مقایسه راه های افزایش فالوور اینستاگرام
مقایسه راه های افزایش فالوور اینستاگرام

فعالیت‌ها در اینستاگرام برای صاحبان مشاغل مختلف به امری تبدیل می‌شود و معمولاً کمتر کسب و کاری است که از پتانسیل در بالای اینستاگرام استفاده نمی‌کند.

معمولاً اولین سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند، این است که چرا اصلاً باید اینستاگرام را برای فعالیت در دنیای آنلاین انتخاب کنید؟ جواب این سوال بسیار واضح است، به دلیل حضور و فعالیت دائمی کاربران در این شبکه اجتماعی.

در واقع هر کجا که کاربران و مخاطبان شما حضور داشته باشند شما هم حضور داشته باشید تا بتوانید مخاطبان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

از آنجایی که اینستاگرام در بین ایرانی‌ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، اینستاگرام به فرصت طلایی برای کار و کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است.

بسیاری از افراد حتی وب سایت اختصاصی هم برای کسب و کار خود ندارند و آن‌ها تنها از پیج اینستاگرام آن‌ها می‌شوند.

بنابراین مهم نیست که در چه زمینه‌هایی فعالیت می‌کنید، حضور مستمر در اینستاگرام می‌تواند باعث افزایش فروش و درآمد شما شود.

یکی از راه‌های افزایش پیج اینستاگرامی است. خیلی از افراد از افراد این کار اطلاع دارند اما شاید هیچ کس توجهی به معایب خرید فالوور اینستاگرام نمی‌کند.

در این مقاله قصد داریم تا با بررسی مزایا و معایب خرید فالوور واقعی (فالوور اینستاگرام) ببینیم که آیا این عمل می‌تواند برای پیج ما مفید باشد؟ یا نه؟

افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام

فالوورها نقش مهمی در موفقیت کسب و کار ایفا می‌کنند. اگر شما نیز به دنبال افزایش میزان دنبال‌کننده‌های خود هستید، حتماً از این امر خبر دارید.

برای آگاهی بیشتر قصد دارم تا خریدن فالوور را بیان کنم:

هر کاربری که خرید می کند، باعث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خواهد شد. البته به شرطی که از شرکت معتبر و مورد اعتمادی خرید خود را انجام دهید.

به این ترتیب تعداد کاربران در داخل پیج شما افزایش خواهد یافت. به عبارت دیگر اگر مخاطبین شما فیک نباشند، علاوه بر افزایش فالوورها، میزان لایک، کامنت و بازدید محتواها بیشتر خواهد شد.

شاید در نگاه اول افزایش نرخ کمی مهم باشد، اما این امر باعث می شود تا اینستاگرام پیج شما را با ارزش تلقی و زمینه ورود شما به اکسپلور فراهم شود. در این صورت اکانت شما دچار تحول عظیمی خواهد شد.

به جز افزایش نرخ، خرید مخاطب می‌تواند کاربران دیگر را برای فالو کردن شما ترغیب کند. به خصوص اگر در ابتدای راه‌اندازی پیج خود باشید، افراد سختی شما را دنبال خواهند کرد.

دلیل این امر ساده است. مطمئناً پیغام با صدها هزار فالوورجی بیشتر برای فالو می شود تا پیجی که فقط 100 نفر دنبال کننده جذب شده است.

بنابراین حتی اگر برای افزایش فالوور واقعی پیج خود برنامه ریزی کرده اید، بهتر است ابتدا با خریدن دنبال کننده، سعی کنید مخاطب را جلب کنید.

توجه داشته باشید که برای خرید فالوور تنها در پیج شما می توانید از یک شرکت مناسب و معتبر برای خدمات خود استفاده کنید.

طبق تجربیاتی که از خریدن مخاطب داشته‌ام، سایت دیجی فالوور می‌تواند در این زمینه گزینه‌ای باشد. فالوورهایی که این سایت به شما ارائه می دهد با کیفیت بالا بوده و باعث افزایش پیج شما خواهد شد.

افزایش فالوور ارگانیک

این روش یکی از روش‌های مناسب برای کسب و کار است که به دنبال افزایش سود کسب و کار در بلند مدت هستند.

روش افزایش فالو ارگانیک می‌تواند تا چند سال هم شما را به نتیجه مطلوب خود نرساند که این موضوع هم می‌تواند عواملی را که می‌توانند عوامل دیگری داشته باشند.

اما به طور کلی روش ارگانیک افزایش فالوور به یک روش بلند مدت معروف است و به اراده همه نیاز دارد، که کسب و کارهای موجود دارند که تنها چند ماه بعد از فعالیت های خود در اینستاگرام و یا حتی چند روز بعد از فعالیت ها هستند. دلسرد شده و دست از حضور در اینستاگرام بر میدارند!

نکات قابل توجه برای افزایش فالوور ارگانیک اینستاگرام

حضور دائم و مستمر در اینستاگرام

تولید با کیفیت

کامنت گذاری در پست های مرتبط

فالو کردن پیج های مرتبط

تبلیغ پیج

با انجام این نکات می‌توانید بعد از گذشت چند ماه شاهد افزایش فالوور خود باشید، اگر چه افزایش فالوور ارگانیک می‌تواند روندی آهسته داشته باشد، اما پایداری بالایی خواهد داشت و می‌تواند در مدت زمان طولانی باعث افزایش فروش شما در اینستاگرام شود.

علاوه بر روش‌هایی که به آن‌ها اشاره می‌شود، روش تبلیغات در اینستاگرام هم می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مخاطبان و افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد.

تبلیغات در اینستاگرام می تواند به روش های انجام شود، برای مثال تبلیغات با اینفلوئنسرها، تبلیغات پیج های مخاطب، تبلیغات اینستاگرام، از روش های تبلیغاتی برای افزایش مخاطبان در اینستاگرام، می توانند از یک یا ترکیبی از آن استفاده کنند.

بعد از خرید اینستاگرام توسط فیسبوک، تبلیغات اینستاگرام هم تغییر و تحولاتی را ایجاد کرد و در حال حاضر تبلیغات هدفمند اینستاگرام یکی از روش‌های معمول و کارآمد برای افزایش اینستاگرام می‌شود.

از جمله‌های انواع تبلیغات اینستاگرام می‌توان به تبلیغات پست، استوری و حتی IGTV اشاره کرد که هر کدام از این روش‌ها می‌توانند با نوع استراتژی و نوع تبلیغاتی که در نظر دارید، متفاوت باشند.

منبع مقاله

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!