حتما شما هم به این فکر کرده اید که سروکله ی دیجی کالا من از کجا پیدا شد و چرا این فکر بکر ذهن به خودمان نرسید تا بازار را قبضه کنیم. دیجی کالا است و روزانه بیش از 5 میلیون بازدید کننده و جز خرده فروشی های برتر دارد. شاید شنیدن آمار عجیب دیجی کالا پاسخ خوبی برای چرایی داشتن یک فروشگاه اینترنتی است ; به عنوان نمونه یک کاربر با خرید 5744کالا به ارزش19میلیارد طی یک سال مهرتاییدی به وسوسه انگیز بودن فروشگاه های اینترنتی زد، همچنین یک کاربر دیگر با خرید 2586کالا تنها در یک خرید شگفت انگیز از فروشگاه های اینترنتی خبرداد.

ماجرای دیجی کالا مصداق بارز جمله ی تبدیل شدن به فرصت بود،وقتی برادران محمدی متوجه لنز دوربینی که خریده اند دست دوم است، به فکر تاسیس یک فروشگاه اینترنتی افتادند و در سال 84 با پنج کارمند شروع به کار کردند.

آیا منظور از فروشگاه اینترنتی چیست و چه مزایایی دارد؟

در واقع به منظور ساخت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایتی است که شما از طریق آن می توانید محصولات نظر خود را در معرض نمایش قرار دهید و ببینید که کاربر با مقایسه و انتخاب محصول نظر خود را با پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین یا در اقدامی آنلاین انجام می دهد. به خرید کند.

خراسان رضوی بعد از تهران با 250فروشگاه اینترنتی آمار بالاترین فروشگاه های اینترنتی را دارد و حجم پستی درآن دوبرابر شده است تا جایی که روزانه بین 40تا50هزار مرسوله در استان جابجا می شود.

مشهد که از پرحمعیت ترین شهرهای کشور با افزایش 40 درصدی فروش اینترنتی روبه روشه است و این عدد روبه افزایش است، به گفته متخصصان حوادثی که در طول سال های متداول زندگی مردم را در زندگی مردم ایجاد کرده اند، خرید از بستر وب یکی از آنها است. بود.

سایت فروشگاهی

فروش محصولات به دورتر از موقعیت مکانی ما قرار دارند. شما با داشتن یک سایت پرقدرت فروشگاهی می توانید دایره ی مشتریان خود را بیشتر کرده و علاوه بر فروش محصولات به افرادی که شما را می شناسند، از شهرها و حتی سایر مشتریان داشته باشید.

فروش شبانه روزی محصولات ; این امکان باعث می شود که شما در فروشگاه حضوری نیز به فرو خود ادامه دهید، ممکن است شما در خواب باشید اما کسب و کار شما به وسیله یک سایت فروشگاهی ایده آل در حال فعالیت باشد و برای سوآوری هرچه بیشتر شما جستجو کند.

فروش محصولات بدون نیاز به ارائه کلامی بسیار به مشتری : با فروش محصولات اینترنتی خود، در حقیقت از سر و کله زدن با مشتری در امان اطلاعات و با ثبت یکباره اطلاعات هر کالا، نیاز به توضیح مکرر کالا برای افراد مختلف نیست.

عرضه محصولات بیشمار در سایت فروشگاهی ; هر قدر هم که یک فروشگاه وسیع محیطی در اختیار داشته باشد باز هم می تواند تمام محصولات را برای شما نمایش دهد، همیشه قابل توجه به کالاها در انبار یا فضاهای دور از قرار میگیرند، تخت وب اما این امکان وجود دارد که شما را در اختیار شما قرار دهد. بی نهایت محصول را در معرض نمایش قرار دهید، بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف برای تهیه ی یک فروشگاه تولید

حسابداری دقیق بدون وجود حسابدار با آنلاین شدن کسب و کار این امکان برای شما فراهم می شود تا بدون نیاز به یک حسابدار، حساب روزانه، ماهانه و سالانه خود را مدیریت کنید، بر پرداخت ها و ورودی ها نظارت کنید. با این روش در واقع هیچ اختلاف حسابی پیش رو نخواستید .

مدیریت انبار داری : بافروشگاه اینترنتی هر لحظه که می توانید لیست دقیقی از انبار ذخیره کنید، محصولاتی که ارسال شده اند و یا در حال ارسال هستند، دارند.

فروشگاه مدیریت در هر کجای جهان که باشید همیشه این مشتری همراه صاحبان سرمایه بوده است که در صورت عدم حضورشان، مدیریت فروشگاه به هم می‌ریزد، اکنون اما می‌تواند درهرکجای جهان باشد که تنها با همراه داشتن یک تلفن همراه برای تمام کسب و کارها و کارتان مدیریت کنید.

امکان آنالیز مشتریان و آگاهی از سلیقه آنان : این سیستم با در اختیار گذاشتن اطلاعات آماری دقیق به شما می پردازد تا از علایق شما آگاه شوید و با توجه به سلیقه مخاطب به محصولات جدید بپردازید .

حذف واسطه ها و فروش با قیمت واقعی به مشتریان: شما با حذف واسطه ها می توانید محصول خود را به صورت مستقیم و با قیمتی پایین تر از دست مشتریان برسانید که همین امر باعث ایجاد مشتری و رضایت مشتریان سابق شما می شود.

امکانات سایت فروشگاهی

  • طرح گرافیکی اختصاصی
  • قابلیت ریسپانسیو ( سازگاری و انطباق پذیری با موبایل )
  • ایجاد وثبت صفحات مختلف
  • طراحی بخش بلاگ و مقاله ها
  • منو مگا
  • مدیریت کامنت ها
  • پشتیبانی یک ساله
  • تعریف محصول به صورت نامحدود
  • دسته بندی محصولات متنوع
  • قابلیت رتبه بندی و امتیاز به محصولات
  • سبد خرید
  • ارتباط با درگاه بانکی
  • تعیین هزینه پستی
  • ارسال ایمیل و پیامک به کاربران
  • ثبت نام و مدیریت مشتریان
  • گالری تصاویر
  • مدیریت محصولات موجود
  • جستجوی پیشرفته
  • تعریف مالیات برای محصول
  • سطح تعریف دسترسی برای مدیران
  • پیشنهاد محصولات مرتبط و مشابه
  • ارتباط آنلاین با خدمات
  • قابلیت اعمال کد تخفیف برای بخشی یا همه محصولات
  • ارتباط با شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و…
  • بررسی بازخوردهای کاربر
  • تعریف روش های حمل ونقل و محاسبه هزینه هرکدام
  • ارائه پیشنهادات ویژه برای مخاطبان
  • تعیین موقعیت دقیق فروشگاه
  • راه اندازی بخش سوالات متداول
  • قابلیت مرجوع کردن کالا در شرایط خاص
اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!