نکاتی در مورد الگوریتم جدید اینستاگرام
نکاتی در مورد الگوریتم جدید اینستاگرام

افرادی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستند، باید نکاتی را در مورد آن رعایت کنند الگوریتم جدید اینستاگرام بدانند.

کسب اطلاعات در این زمینه به کاربران این پلتفرم کمک می‌کند که خود را رشد و توسعه دهند.

الگوریتم‌های اینستاگرام در واقع یک واحد تنها نیست، بلکه مجموعه‌ای از الگوریتم‌ها را در بر می‌گیرند.

این قابلیت‌ها را به‌فرد می‌دهند که کاربر این امکان را دارد که جستجوهای خود را از طریق شخصی‌سازی کند و مطالبی را ببیند که مطابق با سلیقه اوست.

شبکه‌برد اجتماعی اینستاگ، رام در مراحل ابتدایی فعالیت خود تنها یک الگوریتم زمانی را به کار می‌برد. عملکرد آن هم به این صورت بود که پست‌های کاربران با توجه به نحوه ایجاد آن‌ها در نتایج جستجوی نشان می‌دادند.

در حال حاضر الگوریتم جدید اینستاگرام بسیار پیچیده است به طوری که محتوای هر کاربر را با نیازها و علایق او می‌دهد.

اظهارات توسعه‌دهنده اینستاگرام، طبق برنامه‌ریزی در هر قسمت از پلتفرم از یک‌سری الگوریتم‌های خاص استفاده می‌شود. به‌عنوان مثال نحوه عملکرد الگوریتم‌هایی که برای بخش اکسپلور به کار می‌رود، با الگوریتم فید تفاوت‌های فاحشی دارد.

این سیستم به فرد رتبه‌بندی می‌شود که هر فردی در نتایج جستجوی خود پست‌هایی را نشان دهد که با شخص دیگری متفاوت است.

به عبارت با هر بار استفاده از کاربران از الگوریتم‌های اینستاگرام مطابق با این دستور العمل‌ها شخصی‌سازی شده است که در دیگر مواردی هستند که می‌دهند:

چه محتوایی در قسمت اکسپلور نشان داده می شوند.

کدام یک از‌ها بالای فید قرار گیرنده گیرنده.

ریلز، استوری‌ها و فیلم‌ها با چه اولویتی در بخش‌هایی مانند کاربر نمایش داده می‌شوند.

الگوریتم جدید اینستاگرام به منظور رتبه‌بندی انواع پست‌ها در بخش‌هایی مانند اکسپلورر، استوری و فید فاکتورهایی را مد نظر قرار می‌دهد که به شرح ذیل می‌باشد:

1)فعالیت کاربر: استفاده از شبکه با پست‌هایی که توسط کاربر مشاهده می‌شود و علایق او را می‌فهمد. در این مطالب بیشتر به فرد نشان می‌شود که با حالت‌های مختلف هماهنگ می‌شود.

2) اطلاعات هر یک از پست‌ها: یکی از فاکتورهای الگوریتم‌ها برای بالا آمدن پست در نتایج جستجوی تعداد لایک آن است. علاوه بر آن از اطلاعاتی مانند مدت زمان ویدیو، لوکیشن و غیره نیز استفاده می‌کنند.

3) افراد با کاربران دیگر: الگوری‌ها نشانه‌هایی مانند تعداد دفعاتی که با سایر کاربران دیگر داشته‌اند، برای قرار دادن پست‌ها در نظر می‌گیرند.

4) تاریخچه: یکی دیگر از مولفه‌هایی است که برای نشان دادن پست‌ها از سوی اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد، کامنتن، ذخیره کردن پست و به طور کلی نحوه شما با محتوای تولید شده توسط سایر کاربران است.

هدف از طراحی اکسپلور این است که مطالب جدید را با علایق کاربران همخوانی در آن‌ها قرار دهد. اکثر این پست‌هایی که در صفحه نتایج جستجو می‌شوند، مربوط به صفحاتی هستند که توسط شما دنبال نمی‌شوند.

بنابراین الگوریتم‌ها در این حالت با توجه به چگونگی مطالب شما با پست‌ها، مرتبط را در اکسپلورر بالا می‌آورند.

از جمله مولفه‌هایی که اینستاگرام برای نمایش پست‌ها و محتواها در اکسپلور استفاده می‌کند، تعداد کامنت، لایک و سیو کردن مطالب است.

تاریخچه شما نیز از اهمیت زیادی در این زمینه برخوردار است. الگوریتم جدید اینستاگرام همچنین به اطلاعات پوستر نگاه می کند، این اطلاعات باعث می شود که آن دسته از محتواهایی که در سطح کیفی بالاتری قرار دارند، نمایش داده می شود.

ریلز شباهت بسیار زیادی به اکسپلور دارد و پست‌های ویژه‌ای را نشان می‌دهد که پیج آن‌ها را فالو نمی‌کند. مواردی که در این بخش به غیر از مواردی که به آن علاقه دارند، مطالب سرگرم کننده نیز بالا می‌آیند.

مهم‌ترین فاکتورهایی که الگوریتم‌های اینستاگرام برای رتبه‌بندی پست‌ها در ریلز در نظر می‌گیرند، در زیر آورده شده است:

· اطلاعات ریلز: این اطلاعات به الگوریتم ها در رتبه بندی پست ها کمک شایانی می کند. برای مثال یکی از مواردی که در این رابطه می‌شود، آهنگ‌های صوتی است.

· فعاليت كاربرد و كاربرد آن: يكي از مولفه‌هاي تأثيرگذار در رتبه‌بندي به پست‌ها، ريلزهايي هستند كه با آن‌ها كاربرد دارند.

حتی مطالب مربوط به اکانت‌هایی که در گذشته با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اند، نیز مد نظر قرار می‌گیرند.

· اطلاعات پوستر: توسط پوستر اینستاگرام می‌تواند به همه کاربران برای دسترسی به اطلاعات فرصتی بهتر باشد.

چگونه از الگوریتم جدید اینستاگرام به نفع خودم استفاده کنم؟
چگونه از الگوریتم جدید اینستاگرام به نفع خودم استفاده کنم؟

حال ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می‌توانم از الگوریتم‌ جدید اینستاگرام برای رشد پیج بهره ببرم؟ برای این منظور باید تلاش کنید که در درجه اول پست های کاربردی و باکیفیت تولید کنید.

در گام بعدی توصیه می‌کنیم که محصولات را با مخاطبان افزایش دهید و آن‌ها را به لایک کردن و کامنت گذاشتن در پست‌ها بپردازید.

این امر باعث می‌شود که شما به‌عنوان یک مطلب محبوب شناخته می‌شود و افراد بیشتری آن‌ها را می‌بینند.

استفاده از هشتگ‌های مرتبط، قرار دادن استوری‌های جذاب، زمان‌بندی مناسب برای انتشار محتوا و بسیاری از مولفه‌های دیگر به شما کمک می‌کند که از نظر الگوریتم‌ها رتبه‌بندی مناسبی را داشته باشید.

حتی می‌توانید با خرید فالوور ارزان اینستاگرام و لایک از سایت خرید فالوور میزان محبوبیت پست‌های خود را بالا ببرید و موفق شوید پیج خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید.

نتیجه گیری

اگر قصد دارید که همه توقعات را داشته باشید الگوریتم جدید اینستاگرام را برآورد کنید و پیج خود را رشد دهید، لازم است که از تولید جذاب و ارتباطی با مخاطبان خود غافل نشوید.

همان طور که در این مقاله گفته شده، یکی از شاخص های اینستاگرام برای رتبه بندی پست ها تعداد لایک و کامنت بالا است.

پس با خرید فالوور می‌توانید صفحه خود را ارتقاء دهید و به بهترین نحو دست پیدا کنید.

در همین راستا سایت خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک می‌کند، تا با خرید فالوور و همچنین لایک بتوانید امتیاز خوبی از نظر الگوریتم‌ها در سال 2022 بگیرید.

این کار در عین حال از نظر هزینه بسیار مقرون بهصرفه است؛ موجبات رشد پیج شما را در مدت زمان کوتاهی می‌کند.

منبع مقاله

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!