منابع تولید محتوا وب سایت
منابع تولید محتوا وب سایت

تولید محتوا در قلب هر استراتژی مارک دیجیتال است. شما باید چیزی ارزشمند برای مخاطبان خود ارائه دهید و مجذوب کنید. از این رو لازم است تا منابع تولید محتوا وب سایت را به خوبی بشناسید.

عوامل متعددی بر تولید اثر خوب می‌گذارند، مانند خواندن ساده و جذاب، اما منابع تولید محتوای وب سایت و ایده‌های اساسی همه چیز هستند. به هر حال، اگر اطلاعات خوبی دارید، چرا مردم حرف های شما را می خوانند؟

بنابراین، اگر با تولید محتوا کار می کنید، با خواندن این پست ادامه دهید و بدانید که چگونه منابع و ایده های خوب را پیدا کنید.

تولید محتوا وب سایت
تولید محتوا وب سایت

منبع خود باشید! اول از همه، اجازه دهید در مورد منبع اصلی که وجود دارد صحبت کنیم: خودتان یاتان. یکی از راه های اصلی برجسته شدن در تولید محتوا، ایجاد خود است. شما می توانید از تخصص خود در یک موضوع خاص، مطالعه موردی مرتبط با صنعت خود، تجربه ای که با یک مشتری داشته باشید، برخی از آماری که کشف کرده اید، این موضوع را به خود اختصاص داده و موارد دیگری را نیز مورد استفاده قرار دهید.

این در مورد منابع تولید محتوا وب سایت به چند دلیل مهم است. اول، به سئوی شما کمک می کند زیرا شانس لینک دادن به شما را افزایش می دهد. دوم، به جای اینکه صرفاً اطلاعاتی را که به صورت آنلاین وجود دارد را بازتولید کند، چیز متفاوتی را به شما می آورد. سوم، چیزی منحصر به فرد و جالب را برای کاربر به ارمغان می آورد.

مطالعه بیشتر: برای دریافت پلن تولید محتوا از آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد اینجا کلیک کنید.

منبع تولید محتوا وب سایت
منبع تولید محتوا وب سایت

در حالی که گزینه فوق ایده آل است، همیشه ممکن نیست. همچنین، حتی زمانی که چنین است، برای تکمیل اطلاعات به منابع دیگری نیاز دارید. مهم نیست در چه کانال و چه محتوایی تولید می کنید، موارد زیر به عنوان منابع تولید محتوا وب سایت می تواند کمک کننده باشد.

ابزارهای تولید محتوا وب سایت
ابزارهای تولید محتوا وب سایت

نمی‌دانم می‌دانی یا نه، اما این گوگل اینجاست که بماند. جدای از شوخی، واضح است که گوگل یکی از منابع اصلی اطلاعات در جهان است، اما راز یک تولیدکننده خوب، دانستن نحوه جستجو در منابع تولید محتوای وب سایت است.

به عنوان مثال، می‌توان از Google Alerts برای نظارت بر برخی کلمات کلیدی و موضوعاتی که در حال حاضر داغ هستند استفاده کرد. این یک راه عالی برای یافتن موضوعات داغ است که می توان در رسانه های اجتماعی یا وبلاگ نویسی استفاده کرد. زمانی که هشداری در مورد یک خبر دریافت می کنید، می توانید آن را با استفاده از تخصص خود برای اظهار نظر در آن، به عنوان مثال، به اشتراک بگذارید.

گزینه دیگر Google Scholar است. اگر می توان اعتمادی را به تحقیق در مورد خود بیاورید نشان داد، این یکی از ویژگی های موتور جستجو است که فقط با ادبیات دانشگاهی نتایج را جمع آوری می کند. یعنی راهی عالی برای یافتن مطالعات و تحقیقات برای استناد.

علاوه بر هر دو مورد بالا، جستجوهای پیشرفته گوگل نیز همیشه ارزش دانستن دارند.

ابزار تولید محتوا
ابزار تولید محتوا

گوگل آنالیتکس از منابع تولید سایت بسیار مهم است. با استفاده از آن، می توانید موضوعاتی را که بیشتر مورد علاقه است، بر اساس خصوصیات، چه در شبکه های اجتماعی و چه در خود وبلاگ، تشخیص دهید. از آنجا، شما می توانید انتخاب کنید.

ابتدا می برنامه موضوع را گسترش دهید تا موضوعات مرتبط با دیگر را پوشش دهید. علاوه بر این، می‌توان به یک کانال ضربه وارد کرد و آن را با کانال دیگری تطبیق کرد. آیا نمی توان یک پست شبکه اجتماعی را به یک پست وبلاگ تبدیل کرد؟ یا نمی توان یک مقاله وبلاگ را به یک اینفوگرافیک برای شبکه ها یا حتی یک ویدیو برای تبدیل یوتیوب کرد؟

در حالی که گوگل آنالیتیکس برای شما عالی است که رفتار کاربران خود را بشناسید، افکار عمومی را برای ارائه ایده های جدید نیز امکان پذیر است. گزینه های عالی برای انجام این کار وجود دارد.

اولین مورد، Answer the Public است که می توان به فارسی به عنوان Reply to the Public ترجمه شود. هدف آن دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست. شما یک موضوع را در موتور جستجو قرار دهید و تمام سوالاتی که مردم در مورد موضوع می پرسند را برمی گرداند. بنابراین می‌توانید ایده‌های چندگانه‌ای داشته باشید یا برای گسترده‌ترها، زیرنویس‌ها را جمع‌آوری کنید.

Buzzsumo یکی دیگر از پلتفرم های بسیار جالب است. این امکان را به شما می دهد که بیشترین نوع اشتراک گذاری محتوا را بیابید، برای منابع تولید محتوای وب سایت، علاوه بر امکان تجزیه و تحلیل و تحلیل.

در نهایت، Reddit همچنین یک پلت فرم جالب برای تحلیل و تحلیل رفتار مخاطب است. ممکن است یک “r/yourunicho” مانند این در مورد داشتن وجود داشته باشد. در آنجا، آنچه را که مردم در حال حاضر درباره آن صحبت می کنند، پیدا می کنند. همچنین منبع ایده‌های خوبی برای مخاطبان داغ و مهم است.

ابزارهایی مانند Google Keyword Planner، Keyword Tools و بسیاری از آنها به شما کمک می کنند تا کلمات کلیدی ایده آل را برای خود انتخاب کنید. این ابزارها مهم هستند زیرا به تکمیل خلاقیت با اصطلاحات مفید کمک می کنند.

در انتخاب کلمات کلیدی تفاوت های ظریف بسیاری وجود دارد و این یکی از عناصر کلیدی (ببخشید جناس) در استراتژی منابع تولید محتوای وب سایت است. در حالت ایده آل، باید به عواملی مانند ترافیک، سختی سئو، هزینه استفاده از هر کلیک، قصد و ارتباط با کسب و کار خود توجه کنید.

تولید محتوا، تنها نظر از شرکت شما، بخشی از مخاطبان است که منابع تولید محتوا وب سایت نیز مهم است. تنها راه موفقیت این است که آنچه را که مردم می خواهند مصرف کنند، تولید می کنند و چیزی با ارزش به آنها می دهند. برای شرکت شما، این چالش است که این محتوا را پیدا کنید، زیرا می تواند یک کتاب الکترونیکی فوق العاده کامل یا یک الگوی رفتاری ساده باشد.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!