بهینه سازی های جستجو با بهبود رتبه شما در نتایج جستجوی مرتبط، بر اساس موتورهای تاثیرگذار می شود. با یک رتبه بندی به اندازه کافی بالا، مانند صفحه یک، شرکت شما می تواند از SEO برای ایجاد ترافیک واجد شرایط به سایت شما استفاده کند، که می تواند منجر به سرنخ، فروش و درآمد بیشتر برای کسب و کار شما شود.

وقتی در مورد سئو کسب می کنید، متوجه شوید که همه چیز آن را یک استراتژی بلند مدت می نامند. بنابراین، چه چیزی آن را به یک استراتژی بلند مدت تبدیل می کند؟

یکی از راه های پیشنهادی که یک استراتژی بلندمدت است این است که آن را به زمان نیاز دارد. شما نمی توانید تاکتیک های سئو را اجرا کنید و انتظار داشته باشید که یک شبه کار کنند. زمان می برد تا بهینه سازی ها تأثیر بگذارند و بر کسب و کار شما تأثیر بگذارند.

برای اینکه سایت شما در نتایج جستجو رتبه بندی کند، خزنده های گوگل ابتدا باید صفحه شما را پیدا کرده و اطلاعات را فهرست کنند. این روند می تواند زمان بر باشد، زیرا گوگل میلیون ها سایت را می خزند. ممکن است چند هفته تا چند ماه طول بکشد تا سئوی شما کار کند تا به گوگل زمان بدهد تا سایت شما و سایرین را بخزد و فهرست کند.

سئو یک استراتژی بلند مدت است زیرا برای رتبه بندی در نتایج جستجو بهینه سازی مداوم نیاز دارد. شما نمی توانید برای سئو بهینه سازی کنید و کار را تمام کنید. شما باید به طور مداوم سایت خود را برای به دست آوردن و حفظ رتبه بندی بهینه کنید.

شما در رقابت با ده ها کسب و کار دیگر برای رتبه بندی در نتایج جستجو هستید. اگر به طور مستمر صفحات خود را برای ارائه بهتر بهینه سازی می توانند تجربه کنند، اگر صفحات خود را بهینه نکنید، از شما بالاتر خواهد بود.

بهینه سازی مستمر شما را قادر می سازد تا در رتبه بندی موتورهای جستجوی رقابتی بمانید.

سئو به دلیل تغییر الگوریتم گوگل یک استراتژی بلند مدت است. گوگل هر سال در تعیین آنچه کاربران می توانند پیدا کنند و بهینه سازی الگوریتم برای کمک به جستجوگران برای دریافت مرتبط ترین نتایج بهتر می شود. با این، این بهبود مستمر به این معنی است که شما باید استراتژی های خود را تغییر دهید.

برخی از تاکتیک‌های سئو در طول زمان صادق هستند، در حالی که برخی دیگر به حاشیه می‌روند یا کاملاً تغییر می‌کنند. ادغام کلمات کلیدی یک مثال اصلی است. سال ها پیش، هدف هر بازاریاب سئو این بود که سعی کنید تا امکان کلمات کلیدی را در صفحات خود قرار دهید. اکنون، آن استراتژی به عنوان یک تکنیک سئو کلاه سیاه در نظر گرفته می شود و بسیار دلسرد می شود.

از آنجایی که استراتژی‌هایی که چندین تغییر می‌کنند و نیاز به تغییر گزینه‌های شما دارند، اگر می‌توان رتبه‌بندی را حفظ کرد، یک استراتژی بلند مدت است.

تاثیر سئو برای مدت طولانی دوام می آورد و بر روی های مختلف کسب و کار شما تاثیر می گذارد. سرمایه گذاری در خدمات رفاهی بی شماری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد که به شما کمک کند به طور مستمر در آینده رشد کنید.

در اینجا چند طولانی مدت سئو برای کسب و کار شما آورده شده است:

یکی از مهمترین تاثیرات این است که شما سایت ترافیکی خود را افزایش دهید. با پیروی از بهترین شیوه های سئو، سایت خود را برای رتبه بهتر در نتایج جستجو بهینه می کنید. در نتیجه افزایش رتبه، ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.

ناگفته نماند، سئو به شما کمک می کند تا ترافیک واجد شرایط را به سایت خود هدایت کنید. از آنجایی که در حال بهینه سازی برای عبارات کلیدی مرتبط هستید، می توانید افرادی که عبارات را جستجو کنید احتمالاً به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند.

علاوه بر افزایش ترافیک، می توانید برند را نیز افزایش دهید. زمانی که شما در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار می گیرید، احتمال بیشتری وجود دارد که لیست های شما را ببینند. حتی اگر روی آنها کلیک نکنند، با کسب و کار شما آشنا می شوند.

آشنایی با نام تجاری است زیرا می توانید به شما کمک کنید تا سرنخ هایی را به دست آورید. مردم همیشه دارند شرکت هایی را انتخاب می کنند که با آنها آشنا هستند زمانی که آماده تبدیل می شوند

وقتی کسب و کار خود را به صورت آنلاین می‌توانید انجام دهید، می‌توانید از بودجه‌های خود معقول استفاده کنید تا بیشترین تعداد سرنخ و فروش را به دست آورید. شما می توانید روی طرح های سرمایه گذاری کنید که مقرون به صرفه هستند و به شما کمک می کنند تا برای کسب و کار خود درآمد کسب کنید.

یکی از مهمترین خدمات صرفه جویی در هزینه های خرید است. این استراتژی بسیار مقرون به صرفه است، به این معنی است که شما از بودجه خود بیشتر به دست می آورید. از آنجایی که می‌تواند منجر به جذب مشتریان واجد شود برای کسب و کار شما می‌شود، بازگشت سرمایه (ROI) بهتری را برای شرکت خود دریافت کنید.

ما در مورد تأثیر سئو در کسب و کار صحبت ایم، اما چگونه آن را با استراتژی های دیگری مقایسه کنیم؟ ده ها بازاریابی مختلف، چه دیجیتال و چه سنتی، وجود دارد که کسب و کار شما می تواند از آنها استفاده کند. بنابراین، چه چیزی سئو را برای دراز مدت گزینه بهتری می کند؟

زمانی که در مقابل سایر استراتژی ها نگاه می کنید، متوجه می شوید که نسبت به سایر روش ها، ماندگاری بیشتر دارد.

به عنوان مثال، اگر یک اسپات رادیویی اجرا می کنید یا یک بیلبورد می گذارید، تبلیغ شما تنها در یک موجود تصویری خواهد بود که آن را اجرا کنید. وقتی تبلیغ شما تمام شود، از بین میرود و مردم آن را نمیبینند. اگر تبلیغ PPC یا تبلیغ رسانه های اجتماعی را اجرا کنید، پس از توقف اجرای آن، تبلیغ شما نمایش داده نمی شود.

در مورد سئو، این مورد نیست. زمانی که یک صفحه یا مطالبی را منتشر می کنید، برای همیشه در وب باقی می ماند. در حالی که برای حفظ رتبه باید به طور مداوم آن را بهینه کنید، شما همیشه باقی بمانید و به عنوان بازاریابی برای کسب و کار شما عمل کنید.

سئو نه تنها طول عمر دارد، بلکه به شما کمک می کند در طول زمان به سرنخ های واجد شرایط بیشتر برسید. به عنوان، با بهینه سازی برای موتورهای جستجوی مانند گوگل، برای مثال بیشتر می شود. با بیش از یک نفر از گوگل که هر ماه از آن استفاده می کنند، می توان از طریق این موتور جستجو به افراد زیادی دسترسی پیدا کرد.

هر چه رتبه خود را حفظ کنید، در مرور زمان به طور مداوم ترافیک واجد شرایط را به سایت خود هدایت کنید. شما با برخی از جستجوهای بازاریابی سنتی مانند خودتان به یک منطقه خاص محدود نمی‌شوید.

علاوه بر این، هدفمندتر از روش های بازاریابی سنتی است. زمانی که فهرست‌های شما در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند، در مقابل سرنخ‌هایی ظاهر می‌شوند که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند.

با روش‌های بازاریابی سنتی، شما برای انجام کارهایی که می‌توانید انجام دهید، می‌توانید علاقه‌مند باشید یا نباشید. درنتیجه، به همان اندازه سرنخ های واجد شرایط را به سمت کسب و کار خود هدایت نمی کنید، زیرا برای مخاطبان کمتر جذاب می شوید. ناگفته نماند، زمانی که تبلیغات شما اجرا شد، هیچ ترافیکی را از طریق آنها هدایت نمی کنید.

یکی از مهم‌ترین تأثیرات بلندمدت است که می‌توان کرد، مقرون به صرفه بودن است. از آنجایی که سئو جستجوهای مشخصی را هدف قرار می دهد، شما پول خود را فقط هدایت افراد به محصولات یا خدمات خود می کنید.

روش هایی که قبلا بیان کردیم، روش های بازاریابی هدف اصلی تعیین دقیقی ندارند. در برای بسیاری از افرادی که هرگز به کسب و کار شما سر نمی زنند یا علاقه ای به آنچه ارائه می دهند، پول می دهند.

در نتیجه، در طول زمان با سئو پول بیشتر به دست می‌آورد، زیرا بیشتر باید بهتر باشد که بیشتر به کسب و کار خود بپردازند.

اگر می‌توانید توانایی‌هایتان را کسب کنید، باید بدانید چه کسانی را باید بررسی کنید تا مطمئن شوید که سرمایه خوبی دارید.

در مرحله بعد، ما برخی از آنهایی را که می‌خواهیم بررسی کنیم، پوشش می‌دهیم که می‌تواند کیفیتی را برای کسب و کار شما نشان دهد.

اولین مورد در لیست شاخص های مهم سایت، نرخ کلیک (CTR) است. CTR بر تعداد نمایش ها می توانید بر روی صفحه کلیک کنید. تعداد مورد استفاده شما در نتایج جستجو نشان داده می شود.

این معیار برای ردیابی بسیار مهم است زیرا نشان می دهد چند نفر از فهرست شما را در نتایج جستجوی میبینند و آن را به اندازه کافی مرتبط می‌دانند تا روی آن کلیک کنید. این ویژگی می تواند به شما بگوید که آیا برای کلمات کلیدی مناسب بهینه سازی می کنید یا خیر، و همچنین اینکه آیا تگ عنوان و توضیحات متا شما کاربران را با کلیک بر روی ترغیب می کند یا خیر.

برای نظارت بر طول مدت سئو، باید بر اساس رتبه بندی کلمات کلیدی خود نیز نظارت داشته باشید. از آنجایی که بزرگی از سئو بهینه سازی سایت شما برای کلمات کلیدی است، باید بر عملکرد صفحات خود در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط باشید.

می‌بینید که آیا کلمات کلیدی به رتبه‌بندی سایت شما کمک می‌کنند یا خیر و آیا باعث ایجاد ترافیک برای کسب و کار شما می‌شوند. این به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که کدام صفحات بیشتر با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارند. همچنین می تواند نشان دهد که چقدر صفحات خود را برای رتبه بندی در نتایج جستجو بهینه کرده اید.

اکنون که تأثیر بلندمدت سئو را می‌داند، زمان آن رسیده است که استراتژی خود را بسازید. اگر برای ایجاد یک استراتژی به کمک نیاز دارید، تیم ریراکو سئو اینجاست تا به شما کمک کند. مای متشکل از متخصصان تیم برای شما آماده هستند.

ما می دانیم که چگونه کمپین های SEO ایجاد می کنند که نتایج را به دست می آورند. در پنج سال گذشته، ما بیش از 100 میلیارد تومان فروش سرنخ برای مشتریان خود داشته ایم. برای کمک به رونق کسب و کار آنلاین از طریق سئو می توانید روی ما حساب کنید.

آیا می توانید ترافیک واجد شرایط بیشتری برای کسب و کار خود داشته باشید؟ با ما تماس بگیرید یا همین امروز با شماره 222200 تماس بگیرید تا با یک استراتژی در مورد خدمات ما صحبت کنید!

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!