یکی از معروف ترین پلتفرم هایی که برای تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف وجود دارند، قطع به یقین اینستاگرام است. مردم زمان زیادی از وقت خود را به صورت روزانه در نرم افزار اینستاگرام می گذرانند. به همین دلیل است که تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرام یکی از مهمترین انواع تیزرها هستند که حتماً باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرند.

اگر شما هم به دنبال الهام گرفتن از تیزرهای اینستاگرام هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا برای شما تبلیغات از این تیزرها را بررسی و تحلیل کنید.

ویدیوهای کوتاه، ویدیوهای طولانی، خنده دار، و هوشمندانه – ما چیزهای زیادی برای نشان دادن به شما داریم، و همچنین تحلیل هایی در مورد اینکه چه چیزی باعث موفقیت این نمونه تیزرهای تبلیغاتی می شود.

اگر زمان زیادی را در رسانه‌های اجتماعی سپری نکرده‌اید، باید بدانید که تبلیغات اینستاگرام به نقشی بسیار پررنگ دارند. این شبکه اجتماعی هر ماه بیش از یک کاربر کاربر جذب می کند که نیمی از آنها هر روز از این سرویس استفاده می کنند.

دو دلیل اصلی وجود دارد که ممکن است به اجرای تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام توجه شود:

1- فیسبوک نیست.

2- شبیه به فیسبوک است.

اگر اینستاگرام متعلق به فیس بوک است، اما یک نهاد با ویژگی هایی است که جمعیت متفاوتی را به خود جذب می کند. آمار زیر را از هوت سوئیت در نظر بگیرید:

  • 71 درصد از کاربران اینستاگرام در سراسر جهان زیر 35 سال سن دارند.
  • 72 درصد از نوجوانان آمریکایی از استفاده از اینستاگرام می کنند.

واضح است که اگر به دنبال هدف قرار دادن بازار جوان هستید، باید در اینستاگرام حضور داشته باشید. همچنین یک پلت فرم عالی برای صنایعی مانند غذا و مد است که بخش بزرگی از مواد غذایی را که کاربران به صورت ارگانیک در استفاده از مصرف می‌کنند تشکیل می‌دهند. این بدان معناست که نباید فیسبوک و یوتیوب را برای تکمیل جستجوهای تبلیغاتی ویدیویی خود در نظر بگیرید، اما باید به جای اینستاگرام بیایند.

اینستاگرام همچنین دارای مجموعه ای از ویژگی های متفاوت از فیس بوک است که فرصت های تبلیغاتی را بیشتر می کند. محبوبیت استوری های اینستاگرام افزایش یافته است و روزانه 500 نفر از این ویژگی استفاده می کنند!

استوری های اینستاگرام راه های نوآورانه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد تا خود را به شیوه ای بهینه سازی برای کاربران موبایل به نمایش بگذارند.

زیرا می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را با استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک که دارای ابزارهای قدرتمندی است، برنامه ریزی کنید، بسازید و بهینه کنید. برای مثال:

آیا باید نسخه A/B را با تبلیغات ویدیویی خود آزمایش کنید؟ به راحتی در Ads Manager تنظیم کنید.

آیا می توانید ببینید که آیا یک تبلیغ ویدیویی 6 ثانیه ای از یک نسخه 30 دقیقه ای بیشتر می شود؟

اینها تنها انتخابی که ما اینستاگرام را دوست داریم. در اینجا بیشتر از Hootsuite چند آمار ارائه شده است:

  • احتمال خرید کاربران اینستاگرام از طریق موبایل 70 درصد بیشتر از غیرکاربران است.
  • 60 درصد از کاربران محصولات را در اینستاگرام کشف می کنند.
  • 75% از کاربران پس از مشاهده پست یک برند، اقدامی (مانند بازدید از یک وب سایت) انجام می دهند.

تبلیغات در اینستاگرام بهترین نوع تبلیغات هستند.

چرا این تیزر بسیار موفق آمیز بود؟

Swiggy بزرگترین سرویس های تحویل غذا در هند است. این شرکت با استفاده از تیزرهای تبلیغات ویدیویی و با استفاده از استوری اینستاگرام موفقیت فوق‌العاده‌ای است، و سخت نیست که بفهمیم چرا ویدیوهایی که به‌طور خاص برای آن مکان ایجاد کرده‌اند، 30 درصد هزینه‌ای نصب برنامه را کمتر می‌کند.

ویدیوهای تبلیغاتی با پخش چند فیلم غذایی با کیفیت بالا شروع می‌شوند، که برای جلب توجه هر کسی که لازم است، به خصوص اگر نزدیک به زمان ناهار باشد. آن‌ها برای معرفی برخی از ویژگی‌های برنامه، زیرنویس‌ها را می‌افزایند و تبلیغات را برای افرادی که بدون صدا تماشا می‌کنند، در قرار می‌دهند. پس از فیلم غذا، ویدیوی زیبایی به تصویر با یک دستگاه تلفن همراه می‌شود که نقشه یک شهر را به نمایش می‌گذارد و در عین حال ویژگی‌های بیشتر برنامه را برجسته می‌کند. این موضوع مهم است زیرا موضوع را از غذا به گوشی هوشمند تغییر می‌دهد، که کاملاً با هدف اصلی آنها مطابقت دارد – این برنامه را دانلود کنید.

به طور جدی، چه زوجی بهتر از غذا و اینستاگرام وجود دارد؟

چرا این تیزر بسیار موفق آمیز بود؟

Everlane، یک شرکت خرده‌فروشی پوشاک، مدل ویدیوی تبلیغاتی استاندارد را انتخاب کرده و بر اساس آن جلو می‌رود. اکثر شرکت ها سعی می کنند محصولات خود را با تبلیغات بفروشند، اما Everlane تصمیم گرفت که خود شرکت را بفروشد.

Everlane با استفاده از هوشمندانه از استوری‌های اینستاگرام، کمپین ویدیویی Transparency Threes را راه‌اندازی می‌کند، که به طرفداران و مشتریان اجازه می‌دهد درخواست‌های خود را ارسال کنند و به آنها پاسخ دهند. Everlane با شفاف بودن در فرآیندها و تجارت خود، اعتماد مشتریان را جلب می کند که می توانند از مارک هایی خریداری کنند که با ارزش های بسیار همسو هستند.

این حرکت هوشمندانه است، نوآورانه و شفاف است و ما آن را دوست داریم!

چرا این تیزر بسیار موفق آمیز بود؟

زمانی که رسانه‌های اجتماعی پیش از محبوبیت بسیاری همراه شدند، روند دیگری در نشان دادن افزایش یافت – استفاده از تعطیلات ملی کمتر برای تبلیغ یک نام تجاری. در حالی که بسیاری از برندها تعطیلاتی را که مستقیماً با نام تجاری آنها مطابقت دارند، مانند “روز ملی پنکیک” برای تبلیغ IHOP می کنند، برگر کینگ مسیر متفاوتی را در پیش گرفت.

برگر کینگ با انتشار ویدئویی در اینستاگرام روز زبان اشاره آمریکایی (ASL) را با استفاده از طلسم محبوب خود برای امضای پیامی (با زیرنویس) برای مخاطبان خود جشن گرفت. انتخاب اینستاگرام به‌عنوان مکان‌های تبلیغات، اشاره‌ای ظریف به این واقعیت است که مصرف‌کنندگان از این پلتفرم بدون صدا می‌کنند.

چرا این تیزر بسیار موفق آمیز بود؟

محصولی که هیجان انگیز باشد و از نظر بصری جذاب باشد و عملاً خودش را بفروشد.

محصول ارائه شده در اینجا به خودی خود نسبتاً خسته کننده است و ویدیویی که ویژگی های آن را به نمایش می گذارد احتمالاً به نوعی حتی خسته کننده تر خواهد بود. بنابراین Ikea راه دیگری را در پیش گرفت.

اگر تا به حال خنده دارترین ویدیوهای آمریکا را تماشا کنید، می‌دانید که زمین خوردن مردم باعث خوشحالی مردم است و خنده می‌کند. در این مرحله از ویدیو، 3 ثانیه بعد، Ikea توجه شما را به خود جلب کرده است. سپس، با آدای دینی یواشکی به روز Groundhog، صحنه تکرار می شود، با این تفاوت که این بار کاربرد محصول را نیز به نمایش می گذارد.

Ikea حتی در نسخه تبلیغاتی خود به خوبی گفت: “اگر یک تشک ضد لغزش یک اتاق غذاخوری را به اتاق بازی تبدیل کند چه می شود؟” که از مصرف محصول صحبت می کند، نه ویژگی ها.

چرا این تیزر بسیار موفق آمیز بود؟

تعطیلات در Waikiki واقعاً کار سختی نیست. استاروود این را می‌داند، به همین دلیل است که میهمانان را تبلیغ می‌کنند که در حالی که هتل در پس‌زمینه قرار گرفته است، از آب‌های آرام و هاوایی لذت می‌برد. موسیقی ملایم و هاوایی در پس‌زمینه پخش می‌شود و آگهی با تصویری دور از ملک هتل به پایان می‌رسد.

چرا این تیزر بسیار موفق آمیز بود؟

گاهی اوقات همه چیز به خوبی در جای خود قرار می گیرند، و این ویدیو از RXBAR یک مثال عالی از آن است.

ابتدا، با یک ترفند فیلم‌برداری جالب شروع می‌شود: انتظار نوار مغزی مانند نیمه درب جادو اوز باز شود، و مطمئن باشد که Ice T آن را باز کند.

از آنجا، Ice T خط خود را ارائه می‌کند – در حالت کاملاً مرده – با مسخره کردن این حقیقت که بیننده ممکن است خود را برای شنیدن آنچه او می‌گفت، روشن کرده باشد. در حال حاضر، بیننده بخشی از تبلیغ است!

در نهایت، کل پیام، از جمله نحوه تحویل آن، کاملاً بر روی برند است. فقط نیازی به پیچیده کردن مسائل با انبوه کلمات نیست. شما تشکیل دهنده را می بینید، موادی که آنها سالم هستند. چه چیز دیگری نیاز دارید که بدانید؟

یکی از بهترین شرکت‌هایی که در زمینه طراحی و تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی فعالیت‌های اینستاگرام بسیار زیاد است، آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو است. تیزرهایی که این شرکت تولید کرده است از جمله بهترین ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرام در سالهای اخیر بوده است که نمونه های زیادی از آنها را در سایت قرار داده اند. آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، می بینم.

در این مقاله شما تیزرهای تبلیغاتی را برای تبلیغاتی که در اینستاگرام مطرح شده اند و از شهرت بسیار زیاد بوده اند را تحلیل و تحلیل قرار داده اند. و توضیح دادیم که یکی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ رسانتو از بهترین شرکت هایی است که در ایران در امر طراحی و تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی فعالیت های اینستاگرام بسیار خوبی دارد.

اگر این مقاله را مطالعه کردید ممنونیم و امیدواریم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: resanato.com

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!