سهامداران شرکت‌ها بعد از اتمام مراحل ثبت شرکت و ثبت برند ممکن است پس از مدتی به انتخاب مختلف از جمله اخذ رتبه تغییرات اساسی در ساختار داخلی شرکت خود داشته باشند. آن ها برای ثبت تغییرات شرکت به صورت قانونی و رسمی مراحل لازم را در اداره ثبت طی کرده و با انتشار در یکی از روزنامه‌های رسمی کشور آن را برسانند.. تغییرات شرکت شامل تغییر حوزه، تغییر نام یا عنوان شرکت، تغییر در اعضای هیئت مدیره، تغییر آدرس شرکت و غیره می‌باشد.. بدون ثبت رسمی و قانونی تغییرات کلی، فعالیت های شرکت وجاهت قانونی نخواهد بود و هیچ بانکی و سازمانی پذیرفته نمی شود.. در این مقاله قصد داریم درباره مراحل ثبت تغییرات شرکت و مدارک مورد نیاز برای انجام این کار توضیح می دهد.

/ثبت-تغییرات-شرکت/https://elisabt.ir

برای ثبت تغییرات شرکت چه مدارکی لازم است؟

اعمالی که در مقدمه نیز اشاره به تمام تغییراتی که پس از ثبت شرکت و ثبت برند در یک شرکت ایجاد می شود و پس از مطرح شدن در جلسه هیت مدیر و مجوز در اداره ثبت، در انتشارات رسمی به انتشار میرسد، ثبت تغییرات شرکت میگویند.. تغییرات ایجاد شده در شرکت انحلال شرکت، افزایش یا کاهش سرمایه، تغییر فعالیت شرکت، تغییر در آدرس، تغییر نام شرکت، افتتاح شعبه جدید شرکت، تغییر در اعضای هیئت مدیره، اصلاح اساسنامه، تعیین یا تمدید بازرسین، تعیین تکلیف اعضای هیئت مدیره. هیت مدیره و غیره می باشد.

مدارکی که برای ثبت تغییرات شرکت باید به اداره ثبت شرکت‌ها تحویل داده شود، عبارتند از: کپی کارت ملی و شناسنامه اعضای جدید هیت مدیره، سهامداران و بازرسان شرکت، کپی کارت ملی و شناسنامه اعضای قدیمی، تعداد سهامداران جدید و قدیمی، ارائه اسامی افراد دارای حق امضاء، آدرس و کدپستی، سمت همه اعضای جدید و قدیمی، ارائه می شوند. کپی آخرین آگهی ثبت شده از تغییرات شرکت، میزان سرمایه شرکت بر اساس ارزش ریالی، کپی کارت پایان خدمت بازرسین و اعضای جدید، سهام برگه دارایی در صورت انتقال و انتقال.

آشنایی با موارد ثبت تغییرات شرکت

یکی از موارد مهمی که بعد از تغییر آن باید برای ثبت تغییرات در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کرد، تغییر نام شرکت است.. همه شرکت‌ها بعد از مدتی می‌توانند برای تغییر نام تشریفات مورد نیاز را طی کنند. مراحل تغییر نام شرکت شامل مجمع عمومی عمومی، تنظیم صورت جلسه و امضای سهامداران، ثبت امضای امضاء شده در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها، ارسال صورت جلسه و پذیرش دریافت از سامانه به وسیله پست به اداره ثبت، دریافت آگهی تغییر نام. و درج آن در یکی از روزنامه های رسمی می باشد. نامی که شرکت انتخاب می‌شود نباید دارای ریشه لاتین یا عربی باشد. نام فارسی منحصر به فرد باید قبلا توسط هیچ شرکت دیگری انتخاب نشده باشد. در صورت استفاده از اعداد در کنار نام شرکت عدد باید به فارسی نوشته شود. در انتخاب نام شرکت ملی هرگز از کلمات سراسری، دولتی استفاده نکنید. نام شرکت‌ها دارای تعداد سه بخش است.

یکی دیگر از تغییراتی که برای ثبت تغییرات بسیار زیاد است، تغییر آدرس شرکت است. برای تغییر آدرس شرکت باید به دو نکته مهم توجه داشته باشید. نکته اول این است که در شرکت‌های سهامی خاص و شرکت‌های مسئولیت محدود تغییر آدرس شرکت توسط اعضای هیئت مدیره انجام می‌شود.. اعضای هیت مدیره با پیدا کردن مکان خوب و مناسب برای راه‌اندازی شرکت می‌توانند برای ثبت تغییرات شرکت اقدام کنند.. نکته دوم این است که در شرکت‌های سهامی عام تغییر آدرس شرکت هیت رئیسه شرکت انجام می‌شود.. زمانی که با تغییر مکان شرکت کد پستی تغییر می‌کند، نماینده طبق قانون برای طی مراحل ثبت تغییر مسئولیت می‌شود.. این نوع تغییرات برای شرکت‌هایی ثبت می‌شود که هر سال مجبور باشد مکان‌های اجاره‌ای خود را تغییر دهند، بسیار اتفاق می‌افتد..

یکی دیگر از مواردی که با تغییر آن باید مراحل ثبت تغییرات شرکت طی شود، تغییر اساسنامه شرکت است. اساسنامه سندی است که در آن فعالیت‌های شرکت معتبر می‌بخشد. در نامه اساسی، سرمایه، سهام، شرکا، شرکای خط مشی ها و شامل سهام سهامداران شرکت مشخص شده است و اطلاعات آن در آن شرکت، مدت زمان شرکت، موضوع فعالیت، مرکز اصلی و شعبه های شرکت، شرکت، وجوه غیر نقدی و وجوه نقدی است. و غیره می‌باشد. در واقع از شرکت‌ها برای ایجاد تحولات اقتصادی و تجاری باید در اساسنامه خود تغییرات ایجاد کنند. گاهی اوقات نیز دلیل ایجاد تغییر در اساسنامه تغییر قوانین کشور یا مجمع عمومی است. هیت مدیره شرکت مدیریتی در تغییر اساسنامه وجود ندارد و این امر توسط مجمع عمومی امکان پذیر است. برای تغییر در اساسنامه و داشتن افراد دارای سهام در شرکت لازم و ضروری است. با توجه به قانون سهامداران شرکت‌های دارای مسئولیت‌ها و وظایفی هستند که مجمع عمومی حقوق در آن‌ها را اجرا می‌کند. ثبت تغییرات شرکت در اساسنامه با حفظ حقوق تمام سهامداران امکان دارد.

تغییر در سهام و سرمایه شرکت نیز تغییراتی است که حتما باید در اداره شرکت ثبت شود. این تغییرات توسط اعضای هییت رئیسه انجام می شود. شرکت‌های برای افزایش یا کاهش سهام و سرمایه‌گذاری خود با برگزاری جلساتی که هیت مدیر نیز در آن حضور دارند، برای این تغییر تصمیم‌گیری می‌شوند.. با توجیه منطقی برای تغییر در سهام و سرمایه گزارش مالی از ابتدای سال توسط هیت مدیره درخواست خواهد شد. بعد از اینکه گزارش مالی ارسال شد، بازرسان تحقیقات و بررسی های خود را انجام می دهند و با ارائه نظرات اعضای هیئت مدیره مراحل ثبت تغییرات شرکت آغاز می شود.. برای شرکت‌های سهامی خاص بعد از توافق‌های لازم در هیت رئیس آگهی روزنامه رسمی چاپ خواهد شد.

ثبت شرکت در الی ثبت

نکات مهم در انتخاب موسسه برای ثبت تغییرات شرکت

ثبت شرکت، ثبت برند و ثبت تغییرات شرکت به تخصص نیاز دارند و همه افراد توانایی لازم برای انجام این کار را ندارند. بنابراین همه افراد برای ثبت شرکت یا ثبت تغییرات شرکت خود به دنبال بهترین موسسه های ارائه دهنده این خدمات هستند. موسسات ثبت باید دارای ویژگی هایی باشند که بتوانند به کیفیت خدمات آن‌ها مطمئن شوند. شاخصه اصلی که برای یک موسسه ثبت می‌توانم در نظر بگیرم، داشتن جواز فعالیت رسمی است. نکته بعدی از نیروهای باتجر و متخصص می‌باشد. موسسه‌های معتبر همیشه سعی می‌کنند در انتخاب افراد خود از افراد متخصص و با تجربه کمک کنند. همه موسسات معتبر ثبتی دارای تابلوهای اعلان در سر دفتر رسمی خود هستند.

این موسسه‌ها کاری درخشانی دارند و اگر از مشتریان سابق آن‌ها تحقیق کنید به این نکته پی ببرید. یکی از نکات بسیار مهم که برای مسئولین اکثر شرکت‌ها فوق‌العاده بسیار زیاد است، سرعت انجام امور و مراحل ثبت تغییرات شرکت است. مؤسسه‌های خوب و معتبری که کار باکیفیتی را در رزومه آن‌ها ثبت کرده‌اند، تمام مراحل را با سرعت عمل بسیار بالا می‌دهند و نظم و انظباط درون سازمانی آن‌ها بسیار زیاد است و هزینه‌هایی که برای ارائه خدمات از مشتریان دریافت می‌کنند کاملاً منصفانه و مقرون به صرفه هستند. است.

/ثبت-شرکت/https://elisabt.ir

ثبت تغییرات شرکت در موسسه‌ها چه مزیتی دارد؟

مالکان شرکت‌ها برای این روند و مراحل ثبت تغییرات شرکت با سرعت بالاتری پیش برود از موسسات معتبری که در این زمینه فعالیت دارند و به ارائه خدمات می‌پردازند، کمک می‌گیرند.. قبل از هر اقدامی باید با مشاوران مؤسسه‌ای که انتخاب کرده‌اند، صحبت کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید. همه اعضای هیئت مدیره شرکت با پذیرش و به شناختن تغییرات در یک جلسه رسمی نوع آن‌ها را تعیین می‌کنند.. سه روش کلی برای ثبت تغییرات در شرکت‌ها وجود دارد که عبارتند از: هیت مدیره، مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی سالیانه.

ارائه مدارک مورد نیاز و حضور تمام سهامداران شرکت برای ثبت تغییرات اجباری است. استفاده از خدمات موسسات ارائه‌دهنده خدمات ثبت شرکت و تولید باعث می‌شود که مالکان مدت زمان زیادی را برای تغییرات صرفاً انجام دهند.. مراحل ثبت تغییرات شامل تنظیم صورت جلسه و امضای آن توسط همه شرکا و سهامداران، ورود به سامانه اداره ثبت شرکت‌ها، بارگذاری مدارک به همراه درج اطلاعات در سامانه ثبت، ارسال مدارک به وسیله پست به اداره ثبت و مراجعه به اداره برای ثبت پرداخت هزینه‌های دریافتی. آگهی تغییرات می‌باشد.

ثبت تغییرات شرکت با خدمات آنلاین موسسه الی ثبت

شرکتهایی که قصد دارند امور مربوط به آنها باشد ثبت تغییرات شرکت خود را به یک موسسه معتبر و حرفه‌ای بسپارند، می‌توان از خدمات آنلاین استفاده کرد موسسه الی ثبت با آدرس اینترنتی https://elisabt.ir/ استفاده کننده. مراحلی که می‌دانید، تغییرات را ثبت می‌کند ثبت برند و ثبت شرکت به زمان زیادی نیاز دارد و فقط با کمک موسسه‌هایی مانند الی ثبت می‌توان امور مربوط به تغییرات شرکت را به سرعت ثبت کرد. این مؤسسه در ارائه خدمات دیگری مانند اخذ رتبه موفق شده است و به شرکت‌ها کمک می‌کند که رتبه خوبی را به دست وکسب و کار در بین رقبای خود بالا ببرند..

برای ارتباط با مشاوران این موسسه و کسب راهنمایی های لازم می توانید با شماره تلفن 02126710646 ارتباط برقرار کنید. تیمی حرفه ای و با تجربه از مشاوران در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به خدمات این موسسه میباشند..

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و توسط آن تبلیغ کننده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال تبلیغاتی ندارد.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!