رپورتاژ آگهی به معنای انتشار مقاله ای از شما در سایتی دیگر بک لینک با کیفیت است که معمولاً با هدف معرفی محصول یا لینک دادن به بهبود سئو می باشد. در این مقاله سعی می کنیم بیشتر در مورد انواع سایت تبلیغات رپورتاژ و رعایت استانداردها صحبت کنیم
انواع سایت تبلیغات گزارش
انواع سایت تبلیغات گزارش

سایت های بسیاری وجود دارند که به طور مداوم در حال تولید محتوا هستند و هر روز بازدیدکنندگان را جذب می کنند. یکی از راه های کسب درآمد از این سایت ها، تبلیغات فروش است.

این سایت دارای اعتبار دامنه و تعداد بازدیدکنندگان روزانه، مبلغ مشخصی برای مقاله شما در سایت شما دریافت می کند. شما مقاله ای را که به آن اشاره می کنید در اختیار آنها قرار می دهید و در قسمت هایی از آن لینک می دهید.

چه زمانی باید گزارش بخریم؟ می توان گفت که خرید رپورتاژ نوع دوپینگ برای سایت شما است. اکنون تصور کنید که در دو بازی المپیک یک ورزشکار معمولی باشید. آیا شانس بردن با دوپینگ را دارید؟ حتما نه دوپینگ برای ورزشکارانی که نزدیک به ماشین هستند.

رپورتاژزمان بسیار خوبی برای شماست تا در کلیدواژه هدف خود جایگاه خوبی داشته باشید و حداقل در صفحه اول گوگل باشید. در این شرایط می‌توانید با قرار دادن پشت صحنه از طریق یک لینک مناسب، شانس خود را برای کسب مکان بهتر افزایش دهید. اگر سایت یا صفحه شما در عبارت یا در صفحات بعدی نتایج گوگل رتبه ای ندارید، این تکنیک برای شما مناسب نیست. اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید

مهم ترین مزیت تبلیغات تبلیغاتی در مقایسه با خرید لینک، ماندگاری آن است. معمولاً مقاله شما برای همیشه در سایت آگهی‌ها باقی می‌ماند و برای این لینک پولی پرداخت نمی‌کنید، اما هنگام خرید لینک خرید بک لینک یا آگهی متنی باید ماهانه هزینه تمدید و نگهداری بپردازید.

برای استفاده از شهرت‌کننده، باید در غیر این صورت تبلیغ آن بی‌اثر باشد یا حتی می‌توان سایت شما را توسط گوگل جریمه کند. در ادامه به بررسی مهم ترین نکات خرید بنر لینک دائمی می پردازیم.

۱.آگهی را از سایت لینک شده خریداری کنید در فضای وب فارسی، وب سایت های معتبری که آگهی را به عنوان رپورتاژ می پذیرند، تعداد زیادی ندارند. این انتخاب شما را برای انتخاب محدود می کند، اما همیشه سعی کنید گزارش را از سایت های مرتبط با محتوا و نزدیک به سایت خود خریداری کنید.

۲. برای هر پورتاژ یک متن اختصاصی بنویسید تکراری می تواند برای کسب جایگاه در نتایج گوگل و معمولاً توسط ربات های گوگل نادیده گرفته شود. بسیاری از مدیران سایت را دیده‌اند که می‌سازند و آن را به صورت گزارش در سایت‌های مختلف منتشر می‌کنند. برخی حتی از مقالات یا مطالب خود در سایت خود برای ارسال متن خود استفاده می کنند.

یکی از روزنامه هایی که گزارشی خواندنی و واضح با تمام جزئیات از یک رویداد عینی یا رویدادی که نویسنده در آن شرکت ارائه می دهد.

نحوه ارائه گزارش به وسایل ارتباط جمعی – مطبوعات، رادیو یا تلویزیون – دارد که مطالب برای آنها در نظر گرفته شده است. گزارش، معمولاً در روزنامه ها، ممکن است بر روی رویدادها باشد یا ممکن است موضوعی باشد، وقایع را با یک موضوع توصیف کند، اما در زمان های مختلف رخ دهد.

معمولاً با عکس های گرفته شده در صحنه وقایع نشان داده می شود. ویژگی های نشان داده شده با عکس ها نیز به دلیل استفاده از آنها. گزارش رادیو همیشه از یک توالی زمانی از رویدادها پیروی می کند و از زبانی واضح برای ارائه بینانه وقایع استفاده می کند. گزارش تلویزیون به تفسیری از رویدادی که به تصویر کشیده می شود تبدیل می شود.

حمایت شده به شکل ویدیو، توییت، پست فیس بوک، پست اینستاگرام، ویدئو، اینفوگرافیک، مقاله پولی و موارد دیگری ارائه می شود. تبلیغ کننده تولید محتوا را می کند و تاثیرگذار یا ناشر آن را به اشتراک می گذارد.

انواع سایت تبلیغات گزارش
انواع سایت تبلیغات گزارش

تبلیغات بومی تبلیغات پولی است که با رسانه ای که در آن ظاهر می شود مطابقت دارد. تبلیغات بومی در یک صفحه وب پخش می شود و به یک صفحه فرود، وب سایت یا هر جایی که برند می خواهد را هدایت کند پیوند دارد. در اینجا چند نمونه از تبلیغات بومی ارائه شده است.

  • تبلیغات درون فید (محتوای حمایت شده)
  • تبلیغات جستجوی پولی (تبلیغاتی که در بالای نتایج جستجوی شما ظاهر می شوند)
  • تبلیغات سفارشی
  • لیست های تبلیغاتی (معمولا در سایت های خرید، به عنوان مثال، آمازون)

حمایت شده از تبلیغات بومی است که شامل مشارکت بین دو برند است. همه حمایت شده تبلیغات بومی هستند، اما همه تبلیغات بومی حمایت شده است.

به‌عنوان یک تبلیغ‌کننده یا بازاریاب، ممکن است برای متمایز کردن مقالات از بسیاری از قالب‌های تبلیغات دیجیتال مشابه، مانند تبلیغات سنتی، استفاده شود.

این اصطلاحات به جای استفاده می‌شوند، اما مقالاتی که با تبلیغات عمدی حمایت می‌شوند، به عنوان حواس پرتی خواننده عمل می‌کنند بسیار متفاوت هستند.

این راهنمای کوتاه، واضح و قابل فهم از مقاله حمایت شده ارائه می دهد. در پایان، دقیقاً می‌دانید که مقاله مورد حمایت قرار می‌گیرد، از جمله ویژگی‌های آن، شامل آن‌ها می‌شود و آیا از مقالات حمایت شده یک چشم‌انداز برای مارک دیجیتال قابل دوام برای شما یا خیر است.

یک گزارش باید حسی نسبت به محیط و مردم به خواننده بدهد. نویسنده این کار را با توصیف فضا و مصاحبه با برخی از افراد در یک رویداد انجام می دهد. گزارش شامل یک عنوان، یک مقدمه، یک بدنه و یک نتیجه است.

  • مقدمه در ایجاد روحیه بسیار مهم است. این اطلاعات اولین است که به دست خواننده می رسد و باید او را به خواندن کل متن ترغیب کند. مقدمه را به‌عنوان خلاصه در نظر بگیرید: به خواننده یک طعم کوچک از آنچه در آینده می‌آید ببخشید، اما بیش از حد به او می‌دهد! در گزارش مقدمه زمان و مکان را توصیف می کند. با ضربه زدن به تمام حواس انسانی، متن را زنده می کنید و به خواننده احساس «حضور بودن» می دهید.
  • شما باید در نقطه ای برای گزارش خود تصمیم بگیرید. زاویه به شما کمک می کند و از نوشتن بیش از حد در مورد چیزهای بی از جلوگیری می کند.
  • سعی کنید از گفتار مستقیم و غیرمستقیم برای افرادی برجسته که با آنها مصاحبه کرده اید استفاده کنید.
  • پاسخ ها یا نظراتی که احساسات را بیان می کنند در گفتار مستقیم بهترین کار را دارند. اگر از گفتار غیرمستقیم استفاده کنید، سعی کنید تغییرات زیادی را در نقل قول اصلی خود ایجاد کنید.
  • سخنرانی مستقیم: برایونی فریاد می زند: “غذا می تواند سالم تر باشد”
  • گفتار غیرمستقیم: لیزا فکر می کند که شگفت انگیز است.
  • رسمیت زبان شما باید مانند یک مقاله معمولی باشد، اما گزارش این فرصت را به شما می دهد که از زبان رسا و توصیفات گرافیکی بیشتر استفاده کنید.

به عبارت ساده، گزارش شامل نوشتن و انتشار مقاله برای وب سایت های دیگر است. کل ایده این است که برای وبلاگ های مشابه در صنعت بنویسید و بخشی از آن ترافیک را به وب سایت خود بازگردانید.

همچنین برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) عالی است زیرا فرصت‌های بک‌لینک را فراهم می‌کند، و می‌سازید که دانش عمومی می‌گوید، هر چه یک وب‌سایت با لینک بیشتر داشته باشید، شانس آن برای رتبه‌بندی بهتر است.

پست‌های گزارش شما شامل خط نوشته شما و ویرایشگر آن وب سایت است که توسط «نویسنده گزارش» نوشته شده است برجسته می‌شوند. بسته به وب سایت یا انتشارات، ممکن است برای گزارش خود دریافت کنید یا نگیرید.

برخی از سایت های گزارش جوایز غیر پولی برای پست شما ارائه می دهند، مانند حساب رسانه های اجتماعی یا پیوند وب سایت شما که به شما امکان می دهد ترافیک را به وب سایت خود بازگردانید.

برای مطالعه ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

https://ad.irpsc.com/2022/07/04/انواع-سایت-های-پست-تبلیغ-میهمان/

انواع سایت تبلیغات گزارش
انواع سایت تبلیغات گزارش