منابع:سایت تبلیغات آموزشی مدرن
منابع:سایت تبلیغات آموزشی مدرن

روش های مختلفی برای استفاده از سایت تبلیغات آموزشی مدرن وجود دارد. رسانه های اجتماعی کاربردهای مختلفی در کلاس درس و همچنین برای کمک به بازاریابی و ترویج سایت تبلیغات آموزشی مدرن دارند. از آنجایی که ما به قدرت رسانه های اجتماعی برای آسان کردن هر چیزی (حتی زندگی در کلاس درس) اعتقاد داریم، ۱۲ راه برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای آموزش شناسایی کرده ایم

رسانه‌های اجتماعی و فناوری بخش‌های جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره هستند و با توجه به سازگاری بسیاری از دانش‌آموزان با آن ها، استفاده از آن ها در کلاس درس طبیعی‌تر از قبل است.

هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی راه‌های مختلفی را برای استفاده در کلاس ارائه می‌کند، از اشتراک‌ گذاری اعلان‌ها تا برگزاری سخنرانی‌های زنده و موارد دیگر.

اول، رسانه‌های اجتماعی یک ابزار ارتباطی روان‌تر و مستقیم‌تر بین دانش‌آموزان، معلمان و والدین فراهم می ‌کنند که می ‌توانند بررسی کنند و سؤال بپرسند یا به آنها پاسخ دهند.

رسانه های اجتماعی فرصت های یادگیری الکترونیکی بیشتری را نیز فراهم می کنند. همانطور که مشاغل از راه دور و کلاس های آنلاین محبوب تر می شوند، آموزش دانش آموزان برای کار از راه دور، درس مهمی است و رسانه های اجتماعی می توانند در این امر کمک کنند.

درک تأثیر رسانه های اجتماعی در آموزش قبل از استفاده از آن مهم است، اما ما معتقدیم که این رسانه به پیشرفت دانش آموزان در فناوری کمک می کند.

ابتدا، اجازه دهید در مورد روش های مختلف استفاده از رسانه های اجتماعی به طور مستقیم در کلاس صحبت کنیم. ابزارهای رسانه های اجتماعی زیادی برای آموزش وجود دارد که می توان از آنها برای دانش آموزان در هر سنی، از ابتدایی تا دانشگاه استفاده کرد.

فیس بوک می تواند بستری عالی برای رسانه های اجتماعی برای گنجاندن در کلاس درس باشد. به جای قرار دادن مربیان و دانش‌آموزان در یک منحنی یادگیری جدید در هنگام برخورد با داشبورد کلاس آنلاین سنتی، به چیزی که همه از قبل می‌دانند پایبند باشید.

از دانش‌آموزان بخواهید صفحه فیس‌بوک کلاس را دنبال کنند و مربی می‌تواند از آن برای ارسال به‌روزرسانی‌های کلاس، اشتراک‌گذاری تکالیف و تشویق بحث استفاده کند.

حتی اگر دانش آموزی در فیس بوک فعال نباشد، این صفحات همچنان در صورت خروج از سیستم قابل دسترسی هستند. با این حال، به خاطر داشته باشید که صفحه فیس بوک عمومی است و هر کسی که یک حساب فیس بوک دارد می تواند در مورد پست ها نظر دهد.

مربیان همچنین می توانند برای هر یک از کلاس های خود گروه های فیس بوک ایجاد کنند، اعم از عمومی یا خصوصی و سخنرانی های زنده فیس بوک را پخش کنند، سوالات بحث را پست کنند، تکالیف خود را تعیین کنند و اعلامیه های کلاس را ارائه دهند. دانش‌آموزان را در طول تعطیلات مدرسه یا روزهای برفی با ارسال یادآوری‌ها و تکالیف، درگیر نگه دارید تا پس از شروع مجدد کلاس از زمان استراحت، مجبور به مرور نباشید.

هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای آموزش، مهم است که از مرز حرفه ای اطمینان حاصل کنید، بنابراین هنگام راه اندازی یک گروه فیس بوک، معلمان نیازی به ارسال درخواست دوست ندارند. برای دسترسی به گروه فیس بوک، برای والدین و دانش آموزان ایمیل کنید.

گروه های فیسبوک عالی هستند، به خصوص برای یک دوره آنلاین زیرا می توانند ارتباط با دانش آموز را آسان کنند.

توییتر می تواند به عنوان یک تابلوی گفتگو یا تابلوی پیام برای یک کلاس عالی باشد. معلمان می توانند در هر کلاس یک دسته توییتر ایجاد کنند و هر سال دوباره از آن استفاده کنند، یا می توانند هر سال یک دسته جدید ایجاد کنند. محدودیت ۲۸۰ کاراکتری باعث می‌شود دانش‌آموزان درباره برقراری ارتباط مختصر و مؤثر فکر انتقادی کنند که این مهارت مفید برای توسعه است.

منابع:سایت تبلیغات آموزشی مدرن
منابع:سایت تبلیغات آموزشی مدرن

معلم می تواند از توییتر برای ارسال یادآوری برای تاریخ های تعیین تکلیف یا به اشتراک گذاری نقل قول های الهام بخش و پیوندهای مفید برای تمرین آزمون ها یا منابع استفاده کند.

معلم همچنین می‌تواند بحث‌ها و چت‌های توییتری پیرامون هشتگ خاصی که ایجاد می‌کند ایجاد کند.

در یک کلاس بصری سنگین، دانش آموزان می توانند از اینستاگرام برای ارائه یک سری عکس یا گرافیک به شیوه ای بصری جذاب استفاده کنند. اینستاگرام به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا داستان‌سرایی دیجیتال را به شیوه‌هایی تمرین کنند که دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است کوتاهی کنند.

دانش‌آموزان می‌توانند حساب‌های اینستاگرام مخصوص کلاس ایجاد کنند و در صورت تمایل می‌توانند پس از پایان دوره آن‌ها را حذف کنند.

نوشتن پست‌های وبلاگ به دانش‌آموزان فرصت دیگری برای محتوای دیجیتالی می ‌دهد که می ‌توانند به راحتی به کانال‌های اجتماعی کلاس پیوند دهند. پلتفرم های مختلفی مانند  WordPress، SquareSpace، Wix، Blogger، Tumblr یا Medium در دسترس هستند که معلمان می توانند یک وبلاگ کلاسی ایجاد کنند.

دانش‌آموزان می‌توانند حساب‌های کاربری خود را برای ایجاد پست‌های گفتگو یا اضافه کردن نظرات در مورد درخواست‌های کلاس ایجاد کنند. برنامه درسی دوره و هر گونه تکالیف، به روز رسانی و منابع را می توان در یک وبلاگ به عنوان یک مکان مرکزی نیز به اشتراک گذاشت.

اینکه دانش‌آموزان در وبلاگ خود برای مقاله یا داستان کوتاه بنویسند، استراتژی دیگری برای ترکیب رسانه‌های اجتماعی و یادگیری است. وبلاگ ها به عنوان یک تکلیف ترم یا یک ساله می توانند نوشتار کوتاه و تفکر انتقادی دانش آموزان را بهبود بخشند. از دانش‌آموزان بخواهید که به درخواست‌های هفتگی پاسخ دهند و آن را تا حد امکان غیررسمی و بدون ساختار بسازند. فقط به یک کلاس انگلیسی یا نویسندگی محدود نباشید. این استفاده از رسانه های اجتماعی در آموزش را می توان در همه موضوعات منتقل کرد.

مربیان می توانند برای هر یک از کلاس های خود تابلوهای Pinterest ایجاد کنند و پین های مربوط به درس ها را ذخیره کنند.

Pinterest یک پلتفرم رسانه اجتماعی عالی برای معلمان است تا از آن برای تهیه و سازماندهی منابع، برنامه های درسی و برگه های کلاس های خود در یک مکان استفاده کنند. تابلوها را بر اساس کلاس یا موضوع ایجاد کنید و تابلوهای فرعی برای واحدهای هفتگی یا همه کاربرگ ها ایجاد کنید.

Pinterest همچنین می تواند برای دانش آموزان مفید باشد تا کتابشناسی دیجیتالی را برای پروژه های تحقیقاتی، مقالات یا تکالیف گروهی تهیه کنند. دانش‌آموزان می‌توانند وب‌سایت‌ها، کتاب‌ها یا ویدیوها را در یک موضوع به یک تابلو پین کنند و وقتی زمان نوشتن فرا رسید به آن مراجعه کنند.

همانطور که روش های زیادی برای استفاده از رسانه های اجتماعی در کلاس درس وجود داشت، استفاده های زیادی از رسانه های اجتماعی در بازاریابی آموزشی نیز وجود دارد. اگر به دنبال دستیابی به مخاطبان بیشتری برای سایت تبلیغات آموزشی مدرن یا دانشگاه خود هستید، بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند.

با افزودن پیوندهایی به پیمایش اصلی وب سایت یا ایجاد یک فهرست رسانه های اجتماعی که همه آنها را در یک مکان قرار می دهد، پیدا کردن پروفایل های رسانه های اجتماعی سایت تبلیغات آموزشی مدرن خود را برای والدین و دانش آموزان آسان کنید.

بسیاری از والدین و دانش آموزان آینده نگر در صورت تمایل ابتدا سایت تبلیغات آموزشی مدرن را بررسی می کنند و ارائه راه های بیشتر برای پیگیری سایت تبلیغات آموزشی مدرن بینشی متفاوت از زندگی دانشگاه ایجاد می کند.

منابع:سایت تبلیغات آموزشی مدرن
منابع:سایت تبلیغات آموزشی مدرن

اگر می‌خواهید دانش‌آموزان و والدین جدید را به سایت تبلیغات آموزشی مدرن خود جذب کنید، عکس‌ها و رویدادها را در اطراف محوطه دانشگاه به اشتراک بگذارید تا انتظارات آنها را نشان دهید.

برجسته کردن رویدادها و برنامه های فوق برنامه می تواند سایت تبلیغات آموزشی مدرن شما را از بقیه متمایز کند. در حالی که سایت تبلیغات آموزشی مدرن تمایل دارند از یک قالب پیروی کنند. رسانه‌های اجتماعی به شما اجازه می‌دهند منحصر به فردتر و معمولی‌تر باشید.

بسیاری از مردم حتی پس از ترک تحصیل، به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاه، می خواهند در مدارس خود مشارکت داشته باشند. ایجاد گروه های فیس بوک برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان فعلی می تواند تعامل و روحیه سایت تبلیغات آموزشی مدرن را افزایش دهد.

گروه‌های فارغ‌التحصیل، گروه‌هایی برای کلاس‌ها یا بخش‌های فارغ‌التحصیلی مختلف، و گروه‌هایی برای برنامه‌های فوق برنامه مختلف، به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا با دیگران با علایق مشترک آشنا شوند.

گروه‌ها می‌توانند بسته یا مخفی باشند، به این معنی که آنها فقط با دعوت یا تأیید یک سرپرست گروه قابل مشاهده هستند، یا می‌توانند باز باشند تا دانشجویان بالقوه بتوانند انواع مکالمات و رویدادهایی را که این گروه‌ها دارند قبل از درخواست بررسی کنند.

در مواقع اضطراری چگونه با کل محوطه دانشگاه ارتباط برقرار می کنید؟ خواه یک آتش سوزی، گردباد یا دیگر فوریت های فوری دانشگاه باشد، تعیین کنید که سایت تبلیغات آموزشی مدرن شما چگونه رسانه های اجتماعی را در برنامه ارتباطی بحران خود گنجانده است. با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد بحران و در صورت دخالت مقامات، والدین و دانش آموزان را در جریان وضعیت قرار دهید.

بسیاری از دانشگاه‌ها هشدارهای پیام‌رسانی خودکار را راه‌اندازی کرده‌اند، اما استفاده از رسانه‌های اجتماعی باعث به‌روزرسانی و اطلاع بیشتر افراد می‌شود.

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای سایت تبلیغات آموزشی مدرن شما باید به طور انحصاری بر این تمرکز کند که سایت تبلیغات آموزشی مدرن شما بهترین گزینه برای دانش آموزان یا والدین آینده به نظر برسد.

تنها چیزی که نیاز دارید یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که انتشار محتوا برای هر یک از پلتفرم های رسانه اجتماعی سایت تبلیغات آموزشی مدرن را برای شما آسان می کند.

آیا آماده اید این نکات را برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای تنظیمات آموزشی امتحان کنید؟ استفاده های مختلفی از رسانه های اجتماعی در کلاس درس و بازاریابی آموزشی وجود دارد، و زمان آن رسیده که به سراغ آن ها بروید.

ممکن است به نظر برسد که بازاریابی یک سرویس با تقاضای بالا چندان دشوار نیست. برعکس، ارتقای فرصت های آموزشی می تواند چالش های زیادی داشته باشد. این به ویژه در دنیای دیجیتالی ما صادق است.

در ادامه، نگاهی به چند دلیل می‌اندازیم که چرا ترویج آموزش مدرن ممکن است دشوار باشد. همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانید بر چالش های آن غلبه کنید.

همانطور که سیستم آموزشی ما در طول سال‌ها تغییر کرده است، بخش‌های بازاریابی برای ایجاد تعادل بین اولویت‌های مدرن و سنت‌های نهادی طولانی مدت به چالش کشیده شده‌اند. ظهور کلاس‌های آنلاین و افزایش گزینه‌های آموزشی مدرن به این معنی است که ترویج آموزش عالی کاملاً رقابتی شده است.

علاوه بر این، سایر موضوعات مرتبط با آموزش عالی، مانند بحران بدهی دانشجویان، احتمالاً بر صنعت تأثیر می گذارد. بازاریابی آنلاین با کیفیت بالا یکی از راه هایی است که دانشگاه ها می توانند مرتبط باقی بمانند زیرا دانشجویان انتخاب های بیشتری در نحوه یادگیری خود دارند.


منبع