ساخت سایت تبلیغاتی جدید بخش مهمی از حضور آنلاین شما است. وب سایت شما از هویت و برند تجاری شماست، به شما امکان می دهد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را قادر می سازند تا با شما در تماس باشند و می توانند به شما امکان فروش محصولات و ارائه خدمات آنلاین را بدهند.

ساخت سایت تبليغاتي جديد
ساخت سایت تبليغاتي جديد

ساخت سايت تبليغاتي جديد كه به طور خاص بر اساس تبليغات باشد، نيازمند برنامه‌ريزي برنامه‌ريزي است. وب سایت هایی را کاوش کنید که میزان مناسبی از تبلیغات را نشان می دهد و تجزیه و تحلیل و تحلیل انجام می دهد. این سایت را به دقت ارزیابی کنید تا مشخص کنید و چگونه این کار را انجام دهید.

برای تبلیغ‌کننده‌ها، باید وب‌سایت‌های ترافیکی قابل اثبات باشند، زیرا تبلیغ‌کنندگان آمار ترافیک و هزینه‌های تبلیغاتی را بررسی می‌کنند. پس ساخت سایت تبلیغاتی جدید با کیفیت بالا که بازدیدکنندگان ثابتی را جذب می کنند و نیازهای تبلیغ کننده را می کند، کلید کسب درآمد از یک وب سایت تبلیغات است.

یک رتبه برای وب سایت انتخاب کنید. زمانی که وب سایت خود را هدف قرار می دهید تا بازار را به خود جذب کند، این امر به جمعیتی که تبلیغ کنندگان آینده نخواهند می دیدند نیز تأثیر می گذارد.

طراحی وب سایت بر اساس جایگاه مارکت، تبلیغات و طبقه بندی مخاطبان صورت میگیرد. یک سایت برای مصرف کنندگان باید شامل محتوا و مرتبط باشد که با محصولاتی که اطلاعات تبلیغ می شوند مرتبط باشند. یک سایت باید شامل اخبار و به روز رسانی های به موقع باشد تا به متخصصان صنعت کمک کند تا در روندها و موضوعات به روز بمانند. افزودن فید خبری را در نظر بگیرید تا در جریان مقالات نشریات تجاری قرار بگیرید و از انجمن های تجاری و شرکت های بزرگ اطلاعیه های مطبوعاتی دریافت کنید. نویسندگان مستقل را می‌توان استفاده کرد که تاکتیک‌های بهینه‌سازی موتور را می‌توان جستجو کرد تا از کلمات کلیدی و مرتبط با ایجاد شانس خود استفاده کند.

برای تبلیغات در موتورهای جستجو و شرکت های تبلیغاتی ثبت نام کنید. می توانید یک حساب کاربری در این شرکت ایجاد کنید و کد تبلیغاتی را مستقیماً در وب سایت خود کپی و جایگذاری کنید. این ویژگی‌ها عموماً با هزینه‌های شما را هدف قرار می‌دهند یا به شما امکان می‌دهند که مشتریان سایت را انتخاب کنند. تبلیغاتی که بازدیدکنندگان روی آنها کلیک می کنند، بر اساس هزینه های پیش بینی شده درآمد ایجاد می کنند. موتور جستجو یا شرکت تبلیغاتی بخشی از این هزینه ها را با شما به اشتراک می گذارد. آنها معمولاً به صورت ماهانه پرداخت می کنند تا زمانی که به حداقل مبلغ اعلام شده آن بپردازند. حساب شما تا زمانی که به حداقل برسد، درآمد جمع می کند.

تبلیغات را پس از ساخت سایت تبلیغاتی جدید تعیین کنید. تعیین کنید که برای فرمت های مختلف تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات بنری یا ویدیوهای رسانه ای چقدر هزینه می گیرد. یک کیت رسانه یا کارت امتیاز ایجاد کنید که تبلیغ‌کنندگان را در آینده نگر حمل کنند قالب سند قابل حمل از سایت در زیر یک برگه ویژه برای تبلیغ‌کنندگان دانلود کنند. برای تعیین نرخ های فعلی، سایت های موجود در جایگاه خود را کاوش کنید. زمانی که سایت شما ترافیک ایجاد نمی کند، باید نرخ های پایینی ارائه دهد.

سایت را برای ایجاد ترافیک وب سایت تبلیغ کنید. شما می‌توانید این کار را با روش‌های انجام شده انجام دهید، برای ترافیک بیشتر پرداخت کنید، محتوا را به وب‌سایت‌های مقاله ارسال کنید تا ترافیک را افزایش دهید یا مقاله‌های جالبی را ارائه دهید که توسط سایت‌های اجتماعی انتخاب می‌شوند یا از طریق ایمیلی برای رسانه‌ها برای هدایت بازدیدکنندگان معرفی شوند. به وب سایت استفاده کنید.

ساخت سایت تبليغاتي جديد
ساخت سایت تبليغاتي جديد

مهم است که یک نام دامنه خوب را انتخاب کنید که بر آن تأثیر بگذارد

نام دامنه شما بخشی از URL است (منبع یاب شما محدود به فرد). URL آدرس یک وب سایت در اینترنت است. این امکان را برای خرید می کند تا به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. بخش های مختلف URL عبارتند از:

HTTP یا HTTPS: اگر یک وب سایت دارای گواهینامه امنیتی (SSL) باشد، اولین قسمت URL HTTPS خواهد بود. اگر گواهی امنیتی وجود نداشته باشد، HTTP خواهد بود.

www: نشان می دهد که این وب سایت است که در شبکه جهانی وب نمایش داده شده است.

نام دامنه: نام وب سایت شما، به عنوان مثال، ad.irpsc

پسوند نام دامنه: بخشی از URL که پس از نام دامنه قرار می گیرد، به عنوان مثال، .com یا .au.

هنگام ایجاد حضور آنلاین خود، حفظ ثبات برند بسیار مهم است. نام دامنه شما در حالت ایده آل باید با نام تجاری شما یک باشد یا تا امکان به آن نزدیک باشد. ارجاع به کسب و کار خود به روش آنلاین:

  1. یک حضور آنلاین حرفه ای ایجاد می کند
  2. به شما کمک می کند تا شما را آنلاین پیدا کنید
  3. به کسب و کار شما کمک می کند تا تصویر برند قوی خود را حفظ کند
  4. از سردرگمی بین برند شما و سایر برندها مانع می شوند
  5. هزینه های توسعه آرم، بسته بندی و مواد چاپی را محدود می کند.

از نام کسب و کار خود در تمام پلتفرم های دیجیتال استفاده کنید، از جمله:

  1. نام دامنه وب سایت
  2. نام های شبکه های اجتماعی
  3. آدرس ایمیل
  4. نام های کاربری در سایر پلتفرم های آنلاین
  1. نام دامنه شما باید به راحتی قابل یادآوری باشد و در گر تایپ شود.
  2. آن را خیلی طولانی کند
  3. از خط تیره یا زیرخط استفاده کنید
  4. کلمات اختصاری ناآشنا استفاده نکنید
  5. از صفر یا اعداد به جای حروف استفاده نکنید
  6. عدم استفاده از املای نادرست
  7. از اصطلاحات عامیانه یا اصطلاحات تخصصی استفاده، اگر با نام تجاری شما مطابقت داشته باشید

می توانید بررسی کنید که آیا نام انتخابی شما در دسترس است: برای حفظ ثبات برند، همچنین بررسی کنید که آیا به عنوان نام کاربری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی موجود است یا خیر. سریعترین راه برای بررسی در دسترس بودن نام و نام کاربری استفاده از سرویس بررسی نام مانند Namechecker است.

زمانی که نام دامنه خود را انتخاب کردید، باید پسوند نام دامنه مناسبی را انتخاب کنید. پسوند نام دامنه از URL است که نشان می دهد نام دامنه در کجا ثبت شده است. پسوندهای استاندارد نام دامنه عبارتند از:

.com : مخفف «تجاری» است. توسط آمریکایی آمریکایی یا بین المللی استفاده می شود. مناسب برای تجارت بین المللی، محلی که اعتماد از بازار محلی خیلی مهم نیست.

.org : مخفف «سازمان». یک برنامه افزودنی با استفاده محدود نیست، اما به شدت با سازمان های غیرفاعی مرتبط است و با این روش توصیه می شود.

.co : مخفف ‘company’. زیاد نمی شود و پیشنهادی ترین استفاده نیست.

.net : مخفف «شبکه». یک توسعه تجاری که توسط برخی از ارائه دهندگان خدمات و شرکت های فناوری استفاده می شود. این معمولاً اولین انتخاب برای یک قالب تجاری استاندارد نیست.

.edu : مخفف (educational) گسترش محدود، فقط برای مؤسسات آموزشی رسمی در دسترس است.

.gov : مخفف «دولت» است. گسترش آن محدود است و فقط برای نهادهای رسمی دولتی در دسترس است.

گزینه های اضافه دیگری نیز وجود دارد (به عنوان مثال، .tv)، اما هزینه های تمدید می تواند بسیار گران تر از موارد ذکر شده در بالا باشد.

ساخت سایت تبليغاتي جديد
ساخت سایت تبليغاتي جديد

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

https://ad.irpsc.com/2022/05/14/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa- %d8%aa%d8%a8%d9%84%d9%8a%d8%ba%d8%a7%d8%aa%d9%8a-%d8%ac%d8%af%d9%8a%d8%af/

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!