در واقع در خط تلفن ابری، همان خط تلفن سابق می باشد که روی اینترنت اینترنتی ارائه می شود و به صورت بی سیم به صورت مشترک ارائه می شود. خطوط تلفنی قبلا فقط توسط مخابرات ارائه می شود اکنون مجموعه های آسیاتک، شاتل، مبین نت، پیشگامان، مخابرات، صبانت و … این خطوط را ارائه می دهند. مرکز تلفن ابری به خدمات نرم افزاری گفته می شود که امکان پذیری از خط تلفن ابری را می توان برای امکان تماس، امکاناتی مانند ضبط مکالمات، تنظیم ساعت کاری، اتصال به crm، مدیریت ها و … می باشد.

مهم ترین تلفن ابری چیست؟

عدم ارتباط جغرافیایی: شما با استفاده از تلفن ابری محدوده جغرافیایی را از بین می برید و برای استفاده از تلفن محدود به مکان خاصی نیستید هر مکانی که اینترنت داشته باشید می توانید از این خدمات استفاده کنید. عملا شما می توانید امکان دورکاری را برای مجموعه خود بیاورید فراهم کنید. ارائه به عشق واقعی: شما بدون نیاز به ثبت شرکت می توانید از خدمات نرم افزاری مرکز تلفن ابری استفاده کنید. ثبت نام خط تلفن تهران و استفاده در تمامی استان ها: اگر خارج از شهر تهران هستید و می خواهید خط تلفن ثابت تهران را راحت تر از خط تهران در شهرستان استفاده کنید.

امکانات نرم افزاری: سیستم مرکز تلفن ابری، جهت مدیریت و سهولت بیشتر امکاناتی مانند ضبط مکالمات، امکان استفاده از خط تلفن روی گوشی موبایل، امکان دایورت تماس، امکان دور کاری، گزارشات پیشرفته و حرفه ای را می دهد.

ارسال پیام صوتی انبوه: می توانید برای تعداد زیادی از مخاطبین پیام صوتی ارسال کنید و گزارشات تماس رو در پنل مرکز تماس مشاهده بفرمایید.

تلفن ابری

خط تلفن آسیاتک یا خط تلفن مبین نت؟

خطوط تلفنی voip آسیاتک به صورت دیجیتالی می باشند و با پیش شماره 9130 و 9101 در تمامی استان ها قابل ارائه هستند.

همچنین شرکت آسیاتک خط خطوط تول فری را می دهد که این خطوط بدون پیش شماره هستند و با چهار رقم ابتدایی 9000 شروع می شود. و این خطوط دارای 8 کانال می باشند که لازمه ثبت آنها دارا بودن شرکت می باشد.

برای ثبت خطوط آسیاتک به صورت واقعی و حقوقی امکان پذیر است در صورتی که نیاز به تعداد بیشتری از این موارد وجود داشته باشد.

قیمت خطوط تلفن آسیاتک از 150 هزار تومان شروع می شود و سایر خطوط در قیمت های 500 هزار تومان، 2 میلیون و 500 هزار تومان، 4 میلیون تومان و 50 میلیون تومان می باشد و تنها تفاوت خطوط رند بودن شماره است.

تلفن ثابت مبین نت به صورت هشت رقمی و با پیش شماره 094440 می باشد این خطوط روی تخت اینترنتی مبین قابل استفاده هستند

این خطوط به صورت ابری می‌توانند و روی بستر اینترنت قابل استفاده هستند، امکان استفاده از مرکز تلفن ابری و استفاده روی تلفن ابری می‌باشد.

تفاوت خطوط اینترنتی مبین نت و آسیاتک در چیست؟

خط تلفن هر کدام از این مجموعه ها روی تخت اینترنت همان مجموعه فعال می شوند و سرشماره های این دو شرکت با هم متفاوت میباشند.

همچنین سرویس های اینترنتی این دومجموعه متفاوت از ارائه می شوند. اینترنت اسیاتک در تخت adsl , tdlte , رادیو ارائه می دهد که برای اینترنت وایرلس و tdlte از شبکه ایرانسل در داخل کشور استفاده می کند.

اما اینترنت مجموعه مبین نت فقط روی تخت tdlte و رادیو قابل استفاده است که هر دوی این اینترنت روی بستر شبکه همراه اول قابل استفاده هستند.

نکته: تمامی خطوطی که با مالکیت مادام در مجموعه های فوق العاده می شوند ثبت می شوند.

امکان افزایش کانال یا تماس در هر دو شرکت ممکن است باشد.

خط تلفن ابری آسیاتک

فرق تلفن ابری با اینترنتی چیست؟

در واقع ابري، مركز تلفن ابري، مركز تلفن اينترنتي و تلفن اينترنتي تمام اصطلاحات خدمات voip روي تخت كلود مي‌توانيد و همه اين كلمات نشان دهنده را مي‌توان از خطوط روي تخت voip استفاده كرد.

به صورت جزیی بخواهیم بگویم خط تلفن voip با اصطلاحاتی مانند خط ابری، خط اینترنتی، خط تلفن ثابت ابری، خط تلفن ثابت، خط تلفن ثابت، خط ویپ ابری دیگر می شود و مجموعه های ارائه دهنده پکیجی از ارائه خدمات خط تلفن بهمراه ارائه خدمات نرم افزاری. ارائه دهنده می باشد.

هنگام دریافت خدمات به چه مواردی توجه کنیم؟

از دریافت خط تلفن و راه اندازی سرویس قبل از voip می بایست حتماً در مکانی که می خواهید از این خدمات استفاده کنید را بررسی کنید. از آنجایی که کیفیت اینترنت شما مستقیماً روی کیفیت تماس شما تأثیر می گذارد و با توجه به اینکه صدا ارسال می شود و دریافت می شود می بایست آپلود کنید و دانلود کنید به میزان قابل توجهی که در ارسال و دریافت صدا دچار مشکل نشوید و از این پیشنهاد می شود از tdlte یا رادیو. برای استفاده از خطوط تلفن اینترنتی استفاده کنید.

مرکز تلفن ابری مبین و آسیاتک را از کجا تهیه کنیم؟

برای دریافت این خدمات بایستی نیاز به ارتباط مستقیم با مجموعه آسیاتک و مبین نت نیست شما می توانید از طریق مجموعه ای از تل درخواست خود را اعلام کنید.

مجموعه آس تل از سال 98 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مرکز تلفن ابری شروع کرده و امکان خرید سیستم تلفن ابری و خط تلفن اینترنتی را داراست و نمایندگی فروش مستقیم خدمات تلفنی آسیاتک و مبین را دارد.

برای ثبت درخواست به سایت آس تل astel.ir مراجعه کنید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!