همه ما ذاتا کنجکاو هستیم. آرزو می کنم بدانیم در اطرافمان چه اتفاقاتی رخ دهد و همیشه در جریان همه چیز قرار داشته باشیم. اگر چیزی وجود دارد که ما را کنجکاو می کند، باید بیشتر در مورد آن بدانیم و کشف کنیم که در مورد چه چیزی است. همین موضوع باعث شده است که کمپین هایی که در رابطه با مسائل تبلیغاتی ساخته می شوند، برای همه بسیار جذاب باشند.

تیزرهای تبلیغاتی هم یکی از انواع محتواهای بسیار جذاب هستند که توسط افراد و برندهای مختلف ارائه می‌شوند و نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

شرکت های بزرگ برای برندسازی و فروش محصولات از تیزرهای تبلیغاتی استفاده می کنند. به همین دلیل است که بررسی این تیزرها می تواند کمک زیادی به ما کند. چرا که شرکت های بزرگ با استفاده از تیزرهای نتایج بسیار خوبی را کسب کرده اند.

هدف اصلی یک کمپین تیزر تبلیغاتی ایجاد کنجکاوی کاربر است. بیشتر اوقات، این نوع کمپین محصول را به کاربر نشان نمی دهد، اما همیشه از ویژگی های متمایز و برجسته ی برند را نشان می دهد.

بنابراین می توان از تیزرهای تبلیغاتی به عنوان ابزاری نام برد، که شما می توانید به بزرگ ترین اهدافی که برای برندتان مشخص کرده اید، برسانند. اهداف بزرگی در پس طراحی تیزرهای تبلیغاتی وجود دارد، که به بزرگترین خواسته ها رسیده است.

خوبی کمپین های تیزر اینترنتی این است که می تواند با هر نوع بستری ارتباط سازگاری داشته باشد. شبکه های اجتماعی یک کانال بسیار محبوب و همچنین بسیار ارزان هستند که در این مسیر به شما کمک کنند. شبکه های اجتماعی خود بسیار خوبی هستند که شما تبلیغات را در آنجا منتشر کنید و اجازه دهید که دیگران شما را ببینند.

شرکت‌های زیادی دارند که از کمپین‌های تیزر به درستی استفاده می‌کنند و به هدف خود می‌پردازند، یعنی توجه کاربران، دست‌یابی به آن‌ها. در اینجا ما قصد داریم که در مورد تیزرهای تبلیغاتی صحبت کنیم.

شرکت Naughty Dog طراحی تیزر تبلیغاتی بسیار زیبای خود را در جهت معرفی جدیدترین بازی ویدیویی Playstation4 بوده است. ویدیوی تیزر تبلیغاتی که منتشر می کنند، یک ویدیوی فوق العاده جذاب و محبوب است که از خلاقیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. آنها از محبوبیت بیشتری نیز در ساخت ویدیوی تیزر تبلیغاتی شان در جهت جذب افراد زیادی استفاده کرده اند.

این شرکت مسیری خلاقانه را انتخاب کرده است. تبلیغات سنتی بازی های ویدیویی را کنار گذاشته اند و با استفاده از صحنه هایی از خود بازی یک تبلیغ فوق العاده جذاب را ایجاد کرده اند. این اعلامیه به صورت اول شخص از دید قهرمان داستان روایت می شود. صدای شخصیت اصلی و موسیقی همراه با او باعث می شود، کاربر احساس کند که بخشی از بازی است. اجازه می دهد تا بیننده تخیل خود را بکار بگیرد، و فکر کند که خودش در ویدیو قرار دارد.

جشنواره موسیقی اولترا یک جشنواره موسیقی است که هر ساله در چندین کشور جهان برگزار می شود. امسال، یک کمپین تیزر تبلیغاتی ایجاد کرده و اعلام کرده اند، این جشنواره امسال در مکانی برگزار می شود، امسال در برزیل برگزار می شود.

این تبلیغ از تصاویر خارق‌العاده از برزیل و صحنه‌هایی از جشنواره‌های قبلی استفاده می‌شود که در آن می‌توان تعداد زیادی از جوانان را مشاهده کرد که از این تجربه لذت می‌برند. در حین تبلیغ صدای زنانه ای را می شنوید که اعلام می کند جشنواره در ماه اکتبر امسال وارد کشور می شود، اما در این مورد تایید می شود که هنوز شهریور که آن جشنواره برگزار می شود، تصویب نشده است.

در ویدیوی تبلیغاتی از عبارت “به زودی” استفاده می شود که باعث ایجاد انتظار در کاربر می شود و او را کنجکاو می کند و باعث می شود که بخواهد درباره جشنواره بیشتر بداند.

Tezenis به همراه خواننده، مدل و بازیگر ریتا اورا با ارائه کمپینی به معرفی مجموعه جدید خود می پردازد که به زودی راه اندازی می شود.

این شرکت از مدل تصویری برای تبلیغ مجموعه جدید استفاده می کند و در این صورت تاریخ دقیق در انتهای ویدیو اعلام می شود. در این مورد باید بدانید که RitaOra X Tezenis این کمپین تیزر تبلیغاتی را دو هفته قبل از راه اندازی مجموعه جدید خود راه اندازی کرده است.

در این تبلیغ می‌توانیم ببینیم که مرسدس چگونه تمام قالب‌هایی را که ما به آن عادت کرده‌ایم را می‌توانیم ببینیم و ویدیوی کاملاً کاملاً آن را ارائه می‌دهد. به طور کلی، یک شرکت تبلیغاتی را انتخاب می کند که معمولاً وسایل نقلیه ای که آنها را تبلیغ می کنند، در آنها ظاهر می شود. آنها با این حرکت خلاقانه خود همه حس کنجکاوی را به بیننده پیشنهاد می کنند. چرا که چیزی از وسیله نقلیه ی، نشان نمی دهد. و همین حرکت باعث شده است که یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده جذاب را در نهایت ارائه دهد.

همچنین در این آگهی دو مرد جوان در مورد خودرویی که یکی از آنها قصد خرید آن را دارند صحبت می کنند. او چیزی در مورد وسایل نقلیه مشخص نمی کند، اما سعی می کند باعث حسادت دوستش شود که این جمله را می گوید که این ماشینی است که هنوز کسی آن را نخریده است. در نهایت این حرکت باعث می شود که یک ویدیوی تیزر تبلیغاتی بسیار جذاب ایجاد شود.

نایک یک تبلیغ کوتاه را با استفاده از تمام چهره های آشنایی که در آن دیده می شوند، به عنوان یک ابزار قدرتمند ارائه می دهند. این آگهی هیچ سرنخ مستقیمی از محصولی که ارائه می‌کند را نشان نمی‌دهد، اما بازیکنان را به کاربران می‌دهد می‌دانند که این محصول مربوط به فوتبال است.

در پایان، تاریخ عرضه محصول ارائه شده است. این ویدیو یک ویدیوی فوق العاده جذاب تیزر تبلیغاتی است که حس کنجکاوی و هیجان را به شکلی فوق العاده در کاربر به وجود می آورد.

مواردی که مشاهده می شود، کمپین های تبلیغاتی ابزارهای اینترنتی عالی برای هر شرکتی هستند، زیرا کمپین هایی هستند که باعث ایجاد علاقه بسیار زیادی در میان کاربران می شوند. بیننده را برای اعلام آمادگی کامل می کنند، با این جمله که این محصول بعداً ارائه می شود.

تا اینجای کار متوجه شدید که نکاتی را که در تیزر تبلیغاتی فوق‌العاده مهم است، طراحی می‌کند، این است که باید به شکلی طراحی شود که کاربران را به خود جلب کند. یعنی حتماً طراحی باید بسیار زیاد در پس تیزر تبلیغاتی خود داشته باشید. و اینکه این موضوع را باید در قالب تصاویر، ویدیو، موزیک، صدا و غیره برای کاربران مشخص کنید. چیزی که بسیار مشخص است این است که حتماً برای ساخت تیزر تبلیغاتی باید تجربه ی کافی را داشته باشید. منظور ما این است که شما علاوه بر مهارت کافی برای تجربه یک کافی را نیز در طراحی داشته باشید.

اگر تجربه کافی را در طراحی تیزر تبلیغاتی داشته باشید، حتما باید آن را به فرد یا شرکت دیگری بسپارید طراحی کنید. چرا که ساخت باکیفیت ترین تیزر تبلیغاتی، در صورتی که شما را به هدفتان نرساند، اصلاً کار ساز نیست.

توصیه ما این است که تیزر تبلیغاتی خود را به افراد بسیار ماهر و متخصص در این زمینه بسپارید بسازد. ما بر اساس تجربیاتی که خودمان رسانه داریم دیجیتال مارکتینگ تو را به شما معرفی می کنیم. در این آژانس افراد فوق العاده متخصصی وجود دارند که در زمینه تخصصی ساخت و انتشار انواع ویدیوهای تیزر تبلیغاتی فعالیت دارند.

در این مقاله در رابطه با معروفترین تیزرهای تبلیغاتی شرکت های بزرگ در سال گذشته انجام شد. نکات بسیار زیادی که در طراحی این تیزرهای تبلیغاتی فوق‌العاده مهم هستند را بر شما ارائه می‌کنند. آنچه در طراحی تیزر تبلیغاتی اولویت بسیار زیادی دارد، این است که تجربه ای کافی را در این کار داشته باشید. چرا که با تجربه می توانید متوجه شوید که با یک حرکت خلاقانه کوچک ذهن کاربران را به خود جلب کنید و حس کنکاوی آنها را برانگیزید. به همین دلیل است که طراحی تیزر تبلیغاتی از جمله موارد مهم و حساس می شود.

از اینکه این مقاله را مطالعه کردید ممنونیم و امیدواریم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!