به عنوان یک جواهرساز، هدف وب سایت شما جذب بیشتر است. چه کسب و کار شما به صورت آنلاین باشد و چه در یک مکان کاملاً آجری، بدون نوع وب سایت مناسب، از دست دادن سرمایه بالقوه و درآمد قابل توجهی را نشان دهد.

اگر در مورد کیفیت طراحی سایت طلافروشی خود مطمئن نیستید، ما می توانیم به شما کمک کنید تا تعیین کنید که آیا زمان طراحی مجدد فرا رسیده است یا خیر. با خواندن این مقاله، در بهترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت برای جواهرسازان، این که یک وب‌سایت برای جواهرسازان چگونه باید باشد، و به غیر از طراحی عالی برای پیشرفت آنلاین به چه چیزهایی نیاز دارند، باید یاد بگیرند.

چرا به طراحی سایت طلافروشی نیاز دارید؟

چند سال پیش، ممکن است وجود داشته باشد که به یک وب سایت نیاز دارید، به خصوص اگر کسب و کار شما در یک فروشگاه پیدا شده باشد. اگر کسی نتواند آن چیزی بخرد، داشتن یک وب سایت چه فایده ای دارد؟

اکنون که مصرف خود را انجام می‌دهد، جستجو و تصمیم‌گیری را به صورت آنلاین انجام می‌دهند – یعنی همیشه که اکثر فروشگاه‌ها را در موتورهای فروشگاه‌ها می‌کنند و حتی از این که در یک مکان خرده‌فروشی از وب‌سایت‌ها بازدید می‌کنند – داشتن یک وب‌سایت برای کسب و کار شما بسیار است. مهم است. یک وب‌سایت برای جواهرسازان را به شما می‌دهد تا خودتان را به صورت آنلاین معرفی کنید و بهترین فرصت را برای «مالک» همه پیام‌های آنلاین درباره برند، تجارت و محصولات خود به شما می‌دهند.

علاوه بر این، با یک وب سایت، می توانید کارآمدترین و راحت ترین تجربه را برای کسانی که به دنبال اطلاعات کسب و کار شما هستند، انجام دهید، قبل از بازدید از شما ارائه می دهید. حتی اگر فقط یک فروشگاه محلی دارید، وب سایت ساده می تواند به یک بالقوه اطمینان دهد که شانس مناسبی برای انتخاب شما دارد و مواردی مانند مسیرها، ساعات کار و غیره را می دهد.

چرا طراحی سایت برای جواهرات فروشی ها اینقدر مهم است؟

پس چرا طراحی یک وب سایت اینقدر مهم است؟ خوب، برخی از مطالعات نشان داده اند که انسان تصاویر بصری را بسیار سریعتر از متن پردازش می کند. بنابراین، برای مغز، شکل ظاهری چیزی می‌تواند سریع‌تر پردازش شود – و شاید بهتر باشد – تا نحوه خواندن چیزی.

طراحی وب سایت یک جواهرساز نیز تا حدودی در سطح حرفه ای بودن کسب و کار آنها می گوید. مصرف کنندگان به طور ناخودآگاه بین عناصر بصری، پیام های بازاریابی و نحوه درک آنها از یک تجارت ارتباط می توانند. بنابراین اگر وب سایت شما شلخته و سازماندهی نشده به نظر می رسد، ممکن است آنها نیز به همین شکل به برند شما فکر کنند.

4 نکته در طراحی سایت طلافروشی

اکنون که می دانم چرا طراحی وب بسیار مهم است، در اینجا بهترین روشی که وب سایت شما باید رعایت کند، ارائه شده است. اگر هدف شما برای طراحی بهترین وب سایت جواهرساز است، پیروی از این نکات اطمینان حاصل می کند که می توانید آنها را با برند شما ارتباط مثبت داشته باشید و می توانید آنها را برای خرید جواهرات خوب بعدی خود از شما مشاهده کنید.

1. چیدمان تمیز و ساده با ساده بر جواهرات

تا جایی که به وب سایت های جواهرات مربوط می شود، حواس پرتی ایده بدی است. با وجود چند صد یا هزار دلار در خطر، حتی کوچکترین حواس پرتی می تواند یک بالقوه را دور کند و قبل از خرید نهایی، به خرید پایان دهد.

برای دستیابی به خریدهای آنلاین بیشتر، یا جذب سرنخ های واجد شرایط بیشتر به فروشگاه خود، باید مطمئن شوید که وب سایت شما دارای طرح های تمیز و ساده با چیزهای خاص بر کالا است. این رنگ‌های پسزمینه سفید است یا خاکستری کم‌رنگ، گزینه‌های ناوبری بسیار ساده، متنی واضح در فونت‌های اصلی، و مروری بدون درهم‌ریختگی بدون پاپ‌آپ‌های زیاد، تبلیغات بنری، نوارهای کناری یا پیوندها.

علاوه بر این، باید سعی کنید تصاویر جواهرات خود را بزرگ، دقیق و با وضوح بالا بسازید. هر چه یک مصرف کننده روی صفحه محصول یا صفحه اطلاعات کلیک کنید، باید روی محصول باشد. مشخصات، کپی و گزینه‌های خرید، همچنان باید باقی بمانند، اما عکس‌هایی که ارائه می‌دهند باید ستاره نمایش باشند.

2. تصاویر الهام بخش و انگیزشی و دعوت به عمل

اما وب سایت شما نباید فقط از عکس های جواهرات شما تشکیل شده باشد. برای تغییر افکار از «به نظر خوب است» به «من باید آن را بخرم»، فراخوان های قوی برای اقدام است.

یکی از بهترین راه هایی که می توانید مرورگر را به یک خریدار جدید تبدیل کنید، داشتن یک تصویر انگیزشی است. بسیاری از وب سایت ها این کار را با تبلیغات بنری بزرگ یا تصاویری که در صفحه اصلی یا صفحات فرود خود را پخش می کنند انجام می دهند. ممکن است زوجی شاد با حلقه‌های نامزدی یا گروه‌های عروسی، همسری که هدیه می‌کند یا مدلی که یک قطعه زیبا را به نمایش می‌گذارد نشان می‌دهد. این تصاویر را با یک فراخوان قوی برای اقدام برای خرید یا دیدن موارد بیشتر همراه کنید و بازدیدکنندگان نخواهند در برابر آن مقاومت کنند.

از فراخوان‌ها برای اقدام نیز باید در صفحات محصول شما، در سبد خرید یا سایر مکان‌های مهم مانند صفحه تماس استفاده شود. به جای اینکه به چیزهای بی مزه مانند «با ما تماس بگیرید» یا «اکنون خرید کنید»، سعی کنید الهام کنید – چرا «امروز حلقه مناسب را پیدا کنید» یا «با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره شخصی برای تعیین تعیین کنید. کنید»؟

3. ساخت وب سایت سازگار با موبایل

مواردی که قبلاً می‌دانند، بیشتر از دستگاه‌های تلفن همراه خود برای خرید آنلاین، جستجوی اطلاعات در مورد مسائل محلی و به‌سرعت گشت و گذار در اینترنت استفاده می‌کنند. این امر در مورد خرید جواهرات نیز صدق می کند: باور کنید یا نه، اکثریت فزاینده از مصرف کنندگان در حال تحقیق در مورد خریدهای بزرگ آینده در تلفن های خود هستند (مخصوصا اگر قصد دارند سوپرایزی را داشته باشند که می خواهند مخفی نگه دارند). !).

به دلیل این روند طراحی به رشد، لازم است وب سایت جواهرات خود را با صفحات نمایش در هر شکل و اندازه گیری کنید. اگر وب سایت شما برای نمایش صحیح در تلفن همراه به زوم کردن، پیمایش یا افزونه ها نیاز دارد، احتمالا متوجه می شوید که مصرف کنندگان کمتری برای آن وقت می توانند داشته باشند.

بهترین راه برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان که از وب سایت شما از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند چیزی به نام طراحی واکنش گرا است. طراحی ریسپانسیو شامل ویژگی‌های مستقل یک وب‌سایت – نه یک وب‌سایت دسکتاپ و تلفن همراه مجزا – برای اندازه‌های صفحه است. به عنوان مثال، وب‌سایت ما واکنش‌گرا است، بنابراین اگر این صفحه را در دستگاه‌های دیگری مشاهده کنید (یا فقط پنجره‌های خود را تغییر دهید)، می‌توانید ببینید که محتوا به طور خودکار با صفحه نمایش بالا و پایین می‌شود.

از آنجایی که طراحی ریسپانسیو فقط برای طراحی یک طرح بندی وب سایت نیاز دارد، این روش مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد یک سایت سازگار با موبایل و نگه داشتن بازدیدکنندگان برای مدت طولانی است. همچنین برند و ارائه شما را در همه پلتفرم ها حفظ می کند، کاری که یک سایت اختصاصی موبایل همیشه نمی تواند انجام دهد.

همچنین، مهم است که گوگل قصد دارد در نتایج جستجو به سمت جلو، وب سایت های سازگار با موبایل را برچسب گذاری کند، بنابراین اگر سایت شما واکنشگرا باشد، در جستجوها از نتایج بهتر می شود!

4. سازماندهی معقول و گزینه های ناوبری

در نهایت، وب سایت شما باید ساختار و سازمانی داشته باشد که برای بازدیدکنندگان منطقی باشد. چه شما یک وب سایت تجارت الکترونیک جواهرات را اداره می کنید یا بهتر است از سایت خود برای نشان دادن موقعیت خود استفاده کنید، منوها و گزینه های ناوبری باید واضح و قابل پیگیری باشند. اگر مکان یابی آنها گیج کننده، پراکنده یا مشکل است، ممکن است مردم بالقوه را از خود دور کنید.

بهترین وب سایت های جواهرات دارای ناوبری بسیار ساده هستند و صفحات آن به «سطل» طبقه بندی شده اند. برای مثال، ممکن است یک صفحه فرود برای حلقه‌هایی ایجاد شود که از صفحه اصلی پیوند داده شود، و سپس گزینه‌های حلقه را در زیر آن داشته باشید – مانند نامزدی، عروسی، سنگ قیمتی و غیره. به جای قرار دادن همه این پیوندها در صفحه اصلی، می‌توان آن‌ها را به‌عنوان بخش‌های فرعی قرار داد که به صورت شستشوی ظاهری می‌شوند، یا از این‌رو که اولین بار روی صفحه خرید حلقه کلیک می‌کنند.

علاوه بر این، یافتن پیوندهایی به اطلاعات مهم – مانند شماره تلفن، ساعات کار، فرم تماس و غیره – باید بسیار آسان باشد. اگر این اطلاعات را درست در هدر وب سایت خود قرار دهید، باید حتماً در پایین صفحه باشد. وادار کردن هر کس به جستجوی اطلاعات اولیه، دوباره ممکن است او را از خود دور کند.

طراحی سایت طلافروشی به چه چیز دیگری نیاز دارد؟

موفقیت وب کسب و کار شما فقط به ظاهر سایت شما نیست. در واقع، با کمی تحقیق، احتمالاً متوجه شدم که بهترین وب سایت جواهرسازی که می شناسید، بسیار بیشتر از یک طراحی محکم است. احتمالاً دارای بهینه سازی موتورهای جستجوگر قوی، خوب نوشته شده و سایر عناصر حیاتی است.

حداقل، اگر قصد سرمایه گذاری در طراحی مجدد وب سایت جواهرسازی خود را داشته باشید، باید به موتورهای جستجو یا SEO نیز توجه کنید. سئو به وب سایت شما کمک می کند تا در جستجوهای گوگل رتبه بهتری کسب کند – برای مثال، زمانی که شخصی برای «حلقه الماس در [شهر شما]» یا فروشگاه های آنلاین متخصص در نوع جواهراتی که می توانید جستجو کنید می کند.

سئو تنها یکی از تاکتیک های پیشنهادی است که جواهرسازان باید روی آن سرمایه گذاری کنند.در این صفحه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شاخص های آنلاین برای جواهرسازان بخوانید.

یک وب سایت جواهرات زیبا و درآمدزا بسازید

اگر وب سایت فعلی شما برای شما مناسب است را جذب نمی کند، یا سایت شما به نشان دهنده برند شما نیست، ممکن است زمان طراحی مجدد فرا رسیده باشد. اولین قدم را در طراحی مجدد با دریافت یک نقل قول سفارشی از وبکده انتخابد. ما به عنوان یک آژانس خدمات اینترنتی و طراحی وب با بیش از 1020 مشتری راضی، تجربه تجربه ای در طراحی وب سایت برای جواهرفروشان و بسیاری از کارها داریم.

وبکده می‌توان یک پیشنهاد سفارشی برای تهیه نیازهای شما ایجاد کرد، چه به طراحی یک مجدداً یا یک بسته خدمات برای یک وب‌سایت جدید، سئو، نوشتن کپی‌رایت و موارد دیگر علاقه‌مند باشید.

برای صحبت با یکی از طراحی های ما در مورد اینکه چگونه می توانید وب سایت را به شما کمک کنید، بهتر است به صورت آنلاین با یک سایت زیبا و حرفه ای جواهرسازی جذب کنید، با ما تماس بگیرید یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید. ما نمی دانم منتظر شنیدن از شما باشید!

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!