تور مجازی چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

گسترش نوین در شبکه جهانی اینترنت باعث می شود تا بسیاری از کسب و کارها فرصت بیشتری برای دیده شدن و تبلیغات سودمند از کالاهای خود داشته باشند. چرا که اکثر افراد با دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ زمان بیشتری را صرف گشت و گذار در سایت های اینترنتی می کنند.
تور مجازی یکی از شاخه‌های عکاسی صنعتی است و از این تور به کاربران اینترنتی این فرصت را می‌دهد تا در کمترین زمان و کمترین هزینه با کسب و کارهای جدید آشنا شوند.
این تور یک امکان جدید اینترنتی برای نمایش گذاشتن اطلاعات کاربردی از جمله فایل صوتی، ویدئو کلیپ، تایم لپس، عکس پانوراما، اطلاعات تماس، متن و … گفته می شود که به صورت مختصر در گوشه صفحه جستجوی گوگل به نمایش در خواهد آمد.
در واقع این امکان حضور شما را در هر مکانی فراهم می کند. شما می توانید تمام جزئیات آن محل را به راحتی با چند مشاهده کنید.
تور مجازی با کیفیت های مختلف و با ابزارهای تخصصی توسط افراد ماهر ساخته شده و با قیمت مناسب در شبکه جهانی اینترنت قرار می گیرند. این روش معرفی به کاربران امکان مشاهده مجازی و بدون حضور را می دهد تا هر زمان که بخواهند اطلاعات لازم را در مورد یک شی، مکان، فرد و موسسه را بیابند و نسبت به مراجعه حضوری به آن تصمیم قطعی و درست بپردازد.
فناوری مورد بحث یک امکان اینترنتی جدید برای نمایش اطلاعات کاربردی از یک فضای واقعی به شکلی است که در آن فضا و مکان حضور دارید! در واقع، تور امکان حضور مجازی شما را در یک مکان دیگر ارائه می‌کند. شما می‌توانید تمام جزئیات محل مورد نظرتان را به راحتی و با چند کلیک ساده مشاهده کنید. این امکان در ابتدا برای موزه‌ها و مکان‌های توریستی در نظر گرفته شده می‌شود، اما باید مبحث مارکتینگ‌ها و دیجیتالی‌ها را یکی از مهمترین کاربردهای تور مجازی انتخاب کنید.
اگر صاحب یک مکان توریستی یا گردشگری هستید، یا اگر صاحب یک کارخانه یا کارگاه تولیدی هستید، یا اگر از مشاور املاک هستید و یا هر کسب‌وکار دیگری می‌خواهید، این روش می‌تواند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای معرفی برند شما و کسب‌وکارتان به مشتریان جدید و جدید باشد. قدیمی باشد. این امکان و ابزار بسیار قوی، باعث رشد هتل‌ها، بنگاه‌های املاک و مستغلات به طور چشمگیری می‌شود به طوری که طبق بررسی‌های به عمل آمده، مشخص می‌شود که 35 درصد افزایش فروش آنلاین، از محاسن کسب‌وکارهایی است که از تور برای نمایش ویژگی‌ها. محل کار خود استفاده کرده اند.
بدیهی است که هر چه بیشتر بتوانید با کسب و کارتان بخرید و مستقیماً در فرآیند تولید کالا و با خدمات آشنا شوید، می‌توانید بیشتر و راحت‌تر با آن‌ها تأثیر مثبتی داشته باشید و آن را ترغیب کنید تا بخرید. دوست دارد، بداند کالا یا خدماتی که قصد استفاده از آن را دارد، چگونه و چگونه به وجود می‌آید. این امکان را دارد، که شانس موفقیت شما را با افزایش می‌دهد، با بهره‌گیری از فناوری جدید و ساخت تور مجازی به آسانی در دسترس است و از شما یک برند متفاوت و متفاوت بفرد خواهد ساخت.

https://namad.agency/virtual-tour/

ساخت انواع آن توسط افراد متخصص و تجهیزات دقیق انجام می‌پذیرد. روند کلی ساخت تورهای مجازی به صورت عکس‌برداری با دوربین ۳۶۰ درجه و با کیفیت بالا از قسمت‌های متفاوت یک فروشگاه، موسسه، رستوران، کارخانه و … می‌شود. همانطور که گفته شد، پس از عکسبرداری، این تصاویر توسط نرم‌افزارهای دقیق و تخصصی مرتبط با می‌گردند و امکاناتی مانند ثبت لوگو، برند، فایل صوتی، کلیپ، متن و گوگل مپ به آن اضافه می‌شود تا کاربر بدون نیاز به جستجوی چندین مورد از آن باشد. تمامی اطلاعات مورد نظر بهره‌مند شود.
قیمت ساخت تور بسته به میزان کیفیت و افزودن آیتم‌های مختلف به آن، دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشد. مهمترین عوامل موثر بر قیمت گذاری در ساخت تور مجازی عبارتست از :
– ثبت مکان مورد نظر در گوگل
– مکان متراژ هرچه مکان بزرگتر باشد و مساحت بیشتری را شامل شود، تعداد پوینت‌های ساخت تور مجازی بیشتر شده و در نتیجه افزایش قیمت رخ خواهد داد.
– قرار دادن نقشه گوگل
– قرار دادن تورهای مجازی قدیمی در تور مجازی جدید

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و ساخت تور مجازی با استودیو علامت تماس بگیرید.

021 – 22676005
https://namad.agency/

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!