میلیون ها دستور العمل برای بهینه سازی سایت ها برای رتبه بندی بهتر وجود دارد. بک لینک ها یکی از قوی ترین عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو هستند. در این مقاله طبقه بندی سایت تبلیغات بک لینک را برای شما انجام میدهیم

طبقه بندی سایت تبلیغات بک لینک
طبقه بندی سایت تبلیغات بک لینک

با این حال، بک لینک ها می توانند انواع داشته باشند. شرط می بندم یک بار در زندگی خود این بحث را داشته اید که بک لینک های خوب چیست یا ارزش بک لینک برای رتبه بندی این یا آن صفحه چیست. برای حل مسائل، ما این مرور مختصر از انواع مختلف بک لینک ها و نحوه استفاده از آنها به سایت نفع سئوی خود را ارائه کرده ایم.

طبقه بندی نوع بک لینک:

  • بک لینک چیست؟
  • انواع بک لینک مفید برای سئو
  • پیوندهای مفید برای برند
  • ذکرهای بدون لینک برای سئو
  • انواع خطرناک بک لینک

لینک‌های برگشتی ورودی یا لینک‌های ورودی نیز نامیده می‌شوند، پیوندهایی به صفحات شما از سایر وب‌سایت‌ها هستند که به عنوان سیگنال ارتباط و کیفیت به گوگل خدمت می‌کنند. بک لینک ها یک فاکتور رتبه بندی برای گوگل هستند: هر چه یک صفحه بک لینک بیشتر داشته باشد، شانس بیشتری برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجو دارد.

با این حال، به لطف الگوریتم PageRank که ارزش هر پیوند را محاسبه کند، همه چیز آنقدر ساده نیست که می تواند باشد. هرچه بهتر باشد برای PageRank کار نمی کند. این کیفیت سایت های بک لینک دهنده است که مهم است.

به طور معمول، بک لینک ها این ارزش سئو را که به طور غیررسمی به آن لینک Juice می گویند، منتقل می کنند. این ارزش سئو از طریق لینک های dofollow منتقل می شود (اینها لینک های معمولی هستند که با برچسب هایی مانند nofollow ، UGC و غیره نسبت داده نمی شوند.)

من معتقدم که اصلا نمی توانم مشخص کنم در مورد اینکه چند نوع بک لینک وجود دارد ارائه می دهد. می توان انواع مختلف بک لینک ها را با توجه به معیارهای تشخیص داد، به عنوان مثال:

  • راه های کسب لینک: خودساخته، به طور طبیعی اکتسابی، فعالیت در سئو.
  • تاکتیک های لینک سازی: عالی، رسانه های اجتماعی، پست های مهمان، پست های پولی و غیره.
  • کیفیت سایت های بک لینک: اعتبار، ترافیک، ارتباط، نامرتبط، هرزنامه.
  • بر اساس مکان پیوند: اصلی، پیمایش، پیوندهای سراسر سایت (در پاورقی، نوار کناری)، در نشان ها و غیره.
  • بک لینک ها بر اساس ویژگی dofollow، nofollow : تولید شده توسط کاربر (UGC)، حمایت شده است.

با این حال، در نهایت، عامل اصلی ایجاد لینک این است که یک لینک چقدر ارزش را برای سایت شما به ارمغان می آورد. به همین دلیل است که من یک طبقه بندی کوتاه از انواع بک لینک را به شما پیشنهاد می کنم که در آن لینک ها را بر اساس وزن آنها بررسی کنیم.

این نوع بک لینک ها برای سئو سودمندترین هستند. این ها تعداد زیادی بک لینک وارد سایت شما می کنند، بدون اینکه خطر جریمه ای در بر داشته باشد.

اما، یک با هر کیفیتی می توان به عالی شما لینک داده و منبع متفاوتی از Juice link را منتقل کرد. اما در اینجا، ما در مورد پیوندهایی از منابع معتبر و مرتبط با آن صحبت می کنیم زیرا دارای بالاترین ارزش سئو هستند.

به عنوان یک قاعده، چنین نوع بک لینک هایی سخت ترین هستند. زمانی که افراد به شما پیوند می دهند، به صورت ارگانیک رخ می دهد زیرا محتوا، محصولات یا خدمات شما به آنها مرتبط است.

فقط این وضعیت را تصور کنید. با پیوند دادن به شما، شخصی به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که خود پیوند دهنده را ترک کنند و سایت شما را بررسی کنند. این یک تصویر کامل از این است که چرا لینک سازی هم سخت و هم سودمند است.

طبقه بندی سایت تبلیغات بک لینک
طبقه بندی سایت تبلیغات بک لینک

برای دستیابی به چنین بک لینک هایی، نیازی به انجام هیچ حرکتی در کنار تولید محتوا، باید مناسب لینک ایجاد کنید. می دانم که از این توصیه خسته شده اید، اما همه می دانیم که این یک دستور العمل عالی برای موفقیت است.

به عنوان مثال، این مطالعه توسط Stone Temple نشان می دهد که بک لینک ها چه جایگاهی در سئو دارند که یک عامل رتبه بندی بسیار مهم است. اما حتی آنها نیز نمی توانند باعث رتبه بندی کم ارتباط شوند.

متأسفانه، همه انواع محتوا مورد توجه قرار نمی گیرند. برای به دست آوردن تعداد زیادی از لینک های واقعی مفید برای سئو، سعی کنید این دو نوع محتوا را در توسعه خود بگنجانید و با ایجاد اطلاعات در مورد آنها به آنها فشار دهید:

کتابی که برای مدت طولانی بدون هیچ روزی مرتبط باقی می ماند.

اینفوگرافیک ها، مطالعات موردی، مصاحبه ها، جمع بندی تحقیقات، آزمایش های صنعتی، وبینارها، داستان های موفقیت، ابزارهای رایگان و غیره.

گوگل از تبلیغات در سایت با هدف اصلی ایجاد پیوندهای بیشتر به سایت شما توجه می کند. همزمان، وبلاگ نویسی مهمان در واقع یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن لینک از یک سایت معتبر به انتخاب خودتان است. وقتی در سایت هایی پست می کنید که:

  • پروفایل پیوند قوی داشته باشید
  • در یک طاقچه مرتبط هستند.
  • فقط با کیفیت بالا ارسال کنید.
  • به شما چیزی بیش از یک بک لینک بیو با وضعیت dofollow می دهد.
  • آمار خوبی داشته باشید (نظرات واقعی، دنبال کردن رسانه های اجتماعی قابل توجه

دریافت نشریات از منابع معتبر روند سریعی نیست. شما از سایت های کوچکتر یا کمتر محبوب شروع کنید که شهرت و اعتبار خود را افزایش دهید.

هرگاه در یک رویداد صنعتی صحبت کنید، از چنین رویدادی حمایت مالی می کنید، معمولاً از سازمان و شرکت کنندگان به شکل زیر تقدیر می شود:

  • پیوندها از سایت سازمان دهنده
  • پست های رسانه های اجتماعی که نام تجاری شما را ذکر کرده و به شما لینک می دهند.

اگر موقعیت شغلی شما چنین فرصتی را به شما می دهد، سعی کنید مهم ترین رویدادها را در صنعت خود بیابید. رویدادها و فعالیت های محلی را پیگیری کنید.

به این فکر کنید که آیا می توانید در چنین رویدادی سخنرانی کنید یا در آن مشارکت داشته باشید. به این ترتیب نه تنها بک لینک های مرتبط ایمن به دست می آورد، بلکه در مورد برند خود اطلاعاتی را منتشر می کنید و با همتایان خود در صنعت ارتباط برقرار می کنید.

دایرکتوری های محلی یک منبع واقعاً برای SEO هستند. اول، جمعیت زیادی را به همراه دارند. شما مطمئن باشید از دایرکتوری‌های باکیفیت در هنگام جستجوی نظرات استفاده می‌کنید: Yelp، Foursquare، Yellow Pages، All Business Now، 411.com و غیره.

در همان زمان، ممکن است شنیده شود که طبق گفته گوگل، لینک ها در فهرست ها به طور کلی به سئو کمک نمی کنند. چطور؟

به نظر می رسد که گوگل با ارائه چنین اظهاراتی مبهم، واقعاً علیه دایرکتوری ها به عنوان سایت های بک لینک دهنده تبلیغ نمی کند. فقط می خواهم یک بار برای همیشه از ارسال انبوه مردم به دایرکتوری های عمومی جلوگیری کند.

بنابراین، اگر در مورد استفاده از بک لینک ها برای جستجو در فهرست های کسب و کار و کار و صنعت محلی دو دل هستید، بهتر است به دنبال لینک های با کیفیت بالا بروید که برای شما ارزش ایجاد می کند.

انواع مختلف از بک ها در اطراف وجود دارند که می توانند لینک های ترافیکی و بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورند، اما هیچ وجودی ندارد زیرا دارای ویژگی nofollow است. با این حال، ایجاد چنین پیوندهایی بیهوده نیست. اگر مردم در سایت شما قرار دارند، آیا واقعاً این چیزی نیست که می توانید؟

طبقه بندی سایت تبلیغات بک لینک
طبقه بندی سایت تبلیغات بک لینک

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

https://ad.irpsc.com/2022/06/18/طبقه-بندی-بک-لینک-سایت-تبلیغات/

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!