بهترین شرکت های تبلیغاتی آسان است، زیرا ممکن است با انتخاب گزینه ای روبرو شوید، اما شرایط واجد شرایط آنها را انتخاب کنید. اول از همه، شما باید پیشنهادات و بازیکنان موجود در بازار را با هم مقایسه کنید. روش یک روش برای انتخاب عاقلانه مهم است.

مختصر یا مشخصات

آیا از خود این سوال را می‌پرسید: «چگونه یک آژانس تبلیغاتی انتخاب کنیم؟ خوب، مراحل بعدی را دنبال کنید. با شناسایی نیازهای خود شروع کنید. آیا ایجاد یک رویداد، برجسته کردن شرکت و محصولات شما یا اصلاح وب سایت شما است؟ این به شما امکان می دهد آژانس ها را مطابق با آنها فیلتر کنید. حوزه تخصص آنها، به عنوان مثال ها، رسانه های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال یا تجربه مشتری. با ارسال پاسخ خود به شما، برخی از آژانس ها به شما پیشنهادهایی ارائه می دهند که از شما می توانید پروژه های خود را اصلاح کنید. هر را با تحلیل و تحلیل اینکه آیا پیشنهادت دارد یا خیر، در نظر بگیر. توسعه برنامه‌های تبلیغاتی شما می‌تواند به شما امکان دهد که از نحوه عملکرد تصمیم گیری آگاه شوید و در نتیجه، پروفایلی را که به بهترین وجه با معیارهای شما مطابقت می‌دهد را هدف قرار دهید.

پس از تعریف، مرحله بعدی انتخاب شده است. به آژانس ها نزدیک شوید و آنها را ارزیابی کنید. آژانسی که قبلاً بود خواهد داشت در بازار داشته باشد و رقبای شما را بشناسد ایده آل. عملکرد نیز شاخصی است که باید ارزیابی شود. این به شما امکان می دهد ببینید آیاهای قبلی با انتظارات شما مطابقت دارد یا خیر. انتخاب آژانس مناسب نیز به معنای داشتن چشم خوب است. مطمئن شوید که از قبل با رقابت نمی کند. تضاد به کمپین شما و همچنین شما آسیب می رساند. توسعه تبادل و روابط از طریق ملاقات با تیم ها فرصتی برای عملکرد و ارزش های آنها بود. نوع شناسی بودجه ها نیز یکی از ویژگی هایی است که شما را در گوش شما قرار می دهد: بهترین آژانس ها قیمت منصفانه ای دارند، در حالی که قیمت های بسیار پایین با کیفیت خدمات کیفیت دارند.

یک مسابقه انجام دهید

پس از ارزیابی معیارهای مختلف، از قبل ایده آل برای تبلیغاتی که نیاز دارید را داشته باشید. یک لیست کوتاه از 5 آژانس مورد علاقه خود تهیه کنید و با ارائه همان خلاصه، نیازهای خود و بودجه اختصاص داده شده، آنها را در رقابت قرار دهید. سپس کارت شفافیت را بازی کنید و به آنها اطلاع دهید که چه کسانی باید و چند نفر در حال رقابت هستند. مهلت ارسال پروپوزال ها را تعیین کنید و پاسخگوی سوالی باشید که در جهت پیشرفت ماموریت های خود از شما می توانید بپرسید. در نهایت، هر زمانی که خود را انتخاب کنید، آن را مورد توجه قرار دهید و در ضمن شروع به کار با یکی از رویاهای، به آژانس های رقیب برای سرمایه گذاری آنها را وارد کنید. از همه اینها، اکنون می دانم که چگونه یک آژانس تبلیغاتی را انتخاب کنید.

مدیر مارکت ها و ارتباطات، مدیران SME، موضوعی را که می تواند یک ارتباط خوب حیاتی برای شرکت شما باشد و به همین دلیل است که به دنبال یک آژانس تبلیغاتی خوب است. کافی است بگویم که انتخاب شده است: فقط کلمه کلیدی را که شهر خود را دنبال می کند در یک موتور جستجو تایپ کنید تا متوجه شوید که باید بین ده ها، حتی صدها آژانس تبلیغاتی و تبلیغاتی در نزدیکی کسب و کار خود را انتخاب کنید. ، بنابراین، چگونه می توانم مطمئن باشید که این کار را نمی کند. تصمیم بگیرید و آژانسی را انتخاب کنید که با کسب و کار شما مطابقت دارد؟ برای کمک به شما، این راهنمای عملی را تهیه کرده ایم: در اینجا 4 نکته مفید برای انتخاب آژانس تبلیغاتی ارائه شده است.

آژانس تبلیغاتی دقیقا چیست؟ این آژانس است که در مورد شرکت شما، ارزش ها، محصولات و موفقیت هایش با عموم مردم ارتباط برقرار می کند. کافی است بگوییم که این برای هر کارآفرینی که مایل به موفقیت و حفظ یا بهبود عملکرد خود در برابر رقبای خود است، بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: نحوه کار شرکت های تبلیغاتی چگونه است؟

  • آژانس های تبلیغاتی که خدمات مشاوره تبلیغاتی، ایجاد گرافیک ایجاد کننده لوگو بروشور، تبلیغات، بسته بندی و غیره را ارائه می دهند.
  • وب سایت های وب خدمات ایجاد سایت را ارائه می دهد. برای این دسته از نام های موجود وجود دارد.
  • آژانس های تبلیغاتی که در توسعه کمپین های تبلیغاتی تخصص دارند.
  • آژانس های مارکتینگ که بر بازاریابی تجاری جهانی می پردازد.

به طور خلاصه، نه یک، بلکه چندین شرکت وجود دارند که نیازهای خاصی دارند و هر کدام از آنها را مشخص می کنند. در گروه های بزرگ، این خدمات خصوصی داخلی هستند، که در صدق نمی کند، و سپس باید به طور موقت یا منظم با این آژانس ها تماس بگیرند.

و شما، چه چیزی نیاز دارید؟ شناسایی خود و نوع خدماتی که نیاز به اولین قدم در انتخاب موفق دارید.

مشخصات خود را بسازید (یا مختصر)

به عنوان یک کارآفرین، آن را به خوبی می‌دانید: پروژه‌هایی که از ابتدا ضعیفی داشته باشند، از هر شانسی برای دستیابی به نتایج مورد انتظار است. بنابراین از مرحله مشخص غافل نشوید که باید فاکتور را در نظر گرفت.

کسب و کار شما کیست؟

این مرحله حیاتی به آژانس تبلیغاتی کمک می کند تا بفهمد شما هستید، از کجا آمده اید و به کجا می توانید ببینید. کافی است بگوییم که اگر این مرحله را رها کنید، یک برنامه تبلیغاتی مناسب برای شما ایجاد خواهد کرد. همچنین مهم است که بخواهید وسایل تبلیغاتی معمولی را بسازید و آیا می توانید آنها را تغییر دهید یا خیر. اثبات ارتباط شما چیست؟

با آژانس صریح و صادق باشید، بدون اینکه چیزی را از آنها پنهان کنید. این به او اجازه می دهد تا یک استراتژی تبلیغاتی مناسب با شما بسازد و یک رابطه اعتماد واقعی بین شما باشد.

تبلیغاتی خود را مشخص کنید

مهم است که تعریف کنید چه چیزی را می توانید از خدمات شرکت تبلیغاتی به دست آورید. آیا در مورد جذابیت جدید، تغییر تصویر خود در بین مردم، افزایش حضور خود در شبکه های اجتماعی یا حتی پیشنهاد یک محصول جدید است؟ آیا می توانید یک همکاری یکباره با آژانس، برای یک رویداد خاص، یا یک مشارکت منظم تر، در طول مدت داشته باشید؟

در این مرحله، مهم است که همه شما حضور داشته باشید تا امکان صادقانه شرکت را داشته باشید. دریغ نکنید که با یک مربی کسب و کار تماس بگیرید تا در این روند توسعه اهداف کمک کنید.

بودجه تبلیغاتی خود را تعیین کنید

همه‌ی شرکت‌های تبلیغاتی اندازه‌های یکسانی ندارند، برخی از گروه‌های بزرگ، قراردادهایی به تعداد زیادی از شرکت‌های اروپایی و برخی دیگر از موارد کوچک و متوسط ​​با حساب‌های بسیار ساده‌تر کار می‌کنند. دانستن محدوده بودجه خود، هدف قرار دادن آژانسی که ممکن است برای شما مناسب باشد را برای شما آسان ترمی‌کند.انتخاب مرتبط را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

نمایندگی محل

انتخاب یک آژانس تبلیغاتی نزدیک به تجارت خود همیشه برای یک شرکت اطمینان بخش است. این با استفاده از وسایل تبلیغاتی فعلی، پروژه ها را می توان به طور کامل از راه دور انجام داد. فقط مطمئن شوید که آژانس قادر به سفر در صورت نیاز به یک جلسه بررسی است.

بیشتر بخوانید: ساختار سازمانی یک شرکت تبلیغاتی چیست؟

استراتژی کارکرد آژانس تبلیغاتی

توصیه می تواند کار شرکت را با اندازه شرکت خود تطبیق دهید: بنابراین روش های مشابهی دارند که همکاری شما را انجام می دهد. را انتخاب کنید

از پذیرش یک طراح گرافیک آزاد یا یک شرکت متوسط ​​کوچک کام برای یک شرکت لذت ببرید.

برای، یک آژانس بزرگ به شما این امکان را می دهد که خدمات گسترده ای را به شما ارائه دهد، اما انتظار داشته باشید که جلسات مکرر برای پیشبرد تبلیغات تبلیغاتی برای یک شرکت بزرگ مناسب تر باشد، باشید.

تخصص تبلیغاتی

به ندرت می توانی شرکتی را پیدا کرد که فقط در یک زمینه تخصصی داشته باشد: آژانس تبلیغاتی کام آژانس طراحی گرافیک، آژانس، آنها چندین کلاه را با هم ترکیب می کنند. در کمپین های قبلی که آژانس اجرا کرده است اطلاعات کسب کنید و تیم را تجزیه و تحلیل کنید تا چه نقاطی را برای شما مناسب باشد. برخی از آژانس ها شهرت خود را بر اساس نوع خاصی از خدمات، مانند طراحی وب، ایجاد کرده اند، در حالی که متعاقباً پیشنهاد خود را می دهد.

شهرت آژانس تبلیغاتی

هنگام انتخاب شریکی که کسب و کار شما به او اعتماد داشته باشید، تبلیغات شفاهی بسیار مهم است. آیا در شبکه خود، در مجلات تخصصی، در شبکه های اجتماعی به شرکت هایی برخورد کرده اید که از نمایندگی خود راضی هستند؟

مقایسه ارائه دهندگان تبلیغاتی

چند وب سایت می تواند به شما کمک کند، زیرا آنها در تحقیق و مقایسه کام آژانس های تبلیغاتی تخصص دارند: Sortlist را برای یک نمای کلی کامل یا حتی be-pub را امتحان کنید.

با شرکت تبلیغاتی تماس بگیرید

زمانی که فهرست کوتاهی از چند آژانس تبلیغاتی ایجاد می کند که بر اساس معیارهای شما ایجاد شده است، اولین تماس را با استفاده از آنها در نظر بگیرید. شما قادر به پاسخگویی آنها هستید، آنها را از تحقیق درباره شما، و مهمتر از همه یک عنصر کلیدی: احساسات خود را آزمایش کنید. زیرا به یاد داشته باشید که یک آژانس تبلیغاتی خوب آژانسی است که به آن اعتماد دارید. از آنجایی که می خواهند محصولات کامپیوتری را به شما نشان دهند تا خلاقیت آنها را تجزیه و تحلیل و تحلیل کرده و نظرات قبلی خود را بررسی کنند.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!