بک لینک ها پیوندهایی از یک وب سایت به یک صفحه در وب سایت دیگر هستند که همچنین سایت تبلیغات لینک هدفمند به عنوان لینک های ورودی یا لینک های یک طرف نیز می شوند. گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی، بک لینک ها را برای یک صفحه خاص در نظر می گیرند. صفحاتی که تعداد بک لینک بالایی دارند، معمولاً رتبه اول را در موتورهای جستجو دارند

سایت تبلیغات بک لینک هدفمند
سایت تبلیغات بک لینک هدفمند

بک لینک ها اساسا رای هایی هستند که از سایر وب سایت ها گرفته می شود. هر یک از این آرا به موتورهای جستجو می گوید: “این محتوای ارزشمند، معتبر و مفید است.”

بنابراین هر چه تعداد این «رای ها» بیشتر باشد، سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو در رتبه های بالاتر خواهند داشت.

استفاده از لینک ها در الگوریتم موتورهای جستجوی چیز جدید نیست. در واقع، بک لینک ها پایه و اساس الگوریتم اصلی گوگل (معروف به رتبه صفحه) را تشکیل دادند.

حتی اگر گوگل از آن زمان هزاران تغییر را در الگوریتم خود ایجاد کرده است، بک لینک ها نقطه نظر اصلی رتبه بندی هستند.

به عنوان یک مطالعه صنعتی که ما انجام دادیم نشان داد که پیوندها به عنوان مثال، رتبه بندی گوگل باقی می مانند.

گوگل کرده است که بک لینک ها یکی از سه عامل مهم رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.

همه بک لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند. به عبارت دیگر، اگر در SERP رتبه بالاتری کسب کنید، روی لینک های با کیفیت انجام دهید.

به عبارت دیگر یک بک لینک با کیفیت می تواند قدرتمندتر از ۱۰۰۰ بک لینک بی کیفیت باشد.

لیستی که مشخص است، لینک های با کیفیت بالا دارای ویژگی های کلیدی را به اشتراک بگذارند.

آیا می توانید از هاروارد یک بک لینک بگیرید یا از سایت رندوم استفاده کنید؟ چرا که مشخص است، گوگل نیز همین احساس را دارد.

این مفهوم به عنوان “Domain Authority” شناخته می شود. اساساً، هرچه یک سایت دارای اعتبار بیشتر باشد، می تواند بیشتر را به سایت شما (از طریق پیوند) منتقل کند.

آیا این لینک ها سخت است؟ البته

آیا ارزش دارند؟ کاملا

به عنوان یادآوری، anchor text قسمت متن قابل مشاهده یک پیوند است.

به طور کلی، شما می توانید پیوندهای شما دارای انکر تکست باشد که شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد.

در واقع، یک مطالعه جدید در صنعت ارتباطی بین لنگر غنی از کلمه کلیدی و رتبه‌بندی بالاتر برای آن کلمه کلیدی پیدا کرد.

شما نمی توانید با متن لنگر غنی از کلمات کلیدی زیاده روی کنید. در واقع گوگل در الگوریتم خود فیلتری به نام ” پنگوئن گوگل ” دارد.

پنگوئن گوگل وب سایت هایی که از استراتژی های ساخت لینک کلاه سیاه استفاده می کنند را فیلتر می کنند و به طور خاص بر روی سایت هایی تمرکز می کنند که با متن لنگر مطابقت دقیق ایجاد می کنند.

وقتی یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، گوگل می بیند که این دو سایت به هم مرتبط هستند.

اگر فکر کنید این منطقی است که مقاله جدیدی را در مورد دویدن ماراتن منتشر کرده اید.

در این صورت، وزن گوگل بسیار بیشتر روی پیوندهای سایت های مربوط به ماراتن، دویدن، تناسب اندام در مقابل سایت های مربوط به ماهیگیری، دوچرخه سواری و خرید دیجیتالی قرار می دهد.

گوگل و جستجوی لینک هایی را که برچسب های nofollow به آن متصل شده است را نادیده می گیرند سایر موتورها هستند.

به عبارت دیگر، لینک های nofollow الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو را به حساب نمی آورد.

تضمین های اکثریت قریب به اتفاق پیوندهای موجود در وب، پیوند “dofollow” هستند و بسیاری از پیوندهایی که دارای برچسب nofollow هستند برای شروع آنقدرها ارزشمند هستند. به عنوان مثال، پیوندهای این منابع معمولاً nofollow هستند:

  • نظرات وبلاگ
  • بیانیه های مطبوعاتی
  • تبلیغات پولی
سایت تبلیغات بک لینک هدفمند
سایت تبلیغات بک لینک هدفمند

به هر حال این پیوندها برای سئو بسیار مفید، بنابراین Nofollow بودن آنها مشکلی نیست.

یک لینک از وب سایت دریافت کنید. خوب، فرض کنید وب سایت A دوباره به شما پیوند می دهد و دوباره این کار تکرار می شود.

آیا لینک های ۲، ۳ و ۴ به اندازه لینک اول قدرتمند هستند؟ جواب خیر است. دلایل وب که مشخص است، پیوندهای یک سایت بازدهی کاهشی دارند.

یا به عبارت دیگر معمولاً بهتر است ۱۰۰ لینک از ۱۰۰ وب سایت مختلف تا ۱۰۰۰ لینک از یک وب سایت دریافت کنید.

در واقع، مطالعه همبستگی رتبه بندی موتورهای جستجوی ما نشان داد که تعداد سایت هایی که به شما لینک می دهند (نه تعداد کل بک لینک ها) بیش از هر عامل دیگری با رتبه بندی گوگل مرتبط است.

اکنون که دیدید چه نوع لینک هایی برای رتبه بندی گوگل شما مفیدتر هستند. وقت آن است که به شما نشان دهم چگونه شروع به ساخت آنها کنید.

بررسی بهترین شیوه ها برای سایت تبلیغات بک لینک هدفمند به شما کمک می کند که تا راحت تر انتخاب خود را برای تبلیغات بک لینک خود انجام دهید.

اگر می‌دانم به وب سایت شما پیوند می‌دهید، به چیزی در سایت خود نیاز دارید که ارزش پیوند دادن به آن را داشته باشید. همچنین به عنوان دارایی های قابل پیوند نیز شناخته می شود.

یک دارایی قابل پیوند می تواند یک پست وبلاگ، یک ویدیو، یک نرم افزار، یک مسابقه، یک نظرسنجی اساساً هر چیزی باشد که مردم بخواهند به آن پیوند دهند.

در موارد بیشتر، دارای پیوندی شگفت انگیز خواهد بود. به همین دلیل است که بهینه سازی موتور جستجو و بررسی محتوای بسیار نزدیک به هم مرتبط هستند.

کسانی که پست های وبلاگ را تنها با هدف هدف ارائه می کنند با کیفیت منتشر می کنند. نوعی با کیفیت که قبلاً در سایت خود منتشر می کنید.

کاملاً، این یک چیز واقعی است که به آنها پیوند می گویند. جمع‌بندی پیوندها، پست‌های وبلاگ روزانه، هفتگی یا ماهانه هستند که پیوندهای برجسته دارند.

در اینجا روند گام به گام آورده شده است:

  1. یافتن پیوندهای گردآوری در داشبورد خود: از رشته های جستجو در جستجوی گوگل استفاده کنید، مانند «کلمه کلیدی» + «جمع بندی پیوند»
  2. منبع خود را مطرح کنید: (به آرامی) پیشنهاد دهید که یک پیوند شما را به جمع بندی اضافه کنید.

و اگر پست شما برای جمع آوری آن شخص مناسب باشد، پیوندی با کیفیت بالا دریافت کرد.

این پروسه ۳ مرحله ای است:

  1. ابتدا، صفحات وب، منابع یا کارهایی را می یابید که منسوخ شده اند، نام هایشان تغییر کرده یا اخیراً تغییر کرده اند.
  2. سپس، سایت هایی را پیدا کنید که هنوز به این منابع قدیمی لینک می دهند.
  3. در نهایت، افراد ایمیل می‌دهند تا به آنها اطلاع دهند که به پیوند قدیمی می‌دهند.

با یک مثال واقعی به شما نشان دهم که چگونه این کار می کند:

مدتی پیش خواندم که یک وب سایت برای یک وب سایت شرکت سئوی بزرگ به طور طبیعی تعطیل شد.

این بدان معنی بود که آنها صفحات زیادی در سایت خود دارند که دیگر کار نمی کنند. صفحاتی که افراد زیادی هنوز به آنها پیوند می دادند.

به طور خاص، متوجه شدم که اینفوگرافیک در مورد SEO در سایت آنها دیگر کار نمی کند. که عالی بود، زیرا من به تازگی اینفوگرافیک بر SEO خود را منتشر کرده بودم.

پس این اولین قدم بود. بعد، باید ببینم چه کسی واقعاً به آن اینفوگرافیک پیوند داده است.

سایت تبلیغات بک لینک هدفمند
سایت تبلیغات بک لینک هدفمند

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

سایت تبلیغات بک لینک هدفمند

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!