توکن هواداری میلان، ACM Fan Token یا ACM به شما این قدرت را می دهد که به روسونری کمک کنید تا تصمیمات درستی بگیرید، به امکانات دسترسی VIP پیدا کنید، محصولات رسمی را خریداری کنید و موارد دیگر. این همکاری به باشگاه این پنجاه را می دهد که با ۴ میلیون هوادار خود در سراسر جهان راه هیجان انگیزی برای شرکت با آث میلان داشته باشد.

فراتر از یک طرف باشید، Fan Tokens به شما این قدرت را می دهد که تصمیمات گرفته شده در مرکز AC Milan را تحت تأثیر قرار دهد.

توکن ACM بر روی بلوک چین Chiliz توسعه یافته است. زنجیره جانبی اثبات صلاحیت مبتنی بر اتریوم، زنجیره چیلیز، قراردادهای هوشمند را ارائه می دهد که دارندگان ACM می توانند از آنها برای شرکت در نظرسنجی تصمیم گیری طرفداران استفاده کنند که بر تصمیمات خاص باشگاه فوتبال میلان تأثیر می گذارد. جوایز نیز از همان اپلیکیشنی که دارندگان ACM از آن برای استفاده می کنند، می شود. میلان اولین باشگاه فوتبالی بود که NFT را راه‌اندازی کرد. سپس NFT ها بین دارندگان توکن های هوادار ACM توزیع شد.

توکن ACM در ژانویه ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد، جایی که شرکت بلوک چین Chiliz و AC Milan همکاری خود را با Socios.com اعلام کردند. یکی از راه های اصلی این همکاری، افزایش پایگاه جهانی هواداران باشگاه ایتالیایی و همچنین تقویت حافظه دیجیتالی آنها در دنیای رسانه های اجتماعی است.

از طریق قراردادهای هوشمند، دارندگان توکن ACM می توانند در انواع نظرسنجی های تصمیم گیری هواداران ارائه شده توسط AC Milan رای دهند. باشگاه ایتالیایی از نظر قانونی موظف مطابق با نتایج نظرسنجی عمل کند و در حالی که باشگاه مسئول سازماندهی نظرسنجی است، رای هواداران نهایی و مهم است. برای مثال، دارندگان توکن ACM در انتخاب شعار رسمی هواداران برای رختکن تیم AC میلان تاثیر داشته اند.

در برنامه Socios.com، دارندگان توکن ACM می‌توانند با شرکت در آزمون‌ها، انجام بازی‌ها و رای دادن در مسائل باشگاه، جوایز طرفداران را دریافت کنند. مزایا می تواند شامل دسترسی VIP به تمام مسابقات لیگ داخلی، جام حذفی، مسابقات اروپایی و همچنین حضور در یک بازی با یک قهرمان باشگاه محبوب یا حتی پرواز با تیم به یک بازی دور از خانه باشد.

رویدادی که در بالا ذکر شد، یکی از راه‌اندازی‌های توکن ACM این است که طرفداران AC میلان از سراسر جهان را دور هم جمع می‌کنند. اپلیکیشن Socios.com مکانیزمی عالی برای دستیابی به این هدف است. این به هواداران اجازه می دهد تا یک جامعه تشکیل دهنده و باشگاه را به بالاترین سطح ببرند.

حتی اگر شما یک توکن ACM داشته باشید، تاثیر شما بر تیم AC میلان همچنان خواهد شد. شما واجد شرایط جوایز طرفداران و تخفیف های انحصاری بود. با این حال، برای مشوق های اضافی، باید بیش از یک توکن ACM نیاز داشته باشید.

خرید توکن ACM بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در برنامه Socios ثبت نام کنید و رمز CHZ را خریداری کنید. سپس را با ACM تعویض کنید. زمانی که توکن‌های ACM را می‌خرید، به‌طور خودکار از طریق برنامه Socios.com به عضویت بخشی از دفتر کل رمزگذاری شده در می‌آید و به شما حق رأی و حق عضویت داده می‌شود.

از QR کد پایین هم می توانید وارد سایت Socios شوید:

البته، آنهایی که تعداد بیشتری از توکن ACM را دارند، در تصمیم گیری های باشگاه سهم بیشتری خواهند داشت. دارندگان توکن نیز بالاتر از مزایای VIP خواهند شد زیرا رتبه نفوذ آنها در طول زمان افزایش می یابد. به یاد داشته باشید که فقط یک بار می توانید در یک نظرسنجی که توسط AC Milan در برنامه Socios.com انجام می شود رای دهید. با این، حجم توکن های شما، ارزش رای شما را تعیین می کند. به عنوان مثال، شخص A با صد توکن و شخص B با ۲۰۰ توکن، قدرت رای یکسانی ندارد.

ACM مجموعاً ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن دارد. قیمت AC Milan Fan Token در زمان نگارش این مقاله ۶.۸۳ دلار با حجم ۲۴ ساعت ۵۷۷۴.۴۰۴ دلار است. رتبه فعلی این توکن ۷۷۵ در سایت CoinMarketCap است.

Associazione Calcio Milan، معروف به AC Milan یکی از باشگاه های افسانه فوتبال ایتالیا است. تیم آثلان در سال ۱۸۹ می‌گذرد، در دوره ۱۲۲ ساله خود جوایز را کسب کرده است.

آث میلان چهارمین باشگاهی است که بیشترین جام های فیفا و یوفا (به طور مشترک با بوکا جونیورز) و بیش از هر باشگاه ایتالیایی را دارد. میلان در سه جام بین قره‌های و یک جام باشگاه‌های جهان، هفت قهرمانی در جام ملت‌های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا (یک رکورد در ایتالیا)، پنج قهرمانی سوپرکاپ یوفا و سه بار جام برندگان جام یوفا، قهرمان شده‌اند. میلان پس از رقبای محلی اینترمیلان (19 عنوان لیگ) و یوونتوس (36 عنوان لیگ) سومین تیم موفق در سری آ است. آنها همچنین پنج عنوان کوپا ایتالیا و هفت عنوان سوپرکاپ ایتالیا را به دست آورده اند.

چنین تاریخچه غنی از پیروزی ها ممکن است بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ را به سرمایه گذاری در توکن ACM دعوت کند. قیمت واقعی توکن زیر 10 دلار است، اما در روند پیشرفت بعدی، می‌توان انتظار داشت که از مرز 200 دلار عبور کند.

یک دلیل اساسی بزرگ برای سرمایه گذاری در توکن ACM به دلیل وجود بازیکنان “بزرگ” در تیم است. در حال حاضر بازیکن دنیایی که بیشترین فالوور را در فوتبال دارد کسی جز زلاتان ابراهیموویچ با استعداد. فوتبالیست سوئدی همیشه سرفصل ها را به خود اختصاص می دهد و به عنوان یک ابزار عالی برای هر باشگاه فوتبال در جهان عمل می کند. اگر تیم مارک آث میلان از این بازیکن 40 ساله به درستی استفاده کند، می تواند برای توکن ACM شگفت انگیز ایجاد کند.

منبع : معرفی توکن هواداری میلان – AC Milan Fan Token