پیشرو در صنعت مهندسی به صورت کاملا اصولی، علمی و حرفه ای درسراسر ایران
پیشرو در صنعت مهندسی به صورت کاملا اصولی، علمی و حرفه ای درسراسر ایران

چه خطری را برای بهبود فروش انجام می دهد
فروشنده موفق متفاوتی را برای بهبود احتمال موفقیت خود به انجام می‌رساند. ما در زیر چند نمونه از آن را بیان می‌کند.

۱- موفق از فاعل به جاي اسم استفاده مي‌کند

به گفته‌ی تیودور لویت، استاد دانشگاه تجارت هاروارد: «کسی مته‌ یک‌چهارم اینچی نمی‌خرد. آنچه می‌خرند حفره یک‌چهارم اینچی است.»
فروشندگان جدید در اکثر موارد قربانی روش معرفی محصول می‌شوند. طبق معمول هنگام ارائه محصول جدید، تیم فروش برای تمرین برنامه فروش دوره گردآورده می‌شوند. آنچه آن ها واقعاً دریافت می کنند، محصولی پیش و پا افتاده است که در یک یا چند روز تمام ویژگی های جدید و جذاب برای آن در ذهنشان قابل درک است. آن‌ها آموزش را با درک ویژگی‌های محصول ترک می‌کنند، اما هیچ زمینه‌ای از این‌که کسی به آن نیاز ندارد، چرا ندارد. سپس آن‌ها به‌طور کامل این ویژگی‌ها را از محدوده به‌ویژه در مقابل بیان می‌کنند. این یک تجربه دردناک برای خریدار و درنتیجه بی‌فایده برای فروشنده است.

به‌جای ویژگی‌های محصولی است که بر اساس اسم، فروشنده موفق می‌شود برای انتقال به سناریوهای مبتنی بر فعل – چگونه از آن برای مردم استفاده می‌شود. به‌عباپارت‌دیگر، یک محصول جدید را تا زمانی که متوجه نمی‌شوند چرا به آن نیاز دارند، می‌کند، چگونه به کسب و کارشان کمک می‌کنند و چگونه از آن استفاده نمی‌کنند.

۲- از محدودیت های درونی

چرخه‌های دنباله‌دار زیادی وجود دارد، اما مطمئن نیستیم که چند چرخه‌ خرید واقعی وجود داشته باشد. اگر فروشنده هستید و با یک خریدار علاقه مند به تماس گرفته می شوید، بسیار مهم است که این فرصت را واجد شرایط می بینید. اجازه دهید که شما را به‌عنوان یک گروگان در بازی خریدار با فروشنده دست بی‌اندازند.

هر چند در دسترس بودن اطلاعات از طریق اینترنت، وبلاگ‌ها، گروه‌های بحث، LinkedIn و غیره در طول چند سال گذشته را می‌توان ترکیب کرد – و آن را با تحقیق در مورد بازارهای بسیار متنوعی که نشان می‌دهد اکثر چرخه‌های خرید از مشتریان قبل از تماس با مشتری را نشان می‌دهد. می‌کند – فرمول کامل برای پیوندهای درونی را دریافت می‌کند. پیوندهای درونی، بیماری است که باعث می‌شود فعالیت‌های تحقیقاتی فعال را کند و زمان خود را صرفاً پاسخ به پرسش‌های ورودی کند.

مقاله های مرتبط
گرچه صحبت با افراد مشتاق همیشه خوب و آسان است، فروشنده موفق می‌شود که این روش همیشه بهترین شیوه استفاده از زمان آن‌ها نیست. به‌طورمعمول فردی که خواهان با شما صحبت می‌کنند، فردی متوسط ​​روبه نزول است که به جمع‌آوری اطلاعات موظف می‌شود یا به مقدار زیادی از مواقع ارزیابی را بدون اجازه مدیریت بالاتر به تصمیم گرفته شده و درنتیجه هیچ کمک مالی درونی تضمین نشده است.

موفق موفق را امتحان کنید. دفعه ای که با پرسشی در وب یا ایمیلی از یک احتمال احتمالی می‌شوید، به نام شرکت نگاه کنید، به اینترنت رفته و سه یا چهار مدیر ارشد آن شرکت را شناسایی کرده و سپس به‌طور واقعی به‌جای پاسخ به درخواست اطلاعات با آن‌ها آشنا شوید. اگر یک ارزیابی در حال انجام باشد، احتمالاً از آن آگاه خواهند شد. ممکن است به فردی که در ابتدا به شما دسترسی پیدا کند، منتقل شود، اما باید با تصمیم گیری های واقعی مواجه شود.

3. شما را با توجه به اینکه آیا شما «ستون A» هستید، احساس می کنید

این فروشنده موفق است که قابلیت‌های آن را داشته باشد، نه‌تنها با نیاز به سازگاری سازگار است، بلکه به‌طور ایده‌ال شامل وسایلی است که به‌فردی می‌رسد که به چشم‌انداز خریدار تحویل می‌شود.
فروشندگان هنوز از خود می‌پرسند، «چگونه می‌توانم بفهمم که آیا می‌گویم ستون A هستیم یا خیر؟»
مشخصاً نشانه‌هایی وجود دارد که بتوانید تشخیص دهید که کجا قرار دارید. فروشنده موفق می‌داند چگونه به ارزیابی موقعیت با ارزیابی احساس مشتریان با مشتریان خود بپردازد.

اگر شما فروشنده «ستون A» هستید، احساس می کنید که با دوستانتان پرتاب اشیاء را بازی می کنید. شما چیزی را به‌سوی آن‌ها پرتاب می‌کنید و آن‌ها چیزی را به شما بازمی‌گردانند هر کس می‌تواند مطمئن باشد که با استفاده از آن‌ها به طور معمول برخورد می‌کند و توپ‌های منحنی معمولاً بخشی از معادله هستند.
اگر شما فروشنده «ستون ب» هستید، معمولاً بیشتر احساس می‌کنید که آن‌ها با شما بازی می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر، آن‌ها چیزی را پرتاب می‌کنند و شما را به دنبال آن می‌فرستند – جمله‌هایی مانند «به پیشنهادی نیاز دارم» یا «تا پایان هفته به آن نیاز دارم» از این نمونه‌ها هستند.

۴٫ فروش خود را دنبال کنید

متأسفانه برای بسیاری از فروشندگان و شرکت‌های فروش تعطیل در کسب و کار یک رویداد بسیار در فرآیند فروش است که از ترس و ترس برای هر دو می‌شود. بود.

مقاله های مرتبط
چرا این اتفاق رخ می دهد؟

احتمال داده می شود که بخشی از روند فروش وجود دارد. به بیان دیگر، احتمالاً از مراحل اولیه فرآیند فروش به‌منظور به یک مهلت مصنوعی، معمولاً به پایان ماه یا سه ماهه خود گره‌خورده است.

چه چیزی از قلم می‌افتد؟ مورد را می‌توان ذکر کرد:

1-گرداننده واقعی کسب وکار هرگز شناسایی نشده است.

2-هیچ تصویر روشنی از سوی خریدار وجود ندارد.

3- هیچ ارزشی کسب و کار منحصربه‌فردی به‌عنوان بخشی از فرآیند ایجاد نشده و درنتیجه پیشنهاد دهنده به‌عنوان یک کالای تلقی می‌شود و اکنون قیمت تنها تغییر می‌کند.

4-تصمیم‌گیرندگان واقعی هیچ‌گاه به‌عنوان بخشی از فرآیند فروش در نظر گرفته‌شده‌اند، به کسی که حتی نمی‌تواند خرید را داشته باشد، در حال حاضر است.

5- هیچ‌گاه نمی‌فهمد از زمان مطلوب خریدار وجود دارد، مهلت ساختگی را به ماه یا یک‌چهارم خود را به می‌دهد.

کیفیت کاری که در طول فرآیند فروش انجام می‌شود، سهولت و یا مشکلی می‌کند را در پایان فرآیند می‌توان انجام داد.

۵- هیچ‌گاه از ترس نباشید

مقاله های مرتبط

با ما تماس بگیرید02173694848
با ما تماس بگیرید02173694848

بنجامین فرانکلین: «نادانی به‌اندازه‌ی بی‌تمایلی به شرم‌آور نیست».
به‌طور تصادفی در یکی از مناسبت‌ها دانش‌آموزان صاحب کارشان، وادار شدند تا در ورکشاپ شرکت کنند. از طریق حرکت چشم‌ها، تکان دادن سر یا پوزخند نفرت‌انگیز آن‌ها، واضح بود که این را تمرینی برای فرار می‌دانند.
باوجود شک و طرح اولیه‌ آن‌ها، بیشتر این دانش‌آموزان با لحظه‌هایی از آن‌ها می‌بینند که از همه‌چیز ارزشمندتر بودند. بااین‌وجود، گاهی اوقات شخصی وجود داشت که به توسعه‌ی افق‌های خود می‌رسید و بیشتر به اثبات و ذکاوت خود به‌جای آن‌ها می‌رسید.

سخن اخر

هر روز چیز یاد بگیرید. بیوقفه مطالعه کنید و به کنفرانس‌هایی برای یافتن بهترین ایده‌های نوین و دیدگاه‌ها مراجعه کنید. مقصود چیست؟ مقصود این است که همیشه بر به‌عنوان فروشنده موفق سرمایه‌گذاری کنید. کسی که به پیشرفت و عقیده‌ای نمی‌رسد همیشه خواهد بود. آن‌ها هیچ‌گاه چه در ذهن، چه در فروش و چه در زندگی سردسته نخواهند شد.

لطفا ما در اینستاگرام دنبال کنید



اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!