چطور لندینگی (صفحه فرود) بسازیم که بفروشه؟ 💸برای نوشتن صفحه‌ای که قرار است برای شما معجزه کند! این بخش های استاندارد را پیاده سازی کنید

اینفوگرافیک لندینگ پیج مناسب برای افزایش فروش
اینفوگرافیک لندینگ پیج مناسب برای افزایش فروش
  • کسب و کارشما چه کاری انجام می دهد؟
  • این خدمت چطور زندگی مشتریان رو بهتر میکنه؟
  • برای داشتنش چه کاری را باید انجام داد؟ (CTA)
  • با یک عنوان به یک مشکل بزرگ اشاره کنید
  • در چند پاراگراف کوتاه مشکل را شرح دهید
  • توضیح دهید راه حل شما چطور این مشکل را حل می کند
  • برای هرکدام یک نام ساده در نظر بگیرید
  • شامل توضیحاتی کوتاه
  • دکمه برای توضیحات بیشتر
  • لیست 3 موارد از نقاط تمایز اصلی با آیکنهای مرتبط
  • این موارد شامل فعالیت‌ها، نتایج یا تحولات باشد (به صورت موردی نباشد)
  • به یک اعتراض و نقطه درد مشتری بپردازید
  • صحبت درمورد مشکلاتی که شما حل کرده اید
  • مطرح کردن یک نتیجه
  • آوردن 5 مورد از بهترین نظرات تا
  • این بخش «مهر تأیید فروش» شماست
  • توجیه مخاطب برای تصمیم به خرید
  • لیستی از مواردی که با پیشنهاد شما می توانید ایجاد کنید
  • پاسخ به اشتباهات رایج
  • پاسخ به سوالات متداول
  • بکار بردن کلمات کلیدی مهم
  • دعوتش کن تا کاری رو انجام بده
  • همان CTA که در بخش پهلوان بکار بردید، اینجا تکرار کنید

خب بریم یکم درمورد کلیت لندینگ پیج یا صفحات فرود اطلاعات کسب کنیم:

صفحه فرود یک صفحه وب سایت مستقل از سایر صفحات و قالب سایت است که به یک کمپین طراحی خاص اختصاص داده شده است که هدف آن بازدیدکنندگان سایت به سرنخ (لید) است.

صفحات فرود معمولاً چیزی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند که می توانند به آن علاقه مند شوند، مانند کتاب الکترونیکی یا نسخه آزمایشی رایگان که در ازای دریافت اطلاعات دسترسی به دسترسی می دهد.

لندینگ در کنار دریافت این ابزارهایی را در اختیار گرفتن و کارها قرار می دهد که برای رشد بیشتر سرنخ ها و ترغیب آنها به سمت انتهای قیف فروش هدایت می کند.

اگر در کنار این اطلاعات اولیه قرار گیرد، دانش خود را افزایش داده و با ابزارهای پیشرفته این حوزه نیز آشنا می شوید، توصیه می کنید کتاب «دیجیتال مارکتینگ پیشرفته» را از انتشارات دیباگران نیز مطالعه کنید.

لینک خرید از

دیجیکالا

دیباگران تهران

کتاب خوان آنلاین فیدیبو

1. نرخ تبدیل (CTR) صفحه فرود در تمام صنایع 9.7٪ است.

با توجه به اینکه 10 درصد برای تبدیل خوب است، صرف زمان برای ایجاد یک صفحه فرود است که مخاطبان هدف شما را در نظر می گیرند، به سود کسب و کار شما خواهد بود.

چه به صورت SaaS بفروشید و چه لباس، تبدیل به بالاتر از صفحات فرود به معنای تعداد بیشتر سرنخ برای افزایش هزینه پولی است.

2. صفحات فرم ثبت نام از صفحات فرود با محبوبیت کمی هستند، اما بالاترین نرخ ثبت را دارند (23٪) و 62.6٪ از صفحات فرود پیشرو در حال حاضر از آنها استفاده می کنند.

از صفحات فرود برای استفاده از اطلاعات تماس مشتری برای رشد سرنخ، احتمالاً بیشتر را به همراه خواهد داشت.

در صورت استفاده از فرم‌ها، بیشترین میزان تبدیل با تعداد 3 فیلد با نرخ تبدیل 10 درصد است. محبوب ترین ترکیب ها از آدرس ایمیل و نام (7٪) و آدرس ایمیل و تاریخ تولد (5.7٪) استفاده می کنند.

3. کسب‌وکارهایی که از نرم‌افزار بهینه‌سازی برای صفحات فرود خود استفاده می‌کنند، افزایش 30 درصدی را مشاهده می‌کنند.

در حالی که بهینه سازی و پرفورمنس مارکتینگ همیشه یک عامل برای ایجاد ترافیک است، با استفاده از ابزارهای بهینه‌سازی برای توسعه لندینگ برای افزایش تبدیل بسیار مهم است.

4. پرداختن به ترس خریدار و نقطه درد او در صفحات فرود می تواند نرخ تبدیل را تا 80% افزایش دهد.

مارکوس شریدان، سخنران اصلی در همایش Inbound 2019، آزمایشی را انجام داد که در آن متوجه پرداختن به ترس های مشتری، هرزنامه ایمیل یا استفاده از تاریخ، در صفحات فرود، تبدیل فرم به آن افزایش می شود.

دیدن این ویدئو در یوتیوب : Inbound 2019

اگر متوجه شوید که صفحاتی را که شما فرود می‌آورید، آنطور که می‌خواهید تبدیل شوند، از استراتژی‌های شریدان استفاده کنید تا با مصرف‌کنندگان در مواردی که از فرم‌های تکمیلی در صفحات فرود شما می‌توانید استفاده کنید، استفاده کنید.

5.متن CTA های شخصی سازی شده 202% بهتر از متن های پیش فرض تبدیل می شوند.

مصرف‌کنندگان شخصی‌سازی را می‌دهند زیرا تضمین می‌کنند که با اطلاعات نامربوط که به علایقشان نمی‌شود، مملو نشوند. با توجه به این موضوع، استفاده از CTA های شخصی سازی شده و هدفمند در صفحات فرود احتمالاً ممکن است شما را افزایش دهد.

6. 48 درصد از صفحات فرود برتر در Google Maps و نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بندی شده اند

اطمینان از اینکه چه صفحاتی از شما برای جستجوی معمولی و هم نتایج Google Maps SEO بهینه شده است، ممکن است در هر دو نوع عبارت جستجو را افزایش دهد و باعث افزایش نمایش و امکان تولید سرنخ بیشتر شود. اگرCTAهای صفحه فرود را در تبلیغات ایمیلی پیوند دهید، از سه کانال مختلف در معرض دید و مشاهده قرار می گیرید.

7. 65 درصد از صفحات فرود برتر نام تجاری خود را در تگ عنوان دارند.

از آنجایی که برای شفافیت ارزش قائل هستند، از یک نام تجاری و لوگوی قابل تشخیص برای آنها استفاده می شود که شما کلاهبرداری نمی کنید یا فریبکار نیستید. شما مدعی مالکیت CTAها و اطلاعات شخصی مورد درخواست خود هستید. بنابراین، درج نام کسب وکارتان در صفحه فرود، گام ساده‌ای است که می‌توانید انجام دهید تا به شما کمک کند.

8. 30 درصد از صفحات فرود برتر از ویدیویی استفاده می کنند.

اگر قبلاً از ویدیو به عنوان بخشی از استفاده از خود استفاده کنید، گنجاندن آن در استراتژی صفحه فرود می تواند شما را در افزایش نرخ تبدیل کمک کند. در واقع، ویدئویی جاسازی شده مرتبط می‌تواند تبدیل‌ها شود تا 86 درصد افزایش یابد و 80 درصد از بازاریابان ویدیو می‌گویند که ویدیو مستقیماً فروش را افزایش داده است.

9. 36% از صفحات فرود برتر گواهينامه، 11% داراي داراي بررسي هستند.

احتمالاً قبلاً از نظرات فعلی و اظهارنظرها را درخواست می کنید. استفاده مجدد از آنها برای استفاده در صفحات فرود شما می توانید اعتماد مشتری و نرخ تبدیل بالاتر را افزایش دهید، به ویژه با توجه به اینکه 60٪ از مصرف کنندگان فکر می کنند توسط کاربر (UGC)، مانند نظرات، شکل معتبر تولید می شود. ابزاری است که یک برند می تواند از آن استفاده کند.

10. 55 درصد از ارسال‌های صفحه فرود برتر در وبلاگHubSpot از پیشنهادهای کتاب الکترونیکی بود.

اگر وبلاگ یا وب‌سایتی می‌خواهد که می‌خواهد آموزشی طولانی‌مدت را توزیع کند، کتاب‌های الکترونیکی را در صفحات فرود ارائه می‌کند، می‌تواند باعث افزایش نرخ کسب و کار شما شود.

11. 49 درصد از بازاریابان گزارش می دهد که افزایش جذب مشتری هدف اصلی آنها در سال 2020 است و اولویت اصلی بازاریابان ایجاد سرنخ است.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!