خدمات ملک‌رادار برای مشاورین املاک
خدمات ملک‌رادار برای مشاورین املاک

در این مطلب جواب سوالات پرتکرار مشاورین املاک درمورد سرویس‌های مختلف ملک‌رادار مطرح شده است. سوالات وجواب‌ها به تفکیک هر یک از سرویس‌های ملک‌رادار برای مشاورین جدا شده است.

درمورد رادارآگهی اینجا بیشتر بخوانید

سئوال: آیا امکان استفاده تستی از رادار آگهی وجود دارد؟

پاسخ: بله – پس از اولین ورود شما به بات یا اپ ملک‌رادار و انجام تنظیمات، اشتراک ۵ روزه رایگان به شما تعلق می‌گیرد. در این ۵ روز همه آگهی‌های شخصی شناسایی شده توسط ملک‌رادار را طبق تنظیمات دلخواه خود دریافت خواهید کرد.

سئوال: چطور اشتراک بخرم؟

پاسخ: کافیست در منو بات یا اپ گزینه تمدید اشتراک رو بزنید و بسته مدنظر خود را انتخاب کنید و فرآیند خرید اینترنتی را از درگاه امن بانک انجام دهید.

سئوال: در حال حاضر در رادار آگهی در اپ تا چه زمانی میتوان آگهی های گذشته را دریافت کرد؟

پاسخ: در اپ آگهی ها را تا ۲ ماه گذشته میتوان دریافت کرد.

سئوال : آیا برای دریافت تمام آگهی های فروش، رهن و اجاره مسکونی و اداری تجاری باید اشتراک جداگانه خریداری کرد؟

پاسخ: خیر – شما تنها با داشتن یک اشتراک می‌توانید طبق تنظیمات خود انواع آگهی‌های فروش، رهن و اجاره مسکونی و اداری تجاری را دریافت کنید.

سئوال: به چه دلیل به نسبت روزهای گذشته امروز آگهی‌های کمتری دریافت کرده‌ام؟

پاسخ: اگر به نسبت روزهای گذشته، آگهی کمتری دریافت کرده‌اید به دلیل ثبت کمتر آگهی‌های شخصی در سایت‌های دیوار، شیپور و … است. هوش مصنوعی ملک‌رادار قابلیت شناسایی آگهی‌های درج شده مشاوران را دارد و آنها را برای شما ارسال نمی‌کند. در عین حال اگر در روند ارسال آگهی مشکلی میبینید حتما با پشتیبانی مطرح کنید.

سئوال: آیا امکان انتقال اشتراک از یک خط به خط دیگر وجود دارد؟

پاسخ: بله – بعد از اعلام شما به پشتیبانی مبنی بر انتقال اشتراک از خطی به خط دیگر، روزهای باقیمانده اشتراک خط فعلی شما محاسبه و به صورت سرویس های یک ماهه و یا چند ماهه تبدیل که بر اساس آن مابه التفاوت محاسبه و پس از پرداخت از سمت شما اشتراک بر روی خط جدید فعال خواهد شد. البته برای انتقال اشتراک نیاز هست که هزینه پشتیبانی و انتقال نیز به صورت مجزا پرداخت گردد.

سئوال: آیا برای تمدید اشتراک، پرداخت کارت به کارت هم امکان پذیر است؟

پاسخ: بله – شما میتوانید از طریق اعلام تمدید از طریق کارت به کارت، شماره کارت ملک‌رادار را از پشتیبانی دریافت و از طریق نرم افزارهای بانکی یا عابر بانک و … نسبت به تمدید اشتراک اقدام کنید.

نکته ای که وجود دارد این است که برای تمدید اشتراک از طریق کارت به کارت حتما عکس فیش واریزی از طریق بات تلگرامی ملک‌رادار لازم هست به پشتیبانی ارسال شود.

سئوال: راه های ارتباط با پشتیبانی ملک‌رادار به چه صورت است؟

  • پشتیبانی آنلاین: یکی از مهمترین روش‌های ارتباطی با پشتیبانی ملک‌رادار به صورت آنلاین از طریق بات های تلگرامی و بله ملک‌رادار است. شما با عضویت در ربات های ملک‌رادار می‌توانید از پشتیبانی شبانه روزی بهره مند شوید.
  • پشتیبانی تلفنی: در ساعات کاری با تلفن پشتیبانی ملک‌رادار تماس بگیرید:

تماس با پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۲۸۴۲۴۸۰۸

  • پشتیبانی پیامکی: با ارسال پیامک به خط زیر درخواست خود برای پشتیبانی را مطرح کنید:

50004000885544

سئوال: آیا امکان دریافت اگهی‌های بیشتر از ۴ محدوده وجود دارد؟

پاسخ: خیر – در حال حاضر برای شهر تهران تا ۴ محدوده و مابقی شهرهای تحت فعالیت ملک‌رادار (کرج، مشهد، شهرهای شمالی و شیراز) تا ۳ محدوده امکان انتخاب وجود دارد. برای انتخاب محدوده‌های بیشتر به تعداد دلخواه می‌توانید از سرویس رادارپلاس استفاده کنید.

سئوال: ملک‌رادار از طریق ربات چطور آگهی ها را ارسال می‌کند؟

«تکنولوژی رادار» روزانه از بین حدود ۶۰ هزار آگهی که در سایت‌های منبع رادار گذاشته می‌شود، آگهی‌های شخصی را به کمک الگوریتم‌های هوشمند شناسایی می‌کند تا با سرعت بالا فایل‌های شخصی متناسب تنظیمات شما را تفکیک و برای شما ارسال ‌کند. فرایند ارسال کاملاً اتوماتیک و سیستمی انجام شده و از دقت ۸۵درصدی برخوردار است.

سئوال: من به دنبال فایل اداری در محله ای خاص هستم آیا امکان فیلتر بر روی آگهی‌ها وجود دارد؟

پاسخ: بله – شما می‌توانید برای جستجوی آگهی در متراژ، بازه قیمتی،محله یا محدوده، تعداد خواب ملک، کلمه خاص در متن آگهی و .. از فیلتر پیشرفته موجود در اپ استفاده کنید.

برای ورود به “فیلتر” وارد اپ ملک‌رادار شده،سپس در قسمت بالا سمت چپ دکمه “فیلتر” را بزنید.با باز شدن صفحه فیلتر تغییرات لازم جهت جستجوی پیشرفته را اعمال و تایید کنید.

سئوال: چرا در تلگرام آگهی ها برای من ارسال نمیشن؟

پاسخ: برای دریافت آگهی های بات تلگرام نیاز هست که حتما از ورژن اصلی تگرام استفاده کنید، همچنین استفاده از فیلترشکن مناسب یا پروکسی معتبر بسیار حائز اهمیت است. درصورتی که با انجام این موارد هنوز مشکل شما برطرف نشده است، موضوع را با پشتیبانی برای بررسی دقیق‌تر مطرح کنید.

سئوال: من نمیتونم به فیلترشکن وصل بشم آیا غیر از بات مشاورین ملک‌رادار در تلگرام میتونم آگهی ها رو در جای دیگه دریافت کنم؟

پاسخ: اگر در تلگرام مشکل دریافت آگهی از سمت فیلترشکن برای شما وجود دارد شما میتوانید در بات بله و همچنین از اپ اندروید و اپ تحت وب( قابل استفاده در نسخه های آیفون،اندروید و ویندوز) نیز استفاده کنید و آگهی دریافت کنید.

سئوال: چرا در پرداخت اشتراک ملک‌رادار از طریق اینترنتی با خطا مواجه میشم؟

پاسخ: گاهی اوقات به دلیل شلوغی درگاه های بانکی یا عدم ورود صحیح اطلاعات مورد نیاز بانک، ممکن است شمابا خطای پرداخت مواجه شوید که می‌توانید شما به جای پرداخت اینترنتی از روش کارت به کارت اقدام به تمدید اشتراک خود کنید ( در مورد نحوه کارت به کارت در سئوال و پاسخ های فوق توضیح داده شده است)

سئوال: چرا زمانی که روی لینک آگهی میزنم با پیغام این آدرس اشتباه است مواجه می شوم؟

پاسخ: این پیام زمانی نمایش می‌دهد که آگهی دهنده آگهی خود را به هر دلیلی از سایت حذف کرده اما قبل از حذف کردن آگهی به دست شما رسیده است.

سئوال: چرا در زمان عضویت، ربات ملک‌رادار می خواهد به شماره من دسترسی پیدا کند؟

پاسخ: ربات ملک‌رادار مانند یک اپلیکیشن در محیط تلگرام یا بله کار می‌کند. بنابراین مانند عضویت در هر اپلیکیشن دیگر، تکمیل عضویت شما با شماره موبایل شما انجام خواهد شد. تنها دسترسی مورد نیاز ربات ملک‌رادار برای ارسال آگهی‌ها به شما نیز فقط کانتکت ( تنها شماره تماس شما) می‌باشد و دسترسی دیگری لازم ندارد. در ضمن همانطور که می‌دانید، محیط تلگرام بسیار امن می‌باشد.

سئوال: چرا گاهی اوقات آگهی املاک برای من ارسال میشه؟

پاسخ: دوست عزیز سیستم ملک رادار از طریق هوش مصنوعی و با سرعت بالا اقدام به شناسایی فایل های شخصی می کند تا شما جز نفرات اولی باشید که اگهی های شخصی را دریافت می کنید. به همین دلیل ممکن است درصدی خطا حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد آگهی های همکار و یا نامرتبط برای شما ارسال شود که ما در تلاشیم با الگوریتم های به روزتر و پیشرفته تر این درصد خطا را به حداقل برسانیم. شما با گزارش این آگهی‌ها به پشتیبانی ملک‌رادار به بهبود سرویس در منطقه خود کمک بزرگی خواهید کرد.

درمورد رادار مشتری اینجا بیشتر بخوانید

سئوال : سرویس رادارمشتری چیه؟

پاسخ: رادار مشتری یکی از امکانات کاربردی ملک‌رادار است که به جای ‎فایل به شما مشتری معرفی می‌کند.شهروندانی که برای پیدا کردن ملک موردنظرشان به ملک رادار مراجعه می‌کنند،‌ در سرویس رادار مشتری در دسترس مشاوران قرار می‌گیرند.

شما قبل از خرید رادار مشتری، می‌توانید به صورت رایگان لیست مشتری‌های محدوده کاریتون رو ببینید و بررسی کنید. برای مشاهده این لیست نیازی به پرداخت هزینه نمی‌باشد، در صورتی که مشتری‌های متناسبی در لیست مشاهده کردین میتونید برای خرید بسته اقدام کنید.

سئوال : سرویس رادار‌مشتری را کجا پیدا کنیم؟

پاسخ: این سرویس در اپ تحت وب/اندروید ملک‌رادار ارائه می‌شود. بعد از ورود به اپ تحت‌وب/اندروید،‌از قسمت بالای منو اپ گزینه رادار‌مشتری را انتخاب کنید. در این جا، قسمتهای مختلف سرویس رادار‌مشتری را مشاهده خواهید کرد.

سئوال : سرویس رادار‌مشتری ماهانه یا سه ماهه است؟ تا چه زمانی فرصت داریم استفاده کنیم؟

پاسخ: این سرویس محدودیت زمانی ندارد و تا هر زمان بسته تعدادی تمام نشده قابل استفاده است.

سئوال : مشتری که به من معرفی می‌شود آیا به مشاوران دیگر هم معرفی می‌شود؟

پاسخ: در یک روز بیش از سه مشاور به شماره یک مشتری دسترسی ندارند، همچنین مشاورین محدودی امکان استفاده از سرویس در هر محله را دارند.

سئوال : با تغییر محدوده کاری آیا لیست مشتریان محدوده تغییر می‌کند یا خیر و همچنان مشتریان محدوده قبلی را می‌بینیم؟

پاسخ: شما با تغییر محدوده و تنظیمات، مشتریان متناسب با تنظیمات جدید را مشاهده می‌کنید.

سئوال : اگر شماره مشتری را انتخاب کنیم آیا برای دفعه بعد می‌توانیم شماره را ببینیم یا پاک می‌شود؟

پاسخ: اگر مشتری همچنان فعال باشد و به‌دنبال خانه باشد، برای شما قابل مشاهده خواهد بود و هر زمان که مایل باشید می‌توانید به آن مراجعه کنید. اما بهتر است شماره مشتری را در گوشی خود نیز ذخیره کنید تا دسترسی سریعتری به مشتری داشته باشید.

زونکن:

سئوال: آیا برای استفاده از قابلیت زونکن باید هزینه‌ای پرداخت کرد؟

پاسخ: خیر. امکان ایجاد زونکن جدید برای تمام مشاوران عضو سرویس به صورت رایگان فعال شده است.

سئوال: آیا فایل‌های زونکن شده توسط یک مشاور را مشاوران دیگر هم می‌بینند؟

پاسخ: خیر. فایلی که در زونکن مشاور ثبت می‌شود فقط برای خودش نمایش داده می‌شود.

سئوال: آیا می‌توان فایل‌های یک زونکن را با همکاران دیگر، به اشتراک گذاشت؟ (برای آنها فرستاد؟)

پاسخ: بله. این امکان وجود دارد؛ ولی در رادارپلاس که سرویس ویژه دفاتر املاک است. اگر شما رادارپلاس نداشته باشید، با کلیک روی دکمه شیر کردن، این پیغام برای شما می‌آید که این امکان در نسخه «رادارپلاس» وجود دارد.

سئوال: رادار پلاس چه امکانات بیشتری در زمینه زونکن‌های جدید دارد؟

پاسخ: به صورت خلاصه، با استفاده از نسخه رادارپلاس می‌توان هم یک زونکن را برای دیگر همکاران ارسال کرد و هم می‌توان روی فایل‌ها، یادداشت‌گذاری کرد و بدین ترتیب امکان همکاری و مشارکت تیمی در دفاتر املاک ارتقا می‌یابد.

سئوال: آیا فایل‌هایی که قبلا زونکن شده بودند، همچنان وجود دارند؟

پاسخ: بله. تمامی فایل هایی که شما قبلا زونکن کرده بودید در قسمت زونکن دم دستی ذخیره می‌شود.

رادار آرشیو:

سئوال: فایل‌های آرشیوی تا چه بازه زمانی در اختیار من قرار می‌گیرد؟

پاسخ: شما می‌توانید فایل‌های تا دو سال قبل را در اختیار داشته باشید.‌ فایل های آرشیو در قالب فولدر و به صورت فصل به فصل در مناطق مورد نظر شما قابل خریداری است.

سئوال: آیا فایل‌های آرشیوی بعد از مدتی حذف می‌شوند؟

پاسخ: خیر، فایل های آرشیو همیشه قابل استفاده هستند و حتی در صورت نداشتن اشتراک رادارآگهی زحذف نمی‌شوند.ز

سئوال: برای خرید آرشیو فایل‌های ملک‌رادار چه شرایطی وجود دارد؟

پاسخ: تنها زشرط برای خرید آرشیو، این است که شما بسته اشتراک رادارآگهی داشته باشید، یا اگر از عضو دفتر املاک هستید، اشتراک رادارپلاس فعال داشته باشید.

سئوال: آیا درر صورت نداشتن اشتراک رادار آگهی یا رادارپلاس، آرشیوهای خریداری شده قابل استفاده هستند؟

پاسخ: بله، شررما حتی در صورت نداشتن اشتراک رادارآگهی یا رادارپلاس، می‌توانید فایل‌های آرشیوی که خریداری کرده‌ای رد را مشاهده و بین آن‌ها جستجو و فیلتر کنید. فقط در این حالت امکان احیا وجود ندارد.

سئوال: آیا برای خرید آرشیو مناطق مختلف، محدودیت هم وجود دارد؟

پاسخ: بله – شما می‌توانید حداکثر تا 3 منطقه آرشیو خریداری کنید.

رادارپلاس:

سئوال: محصول رادارپلاس چیه و چه کاربردی برای مشاورین داره؟

پاسخ: محصول رادارپلاس در واقع برای بنگاه ها و دپارتمان های املاک طراحی شده و به نوعی بنگاه همراه مدیران و مشاورین املاک هست، که به مدیران اجازه می‌ده دسترسی و کنترل بهتری روی فعالیت‌های بنگاه داشته باشن. علاوه بر این ابزارهای موجود در این سیستم امکان به اشتراک گذاری اطلاعات بین مشاورین بنگاه و ثبت نظرات کارشناسی بر روی فایل‌ها را می‌دهد تا بنگاه کارایی بالاتری را داشته باشه.

⭕️ قابلیت‌ها و امکانات:

  • امکان فعالیت با تعداد محدوده کاری و کاربری بیشتر
  • امکان به اشتراک گذاری زونکن بین مشاورین بنگاه
  • امکان ثبت فایل و ثبت مشتری مشاور در زونکن های رادارپلاس
  • امکان ثبت نظر کارشناسی مشاور بر روی آگهی ها و فایل ها و اشتراک گذاری آنها بین مشاورین بنگاه
  • امکان تعیین دسترسی از سمت مدیر بنگاه به مشاورین خود بر اساس نوع ملک، نوع آگهی، محدوده، متراژ، قیمت و …
  • امکان کار تیمی و مقرون به صرفه بودن هزینه برای بنگاه

سئوال: به چه صورت میتوان تمدید اشتراک رادارپلاس را انجام دهم؟

پاسخ: به صورت کلی برای تمدید اشتراک نیاز هست با پشتیبانی ملک رادار موضوع را مطرح کنید اما اگر بعد از دو تمدید بدون تغییر کاربری و محدوده در تمدید سوم امکان تمدید اشتراک از طریق سیستم برای شما امکانپذیر خواهد بود.

سئوال: مدیر بنگاه هستم، چطور میتوانم مشاوری را به رادارپلاس خودم اضافه کنم؟

پاسخ: در رادارپلاس مدیر در قسمت دسترسی ها قسمتی وجود دارد که شما می‌توانید شماره مشاور مورد نظر را ثبت کنید، در صورتی که آن مشاور عضو ملک‌رادار باشد دعوتنامه شما به صورت پیام در اپ تحت وب مشاور ارسال خواهد شد که مشاور پس از زدن دکمه پذیرفتن به بنگاه رادارپلاس شما اضافه خواهد شد.

سئوال: آیا در رادارپلاس فایل های متفاوتی نسبت به سرویس رادار آگهی دریافت می شود؟

پاسخ: خیر. رادار‌پلاس فایل‌های مشابه سرویس رادار‌آگهی را برای مشاورین ارسال می‌کند. موردی که موجب متمایز کردن این سرویس از سرویس رادارآگهی می‌کند، قابلیت‌های مدیریتی آن است.

سئوال: آیا این امکان وجود دارد که در رادارپلاس به محدوده های بیشتری دسترسی داشت؟

پاسخ: بله. یکی از قابلیت‌های ویژه رادارپلاس دسترسی به محدوده‌های بیشتر است. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود به هر تعداد محدوده درسطح شهر محل فعالیت خود دسترسی داشته باشید.

سئوال: امکان به اشتراک گذاری زونکن ها به چه صورت می‌باشد؟

پاسخ: این امکان برای مشاورین رادارپلاسی فعال است. یک مدیر و یا مشاورین بنگاه می‌توانند در صورت تمایل زونکن‌های خود را با دیگر مشاورین به اشتراک بگذارند تا با کمک هم شانس به قرارداد رساندن یک فایل را افزایش دهند.

سئوال: آیا امکان اضافه کردن نظر کارشناسی بر روی فایل‌ها در سرویس رادارپلاس وجود دارد؟

پاسخ: بله. یکی دیگر از امکانات ویژه رادارپلاس، قابلیت ثبت یادادشت بر روی فایل‎‌ها است. مشاورین از این طریق می‌توانند نظر کارشناسی خود را برای آگهی‌ها یا مشتری‌ها ثبت کنند تا در صورت نیاز به مراجعه دوباره فایل، بتوانند از کارشناسی‌های قبلی خود استفاده کنند.

سئوال: قیمت سرویس های رادارپلاس به چه صورت است؟

پاسخ: این سرویس به گونه‌ای قیمت‌گذاری شده است که برای بنگا‌ه هزینه به صرفه تری داشته باشد. به این صورت که در مقایسه با بنگاهی که می‌خواهد برای اعضای خود سرویس رادارآگهی فعال کند، به نسبت هزینه پایین تری در سرویس رادارپلاس پرداخت کند. قیمت این محصول بر اساس تعداد مشاورین و تعداد محدوده‌های مورد نیاز بنگاه تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که سرویس پایه رادارپلاس از حداقل سه مشاور با دسترسی به چهار محدوده شروع می‌شود.

سئوال: نحوه فعال کردن این سیستم به چه صورت است؟

پاسخ: در صورتی که نیاز دارید این سرویس را فعال کنید، کافی است با تیم پشتیبانی ملک‌رادار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و بر اساس نیاز شما، بنگاه همراه شما را فعال می‌کنند.