هنگام توسعه برنامه های بازاریابی دیجیتال برای نمایش سایت تبلیغات آموزشی، آموزشی تبلیغات نمایشی GOOGLE ابزاری است که نادیده گرفته می‌شود، اما بسیار مهم است. در حالی که برای برخی از سایت های تبلیغات آموزشی، آموزشی تبلیغات نمایش مستقیماً تبدیل‌ها را افزایش نمی‌دهد، بلکه باعث افزایش آگاهی می‌شود

نمایش سایت تبلیغات آموزشی
نمایش سایت تبلیغات آموزشی

برای استفاده و مقرون به صرفه از تبلیغات نمایشی، مهم است که بدانید چگونه تبلیغاتی را باید بدانید که به هدف خود کمک کند تا شناخت، آموزش و در نهایت برای سایت تبلیغات شما ایجاد کند.

در اینجا، ما تخصص خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم و مهم‌ترین مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برنده در Google Display را بیان می‌کنیم.

برای افرادی که تازه وارد Google Display Network و Display Ads شده‌اند، مهم است که بفهمیم این تبلیغات چیست، چه تفاوتی با تبلیغات جستجوی Google دارند و آیا گزینه ای برای سایت تبلیغات آموزشی شما هستند یا خیر. بنابراین از اینجا شروع کرد.

Google Display Network یک شبکه بزرگ از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های مستقل است که با Google قرارداد دارند و به این غول جستجو اجازه می‌دهد تبلیغات را در فضای خود قرار دهد. شبکه نمایش گوگل می تواند 90 درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان دسترسی داشته باشد و شامل میلیون ها سایت ناشر است.

این شبکه برای کمک به شما در دستیابی به مخاطبان هدف خود را در وب سایت های مورد علاقه خود مرور کنید، از برنامه ها و تماشای ویدیوهای YouTube طراحی شده است.

به عنوان یک سایت تبلیغاتی آموزشی، می‌توان با استفاده از گزینه‌های هدف‌یابی Google برای ارائه استراتژی‌های تبلیغاتی خود در مکان‌هایی که افرادی بالقوه در زمان‌های گذشته هستند، از این شبکه بهره‌مند می‌شوند و اساساً تبلیغ خود را در مکان مناسب و درست قرار می‌دهند. . در این زمان مناسب در مقابل شخص مناسب قرار می گیرد.

تبلیغات نمایشی قادر به دستیابی به سه نتیجه متمایز هستند. اینها عبارتند از:

  • کمک به سایت تبلیغات آموزشی شما برای ایجاد آگاهی و شناخت برند
  • ارائه برنامه ها و دوره های خود به مخاطبان جدید
  • ایجاد مشتری از طریق پایگاه مخاطبان سایت اینترنتی تبلیغات آموزشی شما را نشان می دهد و احتمال دارد برای ثبت نام دارند

هر دو مورد متفاوتی دارند و هر دو تبلیغات گوگل برای سایت های تبلیغات آموزشی هستند. تفاوت اصلی این دو نوع تبلیغات این است که تبلیغات از جستجوی مکان های تبلیغاتی کششی و تبلیغات از بین فشار استفاده می کنند. به این معناست که مشتریان بالقوه‌ای که در تبلیغات جستجوی شما نشان داده می‌شوند، به طور فعال تبلیغات مربوط به سایت تبلیغات آموزشی یا برنامه‌های پیشنهادی شما را جستجو می‌کند، در حالی که تبلیغات شما را در چه مواردی احتمال می‌دهد که شما را بر اساس شاخص‌های تعیین شده نشان دهد. توسط سایت تبلیغات آموزشی شما، مانند گروه سنی، جنسیت، وب سایت ها هدف قرار گرفته اند.

تبلیغات جستجوی گوگل در مقابل مشتریان بالقوه ظاهر می شود که در جستجوی عبارات خاص هستند. به همین دلیل، تبلیغات جستجو در مقایسه با تبلیغات نمایشی در تبدیل مشتریان بالقوه تر هستند. به این دلیل است که تبلیغاتی که هنگام جستجوی آن عبارت بسیار خاص در مقابل مشتری قرار می گیرند، باید آنچه را که دنبال می کنند منعکس کنند و به آنها پاسخ دهند.

تصویر زیر یک تبلیغ جستجو را نشان می دهد. در اینجا، می بینیم که استفاده از بلیط هواپیما را در گوگل تایپ کرده است. در نتایج، می‌توانم ببینم که اولین موردی که ظاهر می‌شود، یک آگهی از Snapptrip است که خدمات فروش بلیط خود را به جستجوی کاربر پاسخ می‌دهد تا دقت کند.

نمایش سایت تبلیغات آموزشی
نمایش سایت تبلیغات آموزشی

از سوی دیگر، تبلیغات در مقابل کاربران قرار می‌گیرند که لزوماً در زمان مشاهده آن آگهی یا پیشنهادات آن را جستجو نمی‌کنند، اما در حال حاضر در مرور یک وب سایت یا استفاده از یک برنامه هستند. تبلیغات نمایشی در شناخت برای برند شما بسیار موفق هستند. ممکن است کاربر در حین خواندن یک مقاله جالب با تبلیغ شما روبرو شوید و در آن زمان زیاد به آن فکر نکند.

در اینجا، می‌توانم ببینیم که در حال خواندن مقاله‌ای بود که در نشریه معروف بریتانیا، The Guardian ارائه شده بود و یک تبلیغ نمایشی دانشکده مطالعات تکمیلی دانشگاه مک‌ گیل به او نشان می‌دهد که برنامه گواهینامه توسعه را ارائه می‌دهد وب سایت تبلیغات آموزشی را کامل می‌کند. تبلیغ می کند.

نمایش سایت تبلیغات آموزشی
نمایش سایت تبلیغات آموزشی

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

نمایش سایت تبلیغات آموزشی

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!