیز را انجام دهید بله! در غیر این صورت باید این کار را برون اسپاری کنید. اما به افرادی که کاردان هستند! یعنی در حوزه سئو و بهینه سازی سایت کاملا تخصص دارند.

هزینه سئو در مشهد با توجه به نوع سایتی که می خواهید برای رقابت های مسابقه ای انجام دهید و همچنین زمانی که باید کاملا متفاوت باشد.

هزینه سئو در مشهد توسط تیم رشدانش بر اساس نوع سایت، میزان رقابت کلمه کلیدی، بررسی وضعیت کامل سایت، برنامه تولید محتوای هفتگی، استراتژی سئو و به طور کلی برنامه تبلیغات و ریپورتاژ و لینک سازی می باشد. پس از بررسی کامل این موارد بر اساس مقدار ساعتی که باید برای سایت در طول ماه در نظر گرفته شده محاسبه شود و به شما عزیزان گفته شود.

در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

این را باید بدانید که در سئو هیچ تضمینی وجود ندارد زیرا گوگل هیچ کدام از راه ها را نقض نمی کند و تایید نمی کند! بنابراین هرجا به شما تضمینی اعلام شود بدانید که قرار است سئو کلاه خاکستری و یا سیاه برای شما انجام شود!

هزینه سئو در مشهد هم بر اساس نوع تیمی که انتخاب می کنید متفاوت است! شاید تیمی را در نظر داشته باشید که در این زمینه تخصص زیادی دارد پس باید هزینه هم پرداخت کنید.