زمانی که یک نفر تصمیم می گیرد محصولات خود را به صورت آنلاین آغاز کند، همیشه از خود می پرسد فروش اینترنتی بهتر است یا فروش سنتی؟ – اول باش در این مقاله فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه سنتی را برای شما توضیح دهید تا تصمیم گیری برایتان آسان تر شود.

وب سایت آنلاین پلتفرمی است که می توانید از آن برای فهرست و فروش محصولات خود استفاده کنید. وب سایت فقط محصولات شما شامل می شود و آن ها در دسته بندی قرار می گیرند. هنگام فروش در یک وب سایت تجارت الکترونیک دو طرف درگیر هستند، خریدار و فروشنده.

بازار یک پلت فرم خرید آنلاین است که در آن محصولات توسط فروشندگان می‌رسد. محصولات را می‌توان از فروشندگانی که به فروش می‌رسانند و همه آن‌ها را در هنگام تسویه حساب پرداخت می‌کنند. هنگام فروش در بازار سه طرف درگیر هستند، خریدار، فروشنده و مدیر بازار.

داشتن وب سایت خود برای فروش محصولات خود بسیار عالی است. با این حال، نیاز به هزینه بیشتر و تحقیقات زیاد و تلاش برای ادامه کار و عملکرد خوب است. وب سایت آنلاین شما می توانید به گونه ای طراحی کنید که برند شمارا تحسین کند و مستقیماً خواسته ها و نیازهای مخاطبان هدف شما را مشخص کند.

قیمت‌های راه‌اندازی و راه‌اندازی یک وب‌سایت بسیار بیشتر از فهرست محصولات شما در بازار، اما مدیریت آن با شماست.

فروش آنلاین، حتی در فروشگاه آنلاین شما، شامل کارمزد تراکنش در هر فروش خواهد بود، اما آنچه از محصولات پس از آن به دست می آید، تماماً به شما تعلق دارد. به طور کلی، زمانی که محصولات خود را در یک وب سایت شخصی ثالث می‌فروشید، یک ساختار کمیسیون برای کسب درآمد نیز وجود دارد که حتی ممکن است قبل از فروش هر چیزی قابل پرداخت باشد.

زمانی که وب سایت خود را برای فروش محصولات خود ایجاد می کنید، کنترل کاملی بر نحوه نمایش برند خوددارید. با فروشگاه آنلاین خود، می‌توانید خودتان را برای خرید بالقوه خود شخصی سازی کنید. فروش در بازار ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشد و شما باید به طراحی و چیدمان آن‌ها پایبند باشید که ممکن است برند شما آن‌طور که می‌خواهید نشان دهید.

شما می‌توانید یک اسکریپت Analytics را به وب سایت خود اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد ببینید چه تعداد بازدیدکننده محصولات را به صورت آنلاین مرور می‌کنید و در حال تبدیل می‌شوند. فروش در بازار ردیابی دقیق این نوع کیفیتها را می‌کند.

در حالی که می‌توانم با اطمینان بگویم که صرف نظر از این‌که چگونه محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشند، رقابت می‌تواند بفروشد، قطعاً در فروش در وب سایت خود رقابت کمتری دارد. در بازار، شما می‌توانید محصولات خود را در کنار سایر مشاغلی که محصولات مشابه یا مشابه را در همان پلتفرم می‌فروشند، بفروشید. ‌

بازار مطمئناً گزینه آسان‌تری برای فروش آنلاین محصولات شما، به‌خصوص برای استارتاپ ها است. هنگام وارد کردن شخص ثالث به ترکیب، کار بسیار کمتری لازم است، اما هر باری که می‌شود، اضافه به همراه دارد.

فروش محصولات شما در یک پلتفرم بازار می‌تواند راهی عالی برای شناسایی برند شما باشد. هرچه محصولات شما بیشتر ظاهر شوند، کاربران بازار با محصولات شما بیشتر آشنا می‌شوند.

ساخت وب سایت تجارت الکترونیکی شما می‌تواند بسیار گران باشد. پلتفرم‌هایی وجود دارند که قالب‌های رایگان ارائه می‌دهند، اما برای اینکه وب‌سایت‌های خود را همان طور که می‌خواهید طراحی کنید، احتمالاً باید یک قالب بخرید و احتمالاً حتی یک متخصص می‌تواند به شما در راه‌اندازی وب‌سایت صحیح کمک کند. اگر تصمیم به فروش در بازار دارید، هزینه‌های راه‌اندازی کمتر است، تمام ارزش‌گذاری توسط آن‌ها انجام می‌شود و هزینه‌های درگاه پرداخت و پیک بیشتری توسط آن‌ها پوشش داده می‌شود.

Marketplace در حال حاضر مخاطبان حاضر خواهند داشت که به طور منظم از سایت آن‌ها بازدید می‌کنند تا محصولات را مرور کنند و بخرند، بنابراین برای مشتریان بیشتر نیازی به انتخاب بیشتر از موارد دیگر نیست.

مشتریانی که از پلتفرم‌های بازار استفاده می‌کنند، قبلاً با آن‌ها اعتماد ایجاد کرده‌اند، بنابراین احتمالاً محصول شما را از پلتفرم‌های بازار خریداری می‌کنند که برای اولین بار با آن‌ها از وب سایت شما استفاده می‌شود.

خوب، این با شماست که تصمیم میگیرید. خرید آنلاین مطمئناً در بین مصرف‌کنندگان به رشد خود ادامه خواهد داد و پلتفرم‌های موجود برای فروش آنلاین محصولات هرسال افزایش می‌یابد. چه بخواهید وب سایت تجارت الکترونیکی خود را ایجاد کنید و چه در بازار بفروشید، قبلاً در مسیر درست برداشت کنید. همچنین همیشه این گزینه برای فروش محصولات خود با استفاده از هر دو تکنیک وجود دارد. بسیاری از کسب‌وکارها از این استفاده‌ها می‌توانند باعث کسب‌وکار شماره‌ها روی مخاطبان بسیار بازتر می‌شوند.

اگر محصولی را می‌فروشید که می‌دانید بازاری برای آن وجود دارد، بهترین خدمات ممکن است به مشتریان خود ارائه دهند و محصولات خود را با قیمت‌های رقابتی می‌فروشند، هیچ راه‌حل اشتباهی وجود ندارد!

اگر شما از خرید اینترنتی نسبت به فروش حضوری نکاتی را مد نظر داشته باشید می خواهم در دیدگاه ما در میان بگذارم. همچنین اگر دارید نکات کلیدی و جذاب دیگر را در این حوضه مطالعه کنید پیشنهاد کنید به بخش وبلاگ اول مراجعه کنید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!